One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 4

+10
emmaLOVESnilla
niallsydän
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Veeranen
vilqu
nealoves1D
jonskauu
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM vol 4 Empty RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 0:55

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100 (:

2RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 6:49

jonskauu

jonskauu

Mä en oikee tiiä mikä mul tänää on ollu, mut oon tyylii jokaselle asialle itkeny ja jos on ollu hauska juttu ni sit oon itkeny ja nauranu samaan aikaa.

Olisittepa äske nähny ku katoin ton poikien esityksen KCAssa ja ennenku ne oli ees kerenny tulee lavalle ni mä jo itkee vollotin, itkin varmaa viel viis minuuttii sen videon kattomisen jälkeenki. Pelkään et oon tulossa hulluks tai jotai Very Happy ja sitku toi itku ei ollu sellasta pari kyyneltä vaan iha oikeesti niistä kyyneleistä ois saanu afrikan lapsille kymmeneks vuodeks vettä.

3RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 9:04

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Mä en oikee tiiä mikä mul tänää on ollu, mut oon tyylii jokaselle asialle itkeny ja jos on ollu hauska juttu ni sit oon itkeny ja nauranu samaan aikaa.

äääää tiiän tunteen !! ja sit aina välissä ei tiiä pitäiskö itkee vai nauraa, sekin on silleen ihan kamalaa :D

https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata :D mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.

4RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 9:25

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata Very Happy mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.

toi rataha meni tosi hyvi ! Very Happy && oot iha sairaa hyvä ratsastaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 9:58

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:
toi rataha meni tosi hyvi ! Very Happy && oot iha sairaa hyvä ratsastaa

kiitos nea ! (: oon kattonu sunki ridavideoit ja meet kans tosi hyvin !

6RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 3 Huhti 2012 - 4:48

jonskauu

jonskauu

Kaikki jotka on vähänkää lukenu mun myöhästymisistä ja iänikuista vihaa
tiistaita kohtaan, varmaan tietää et mä vihaan tiistaita yli kaiken ja tiistaisin mulla menee aina kaikki pieleen.

No mut mun käsitys muuttu tänää! Okei siis tää päivä oli mulle silti hirvee lagauspäivä, mut mä tajusin et tiistait on kauheita vaan sen takia, koska mulla on semmonen asenne! Mä en myöhästyny sitä paitsi tänää, koska mä heräsin ajoissa. Mä kerkesin jopa bussiinki, koska aattelin et tänää on varmasti iha kiva päivä! Olkaa ylpeitä musta! mut nyt ku mä pääsin kotii, ni taisin olla väärässä: aattelin nimittäi just lähtee ettii mun talvikenkiä ja paksumpaa takkia takas käyttöö. kiva kun kävit kevät, tule pian takaisin.. Sad

7RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 3 Huhti 2012 - 5:36

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Kaikki jotka on vähänkää lukenu mun myöhästymisistä ja iänikuista vihaa
tiistaita kohtaan, varmaan tietää et mä vihaan tiistaita yli kaiken ja tiistaisin mulla menee aina kaikki pieleen.

No mut mun käsitys muuttu tänää! Okei siis tää päivä oli mulle silti hirvee lagauspäivä, mut mä tajusin et tiistait on kauheita vaan sen takia, koska mulla on semmonen asenne! Mä en myöhästyny sitä paitsi tänää, koska mä heräsin ajoissa. Mä kerkesin jopa bussiinki, koska aattelin et tänää on varmasti iha kiva päivä! Olkaa ylpeitä musta! mut nyt ku mä pääsin kotii, ni taisin olla väärässä: aattelin nimittäi just lähtee ettii mun talvikenkiä ja paksumpaa takkia takas käyttöö. kiva kun kävit kevät, tule pian takaisin.. Sad
Onnittelut! Johtuu usein asenteesta kaikki tollanen..

8RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 10:25

nealoves1D

nealoves1D

ajattelin ny jakaa teijän kaa mun eilisii viisauksii (psps joo, olin väsyny ja muutenki vähä sekasin)

Elisiis oltiin menossa kavereiden kaa junalla stadii ja oltii sitte siin pasilan kohalla ja katoin ikkunasta ulos ja näin Nesteen (se huoltoasema), ja kun Korsossa on kans sellanen samallaine ni mä sitte melkee huusin siel junas et "Kattokaa tul on Korson Neste !" Frendit katto mua hetken sillee facepalm,mut sitte ne alko vaa nauraa ja ne kaiki muut siel vaunus katto vähä kieroo.. Mietin hetken et miks kaikki nauraa mut sitte tajusin et Kosron Neste ei kyllä oo Pasiassa, se oli varmaanki Pasilan Neste ... Very Happy nauroin sittesiin itekki hetken iha punasena xd noo,, pääästii sitte sinne Stadii asti ja ku siin on sellane kapee korkee rakennus i mä satuin taas kattoo sen kohal ulos ikkunast ja sitte kysyin iha ihmeissäni et "onks Helsingissäki Big Ben ? ;o" Ja taas mun kaverit alko nauraa ja ne muut siel vaunus katto sillee Bitch please tai hihitti ... xd taas mul meni hetki ja sitte tajusin mitä olin taas sanonu ja menin iha punaseks .. xd

no tuli taas tollane selitys mut joku ehkä tylsyyksissää lukee .. Very Happy

9RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 10:31

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:ajattelin ny jakaa teijän kaa mun eilisii viisauksii (psps joo, olin väsyny ja muutenki vähä sekasin)

Elisiis oltiin menossa kavereiden kaa junalla stadii ja oltii sitte siin pasilan kohalla ja katoin ikkunasta ulos ja näin Nesteen (se huoltoasema), ja kun Korsossa on kans sellanen samallaine ni mä sitte melkee huusin siel junas et "Kattokaa tul on Korson Neste !" Frendit katto mua hetken sillee facepalm,mut sitte ne alko vaa nauraa ja ne kaiki muut siel vaunus katto vähä kieroo.. Mietin hetken et miks kaikki nauraa mut sitte tajusin et Kosron Neste ei kyllä oo Pasiassa, se oli varmaanki Pasilan Neste ... Very Happy nauroin sittesiin itekki hetken iha punasena xd noo,, pääästii sitte sinne Stadii asti ja ku siin on sellane kapee korkee rakennus i mä satuin taas kattoo sen kohal ulos ikkunast ja sitte kysyin iha ihmeissäni et "onks Helsingissäki Big Ben ? ;o" Ja taas mun kaverit alko nauraa ja ne muut siel vaunus katto sillee Bitch please tai hihitti ... xd taas mul meni hetki ja sitte tajusin mitä olin taas sanonu ja menin iha punaseks .. xd

no tuli taas tollane selitys mut joku ehkä tylsyyksissää lukee .. Very Happy

voieixd

10RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 10:33

jonskauu

jonskauu

^ HAha luulin et oon ainoo, kenellä on välillä tollasii päivii!

Onks kukaa muute suunnitellu nyt mitää miittii? oon iha innoissaaa ollu täällä et millo pääsen näkee teitä kaikkia! Very Happy

11RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 11:02

Veeranen

Veeranen

Mustki olis kiva nähä muitki ihmisii jossai miitis! (:

ja mua laulattaa xd

12RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 11:24

nealoves1D

nealoves1D

nii muute ! Pitäis pitää miitti taas joskus :Very Happy haluun nähä teijät !

13RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 12:26

_Blistex_

_Blistex_

Vähä miitti olis siisti Smile Vaikka mä oonki ollu täällä tosi vähän aikaa ni kyl mä silti haluisin nähä teiät ja tutustuu (::

14RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 12:35

nealoves1D

nealoves1D

^^ nomuthei pääasia et liityit etkä heti juossu kiljue karkuu :Very Happy eivaasiis mäki haluisin nähä sut ! & kaikki muutki tietty (::

15RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 12:43

_Blistex_

_Blistex_

^^ Kylhän siinä aika helvetin kauan kesti et päätin liittyy tänne, jotain pari viikkoo sitä mietin itekseni :DD Mut, here I am (:: Mut joosiis haluisin todellaki nähä teitä iha kasvotusten ja näin. Smile

16RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 4 Huhti 2012 - 22:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata Very Happy mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.

pikkasenko oot hyvä ratsastaan! jel :c et arvaakkaa kuinka ikävä tuli ratsastusta ku katoin ton videon, itku meinaa päästä Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

17RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 2:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu kirjoitti:^ HAha luulin et oon ainoo, kenellä on välillä tollasii päivii!

Onks kukaa muute suunnitellu nyt mitää miittii? oon iha innoissaaa ollu täällä et millo pääsen näkee teitä kaikkia! Very Happy
joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomalla

18RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 2:59

_Blistex_

_Blistex_

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:^ HAha luulin et oon ainoo, kenellä on välillä tollasii päivii!

joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomalla

Mulla on sama juttu mut kyl mä aina keinot keksisin :DD

19RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 5:51

jonskauu

jonskauu

HAahaha mä äske ku kirjauduin tänne sisää ja mun 3-vuotias pikkuveli oli tos vieressä ja se pyys et laita ton bändin biisi soimaa ja mä laitoin sit WMYBn soimaa. Sit se katto noita kuvii mitä tos reunoilla on ja se osotti eka Harryy ja sit Louisii ja sano et nää rakastaa toisiaan!

20RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 6:09

niallsydän

niallsydän

jonskauu kirjoitti:HAahaha mä äske ku kirjauduin tänne sisää ja mun 3-vuotias pikkuveli oli tos vieressä ja se pyys et laita ton bändin biisi soimaa ja mä laitoin sit WMYBn soimaa. Sit se katto noita kuvii mitä tos reunoilla on ja se osotti eka Harryy ja sit Louisii ja sano et nää rakastaa toisiaan!
eeikä vähä sulone !

21RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 10:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:HAahaha mä äske ku kirjauduin tänne sisää ja mun 3-vuotias pikkuveli oli tos vieressä ja se pyys et laita ton bändin biisi soimaa ja mä laitoin sit WMYBn soimaa. Sit se katto noita kuvii mitä tos reunoilla on ja se osotti eka Harryy ja sit Louisii ja sano et nää rakastaa toisiaan!
tuituii :---3 kuinka sulone! mun pikkusisko soittaa 1D'tä ja jos kuuntelen ilman kuulokkeita se laulaa ihan kamalan kuulosesti ja muutenki aina kauhee hehkutus sillä käynnissä ja "kerro mulle jotain niistä!!1" :-(

Louizz_tomlinzon kirjoitti:joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomalla
mulla sama.... sen siitä saa ku asuu vielä syvemmällä Narniassa <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

22RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 10:56

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Stypayhoralikson kirjoitti:tuituii :---3 kuinka sulone! mun pikkusisko soittaa 1D'tä ja jos kuuntelen ilman kuulokkeita se laulaa ihan kamalan kuulosesti ja muutenki aina kauhee hehkutus sillä käynnissä ja "kerro mulle jotain niistä!!1" :-(
mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xd

23RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 11:06

jonskauu

jonskauu

Se tunne, kun suunnitelmat kusee ihan täydellisesti..
nojoo onha nää koti-illatkii iha jeeees.

Mä muuten mietin just, et miks mä muistan varmaa monien satojen biisien sanat ulkoo, mut sittenku luen kokesee & meen tekee sen kokeen ni en muista mitää? Very Happy vähä hassua

24RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 11:45

Veeranen

Veeranen

mä rupesin miettiin et one thingis ku liam laulaa sii alus ni "..but when i'm lookin at you" vai "girl when i'm lookin at you" ? D:

25RANDOM vol 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 12:01

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu niimpä muute ! Vähä outoo :d Ois kiva jos muistais kokeis ne kaikki asiat yhtä hyvi ku muistaa 1D'n biisien sanat ! Very Happy

& veera seon mun mielest "but when I'm looking at you" (::

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa