First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
nealoves1D kirjoitti:mäki stressaan jo nytte et ent jos en muistakkaa liikkeit tai lyön jotai turpaa keske tanssin tai jotai :d muutenki tuntuu tyhmält stressaa jo nyt niit ku en oo viel 100% varma et pääsenks ees xd
Louizz_tomlinzon kirjoitti:heei voiks joku viisas selittää mulle mistä te puhutte ku oon aika ulkona
niin ja parhaimmassa tapauksessa joku luulee et se säätäminen kuuluu siihen tanssiin (;Veeranen kirjoitti:Peetu näin! (: enkä usko et se maailmaa kaataa jos jotai säätää sielä, pää asia ettei lopeta koska sen huomaa helposti : D
Peetu kirjoitti:niin ja parhaimmassa tapauksessa joku luulee et se säätäminen kuuluu siihen tanssiin (;Veeranen kirjoitti:Peetu näin! (: enkä usko et se maailmaa kaataa jos jotai säätää sielä, pää asia ettei lopeta koska sen huomaa helposti : D
Viimeinen muokkaaja, Veeranen pvm Ma 9 Huhti 2012 - 7:56, muokattu 1 kertaa
sama.. Anteeks, taas tämä ulkona kaikesta, flash mobi?militsii kirjoitti:Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana . Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan
vilqu kirjoitti:sama.. Anteeks, taas tämä ulkona kaikesta, flash mobi?militsii kirjoitti:Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana . Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan
Joo näkyy:DPinskiHarry kirjoitti:vilqu kirjoitti:sama.. Anteeks, taas tämä ulkona kaikesta, flash mobi?militsii kirjoitti:Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana . Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan
https://www.facebook.com/events/360166280701896/ <-- näkyykö toi sulla?
jonskauu kirjoitti:Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....
sit ku siel tulee taas lunta ja on huhtikuuVeeranen kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....
noäläpä, se fiilis ku katot ton sitte katot pihalle.. D:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:sit ku siel tulee taas lunta ja on huhtikuuVeeranen kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....
noäläpä, se fiilis ku katot ton sitte katot pihalle.. D:
Veeranen kirjoitti:MEIKÄ ISTUU ULKONA TERASSILLA DATAAMASSA! C: ei varmaa naapuri yhtää kattonu ku raijasin semmosen jutun tähä ja täs paistaa kivasti aurinko eikä kylmäkää oo ku laitto mustat vaatteet ! :D
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa