One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 3

+8
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
Veeranen
emmaLOVESnilla
nealoves1D
jonskauu
vilqu
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 3 Ti 20 Maalis 2012 - 10:27

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:

51RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 8:56

Veeranen

Veeranen

josh hutcherson on ihana o.o iha näi btw D:Very Happy

52RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 9:54

Peetu

Peetu

siivosin tänää yhen mun kirjahyllyn = hylly on tyhjä ja kaikki roina on mun pöydällä D:

53RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 10:02

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:siivosin tänää yhen mun kirjahyllyn = hylly on tyhjä ja kaikki roina on mun pöydällä D:
Hienoa, jotenki siivouksessa aina käy noin et roina vaan siirtyy paikasta toiseen viemään tilaa.. Mihin aattelit laittaa seuraavaks??

54RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Su 25 Maalis 2012 - 11:45

militsii

militsii

Mulla on iha hirveehirveehirvee stressi, tiistaina fysiikan koe enkä oo lukenu yhtää, en oo alottanu tutkielmaa johon menee ihan sikana aikaa ja seki pitäis olla tehtynä pian, kokeita on tulos iha hirveesti, mua ahdistaa ku tein lukion kurssivalinnat päin persettä SJHSFOFHAWSHOFWHA saanko huutaa ja kirota ja mfnhdjskfesdhakdnwmoi.

http://dream-it-milla.blogspot.com

55RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 3:33

Veeranen

Veeranen

56RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 3:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^mitä luulet kuinka monta nimee pitäis olla että toi huomioitas?

57RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 4:04

Veeranen

Veeranen

aikamontamutainavoiyrittää?D:

58RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 4:31

vilqu

vilqu

Siis pitääkö tohon täyttää tiedot ja lähettää ni sit tapahtuu niinku mitä..?

vähä-älyinen:D

59RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 5:17

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Siis pitääkö tohon täyttää tiedot ja lähettää ni sit tapahtuu niinku mitä..?

sit siihe tulee et oot nyt kirjottanu adressin blaablaa D:

60RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 7:35

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Siis pitääkö tohon täyttää tiedot ja lähettää ni sit tapahtuu niinku mitä..?

sit siihe tulee et oot nyt kirjottanu adressin blaablaa D:
Ahaa, ja sit pojat tulee suomeen?? Mä kyll kirjotin jo nimeni:D

61RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 8:28

Peetu

Peetu

^toi adressi voidaan lähettää sit joillekkin keikkajärjestäjille yms jotka älyy että Suomessa on kysyntää ja sit ne järkkää bändin tänne (:

62RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ma 26 Maalis 2012 - 8:36

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:^toi adressi voidaan lähettää sit joillekkin keikkajärjestäjille yms jotka älyy että Suomessa on kysyntää ja sit ne järkkää bändin tänne (:
Joo! Fine by me! Very Happy

63RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 4:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun aivot lyö tyhjää ajoin näin pyörällä valtatiellä väärällä kaistalla (ei mun tarvii ajaa sitä ku 100m) sitte siinä kävelijä meni eessä ni huusin täysiää että LATUA! sit mun kaverit repes siihe paikkaan enkä ees älynny miks ne nauro Very Happy

64RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 7:27

jonskauu

jonskauu

Join äske kaakaota ja rupesin lisää siihe kanelii. Mun äiti katto mua iha oudosti ja kysy et mitä ihmettä mä teen. Tokasin, et juon kaakaota miltä tää muka näyttää.
Sit se vaa: joo ei siin mitää, mut miks sä tota kanelii siihe laitoit?

En mee yleensä hiljaseks, mut nyt menin. Luulin et kaikki laittaa kanelii kaakaosee :<

65RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 7:57

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:Join äske kaakaota ja rupesin lisää siihe kanelii. Mun äiti katto mua iha oudosti ja kysy et mitä ihmettä mä teen. Tokasin, et juon kaakaota miltä tää muka näyttää.
Sit se vaa: joo ei siin mitää, mut miks sä tota kanelii siihe laitoit?

En mee yleensä hiljaseks, mut nyt menin. Luulin et kaikki laittaa kanelii kaakaosee :<

mun mielest kaakaos kaneli on pahaa :c

66RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 8:07

Sarqai

Möih taas:D

Aargh en pääse MIHINKÄÄN keikalle:c Pitää venata et kultsit tulee suomee<33

67RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 9:50

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Möih taas:D

Et oo ainoo... Tai en vielä tei jos äiti lähtis ruotiin.. ku en oo edelleenkään kysyny:D

68RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 10:16

jonskauu

jonskauu

Oon tosi pitkää halunnu alottaa blogin pitämisen, koska tykkään tosi paljon kuvata ja kirjottaa ja siinä mä saisin noi molemmat yhdistettyy. Mut toisaalta, mulle ei ihan oikeesti arkipäivisin tapahdu melkeepä yhtää mitää , eli postaukset ois varmaa tosi tylsiä Very Happy ja mulla on tiettyjä aikoja kuukaudesta et millon en ihan oikeesti kerkee istuu koneella tai mitää ni sit en välttämättä ehtis ees paljoo kirjotella ja sit mietin et mistä mä saan oikee lukijoita koska ois tosi turhaa kirjottaa vaa itellee koska nimenomaan haluaisin jakaaamuille mun juttuja!!

Kuolen kohta koska oon miettiny tätä hirrvveeen hirrrveeen pitkään ja en tiiä et mitä tekisin Very Happy On mulla suuret murheet! Lapset kärsii afrikassa ja minä mietin tämmöstä.

69RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 10:19

Veeranen

Veeranen

blogin kirjottaminen on ihan sikakivaa!<: mut sitte se on ärsyttävää ku ei tapahdu mitää ja ei oo lukijoit xd mut kyl huomaan et mul ois aikaa jos vaa osaisin vähä miettii Very Happy:D

70RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 10:40

nealoves1D

nealoves1D

mäki oon miettiny blogin tekemist mut mullaki ois varmaa tosi tylsät postaukset, ei yhtää lukijaa ja mun kirjotustyyli ois varmaa tosi lapselline :d ja en välttämät olin kauheen aktiivine xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

71RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ti 27 Maalis 2012 - 11:00

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu kirjoitti:Oon tosi pitkää halunnu alottaa blogin pitämisen, koska tykkään tosi paljon kuvata ja kirjottaa ja siinä mä saisin noi molemmat yhdistettyy. Mut toisaalta, mulle ei ihan oikeesti arkipäivisin tapahdu melkeepä yhtää mitää , eli postaukset ois varmaa tosi tylsiä Very Happy ja mulla on tiettyjä aikoja kuukaudesta et millon en ihan oikeesti kerkee istuu koneella tai mitää ni sit en välttämättä ehtis ees paljoo kirjotella ja sit mietin et mistä mä saan oikee lukijoita koska ois tosi turhaa kirjottaa vaa itellee koska nimenomaan haluaisin jakaaamuille mun juttuja!!

Kuolen kohta koska oon miettiny tätä hirrvveeen hirrrveeen pitkään ja en tiiä et mitä tekisin Very Happy On mulla suuret murheet! Lapset kärsii afrikassa ja minä mietin tämmöstä.
mulla on ihan sama ongelma! O.o

72RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 28 Maalis 2012 - 3:46

vilqu

vilqu

Mulla ei oo aikaa pitää blogia... Hyvä et tänne ehin:D Mut se vois olla kyllä ihan kivaa..!

73RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 28 Maalis 2012 - 4:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jejejeje.Mun kaveri sano et mä oon nero kaikissa 1D jutuissa.tai siis se yritti kiusata että en oo nero missään muissa ku 1D jutuis ja oon optimisti ni sitte olin sillee et "tiesiksä et toi on kilteintä jota ikinä voi directionerille sanoa" Very Happy

http://www.stara.fi/2012/03/28/one-direction-selibaattiin/ en tienny oikee mihi aiheeseen laittaisin tän ku tavallaan mature discussion kamaa(voin siirtää tän sinne tai poistaa kokonaan jos jotaki häirihtee(siks laitoinki tällee pienel että ketään ei häiritsis paljoo))mutta asiaan,mä laitoin tän vaan sen takia ku mä ihmettelin et miks tos väitetään että Louiskin on sinkku?onks se vaa joku väärin käsitys

74RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 28 Maalis 2012 - 7:42

Veeranen

Veeranen

tää ei nyt mitenkää liity asiaa.. MUT IHANA TOI KUVA TOS SUN ALLEKIRJOTUKSES TAI TOS!♥ c:

75RANDOM vol 3 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 3 Ke 28 Maalis 2012 - 9:36

Sarqai

Veeranen kirjoitti:

tää ei nyt mitenkää liity asiaa.. MUT IHANA TOI KUVA TOS SUN ALLEKIRJOTUKSES TAI TOS!♥ c:

Thanks, ne omistaa mun sydämen, siis 1D ja nälkäpeli<3:D
Hihi äiti sano et saan mennä ruottii, mut sit maksan itte:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa