One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 3

+8
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
Veeranen
emmaLOVESnilla
nealoves1D
jonskauu
vilqu
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:27

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:

76RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 28 Maalis 2012 - 20:36

jonskauu

jonskauu

Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. Very Happy alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3

mut joo mä kyl voisin varmaa opetella heräämää aikasemmin tai sit lähtee pysäkille kahta minuuttii aiemmi!

77RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 2:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu kirjoitti:Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. Very Happy alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3

mut joo mä kyl voisin varmaa opetella heräämää aikasemmin tai sit lähtee pysäkille kahta minuuttii aiemmi!
Mäki katoin mun opettajan sellasta vihkoo jossa on kaikkien poissaolot ku se oli jätetty pöydälle niin,mun kaveri kysy et kellä on eniten poissaoloja sit mä sillee ihan nolona että "mulla" sit se kysy et kellä toisiks enite ni oli kiva et sillä on toisiks enite

78RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 3:50

nealoves1D

nealoves1D

[quote="jonskauu"]Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. Very Happy alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3

mut joo mä kyl voisin varmaa opetella heräämää aikasemmin tai sit lähtee pysäkille kahta minuuttii aiemmi! [/quote

mä oon ilonen ettei mun tarvii mennä bussil kouluu .. tänääki vaa heräsin aamul ja totesin et en jaksa mennä ajois kouluu xdxd && joo mäki voisin alkaa herää aikasemmin ku herään aina 25-10 min ennenku koulu alkaa ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 6:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. Very Happy alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3

mä oon ilonen ettei mun tarvii mennä bussil kouluu .. tänääki vaa heräsin aamul ja totesin et en jaksa mennä ajois kouluu xdxd && joo mäki voisin alkaa herää aikasemmin ku herään aina 25-10 min ennenku koulu alkaa ..
mä herään 7.30 - 7.40 jos 8.00 pitää olla koululla ja meen pyörällä Very Happy

80RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 10:02

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Möih taas:D

Aargh en pääse MIHINKÄÄN keikalle:c Pitää venata et kultsit tulee suomee<33

tää ei nyt mitenkää liity asiaa.. MUT IHANA TOI KUVA TOS SUN ALLEKIRJOTUKSES TAI TOS!♥️ c:

Thanks, ne omistaa mun sydämen, siis 1D ja nälkäpeli<3:D
Hihi äiti sano et saan mennä ruottii, mut sit maksan itte:D
Very Happy Oli paikalla ja mä tuun mukaan!! tai niinhän me sovittiin:D

81RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 12:34

niallsydän

niallsydän

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

mä herään 7.30 - 7.40 jos 8.00 pitää olla koululla ja meen pyörällä Very Happy
mite te kerkeette ku te heräätte noi myöhää o: :Dd jos 8.15 alkaa tunti ni mä herään 6.15 ja vaik toi koulu o tos iha lähel ja siihe kävelee 5 minuuttii ni silti meinaa ain myöhästyy :Dd

82RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 29 Maalis 2012 - 21:54

Peetu

Peetu

jos mulla alkaa koulu 8.15 joudun herää kuudelta jotta ehin herätä, syödä ja vaihtaa vaatteet ja ehdin vielä kouluun. mulla koulumatka on semikevyet 10km ja täältä keskeltä-ei-mitään kulkee dösät tosi huonosti...

83RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 4:20

Sarqai

Muahahahaa jos mul alkaa kasilt heräänpuol seittemält, 20minaa menee laittaa ittensä valmiiks & tunnin istun bussis Very Happy

84RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 4:37

jonskauu

jonskauu

Jos mä meen kasii, mun herätyskello soi 5.15, mut nousen vasta joskus varttii vaille 6 tai kuudelta, et kerkeen syödä ja vaihtaa vaatteet, meikata, laittaa hiukset jne. Ja sit seittemältä mä yleensä lähen kävelee pysäkille ja semmoset 40 minaa mä istun bussissa.

Ja mun koulumatka on 15km :d

85RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 4:51

bewareofaino

bewareofaino

Mun pitäs nousta 06:15 kun meen kasiin, mutta se aina vähä venähtää ja sit vaan juoksen ympäri taloo ja yritän saada itteni valmiiks että ehdin bussiin joka lähtee puoli kasi. Koulumatkahan oli sellaset 3km mutta kaikki täällä menee talvisin bussilla. tossa matkan varrella on sellanen kauhee kilsan mäki ja kukaan ei koskaan ehdi kävellä Very Happy kyllä olen laiska...

Ja ripariviikonloppu here I come. Siellä on kännykkä- ja konekielto, selviänköhän hengissä... ulkona sivistyksestä keskelle ei mitään. Niin mun juttu! Very Happy kai huomasitte sarkasmin.

86RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 5:01

vilqu

vilqu

Mä herään tunnin ennen ku koulu alkaa ja lähen joku 20 vailla kouluun johon on vähän reilu kilsa, meen pyörällä tai kävellen joskus autolla:D

87RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 9:43

Insku

Insku

Mä herään aina puolitoista tuntia aikaisemmin kuin mun pitää lähteä bussipysäkille, kun sinne on n. 15 min matka kävellen ja siitä vielä semmonen 10 min bussimatka (n. 6 km) ♥️ Ku mie tahon tehä aamupalan jotenki tosi huolellisesti nii siin meneekin sit se 45 min Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

88RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 11:32

Veeranen

Veeranen

mä herään 8 aamuna aina 6.45 Very Happy:D sit ku koulu alkaa 8.50 ni 7.15 : d

MUT SE FIILIS KU LUET DEMIST HOROSKOOPPIA JA SE PITÄÄ PAIKKANSA o.o

89RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 11:36

nealoves1D

nealoves1D

^^ mullaki ne joskus pitääpaikkansa ja sit oon ain vhä ihmeissää :d

90RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 11:42

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ jos mun kohalla demin horoskooppi pitää paikkansa mun fysiikan kokeen pitäs mennä hyvin.. ja luulen et se vois mennäkki hyvin koska eilen kertaustunnilla mä koin sellasen valaistuksen ja yhtäkkii vaa tajusin kaikki asiat :DD heheee..

"Lintsattiin" mun parhaankaverin ja yhen meiän toisen luokkalaisen kaa liikkatunnit (meil oli uintia eikä me vaa jaksettu mennä nii selitettiin sellaset hienot tekosyyt joita en ny ite jaksa tässä selittää :d) Mut me jouduttii sitte mennä kirjastoo tekee jotai ihme esseetä jostai uintilajista ja palauttaa se koululle ku saatii se valmiiks.. Siit ei todellakaa tullu mitää, koska mä halusin sen nopeesti tehtyy et pääsisin kotii, mut noi kaks vaa otti jotai videoita ja pelleili siel samalla ku mä tein sitä esseetä :d reiluako vai reilua ? onneks saatii se valmiiks mut siin meni kyl ihan sairaan kauann :DD

91RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 30 Maalis 2012 - 23:51

vilqu

vilqu

Eilen illalla tapahtu notain tosi RANDOMIA! Mun isosisko sai selville et sen täytyy lähtee seuraavana aamuna (siis tänä aamuna) klo. 5.30 turnauksee no menin sit mun huoneeseen jossa soi (ja soi nytkin) 1D. Mun katse jotenki meni tällä kertaa Demin julisteeseen ja Liamin lumoavaan hymyyn ja mulle tuli sellane olo et mun täytyy lähtee johonki 5.30 ja et mulle tulee kauhee ikävä poikia Sad ja sit siitä seuras et mulle tuli kauhee pissahätä ihan yhtäkkiä ja oli pakko mennä vessaan.

En oo lukenu mun horoskooppia mut tuskin siellä nyt ihan näin lukee.. Very Happy

92RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 1:42

jonskauu

jonskauu

HEEEI tuli vaa mielee et voiks ton KCA'n kattooo netistä suorana tai jotai? =) vois nimittäi kattoo jos se on vaa mahollista! Smile

93RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 10:28

niallsydän

niallsydän

istun vaa iha rauhas tääl mu huoneees sit yhtäkkii pikkuveli tulee ja laittaa WMYB soimaa ja yrittää laulaa mukan ja tanssii inbetweenersdancee Very Happy:D

94RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 10:36

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:HEEEI tuli vaa mielee et voiks ton KCA'n kattooo netistä suorana tai jotai? =) vois nimittäi kattoo jos se on vaa mahollista! Smile

http://www.onlinetvjunction.com/view/98/Nicke (::

mut tohon edelliseen, aaw, miks mun sisko ei ikinä tee mitää tollast Very Happy:D:

95RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 10:49

Peetu

Peetu

aina ei mee niinku strömsössä mut tarviiko mennäkkään ! tänää kisoissa elettiin hektisiä hetkiä: multa meinas unohtuu saappaat ja kaverilt kannukset, kisapaikal huomattiin et kaverin ratsu oli hajottanu ittensä kuljetuksen aikana ja silt vuoti jalasta tosi paljon verta nii se ei pystyny starttaa, mun ratsu meinas hajottaa ittensä ku otin sitä ulos ku se veti pään ylös ja sil osu pää kattoon -> korvien taakse tuli aik inhottava haava mut pystyttiin starttaa, sit ku venailtiin meidän vuoroo mun heppa astuu ohjan päälle-> suitset hajoo, sitte alkaa sataa lunta ja mä en hallitse sitä ilman suitsii ku se inhoo lumisadetta yli kaiken, lähtöaikojen kaa on säätöö, joku meinas pöllii meiän trailerin, takapuomit hajos kaverin ratsun takii lopullisesti nii jouduttiin vetää ne nippusiteil kiinni, sit ku ollaan melkee tallilla poniporukka soittaa että ne on jumissa kisapaikalla ku niiltä meinas loppuu bensa, sit kotona mä melkee kadotin mun hepan kuolaimet, sit ku siivottiin traikkuu huomattiin et kaverin ratsu oli pistäny yhen seinän lunastuskuntoon... ja siis ratahan meni mun osalta ihan hyvin (:

näin meillä, mites teillä?

96RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 10:54

Veeranen

Veeranen

^^ oho D: aika paljo tapahtunu yhen päivän aikana o.o

mul on menny päivä iha normisti D:katoin uusikuun ja oon ihan rakastunu niihi leffoihi ja kirjoihi xd sit mul oli täs äske sellanen pohdiskelu hetki (xd) ni tajusin, et vaikken oo ollu alust saakka directioner ni kuitenki tiiän kaikkee sielt x-factor ajoilt o.o Very Happy:D

97RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 11:44

jonskauu

jonskauu

Oon koko päivän lukenu bilsaa ja tehny siitä tehtäviä. Aattelin et teen koulujuttui sinne kolmee asti ja katon sit ton KCA'n mut mietin et pitäisköhä mennä kuiteki nukkuu ja herätä sit tollo kolmelta Very Happy mut mä varmaa vaa laitan herätyksen pois ja jatkan unia, eli se nukkumaan meno ei houkuttele..
mut mun sänky oikee huutaa mua nukkumaan!

aiotteko kukaa muu kattoo tota ja hengailla täällä? =)

98RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 12:03

Veeranen

Veeranen

mul oli tarkotus kattoo, mut en pysyis hereil siihen saakka, tai sit vaihto ehtosesti en heräis siihe aikaa D:

99RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 31 Maalis 2012 - 12:17

nealoves1D

nealoves1D

mä olisin kyl muute kattonu & hengaillu tääl mut huomen taas aamutalli ni pakko mennä nukkuu xd muutenki ollu vähä säätöö ioko päivä

Aamul vuokraukses kaikki hepat säikky ja mun sisko tippu sen takii. Sitte iltapäiväl jouduttii oottaa yli tunti edellisii vuokraajii maastost ku niide piti olla siel tunti mut ne oliki kaks ja puol. Sitte ku päästii lähtee maastoo mun hevonen meinas hyppää pystyy heti ku päästii pois tallipihast. Maastos ku alettii laukkaa mult lähti heppa puoliks käsist ja se sitte yritti lähtee ohittaa muita ja edes oleva yritti tietty lähtee lukkakisaa ja pukitti sitte iha kunnol. Sitte ku saatii hepat taas kunnol hallintaa ni molemmat oli viel entist kuumempii. Sitte illalla viimesel tunnilla kaikki hepat oli tosi virkeit ja kaikil oli jonkuverra enemmä pitelemist,, varsinki ku mulla oli alla muutenki tosi kuuma ja energine heppa. Iltatalli kyl meni oikeestaa ilma mitää säätöö mut heinäkärryt kaatu kertaallee Very Happy

&& Peetu,, ei iha menny teijä kisapäivä putkee :d mut monenneks tulit sit lopult ? (:

100RANDOM vol 3 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 1 Huhti 2012 - 0:11

Veeranen

Veeranen

se tunne ku oot niin hehkeimilläs, ja sit sun pitää mennä aukasee ovi virpojille.. ei ihme ettei se pikkunen sanonu mitää ku säikähti varmaa: D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa