First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:MEIKÄ ISTUU ULKONA TERASSILLA DATAAMASSA! C: ei varmaa naapuri yhtää kattonu ku raijasin semmosen jutun tähä ja täs paistaa kivasti aurinko eikä kylmäkää oo ku laitto mustat vaatteet !
ooi kuulostaa nii ihanalta (= ärsyttää vaa ku meil ei paista takapihalle aurinko ja etupihalle en voi ees kuvitella meneväni tai saisin pitkiä katseita... :DD
jonskauu kirjoitti:Tää on mun elämäni paras päivä tähän mennessä!! MUA pyydettiin tekemää meidän tanssikoulun kevätesitykseen avausnumero!! Mun ohjaaja kysy äske tunnilla multa, että haluaisinko keksii koreografian ja se auttaa mua siinä. Sit se toteutettais ja se ois keväesityksen avausnumero. Katoin sitä hetken sillee että miks ihmeessä minä. No kyllähän mun oli pakko suostuu kuitenki! Nyt sit eiku miettii vaa kaikki askeleet ja iha kaikki ääääääääää!! Ja musiikkiki pitäis miettii, aattelin jo tällee alustavasti semmosta remixiä tai sellasta et ois monta biisiä ja 1D:ki pääsee iha varmasti siihe!
OUMAIGAAAAAAAAAAAAAAD.
nealoves1D kirjoitti: Onnee ! Minkä laist tanssii sä harrastat ?
jonskauu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti: Onnee ! Minkä laist tanssii sä harrastat ?
Street dance!
mulle kävi kerran kans tollee et kuulokkeet jäi yöks päälle,, ja sitte aamulla mun pikkusisko (joka nukku mun huoneen lattialla, koska sen sänkyy vaihettiin) valitti et mä sössötin unissani jotain laululta kuulostavaa eikä se sen takii saanu unta :'D_Blistex_ kirjoitti:Ah, se tunne kun kuuntelee illalla sängyssä 1D:tä ja nukahtaa kuulokkeet korvilla heräten aamulla 1D edelleen soiden. :DD Juuu mulle on käyny noin pari kertaa, viimeks viime yönä.. En kyl yhtään ihmettele et nukahdan välillä tolleen kun kuuntelen JOKA ILTA (paitsi jos en oo yötä koton) One Directionin levyn läpi :DD
vilqu kirjoitti:Onnea jonskauu!!
Mulla jos kuuntelee 1D:tä ni se loppuu jossain vaiheessa siis siite ku se levy on loppu (jos kuuntelee mankalta) et ei alota alusta... Sama puhelimen kaa..
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ke 11 Huhti 2012 - 19:35, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat)
nealoves1D kirjoitti:jonskauu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti: Onnee ! Minkä laist tanssii sä harrastat ?
Street dance!
Mäki haluisin alottaa streetin !
Stypayhoralikson kirjoitti:
pakko jakaa tää ku naurattaa täälä: luin vaa foorumii ja sisko tulee vieree stalkkailee. sisko kysyy "Eve, tahtoisiks sä duudsonit taloon?" ja tokasen että "en" heti ku se on saanu lauseensa loppuu. sitte se kysyy "no entä One Directionin?" "One Directionin (joo korjasin sen ääntämistä siks...:D) ja tietty haluisin!" sitte sisko lähtee mun takaa ja taputtaa vähä olkapäälle "sustahan on kasvanut hieno tyttö" ÖÖÖ? :DDD
No mun luokan enkun ka oli viime kokees 6,7(vaikka meittil oli siit kokeest 10) ni täällä porukka ei oo mtn enkku neroja ni mua on ruvennu ärsyttää jos ne lausuu one direction väärin.Ja ne aina lausuubO0m kirjoitti:Stypayhoralikson kirjoitti:
pakko jakaa tää ku naurattaa täälä: luin vaa foorumii ja sisko tulee vieree stalkkailee. sisko kysyy "Eve, tahtoisiks sä duudsonit taloon?" ja tokasen että "en" heti ku se on saanu lauseensa loppuu. sitte se kysyy "no entä One Directionin?" "One Directionin (joo korjasin sen ääntämistä siks...) ja tietty haluisin!" sitte sisko lähtee mun takaa ja taputtaa vähä olkapäälle "sustahan on kasvanut hieno tyttö" ÖÖÖ? :DDD
haha..mitäh...? ;DD
Mäki aina joudun kaikkien ääntämistä korjaan ku lausuu tahallaa vääri :DD
Stypayhoralikson kirjoitti:jonskauu tapasikko Kevinin vai söikö muut linnut sut? :-D sivistys (=mulle kone..) on aika jees :DD
jonskauu kirjoitti:Stypayhoralikson kirjoitti:jonskauu tapasikko Kevinin vai söikö muut linnut sut? :-D sivistys (=mulle kone..) on aika jees :DD
Hhaha mä en nähny yhtäkää lintua koko aikana! Iha hyvä vaa.. mut siellä oli tosi paljo jotai perhosia joita karkuun mä sit kiljuen juoksin..
mun sivistyksee kuuluu et ympärillä on muutaki ku 20km metsää! Musta tollaset paikat on tosi ahdistavia ku tietää et jos nyt lähet johonki ni seuraavat 20 kilometrii sua vastaa tulee puu. mut hengissä selvisin
mua ärsyttää kans ku jotkut lausuu Zaynin nimen väärin D: esim. mun äiti sano sillo joskus alussa ku näki vaa ne nimet nii Zaynin sillee jotenki Tjein ? :DD Vähän niiku sillee miten Jane lausutaa.. mä vaa ragesin sille jotai et "EI NOOIN !!" ainut minkä se lausu ekalla kerralla oikein oli Harry, mut sen nyt ei pitäs ollakkaa vaikeeta .. :d_Blistex_ kirjoitti:Kun mun veli sano Zaynin mä vaan aloin kiljumaan et:" SE ON ZAYN! SE LAUSUTAAN ZAYN!" Veli vaan katto mua silleen Jooo, mä oon hullu, tiiän sen. :DD
emmaLOVESnilla kirjoitti:mua ärsyttää kans ku jotkut lausuu Zaynin nimen väärin D: esim. mun äiti sano sillo joskus alussa ku näki vaa ne nimet nii Zaynin sillee jotenki Tjein ? :DD Vähän niiku sillee miten Jane lausutaa.. mä vaa ragesin sille jotai et "EI NOOIN !!" ainut minkä se lausu ekalla kerralla oikein oli Harry, mut sen nyt ei pitäs ollakkaa vaikeeta .. :d_Blistex_ kirjoitti:Kun mun veli sano Zaynin mä vaan aloin kiljumaan et:" SE ON ZAYN! SE LAUSUTAAN ZAYN!" Veli vaan katto mua silleen Jooo, mä oon hullu, tiiän sen. :DD
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa