One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 4

+10
emmaLOVESnilla
niallsydän
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Veeranen
vilqu
nealoves1D
jonskauu
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 0:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

26RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 12:05

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:jonskauu niimpä muute ! Vähä outoo :d Ois kiva jos muistais kokeis ne kaikki asiat yhtä hyvi ku muistaa 1D'n biisien sanat ! Very Happy

& veera seon mun mielest "but when I'm looking at you" (::

okeic: mä vaa mietin ku munki mielest noi, mut sit hirvee mones paikas lukee girl D:

27RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 To 5 Huhti 2012 - 23:14

Peetu

Peetu

Stypayhoralikson kirjoitti:
Peetu kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=C3YBBThhyLM&context=C462f2a9ADvjVQa1PpcFN8P_SnnXe_Nk3bDY70WlPiuz3q588c1aY= okei eli tässä on mun eilinen rata Very Happy mua jännitti siis ihan kamalasti ja olin tyyliin pissat housuissa kuten videosta huomaa, mutta kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen rataan vaikka vikalla lävistäjällä tullut vaihto ketutti.

pikkasenko oot hyvä ratsastaan! jel :c et arvaakkaa kuinka ikävä tuli ratsastusta ku katoin ton videon, itku meinaa päästä Very Happy

voi kiitos ! (: ootko siis joskus ratsastanu ?

oon iha fiiliksis ku tehään yhen mun kaverin kaa meidän kaverille semmosta kuvakirjaa ku se menee eri lukioon ku me nii tehään sit ikäänkuin semmonen kollaasi viimesestä kolmesta vuodesta (: oon ihan fiiliksis ku oon suunnitellu sitä vaikka kuinka pitkään ka sit en malta oottaa et ku saadaan viel vikat kuvat leirikoulust köpiksest ja sit ääää tiiän jo ny et siitä tulee ihan sairaan hieno ! (:

28RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 1:59

vilqu

vilqu

1. Teijän siskot ja veljet oon IHANIA<3
2. Mä asun liian kaukana pk-seutua jos siellä on miitti (edelleen:D)
3. Se on "but when i am look at you"

ei kai muuta.. ainii.. sori piti katoo sut ridaus video mut en kerenny, tarttis..

29RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 6:30

Veeranen

Veeranen

sitte jos must joskus tulee rikas ostan paljon pandan valkosuklaata xd nytki loppu kesken !D:

30RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 8:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

emmaLOVESnilla kirjoitti:mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xd
:DDD mulla _niiin samalaine tilanne! tosin sisko on 9v. kerra ku oikei otti päästä ja se tuli kyselee jotai pojista, nii sepitin vaa jotai schaissee josta se sitte 'sä valehtelet!!1 Liam ei pelkää haarukoita vaan lusikoita' ja aina 'miten se yks voi pelätä lusikoita? AHAHAHHAHAHA' vihaan :-(

Peetu joo ratsastin joskus ala-asteella, mutta en menny enää sen jälkee kun mursin käteni. tai oon sen jälkee pari kertaa sukulaisilla ratsastanu. oon pari kertaa vakavissani miettiny uudellee alottamista mutta tallit on liian kaukana..

ja tosiaan, mä asun kans liian kaukana että pääsis johkai miittii ellei oo kesällä :c Keski-Pohjanmaa, ah ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

31RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 12:58

nealoves1D

nealoves1D

tulitost et tallit on kaukana mielee et te jotka ratsastatte, ni miten pitkä matka teil on tallille ?
Mä ite asun korsossa(vantaalla) ja käyn tallilla tuomarinkylässä(helsingissä) ja mä en pääse mitenkää julkisilla nii et kestäis alle puoltoist tuntii ja autolla meil menee joku 25min :d sillon ku alotin ni kävin täs iha lähel sillee et pääsin käymää 3-4krt viikos, mut ei tykätty ollenkaa sit tallist ni vaihettii sit pois ja täs ei ollu missää lähempänä oikee ku siel tuomarinkyläs. Ei olla kauheesti sielläkää kyl tykätty käydä sen jälkee ku opettaja vaihtu ni vaihetaan näillänäkymin Enjalan tallille Keravalle (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 21:07

Peetu

Peetu

mun tallimatka on joku 6-7km eli ei mikään paha, dösät nyt kulkee tonne Nuuksioon jotenkuten ja kesällä pääsee skoballa tosi kivasti (: oon siis aina ratsastanut tuolla Nuuksion ratsastuskeskuksessa ja oon tykänny tosi paljon (:

33RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 23:11

Sarqai

nealoves1D kirjoitti:tulitost et tallit on kaukana mielee et te jotka ratsastatte, ni miten pitkä matka teil on tallille ?
Mä ite asun korsossa(vantaalla) ja käyn tallilla tuomarinkylässä(helsingissä) ja mä en pääse mitenkää julkisilla nii et kestäis alle puoltoist tuntii ja autolla meil menee joku 25min :d sillon ku alotin ni kävin täs iha lähel sillee et pääsin käymää 3-4krt viikos, mut ei tykätty ollenkaa sit tallist ni vaihettii sit pois ja täs ei ollu missää lähempänä oikee ku siel tuomarinkyläs. Ei olla kauheesti sielläkää kyl tykätty käydä sen jälkee ku opettaja vaihtu ni vaihetaan näillänäkymin Enjalan tallille Keravalle (:

Mul menee pyöräl kymmenisen minaa, autol kaks:)

Pitäis mennä hoitaa karsina & ruokkii nyt:D Enpä oo jaksanu ku just heräsin:) Sit pitäis harjotella laukan nostoja ton pollen kaa(se on iha nuori, viime kesän mun tuttu opetti sille laukannostot:D) & mennä kisoihin:D

Aah kesän lopus on ravikisat ja estekisat en oo harjotellu, mut siihen nyt ei kauaa mee ku harjottelen:)

34RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Pe 6 Huhti 2012 - 23:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:mun pikkusisko (8v) on kans tollane et se kyselee kaikkee pojista, ku sillo joskus höpötin sille niistä ku ei ollu ketää muutakaa jolle puhuu :DD nyt se laulelee jotai niitte biisei, erittäin erittäin hyvällä enkulla (joo sellasta kivaa sössötys enkkuu..) ei toki ärsytä xd
:DDD mulla _niiin samalaine tilanne! tosin sisko on 9v. kerra ku oikei otti päästä ja se tuli kyselee jotai pojista, nii sepitin vaa jotai schaissee josta se sitte 'sä valehtelet!!1 Liam ei pelkää haarukoita vaan lusikoita' ja aina 'miten se yks voi pelätä lusikoita? AHAHAHHAHAHA' vihaan :-(

Peetu joo ratsastin joskus ala-asteella, mutta en menny enää sen jälkee kun mursin käteni. tai oon sen jälkee pari kertaa sukulaisilla ratsastanu. oon pari kertaa vakavissani miettiny uudellee alottamista mutta tallit on liian kaukana..

ja tosiaan, mä asun kans liian kaukana että pääsis johkai miittii ellei oo kesällä :c Keski-Pohjanmaa, ah ♥
Mä asun Etelä-Pohjanmaalla.Pitkä matka on joka paikkaan täältäkin..
Mä en ratsasta koska oon pahasti allergine,ratsastin kylläkin joskus pienenä ennenku tulin näin pahasti allergiseksi ♥♥ ironista että ridaisin kyllä jos pystyisin.Mun sisko ratsastaa Lantelassa joka on Lappajärvellä täältä kestää sinne joku reilu puol tuntii ajaa.On täällä pieni talli lähempämäkin mutta sinne ei saa tuntia kauheen usei ja sit jonku 25 minan päässä on kaks tallii,toista mun sisko haluis testata ja toine on mun tietääkseni aika huono

35RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 La 7 Huhti 2012 - 0:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla oli 28km lähimmälle tallille, nytte on 23km ku asun 5km lähempänä hah Very Happy mutta sitte tähä lähemmäks on tullu joku sellanen suokkitalli joka tekee maastotuntei ainoastaa, mutta sinne on lähes sama matka. skootterilla olis helppo kulkee kesäsin mutta talvisin olis liian vaikee :d

https://twitter.com/#!/penguiniam

36RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 La 7 Huhti 2012 - 6:33

vilqu

vilqu

Mulla on matkaa joku 20 min, autolla. Jos aattelette käsitettä Turku-Paimio Very Happy

37RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 La 7 Huhti 2012 - 9:15

nealoves1D

nealoves1D

hei joku joka on lukenu kaikki nälkäpelit ni kertokaa mulle mitä skin viimeses tapahtuu Very Happy:D:D:D:DD:D:Very Happy

38RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 La 7 Huhti 2012 - 10:11

Peetu

Peetu

luulin olevani yksin kotona ja pistin karaoket pystyyn ja bailasin ihan täysiä ja kun vilkasen taakseni ja mun veli nauraa maha kippurassa mun ovella. nice.

mitä opimme? jos et halua ei-toivottua yleisöä, varmista ettei kukaan ole kuulemassa.

39RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 La 7 Huhti 2012 - 10:45

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:luulin olevani yksin kotona ja pistin karaoket pystyyn ja bailasin ihan täysiä ja kun vilkasen taakseni ja mun veli nauraa maha kippurassa mun ovella. nice.

mitä opimme? jos et halua ei-toivottua yleisöä, varmista ettei kukaan ole kuulemassa.

Joo tiijän tunteen. Mullrkki on joskus käyny tollee mut sillo vaa mu faija oli siin ovel ja sano et "sä oot iha show esiintyjä" ja nauro :d

40RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 1:18

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu kirjoitti:luulin olevani yksin kotona ja pistin karaoket pystyyn ja bailasin ihan täysiä ja kun vilkasen taakseni ja mun veli nauraa maha kippurassa mun ovella. nice.

Joo tiijän tunteen. Mullrkki on joskus käyny tollee mut sillo vaa mu faija oli siin ovel ja sano et "sä oot iha show esiintyjä" ja nauro :d
puhuin joskus aikoja aikoja sitte kaverin kaa puhelimessa ja laitoin sit kajarille ku luulin olevan yksin kotona. se selitti mulle kaiken näkösiä paljastuksia ihmisistä (meijän koululaisista) ja näin, sit mun sisko oli vessassa siellä ihan hiljaa ja kuuli kaiken . Ku sulin puhelun se veti vessan, pajasti ittensä ja mä oli sillee uups:D

41RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 2:10

jonskauu

jonskauu

Mä en oo ehkä iha mikää kaikista helpoin lapsi ollu viime aikoina.. enkä oo varsinkaa viime viikkoina ollu kovi reilu mun vanhemmille ja muuteki oon ollu aika välinpitämätön sisaruksii kohtaa. Mut tänä aamuna mä sit heräsin kaikkii muita enne, siivosin keittiön ja tein vielä aamupalan valmiiks ja lupasin viedä mun pikkuveljet leikkipuistoo ja herkkuja mukaa heti ku lumet sulaa ja pikkusiskonki lupasin viedä leffaa joku päivä.

Oon aika tyytyväinen itteeni ku sain kerranki jotai järkevää aikaa! Smile

42RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 2:28

vilqu

vilqu

ainiin, pitihän mun kertoa teille mun unesta.. Eli oltiin äitin kanssa jossain ulkomaan matkalla (tä ei oo sit 1D uni Sad siks en laittanu sinne uni puolelle..) ja joku tollo oli ottanu mun matkalaukkuni sellasen ison ja vaalee, beesin ja vieny jo koneeseen niinku omansa.. ja että ku mua potutti. Sit ku kone oli laskeutunu ja menin ettii sitä mun laukkua sieltä ruumasta ei mitään se sama tollo oli ottannu sen sit oikeesti, juoksin siellä ymppäri ämpäri ja itkin kunnen huomasin mun yhen kaverin (poika, joka on kans ihan söpö ja kiva ja ehkä pienen ihastumisen arvonen..) jouksin sit sen luo mut se sit oli sellattii kovaaa juoksua hidastetussa filmissä ni en sit ehtiny sen luo halaa sitä ennen ku uni loppu... Oisin tosin toiivonu et siellä lentokentällä ois ollu joku 1D:n jätkistä tai se joka sen mun laukun pölli ois ollu joku niistä tai sit se kenen luokse juoksin ois ollu joku niistä, mut ei Sad

43RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 7:29

nealoves1D

nealoves1D

tunnen itteni aika Bossiks ku suoritin Liam challengen ja söin mun jäätelön haarukal Very Happy:D:D:Very Happy:D

44RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 9:36

Peetu

Peetu

mä taas tein Zayn challengen täs yks viikko ja oli just boss fiilis (;

45RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 10:22

bO0m

bO0m

En löytäny tosta suomen flash mobista mitään topaa nii tulin tänne kysyyn, aiotteko osallistua? (:

46RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 10:24

nealoves1D

nealoves1D

^^ osallistun jos oon kotona (:

47RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 10:34

Veeranen

Veeranen

kyl ainakin aattelin et jos kattois pääsisiks (:

48RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 10:36

Peetu

Peetu

meitsi osallistuu ehdottomasti vaikka mun tanssiliikkeet muistuttaa erehdyttävästi norsua posliinikaupassa Very Happy

49RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 10:43

bO0m

bO0m

mua just vähän stressaa et mokaan sen tanssin, tuntuu etten opi noita liikkeitä.. D: mut ois ihanaa osallistuu! ((:

50RANDOM vol 4 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 11:05

nealoves1D

nealoves1D

mäki stressaan jo nytte et ent jos en muistakkaa liikkeit tai lyön jotai turpaa keske tanssin tai jotai :d muutenki tuntuu tyhmält stressaa jo nyt niit ku en oo viel 100% varma et pääsenks ees xd

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa