One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 4

+10
emmaLOVESnilla
niallsydän
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Veeranen
vilqu
nealoves1D
jonskauu
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 0:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

76RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 6:39

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:MEIKÄ ISTUU ULKONA TERASSILLA DATAAMASSA! C: ei varmaa naapuri yhtää kattonu ku raijasin semmosen jutun tähä ja täs paistaa kivasti aurinko eikä kylmäkää oo ku laitto mustat vaatteet ! Very Happy

ooi kuulostaa nii ihanalta (= ärsyttää vaa ku meil ei paista takapihalle aurinko ja etupihalle en voi ees kuvitella meneväni tai saisin pitkiä katseita... :DD

kerranki oon onnellinen et asun vähä syrjäs xd

77RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 9:46

jonskauu

jonskauu

Tää on mun elämäni paras päivä tähän mennessä!! MUA pyydettiin tekemää meidän tanssikoulun kevätesitykseen avausnumero!! Mun ohjaaja kysy äske tunnilla multa, että haluaisinko keksii koreografian ja se auttaa mua siinä. Sit se toteutettais ja se ois keväesityksen avausnumero. Katoin sitä hetken sillee että miks ihmeessä minä. No kyllähän mun oli pakko suostuu kuitenki! Nyt sit eiku miettii vaa kaikki askeleet ja iha kaikki ääääääääää!! Ja musiikkiki pitäis miettii, aattelin jo tällee alustavasti semmosta remixiä tai sellasta et ois monta biisiä ja 1D:ki pääsee iha varmasti siihe!

OUMAIGAAAAAAAAAAAAAAD.

78RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 9:57

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:Tää on mun elämäni paras päivä tähän mennessä!! MUA pyydettiin tekemää meidän tanssikoulun kevätesitykseen avausnumero!! Mun ohjaaja kysy äske tunnilla multa, että haluaisinko keksii koreografian ja se auttaa mua siinä. Sit se toteutettais ja se ois keväesityksen avausnumero. Katoin sitä hetken sillee että miks ihmeessä minä. No kyllähän mun oli pakko suostuu kuitenki! Nyt sit eiku miettii vaa kaikki askeleet ja iha kaikki ääääääääää!! Ja musiikkiki pitäis miettii, aattelin jo tällee alustavasti semmosta remixiä tai sellasta et ois monta biisiä ja 1D:ki pääsee iha varmasti siihe!

OUMAIGAAAAAAAAAAAAAAD.

Onnee ! Minkä laist tanssii sä harrastat ? Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 10:20

jonskauu

jonskauu

nealoves1D kirjoitti: Onnee ! Minkä laist tanssii sä harrastat ? Smile

Street dance! Smile

80RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 10:28

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:

Street dance! Smile

Mäki haluisin alottaa streetin ! Very Happy

&& Käytii kävelee mun kaverin kaa puoltoist tuntii(9,52km) ja nyt kyl tuntuu jalois et on jotai tehny :Very Happy

81RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 11:10

jonskauu

jonskauu

^ Suosittelen oikeesti tota streettii! Huippukivaaa Smile

Ja kaikille tiedoks: mä en oo täällä huomenna ollenkaa enkä varmaa torstainakaa koska lähen yhtee koululeiri juttuu. Eli jos ihmettelette miks en oo vastamassa ni oon jossai korvessa lintujen syötävänä! Ja nyt voisinki lähtee pakkaamaa... ounou taas mä vaa jumitin tähä koneelle. Very Happy

82RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 11:56

_Blistex_

_Blistex_

Ah, se tunne kun kuuntelee illalla sängyssä 1D:tä ja nukahtaa kuulokkeet korvilla heräten aamulla 1D edelleen soiden. :DD Juuu mulle on käyny noin pari kertaa, viimeks viime yönä.. Very Happy En kyl yhtään ihmettele et nukahdan välillä tolleen kun kuuntelen JOKA ILTA (paitsi jos en oo yötä koton) One Directionin levyn läpi :DD ♥️

83RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 22:23

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

_Blistex_ kirjoitti:Ah, se tunne kun kuuntelee illalla sängyssä 1D:tä ja nukahtaa kuulokkeet korvilla heräten aamulla 1D edelleen soiden. :DD Juuu mulle on käyny noin pari kertaa, viimeks viime yönä.. Very Happy En kyl yhtään ihmettele et nukahdan välillä tolleen kun kuuntelen JOKA ILTA (paitsi jos en oo yötä koton) One Directionin levyn läpi :DD ♥️
mulle kävi kerran kans tollee et kuulokkeet jäi yöks päälle,, ja sitte aamulla mun pikkusisko (joka nukku mun huoneen lattialla, koska sen sänkyy vaihettiin) valitti et mä sössötin unissani jotain laululta kuulostavaa eikä se sen takii saanu unta :'D

84RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 4:58

vilqu

vilqu

Onnea jonskauu!!

Mulla jos kuuntelee 1D:tä ni se loppuu jossain vaiheessa siis siite ku se levy on loppu (jos kuuntelee mankalta) et ei alota alusta... Sad Sama puhelimen kaa.. Sad

85RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 7:16

Sarqai

vilqu kirjoitti:Onnea jonskauu!!

Mulla jos kuuntelee 1D:tä ni se loppuu jossain vaiheessa siis siite ku se levy on loppu (jos kuuntelee mankalta) et ei alota alusta... Sad Sama puhelimen kaa.. Sad

Tiedän tunteen:I

86RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 9:03

nealoves1D

nealoves1D

Mä laitan radiost tulee UAN ain illal hiljaselle ja sitte laitan mun radion sillee et se toistaa sen sitte alust ku se loppuu ni mäki herään usei siihe et tulee 1D'tä radiosta ♥

pitäkää rauhas mua nolifen,, Kävin äske syömäs iha normirokaa ja join pari lasii mehuu ja nyt pärisee XDXDXDXD nauran tääl kaikelle ja heitan nii kuivaa läppää frendie kaa et ei mitää rajaa :d

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ke 11 Huhti 2012 - 19:35, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat)

87RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 10:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

Street dance! Smile

Mäki haluisin alottaa streetin ! Very Happy

täällä ilmottautuu kans yks joka tahtos alottaa streetin ... Very Happy

pakko jakaa tää ku naurattaa täälä: luin vaa foorumii ja sisko tulee vieree stalkkailee. sisko kysyy "Eve, tahtoisiks sä duudsonit taloon?" ja tokasen että "en" heti ku se on saanu lauseensa loppuu. sitte se kysyy "no entä One Directionin?" "One Directionin (joo korjasin sen ääntämistä siks...Very Happy) ja tietty haluisin!" sitte sisko lähtee mun takaa ja taputtaa vähä olkapäälle "sustahan on kasvanut hieno tyttö" ÖÖÖ? :DDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

88RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 10:27

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson hahaha Very Happy:D:D:D: mäki nauran tääl :''DD

89RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ke 11 Huhti 2012 - 10:29

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:
pakko jakaa tää ku naurattaa täälä: luin vaa foorumii ja sisko tulee vieree stalkkailee. sisko kysyy "Eve, tahtoisiks sä duudsonit taloon?" ja tokasen että "en" heti ku se on saanu lauseensa loppuu. sitte se kysyy "no entä One Directionin?" "One Directionin (joo korjasin sen ääntämistä siks...:D) ja tietty haluisin!" sitte sisko lähtee mun takaa ja taputtaa vähä olkapäälle "sustahan on kasvanut hieno tyttö" ÖÖÖ? :DDD

haha..mitäh...? ;DD
Mäki aina joudun kaikkien ääntämistä korjaan ku lausuu tahallaa vääri :DD

90RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 2:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:
pakko jakaa tää ku naurattaa täälä: luin vaa foorumii ja sisko tulee vieree stalkkailee. sisko kysyy "Eve, tahtoisiks sä duudsonit taloon?" ja tokasen että "en" heti ku se on saanu lauseensa loppuu. sitte se kysyy "no entä One Directionin?" "One Directionin (joo korjasin sen ääntämistä siks...Very Happy) ja tietty haluisin!" sitte sisko lähtee mun takaa ja taputtaa vähä olkapäälle "sustahan on kasvanut hieno tyttö" ÖÖÖ? :DDD

haha..mitäh...? ;DD
Mäki aina joudun kaikkien ääntämistä korjaan ku lausuu tahallaa vääri :DD
No mun luokan enkun ka oli viime kokees 6,7(vaikka meittil oli siit kokeest 10) ni täällä porukka ei oo mtn enkku neroja ni mua on ruvennu ärsyttää jos ne lausuu one direction väärin.Ja ne aina lausuu

91RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 5:45

jonskauu

jonskauu

Jeeee mä oon takas sivistyksen ja koneen ja 1D:n parissa ♥ oliki jo kova ikävä lukee näitä juttuja täällä!

92RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 5:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu tapasikko Kevinin vai söikö muut linnut sut? :-D sivistys (=mulle kone..) on aika jees :DD

93RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 5:58

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson kirjoitti:jonskauu tapasikko Kevinin vai söikö muut linnut sut? :-D sivistys (=mulle kone..) on aika jees :DD

Hhaha mä en nähny yhtäkää lintua koko aikana! Iha hyvä vaa.. mut siellä oli tosi paljo jotai perhosia joita karkuun mä sit kiljuen juoksin..
mun sivistyksee kuuluu et ympärillä on muutaki ku 20km metsää! Musta tollaset paikat on tosi ahdistavia ku tietää et jos nyt lähet johonki ni seuraavat 20 kilometrii sua vastaa tulee puu. mut hengissä selvisin ♥️ Very Happy

94RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 6:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:jonskauu tapasikko Kevinin vai söikö muut linnut sut? :-D sivistys (=mulle kone..) on aika jees :DD

Hhaha mä en nähny yhtäkää lintua koko aikana! Iha hyvä vaa.. mut siellä oli tosi paljo jotai perhosia joita karkuun mä sit kiljuen juoksin..
mun sivistyksee kuuluu et ympärillä on muutaki ku 20km metsää! Musta tollaset paikat on tosi ahdistavia ku tietää et jos nyt lähet johonki ni seuraavat 20 kilometrii sua vastaa tulee puu. mut hengissä selvisin ♥️ Very Happy

miks musta tuntuu ettei mun asuinpaikka kuulu sitte sivistysalueeseen Very Happy ja vau, perhosia? Surprised

95RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 7:44

_Blistex_

_Blistex_

Tuli tosta ääntämisen korjaamisesta mieleen yks juttu. Okei, musta tuntuu et oon kertonu tän jollekin mut iha sama, kerron sen nyt kaikille :DD Viime viikonloppuna mun isoveljet tuli kotona käymään. Sit ku mä olin joskus kertonu toiselle et pidän 1D:stä ni sit se kysy multa et " Tykkäätkö sä viel siitä bändistä?" mä olin vaan et:" Joo, rakastan niitä." sit ku olin kertonu poikien nimet sille (en tajuu miks ku ei sitä edes kiinnosta :DD) ni sit se sano ne mulle. Kun mun veli sano Zaynin mä vaan aloin kiljumaan et:" SE ON ZAYN! SE LAUSUTAAN ZAYN!" Veli vaan katto mua silleen Question Jooo, mä oon hullu, tiiän sen. :DD

96RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 8:00

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

_Blistex_ kirjoitti:Kun mun veli sano Zaynin mä vaan aloin kiljumaan et:" SE ON ZAYN! SE LAUSUTAAN ZAYN!" Veli vaan katto mua silleen Question Jooo, mä oon hullu, tiiän sen. :DD
mua ärsyttää kans ku jotkut lausuu Zaynin nimen väärin D: esim. mun äiti sano sillo joskus alussa ku näki vaa ne nimet nii Zaynin sillee jotenki Tjein ? :DD Vähän niiku sillee miten Jane lausutaa.. mä vaa ragesin sille jotai et "EI NOOIN !!" ainut minkä se lausu ekalla kerralla oikein oli Harry, mut sen nyt ei pitäs ollakkaa vaikeeta .. :d

97RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 8:08

_Blistex_

_Blistex_

emmaLOVESnilla kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Kun mun veli sano Zaynin mä vaan aloin kiljumaan et:" SE ON ZAYN! SE LAUSUTAAN ZAYN!" Veli vaan katto mua silleen Question Jooo, mä oon hullu, tiiän sen. :DD
mua ärsyttää kans ku jotkut lausuu Zaynin nimen väärin D: esim. mun äiti sano sillo joskus alussa ku näki vaa ne nimet nii Zaynin sillee jotenki Tjein ? :DD Vähän niiku sillee miten Jane lausutaa.. mä vaa ragesin sille jotai et "EI NOOIN !!" ainut minkä se lausu ekalla kerralla oikein oli Harry, mut sen nyt ei pitäs ollakkaa vaikeeta .. :d

Joo hei, mä oon alkanu ragee joskus äidillekki ku se sano ne kaikki nimet mulle ja sit ku se sano Zaynin jotenki oudosti ja mä vaan aloin huutaa et ei sitä noin lausuta. :p Ihme et osas sanoo muiden poikien nimet oikein.. :DD

98RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 9:09

vilqu

vilqu

"lainaus"

Se on hassua ku Louis lausutaan niinku "Luis" mut siis silleen hienosti:D se kirjotetaan Louis ja samalla tavalla lausutaan Lewis joka sit kirjotetaan iha eri tavalla, oon miettiny tätä... Esim H2O:n Louis/Lewis on Lewis ja meijän Louis/Lewis on Louis ja lausutaan lähes samalla tavalla.. Very Happy Jos joku tajus..?

Jos jonkun kone lagaa pahasti mun allekirjotuksen takia ni sano ni vaihan, voi nimittäin lagii.. riippuu koneesta. (ihan tällanen JOS)

99RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 9:54

Peetu

Peetu

tosta ääntämisestä, ellei se oo ilmiselvästi väärin (niiku toi Emman esimerkki Zayn/Jane jutusta) nii mun mielestä sen ei pitäisi ratkaista onko directioner vai ei (tästä on ollu aika paljonki puhetta) koska kaikilla on erilainen murre, nii joidenkin on mahdotonta lausua esim Louista Louiksena vaan siitä tulee Lewis. esimerkiksi suomalaiselle on mahdotonta lausua sanaa olympia täysin oikein, koska siinä on etu- ja takavokaaleja sekasin. ja Zayn on myös yksi hyvä esimerkki, monet meistä lausuu sen niin ku Zein etc mutta kaikki ymmärtää ketä tarkoitetaan.

100RANDOM vol 4 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 12 Huhti 2012 - 10:04

vilqu

vilqu

On tylsää ni pyysin kaikkia paikalla olevia kaveriks (jos siis en oo jo kaveri) Very Happy

Toi Peetun sanoma on aikas lailla totta "kaikki ymmärtää ketä tarkotetaan", ainaki yleensä Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa