One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 3

+8
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
Veeranen
emmaLOVESnilla
nealoves1D
jonskauu
vilqu
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM vol 3 Empty RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:27

Peetu

Peetu

uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:

2RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:41

vilqu

vilqu

Mä nauroin noille teijän edellisen RANDOM topan viesteille:D Mm. "mä majotan sut metri x metri patjalle ja laitan vessa, et sä paljon tilaa vie". Nauran! Mä en kyllä oo pääsemäs ruottiin et onnittelut teille jotka pääsette ja kiljukaa munki puolesta ku meikäläisen pitää venata et noi hottikset kerkeis suommenki:D

3RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:45

jonskauu

jonskauu

Muakii rupes naurattaa toi patja juttu Very Happy nooh, mut mä oon oikeesti tosi pieni!

4RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:51

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:Muakii rupes naurattaa toi patja juttu Very Happy nooh, mut mä oon oikeesti tosi pieni!

haha, no ehkä mä silti päästäisin sut sänkyy nukkumaa SmileSmile

Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! ♥️" kylttie kaa :Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:52

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Muakii rupes naurattaa toi patja juttu Very Happy nooh, mut mä oon oikeesti tosi pieni!

okei! Very Happy mut must tuntuu et vaikka oisit kuinka pieni ni sulla ois vähän epämukavaa Nean vesassa metri x metri patjalla:D (ainaki jos siellä on yhtä kylmä ku meijän vessassa ja haisee yhtä vessalle ku meijän, toivottavasti ei, muuten sulla on pahuksen tylsääVery Happy)

6RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:01

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! ♥️" kylttie kaa :Very Happy
joo kerätää himmee joukko sinne kylttien kaa ja näi ((;

7RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:08

jonskauu

jonskauu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Mennää kaikki suomalaiset sinne hyppii sellasten "COME TO FINLAND PLEASE, WE LOVE YOU ! ♥️" kylttie kaa :Very Happy

vähä ois muute siistiä!

8RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:09

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:

vähä ois muute siistiä!
Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...

9RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:29

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

vähä ois muute siistiä!
Voi kun pääsisin mutta luulempa ettei toivoakaan... Tietty en oo kysyny, mut en usko...

haha joojoo,, sitte jos keikka tulee ni yritetää selvittää kaikki suomalaiset jotka sinne tulee ja sitte kerrotaa kaikille toi suunnitelma & sitte vois viel kehittää niille jonku yllätyksen suomalaisilt faneilt :Very Happy:D:D:

& Vilkku, kysy viel ! Very Happy koita vaik panostaa koulus ja sitte vedota siihe et oot nostanu numeroita ni haluisit "palkinnoks" päästä ruotsii poike keikalle Very Happy

10RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:33

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

vähä ois muute siistiä!

haha joojoo,, sitte jos keikka tulee ni yritetää selvittää kaikki suomalaiset jotka sinne tulee ja sitte kerrotaa kaikille toi suunnitelma & sitte vois viel kehittää niille jonku yllätyksen suomalaisilt faneilt :Very Happy:D:D:

& Vilkku, kysy viel ! Very Happy koita vaik panostaa koulus ja sitte vedota siihe et oot nostanu numeroita ni haluisit "palkinnoks" päästä ruotsii poike keikalle Very Happy
Kyllä sitte pitäis suomi jäädä poikien mielee :DD olis kyl kiva tällänen idea !

11RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 11:46

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

vähä ois muute siistiä!

Kyllä sitte pitäis suomi jäädä poikien mielee :DD olis kyl kiva tällänen idea !

sit ängetää eturivii niide kylttie kans♥️

12RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 12:42

nealoves1D

nealoves1D

^^ haha nii ängetää ! :Very Happy

Mut hei jos niil nyt tulee keikka ruotsii ni toteutetaa oikeesti toi !

13RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 23:08

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nealoves1D kirjoitti:^^ haha nii ängetää ! :Very Happy

hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.
Pitää sitte vaa kerätä porukkaa mukaan, nii onnistuu (: itte oon ainaki tulossa. Sanoin eile vaa iskälle, et mul on sitte lupa lähtee ruotsii tnä vuonna, ei voi mitää jos on jotai muuta menoo mä oon kumminki lähössä. Se vaa oli sillee et selvä :DD

14RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 5:07

vilqu

vilqu

hyvä mun änkee tälläsenä pienenä, jään kaikkie jalkoihi :DD no ninjailen sieltä kaikkien välistä eikä kukaa huomaa mitää.
Pitää sitte vaa kerätä porukkaa mukaan, nii onnistuu (: itte oon ainaki tulossa. Sanoin eile vaa iskälle, et mul on sitte lupa lähtee ruotsii tnä vuonna, ei voi mitää jos on jotai muuta menoo mä oon kumminki lähössä. Se vaa oli sillee et selvä :DD
Jus kiva iskä! Toi suunnitelma ois kyll mahtava! Mistä te seuraatte et tuleeko ruotsiin, jostain nettisivulta vai ihan twitteristä, fb??

15RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 5:13

jonskauu

jonskauu

vilqu kirjoitti:

Jus kiva iskä! Toi suunnitelma ois kyll mahtava! Mistä te seuraatte et tuleeko ruotsiin, jostain nettisivulta vai ihan twitteristä, fb??

Joo toteutetaa oikeesti! Ois nii siistii lähtee jonnekki Ruotsii. Ja kaikille pienille tiedoks, että pienenä on hyvä tunkee kaikkien välistä sinne eturiviin. Kokemusta löytyy! Mä seuraan iha yleisestikkii poikia monelta miljoonalta eri nettisivulta, facebookissa, twitterissä jnejne joten siinä samalla sit noista keikoista tulee tietoo Smile

16RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 6:02

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:

no on se kyl aika ihana ku antaa luvan kaikkee kivaan (yleensä) (: kysyn aina yleensä siltä, kun et kysyisin äitiltä. Syksylläki iskä lähti mun kaa tallinnaa kattoo James Blunt'ia, ku en päässy sillo ku se oli helsingis ku se oli k-18.. tosin seki on vähän Blunt'in "fani" nii tottakai oltii menossa,, eikä sitä tiiä et kuinka se 1D'stä innostuu ja lähtee munkaa kaikille niitten keikoille sitte (kuulostaa ehkä oudolta, mutta toi on kyllä erittäin mahdollista) :DD mutjoo on se ihana ♥️

17RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

^ ihanii suunnitelmii porukalla, mua ärsyttää ku mä en kuiteskaa pääsis ja koska mulla on nii hyvä tokari (itsekehu haisee, tiiän) nii en vois käyttää tota numeroiden nostamis juttuu hyväkseni ja tää tilanne on muutenki vähän epätoivonen D: äiti lupas kyl että sitten kun ne tulee Suomeen nii pääsen niien keikalle, mutta saas nähä tuleeko ne Suomeen ennen ku mä olen 18 :s koska jos ei tuu nii mä lähen ulkomaille, se on varma juttu.

18RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 10:58

Veeranen

Veeranen

mäkään en varmaan pääsis ruotsiin :c pitäis tietty eka kysyy mut nii : D

// CHATTIIIN IHMISSÖÖT!

19RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 21 Maalis 2012 - 11:19

nealoves1D

nealoves1D

mä pääsen kunha vaa on rahaa & äiti toden näkösesti tulis mukaa (::

& Peetu,, jos sä sanoisit et ku sul on ollu sen verran hyvä koulumenestys et haluisit sentakii palkinnoks sen ruotsin matkan :Very Happy (joo,, mulla on paljon huonoja ja viel huonompii ideoita joskus .... Xd)
& kysykää kaikki vaik oisitte melkee varmoi ettette pääsis :Very Happy

20RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 3:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me duunattiin tänään koulus jotain yhen pojan kaa köyttä sidottiin ränniin ja kiristettiin toisestaki päästä ni yhtäkkiä sen rännin toine liitos joka oli about 1,5m korkealla lähti irti mut onneks toine jossai 4m korkeal pysy kii ni se varmaa 5metrii pitkä ränni(voi arvio heittää pahastiki) meinas lähtee irti seinästä ja rupes heiluu siin.Me saatii onneks se jotenki takas mut nyt se lähtee irti tosi helposti ;D
Älkää kysykö Very Happy

21RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 5:05

vilqu

vilqu

En oo vielä kysyny tota ruotsia ja saa nähdä jos kysynkää ku meijän iskä meinas viimeviikolla jäädä työttömäks ja nyt se sit ehkä sittenki saa töitä... Ja meidän äidin kommentti ois luultavasti "Ruotsiin?! ja One Directionin takia.. sä oot ihan höpsö!" Kyllä se siis tietää et olen ihan pyöräällä päästäni 1D:stä mut sen mielestä vähän liikaaki ja se vaan aina et "etkö sä pääse ollenkaan eroon niistä jätkistä" NO EN!<3 enkä halua:D (siis päästä eroon, kyllä ruottiin meno kelpias:D)

22RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 5:12

nealoves1D

nealoves1D

Tulkaa ihmees Chattiin ihmiset rakkaat Very Happy

23RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 5:14

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:Tulkaa ihmees Chattiin ihmiset rakkaat Very Happy
Tulossa:D

24RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 5:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä kysyin ni äiti sano et riippuu minne mennään kesälomalla reissuun että jos mentäs muutenki ruotsiin ni vois soveltaa mutta iskä vissii päättää ja et liput pitäs maksaa ite mutta siis mun todennäköisyys päästä on 2% mutta ei äiti sitä kieltänykkää

25RANDOM vol 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 10:58

Peetu

Peetu

jännittää kun vedän huomenna mun kamun kaa yhen kurssin tallilla (: ollaan suunniteltu sitä jo vaikka kuinka pitkään ja nyt jännittää kun hetki on käsillä (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa