One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 3

+8
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
Veeranen
emmaLOVESnilla
nealoves1D
jonskauu
vilqu
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:27

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:

26RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 11:26

nealoves1D

nealoves1D

hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

27RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 20:23

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee :D

ÄÄÄÄ vähänkö kiva :o otat mut messiin, eiks nii ? :D

28RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 21:21

jonskauu

jonskauu

Peetu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee Very Happy

ÄÄÄÄ vähänkö kiva Surprised otat mut messiin, eiks nii ? Very Happy

minäkii voisin ilmottautua mukaan lähtijäks Wink Very Happy

29RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 To 22 Maalis 2012 - 23:46

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee Very Happy

haha,, äiti tulee varmaan itekki mukaan ku ei se mua päästä yksin ruotsii :Very Happy mut mun puolesta voitte kyl tulla Wink Very Happy

30RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 4:00

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

haha,, äiti tulee varmaan itekki mukaan ku ei se mua päästä yksin ruotsii :Very Happy mut mun puolesta voitte kyl tulla Wink Very Happy
Vois ehkä sittenki kysyy äitiltä jos se lähtis munkaa ruotsiin...? Very Happy Mistä te tiedätte koska ne tulee ja mistä varaatte liput?

Joku chattiin!

31RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 6:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla pyörii 1D aika paljo mielessä ku mun enkun opettaja sanoo aina alussa että "stand up please" ja sit se sanoo et "good morning/afternoon class six" ja pitää vastaa että "good morning/afternoon teacher" Very Happy ni tänää ku se sano sen stand up pleasensa nii ni hihkasin täysiä "STAND UP! SE ON HYVÄ BIISI!" se opettaja ja luokka kaverit katto mua sillee et 'mitä v*ttua' mutta mun kaveri vaa siinää nauro ja oli sillee et toi on tollane aina..

32RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 8:12

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

Vois ehkä sittenki kysyy äitiltä jos se lähtis munkaa ruotsiin...? Very Happy Mistä te tiedätte koska ne tulee ja mistä varaatte liput?

Joku chattiin!

noi on vaan tollasii suunnitelmii ku huhujen mukaan pojilla on tulossa ruotsiin keikka/keikkoja tän vuoden aikana Very Happy

33RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 12:23

Veeranen

Veeranen

mä rupesin muuten miettimään, et tiiätteks te yhtää keit julkkiksia on syntyny samana päivänä teijän kanssa? Very Happy

34RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 12:49

nealoves1D

nealoves1D

^^Jimi Pääkallolla on muistaakseni saman päivän synttärit ku mulla Very Happy mut älkää kysykä kuka se on ku mä osaan vaa sanoo et se on suomalaine jonku bändin laulaja mut en ees tiijä mikä bändi xd tiijän vaa et sil ehkä on saman päivån synttärit ku mulla koska muistaisin et oon jostai lehdest lukenu horoskooppi palstalt sillee :Very Happy

35RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 14:29

vilqu

vilqu

Ton synttäri jutun näkee helposti wikipediasta, googlaa oman synttäripäivänsäVery Happy Mun kanssa samana päivänä on syntyny joku suomalainen muusikko Kalle Lindroth ja sit joku jonka nimi on LOUIS jotain jotain jotain... Ja monia muita mut ykskään nimi ei sano mulle mitään... Very Happy

36RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Pe 23 Maalis 2012 - 22:17

Veeranen

Veeranen

Mulle ei sano mitään noi keit tos on listas Very Happy Paitsi yks noist Venäjän tsaareist :Very Happy

37RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 0:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulle ei sano tosta listasta mikä tuli mulle mikään muu ku Penélope Cruz ja Jessica Alba.
Ku luin ton viestin ekan kerran ni olin sillee että no Elias mutta sitte kelasin että aa julkkiksii Very Happy

38RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 1:05

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mulle ei sano tosta listasta mikä tuli mulle mikään muu ku Penélope Cruz ja Jessica Alba.
Ku luin ton viestin ekan kerran ni olin sillee että no Elias mutta sitte kelasin että aa julkkiksii Very Happy
Very Happy Mä tunnen yhen Eliaksen kanssa ei oo syntyny saman päivänä mun on samalla luokalla:D Ja jos ei julkkis ni meijän naapuri joka ei oo mun mikään yliystävä (ei siis mikään vihamieskään) ni on syntyny samana päivänä ku mä mut vuotta ennen:D

39RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 2:03

Veeranen

Veeranen

DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd

40RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 2:04

jonskauu

jonskauu

Mun kaa on samana päivänä syntyny mm. Paavo Väyrynen, Kirsi Alm-Siira (se uutistoimittaja) ja sit Salma Hayek!

41RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 2:05

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd
Mäki meen kattoo tnä! Very Happy

42RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 2:09

Peetu

Peetu

OUMAIGAAD mulla on synttärit samana päivänä ku Risto Rydillä ja Anna Puulla :D ja Buddy Holly kuoli jossain lentoturmassa mun synttäripäivänä :D

43RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 La 24 Maalis 2012 - 8:18

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd

SE OLI IHAN SAIRRRAAAN HYVÄ! :Dd

44RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 0:45

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

NIIN OLI! Mä kyll itkin siinä varmaan 15 min jä huusin lopuks tä on laitonta ei tää voi nyt loppuuu...!

45RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 3:13

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

NIIN OLI! Mä kyll itkin siinä varmaan 15 min jä huusin lopuks tä on laitonta ei tää voi nyt loppuuu...!

mä olin itkee sii ku rue kuoli D:

46RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 4:06

bewareofaino

bewareofaino

^tääl on aika varmasti porukkaa, jotka ei tiiä että siinä kävi noin... nooh miten vaan. foorumit on aina riskialtista aluetta Very Happy

Mul on synttärit samana päivänä ku sil tyypillä joka astu ekana kuun pinnalle, se Neil Armstrong Very Happy:D repikää siitä !! noni tällä mä sit leijun koko loppuelämäni

47RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 4:14

Veeranen

Veeranen

hups xd : D mut jos on lukenu kirjan ni kyl sen tietää sit

48RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 5:52

nealoves1D

nealoves1D

näin viimeyönä unta jos *ittuilin oikee olantakaa mun yhelle opettajalle jota vihaan ja joka vihaa mua ... xd

49RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 6:13

Veeranen

Veeranen

katon tääl leffaaa silmät ruutuu liimattuna xd

50RANDOM vol 3 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 7:50

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:katon tääl leffaaa silmät ruutuu liimattuna xd
Mulle on käynyt noin mooonta kertaa..

Minä kaverin kännykällä täällä foorumilla ja kaveri siivoo tossa vieressäVery Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa