uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
jonskauu kirjoitti:Muakii rupes naurattaa toi patja juttu nooh, mut mä oon oikeesti tosi pieni!
okei! mut must tuntuu et vaikka oisit kuinka pieni ni sulla ois vähän epämukavaa Nean vesassa metri x metri patjalla:D (ainaki jos siellä on yhtä kylmä ku meijän vessassa ja haisee yhtä vessalle ku meijän, toivottavasti ei, muuten sulla on pahuksen tylsää)jonskauu kirjoitti:Muakii rupes naurattaa toi patja juttu nooh, mut mä oon oikeesti tosi pieni!
joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
emmaLOVESnilla kirjoitti:joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...jonskauu kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
vähä ois muute siistiä!
vilqu kirjoitti:Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...jonskauu kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
vähä ois muute siistiä!
Kyllä sitte pitäis suomi jäädä poikien mielee :DD olis kyl kiva tällänen idea !nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...jonskauu kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
vähä ois muute siistiä!
haha joojoo,, sitte jos keikka tulee ni yritetää selvittää kaikki suomalaiset jotka sinne tulee ja sitte kerrotaa kaikille toi suunnitelma & sitte vois viel kehittää niille jonku yllätyksen suomalaisilt faneilt ::D:D:
& Vilkku, kysy viel ! koita vaik panostaa koulus ja sitte vedota siihe et oot nostanu numeroita ni haluisit "palkinnoks" päästä ruotsii poike keikalle
emmaLOVESnilla kirjoitti:Kyllä sitte pitäis suomi jäädä poikien mielee :DD olis kyl kiva tällänen idea !nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...jonskauu kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! " kylttie kaa :
vähä ois muute siistiä!
haha joojoo,, sitte jos keikka tulee ni yritetää selvittää kaikki suomalaiset jotka sinne tulee ja sitte kerrotaa kaikille toi suunnitelma & sitte vois viel kehittää niille jonku yllätyksen suomalaisilt faneilt ::D:D:
& Vilkku, kysy viel ! koita vaik panostaa koulus ja sitte vedota siihe et oot nostanu numeroita ni haluisit "palkinnoks" päästä ruotsii poike keikalle
hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.nealoves1D kirjoitti:^^ haha nii ängetää ! :
Mut hei jos niil nyt tulee keikka ruotsii ni toteutetaa oikeesti toi !
Jus kiva iskä! Toi suunnitelma ois kyll mahtava! Mistä te seuraatte et tuleeko ruotsiin, jostain nettisivulta vai ihan twitteristä, fb??emmaLOVESnilla kirjoitti:hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.nealoves1D kirjoitti:^^ haha nii ängetää ! :
Pitää sitte vaa kerätä porukkaa mukaan, nii onnistuu (: itte oon ainaki tulossa. Sanoin eile vaa iskälle, et mul on sitte lupa lähtee ruotsii tnä vuonna, ei voi mitää jos on jotai muuta menoo mä oon kumminki lähössä. Se vaa oli sillee et selvä :DD
vilqu kirjoitti:Jus kiva iskä! Toi suunnitelma ois kyll mahtava! Mistä te seuraatte et tuleeko ruotsiin, jostain nettisivulta vai ihan twitteristä, fb??emmaLOVESnilla kirjoitti:hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.nealoves1D kirjoitti:^^ haha nii ängetää ! :
Pitää sitte vaa kerätä porukkaa mukaan, nii onnistuu (: itte oon ainaki tulossa. Sanoin eile vaa iskälle, et mul on sitte lupa lähtee ruotsii tnä vuonna, ei voi mitää jos on jotai muuta menoo mä oon kumminki lähössä. Se vaa oli sillee et selvä :DD
no on se kyl aika ihana ku antaa luvan kaikkee kivaan (yleensä) (: kysyn aina yleensä siltä, kun et kysyisin äitiltä. Syksylläki iskä lähti mun kaa tallinnaa kattoo James Blunt'ia, ku en päässy sillo ku se oli helsingis ku se oli k-18.. tosin seki on vähän Blunt'in "fani" nii tottakai oltii menossa,, eikä sitä tiiä et kuinka se 1D'stä innostuu ja lähtee munkaa kaikille niitten keikoille sitte (kuulostaa ehkä oudolta, mutta toi on kyllä erittäin mahdollista) :DD mutjoo on se ihanavilqu kirjoitti:Jus kiva iskä! Toi suunnitelma ois kyll mahtava! Mistä te seuraatte et tuleeko ruotsiin, jostain nettisivulta vai ihan twitteristä, fb??emmaLOVESnilla kirjoitti:hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.nealoves1D kirjoitti:^^ haha nii ängetää ! :
Tulossa:Dnealoves1D kirjoitti:Tulkaa ihmees Chattiin ihmiset rakkaat
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa