First topic message reminder :
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Hienoa, jotenki siivouksessa aina käy noin et roina vaan siirtyy paikasta toiseen viemään tilaa.. Mihin aattelit laittaa seuraavaks??Peetu kirjoitti:siivosin tänää yhen mun kirjahyllyn = hylly on tyhjä ja kaikki roina on mun pöydällä D:
vilqu kirjoitti:Siis pitääkö tohon täyttää tiedot ja lähettää ni sit tapahtuu niinku mitä..?
vähä-älyinen:D
Ahaa, ja sit pojat tulee suomeen?? Mä kyll kirjotin jo nimeni:DVeeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Siis pitääkö tohon täyttää tiedot ja lähettää ni sit tapahtuu niinku mitä..?
vähä-älyinen:D
sit siihe tulee et oot nyt kirjottanu adressin blaablaa D:
Joo! Fine by me!Peetu kirjoitti:^toi adressi voidaan lähettää sit joillekkin keikkajärjestäjille yms jotka älyy että Suomessa on kysyntää ja sit ne järkkää bändin tänne (:
jonskauu kirjoitti:Join äske kaakaota ja rupesin lisää siihe kanelii. Mun äiti katto mua iha oudosti ja kysy et mitä ihmettä mä teen. Tokasin, et juon kaakaota miltä tää muka näyttää.
Sit se vaa: joo ei siin mitää, mut miks sä tota kanelii siihe laitoit?
En mee yleensä hiljaseks, mut nyt menin. Luulin et kaikki laittaa kanelii kaakaosee :<
Et oo ainoo... Tai en vielä tei jos äiti lähtis ruotiin.. ku en oo edelleenkään kysyny:DSarqai kirjoitti:Möih taas:D
Aargh en pääse MIHINKÄÄN keikalle:c Pitää venata et kultsit tulee suomee<33
mulla on ihan sama ongelma! O.ojonskauu kirjoitti:Oon tosi pitkää halunnu alottaa blogin pitämisen, koska tykkään tosi paljon kuvata ja kirjottaa ja siinä mä saisin noi molemmat yhdistettyy. Mut toisaalta, mulle ei ihan oikeesti arkipäivisin tapahdu melkeepä yhtää mitää , eli postaukset ois varmaa tosi tylsiä ja mulla on tiettyjä aikoja kuukaudesta et millon en ihan oikeesti kerkee istuu koneella tai mitää ni sit en välttämättä ehtis ees paljoo kirjotella ja sit mietin et mistä mä saan oikee lukijoita koska ois tosi turhaa kirjottaa vaa itellee koska nimenomaan haluaisin jakaaamuille mun juttuja!!
Kuolen kohta koska oon miettiny tätä hirrvveeen hirrrveeen pitkään ja en tiiä et mitä tekisin On mulla suuret murheet! Lapset kärsii afrikassa ja minä mietin tämmöstä.
Sarqai kirjoitti:Möih taas:D
Veeranen kirjoitti:Sarqai kirjoitti:Möih taas:D
tää ei nyt mitenkää liity asiaa.. MUT IHANA TOI KUVA TOS SUN ALLEKIRJOTUKSES TAI TOS!♥ c:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa