First topic message reminder :
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee :D
Peetu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee
ÄÄÄÄ vähänkö kiva otat mut messiin, eiks nii ?
jonskauu kirjoitti:Peetu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee
minäkii voisin ilmottautua mukaan lähtijäks
Vois ehkä sittenki kysyy äitiltä jos se lähtis munkaa ruotsiin...? Mistä te tiedätte koska ne tulee ja mistä varaatte liput?nealoves1D kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Peetu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee
haha,, äiti tulee varmaan itekki mukaan ku ei se mua päästä yksin ruotsii : mut mun puolesta voitte kyl tulla
vilqu kirjoitti:Vois ehkä sittenki kysyy äitiltä jos se lähtis munkaa ruotsiin...? Mistä te tiedätte koska ne tulee ja mistä varaatte liput?nealoves1D kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Peetu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hei noihi ruotsin suunnitelmiin vielä,, äiti sano et jos niit keikkoi nyt tulee ja ehin hommaamaa liput ennen ku ne loppuu ni sitte saan kyl lähtee
haha,, äiti tulee varmaan itekki mukaan ku ei se mua päästä yksin ruotsii : mut mun puolesta voitte kyl tulla
Joku chattiin!
Mä tunnen yhen Eliaksen kanssa ei oo syntyny saman päivänä mun on samalla luokalla:D Ja jos ei julkkis ni meijän naapuri joka ei oo mun mikään yliystävä (ei siis mikään vihamieskään) ni on syntyny samana päivänä ku mä mut vuotta ennen:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Mulle ei sano tosta listasta mikä tuli mulle mikään muu ku Penélope Cruz ja Jessica Alba.
Ku luin ton viestin ekan kerran ni olin sillee että no Elias mutta sitte kelasin että aa julkkiksii
Mäki meen kattoo tnä!Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd
vilqu kirjoitti:Mäki meen kattoo tnä!Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd
NIIN OLI! Mä kyll itkin siinä varmaan 15 min jä huusin lopuks tä on laitonta ei tää voi nyt loppuuu...!Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mäki meen kattoo tnä!Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd
SE OLI IHAN SAIRRRAAAN HYVÄ! :Dd
vilqu kirjoitti:NIIN OLI! Mä kyll itkin siinä varmaan 15 min jä huusin lopuks tä on laitonta ei tää voi nyt loppuuu...!Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mäki meen kattoo tnä!Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS.. NÄLKÄPELINÄLKÄPELI.. kaksi tuntia ! c: dintsdints parteepartee xd
SE OLI IHAN SAIRRRAAAN HYVÄ! :Dd
Mulle on käynyt noin mooonta kertaa..Veeranen kirjoitti:katon tääl leffaaa silmät ruutuu liimattuna xd
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa