First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
nealoves1D kirjoitti:jonskauu niimpä muute ! Vähä outoo :d Ois kiva jos muistais kokeis ne kaikki asiat yhtä hyvi ku muistaa 1D'n biisien sanat !
& veera seon mun mielest "but when I'm looking at you" (::
Stypayhoralikson kirjoitti:Peetu kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.
pikkasenko oot hyvä ratsastaan! jel :c et arvaakkaa kuinka ikävä tuli ratsastusta ku katoin ton videon, itku meinaa päästä
:DDD mulla _niiin samalaine tilanne! tosin sisko on 9v. kerra ku oikei otti päästä ja se tuli kyselee jotai pojista, nii sepitin vaa jotai schaissee josta se sitte 'sä valehtelet!!1 Liam ei pelkää haarukoita vaan lusikoita' ja aina 'miten se yks voi pelätä lusikoita? AHAHAHHAHAHA' vihaan :-(emmaLOVESnilla kirjoitti:mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xd
nealoves1D kirjoitti:tulitost et tallit on kaukana mielee et te jotka ratsastatte, ni miten pitkä matka teil on tallille ?
Mä ite asun korsossa(vantaalla) ja käyn tallilla tuomarinkylässä(helsingissä) ja mä en pääse mitenkää julkisilla nii et kestäis alle puoltoist tuntii ja autolla meil menee joku 25min :d sillon ku alotin ni kävin täs iha lähel sillee et pääsin käymää 3-4krt viikos, mut ei tykätty ollenkaa sit tallist ni vaihettii sit pois ja täs ei ollu missää lähempänä oikee ku siel tuomarinkyläs. Ei olla kauheesti sielläkää kyl tykätty käydä sen jälkee ku opettaja vaihtu ni vaihetaan näillänäkymin Enjalan tallille Keravalle (:
Mä asun Etelä-Pohjanmaalla.Pitkä matka on joka paikkaan täältäkin..Stypayhoralikson kirjoitti::DDD mulla _niiin samalaine tilanne! tosin sisko on 9v. kerra ku oikei otti päästä ja se tuli kyselee jotai pojista, nii sepitin vaa jotai schaissee josta se sitte 'sä valehtelet!!1 Liam ei pelkää haarukoita vaan lusikoita' ja aina 'miten se yks voi pelätä lusikoita? AHAHAHHAHAHA' vihaan :-(emmaLOVESnilla kirjoitti:mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xd
Peetu joo ratsastin joskus ala-asteella, mutta en menny enää sen jälkee kun mursin käteni. tai oon sen jälkee pari kertaa sukulaisilla ratsastanu. oon pari kertaa vakavissani miettiny uudellee alottamista mutta tallit on liian kaukana..
ja tosiaan, mä asun kans liian kaukana että pääsis johkai miittii ellei oo kesällä :c Keski-Pohjanmaa, ah ♥
Peetu kirjoitti:luulin olevani yksin kotona ja pistin karaoket pystyyn ja bailasin ihan täysiä ja kun vilkasen taakseni ja mun veli nauraa maha kippurassa mun ovella. nice.
mitä opimme? jos et halua ei-toivottua yleisöä, varmista ettei kukaan ole kuulemassa.
puhuin joskus aikoja aikoja sitte kaverin kaa puhelimessa ja laitoin sit kajarille ku luulin olevan yksin kotona. se selitti mulle kaiken näkösiä paljastuksia ihmisistä (meijän koululaisista) ja näin, sit mun sisko oli vessassa siellä ihan hiljaa ja kuuli kaiken . Ku sulin puhelun se veti vessan, pajasti ittensä ja mä oli sillee uups:Dnealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:luulin olevani yksin kotona ja pistin karaoket pystyyn ja bailasin ihan täysiä ja kun vilkasen taakseni ja mun veli nauraa maha kippurassa mun ovella. nice.
mitä opimme? jos et halua ei-toivottua yleisöä, varmista ettei kukaan ole kuulemassa.
Joo tiijän tunteen. Mullrkki on joskus käyny tollee mut sillo vaa mu faija oli siin ovel ja sano et "sä oot iha show esiintyjä" ja nauro :d
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa