uusi, edellisessä 100 (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
jonskauu kirjoitti:Mä en oikee tiiä mikä mul tänää on ollu, mut oon tyylii jokaselle asialle itkeny ja jos on ollu hauska juttu ni sit oon itkeny ja nauranu samaan aikaa.
Peetu kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.
nealoves1D kirjoitti:
toi rataha meni tosi hyvi ! && oot iha sairaa hyvä ratsastaa
Onnittelut! Johtuu usein asenteesta kaikki tollanen..jonskauu kirjoitti:Kaikki jotka on vähänkää lukenu mun myöhästymisistä ja iänikuista vihaa
tiistaita kohtaan, varmaan tietää et mä vihaan tiistaita yli kaiken ja tiistaisin mulla menee aina kaikki pieleen.
No mut mun käsitys muuttu tänää! Okei siis tää päivä oli mulle silti hirvee lagauspäivä, mut mä tajusin et tiistait on kauheita vaan sen takia, koska mulla on semmonen asenne! Mä en myöhästyny sitä paitsi tänää, koska mä heräsin ajoissa. Mä kerkesin jopa bussiinki, koska aattelin et tänää on varmasti iha kiva päivä! Olkaa ylpeitä musta! mut nyt ku mä pääsin kotii, ni taisin olla väärässä: aattelin nimittäi just lähtee ettii mun talvikenkiä ja paksumpaa takkia takas käyttöö. kiva kun kävit kevät, tule pian takaisin..
nealoves1D kirjoitti:ajattelin ny jakaa teijän kaa mun eilisii viisauksii (psps joo, olin väsyny ja muutenki vähä sekasin)
Elisiis oltiin menossa kavereiden kaa junalla stadii ja oltii sitte siin pasilan kohalla ja katoin ikkunasta ulos ja näin Nesteen (se huoltoasema), ja kun Korsossa on kans sellanen samallaine ni mä sitte melkee huusin siel junas et "Kattokaa tul on Korson Neste !" Frendit katto mua hetken sillee facepalm,mut sitte ne alko vaa nauraa ja ne kaiki muut siel vaunus katto vähä kieroo.. Mietin hetken et miks kaikki nauraa mut sitte tajusin et Kosron Neste ei kyllä oo Pasiassa, se oli varmaanki Pasilan Neste ... nauroin sittesiin itekki hetken iha punasena xd noo,, pääästii sitte sinne Stadii asti ja ku siin on sellane kapee korkee rakennus i mä satuin taas kattoo sen kohal ulos ikkunast ja sitte kysyin iha ihmeissäni et "onks Helsingissäki Big Ben ? ;o" Ja taas mun kaverit alko nauraa ja ne muut siel vaunus katto sillee Bitch please tai hihitti ... xd taas mul meni hetki ja sitte tajusin mitä olin taas sanonu ja menin iha punaseks .. xd
no tuli taas tollane selitys mut joku ehkä tylsyyksissää lukee ..
Peetu kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.
joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomallajonskauu kirjoitti:^ HAha luulin et oon ainoo, kenellä on välillä tollasii päivii!
Onks kukaa muute suunnitellu nyt mitää miittii? oon iha innoissaaa ollu täällä et millo pääsen näkee teitä kaikkia!
Louizz_tomlinzon kirjoitti:joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomallajonskauu kirjoitti:^ HAha luulin et oon ainoo, kenellä on välillä tollasii päivii!
Onks kukaa muute suunnitellu nyt mitää miittii? oon iha innoissaaa ollu täällä et millo pääsen näkee teitä kaikkia!
eeikä vähä sulone !jonskauu kirjoitti:HAahaha mä äske ku kirjauduin tänne sisää ja mun 3-vuotias pikkuveli oli tos vieressä ja se pyys et laita ton bändin biisi soimaa ja mä laitoin sit WMYBn soimaa. Sit se katto noita kuvii mitä tos reunoilla on ja se osotti eka Harryy ja sit Louisii ja sano et nää rakastaa toisiaan!
tuituii :---3 kuinka sulone! mun pikkusisko soittaa 1D'tä ja jos kuuntelen ilman kuulokkeita se laulaa ihan kamalan kuulosesti ja muutenki aina kauhee hehkutus sillä käynnissä ja "kerro mulle jotain niistä!!1" :-(jonskauu kirjoitti:HAahaha mä äske ku kirjauduin tänne sisää ja mun 3-vuotias pikkuveli oli tos vieressä ja se pyys et laita ton bändin biisi soimaa ja mä laitoin sit WMYBn soimaa. Sit se katto noita kuvii mitä tos reunoilla on ja se osotti eka Harryy ja sit Louisii ja sano et nää rakastaa toisiaan!
mulla sama.... sen siitä saa ku asuu vielä syvemmällä Narniassa <3Louizz_tomlinzon kirjoitti:joku miitti olis kyllä siisti mutta asun niin kaukana pk-seudusta jossa varmaan asuu eniten näit forkkalaisia,etten välttis ees pääsis.Mutta ehkä kesälomalla
mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xdStypayhoralikson kirjoitti:tuituii :---3 kuinka sulone! mun pikkusisko soittaa 1D'tä ja jos kuuntelen ilman kuulokkeita se laulaa ihan kamalan kuulosesti ja muutenki aina kauhee hehkutus sillä käynnissä ja "kerro mulle jotain niistä!!1" :-(
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa