First topic message reminder :
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Mäki katoin mun opettajan sellasta vihkoo jossa on kaikkien poissaolot ku se oli jätetty pöydälle niin,mun kaveri kysy et kellä on eniten poissaoloja sit mä sillee ihan nolona että "mulla" sit se kysy et kellä toisiks enite ni oli kiva et sillä on toisiks enitejonskauu kirjoitti:Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3
mut joo mä kyl voisin varmaa opetella heräämää aikasemmin tai sit lähtee pysäkille kahta minuuttii aiemmi!
mä herään 7.30 - 7.40 jos 8.00 pitää olla koululla ja meen pyörällänealoves1D kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3
mut joo mä kyl voisin varmaa opetella heräämää aikasemmin tai sit lähtee pysäkille kahta minuuttii aiemmi!
mä oon ilonen ettei mun tarvii mennä bussil kouluu .. tänääki vaa heräsin aamul ja totesin et en jaksa mennä ajois kouluu xdxd && joo mäki voisin alkaa herää aikasemmin ku herään aina 25-10 min ennenku koulu alkaa ..
Oli paikalla ja mä tuun mukaan!! tai niinhän me sovittiin:DSarqai kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Sarqai kirjoitti:Möih taas:D
Aargh en pääse MIHINKÄÄN keikalle:c Pitää venata et kultsit tulee suomee<33
tää ei nyt mitenkää liity asiaa.. MUT IHANA TOI KUVA TOS SUN ALLEKIRJOTUKSES TAI TOS! c:
Thanks, ne omistaa mun sydämen, siis 1D ja nälkäpeli<3:D
Hihi äiti sano et saan mennä ruottii, mut sit maksan itte:D
mite te kerkeette ku te heräätte noi myöhää o: :Dd jos 8.15 alkaa tunti ni mä herään 6.15 ja vaik toi koulu o tos iha lähel ja siihe kävelee 5 minuuttii ni silti meinaa ain myöhästyy :DdLouizz_tomlinzon kirjoitti:mä herään 7.30 - 7.40 jos 8.00 pitää olla koululla ja meen pyörällänealoves1D kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Mä myöhästyin taas vaihteeks bussista.. alkaa poissaolo rajat paukkua pikkuhiljaa! Noo onneks enää ens viikol kaks päivää ja sit alkaa koeviikko ja sit vikajakso ja kesäloma <3
mä oon ilonen ettei mun tarvii mennä bussil kouluu .. tänääki vaa heräsin aamul ja totesin et en jaksa mennä ajois kouluu xdxd && joo mäki voisin alkaa herää aikasemmin ku herään aina 25-10 min ennenku koulu alkaa ..
jonskauu kirjoitti:HEEEI tuli vaa mielee et voiks ton KCA'n kattooo netistä suorana tai jotai? =) vois nimittäi kattoo jos se on vaa mahollista!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa