One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 4

+10
emmaLOVESnilla
niallsydän
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Veeranen
vilqu
nealoves1D
jonskauu
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 4 Su 1 Huhti 2012 - 0:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

51RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 11:23

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:mäki stressaan jo nytte et ent jos en muistakkaa liikkeit tai lyön jotai turpaa keske tanssin tai jotai :d muutenki tuntuu tyhmält stressaa jo nyt niit ku en oo viel 100% varma et pääsenks ees xd

nii sama juttu mulla .. pitäis kysyy porukoilta joku päivä.. :D

52RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Su 8 Huhti 2012 - 23:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

heei voiks joku viisas selittää mulle mistä te puhutte ku oon aika ulkona

53RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 0:56

bO0m

bO0m

Louizz_tomlinzon kirjoitti:heei voiks joku viisas selittää mulle mistä te puhutte ku oon aika ulkona

siitä Suomen flash mobista (siis monet directionerit tanssii samaa tanssia julkisella paikalla) jos tota tarkotit ;)

54RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 1:31

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mulla on vähä sama juttu ku haluisin nii kovasti osallistuu, mut en oo mikää kovin hyvä tanssija ja tuntuu etten voi mitenkää oppii noita liikkeitä :DD mut jos saan vanhemmilta luvan ja pari kaverii suostuteltuu mukaan nii oisin kyl menossa (:

55RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 2:24

Peetu

Peetu

hey dudes älkää ottako paineita osaatteko tanssia vai ette. pääasia tässä on että kaikilla on hauskaa ja kaikki pistää parastaan! mä uskon että siinä porukassa on varmasti jotain huipputason kilpatanssijoita ja sitten muuten vain lahjakkaita ja sitten on meitsi joka hyppii todennäkösesti väärään suuntaan ja vetää porukkaa turpiin siinä samalla. ei kukaan nää että jos joku siinä nyt vähän feilaa tai on jäljessä, siinä vaan näkyy että kaikilla on ihan huippuhauskaa ja sehän tässä on tärkeintä (: ! eli kaikki mukaan, vaikka ei olisikaan mikään huipputason kilpatanssija!

56RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 2:33

nealoves1D

nealoves1D

Peetu, tunnistin kans itteni tost "ja sitten on meitsi joka hyppii todennäkösesti väärään suuntaan ja vetää porukkaa turpiin siinä samalla" :Very Happy mut joo, tulossa oon silti

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

57RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 6:28

Veeranen

Veeranen

Peetu näin! (: enkä usko et se maailmaa kaataa jos jotai säätää sielä, pää asia ettei lopeta koska sen huomaa helposti : D

58RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 7:36

Peetu

Peetu

Veeranen kirjoitti:Peetu näin! (: enkä usko et se maailmaa kaataa jos jotai säätää sielä, pää asia ettei lopeta koska sen huomaa helposti : D
niin ja parhaimmassa tapauksessa joku luulee et se säätäminen kuuluu siihen tanssiin (;

59RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 7:49

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Peetu näin! (: enkä usko et se maailmaa kaataa jos jotai säätää sielä, pää asia ettei lopeta koska sen huomaa helposti : D
niin ja parhaimmassa tapauksessa joku luulee et se säätäminen kuuluu siihen tanssiin (;

älä (; jokane unohtas mitä tehä sit kaikki rupeis säätää jotai omaa xd

// ottakaamme mallia pojista! https://www.youtube.com/watch?v=1DB2EP3jzsI 3.07

Viimeinen muokkaaja, Veeranen pvm Ma 9 Huhti 2012 - 7:56, muokattu 1 kertaa

60RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 7:52

jonskauu

jonskauu

Auttakaa mua! Mite mä saan itteni heräämää huomen aamulla? Kertokaa mulle myös et mite jaksan tsempata nää viimeset viikot, oisin nimittäi nyt jo iha valmis alottaa kesäloman..

61RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 8:24

militsii

militsii

Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana Sad. Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan Sad

http://dream-it-milla.blogspot.com

62RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 10:13

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

tuli vaa mielee, et jos ootte menossa tonne flash mobii, ni ois kiva jos näkis siel joitai teit jotka tääl foorumilla käy Smile

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

63RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 10:14

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana Sad. Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan Sad
sama.. Anteeks, taas tämä ulkona kaikesta, flash mobi?

64RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 10:16

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:Mua ärsyttää ku en tuu varmaa koskaa pääseen mihinkää One Direction-miittii ja en pääse toho flash mobiinkaa enkä mihinkää ja vaa sen takii et asun liia kaukana Sad. Ja tajuun kyl et ne on hyvä pitää Helsingis koska sielpäi asuu eniten ihmisiä ja sinne on hyvät kulkuyhteydet jnejne, mut ärsyttää vaan Sad

https://www.facebook.com/events/360166280701896/ <-- näkyykö toi sulla?

65RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 10:21

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

https://www.facebook.com/events/360166280701896/ <-- näkyykö toi sulla?
Joo näkyy:D
1. En oo facessa. 2. Mut mikä on flash mob??

66RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 10:25

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ se on semmonen tapahtuma, jossa keräännytää jonnekki tiettyy paikkaa ja sitte tehää joku juttu, tai siis no tossa flash mobissa tehää tanssi, et kaikki niiku tanssii ja sit siit otetaa videoo Smile joo anteeks en osaa oikee selittää :d mut sä voiit kattoo youtubesta noit muitten maitten flash mobeja.

67RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ma 9 Huhti 2012 - 19:54

Peetu

Peetu

tossa on Sydneyn flash mob. ideana on siis että osallistujat opettelavat tanssin ja sitten se kokoonnutaan tanssimaan yhdessä ja sitten se yleensä lähetetään julkkikselle tai kenelle ikinä halutaankaan. (: vilqu, kyllä sä sinne voit osallistua vaikka et oo facessa, seurailet tota flash mobin sivua ja kyselet sitten.

68RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 4:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon varma etten pääse tohon flash mobii vaikka olis kyl tositositositositosi siistii päästä.
1.Asun korvessa
2.Mun koulun 100v juhla on just tona päivänä.
SadSadSadSadSad

69RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 4:55

jonskauu

jonskauu

Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....

70RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 5:07

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....

noäläpä, se fiilis ku katot ton sitte katot pihalle.. D:

71RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 5:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Joo hei mäku katoin ton videon nii tulin kyllä tosi kateelliseks, mäki haluaisin pitää hametta ja shortseja TAMMIKUUSSA....

sit ku siel tulee taas lunta ja on huhtikuu

72RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 5:13

vilqu

vilqu

On vähän kiire, et en ehi nyt kattoo videoo, mut kiitti:D

73RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 5:53

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

sit ku siel tulee taas lunta ja on huhtikuu

Mut heeei aurinko paistaa ulkona (tai en tiiä mite teillä päin) ja elämä hymyilee! Kyl se kesä vielä joskus tulee.. joskus ehkä miljoonan vuoden päästä. Mä koitan saada just itelle kesäfiilistä ja puin shortsit ja t-paidan päälle mut taidan kyl vaihtaa noi villahousut takas jalkaa, siihe asti et tuo mittari näyttää +35 varjossa Very Happy

74RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 6:28

Veeranen

Veeranen

MEIKÄ ISTUU ULKONA TERASSILLA DATAAMASSA! C: ei varmaa naapuri yhtää kattonu ku raijasin semmosen jutun tähä ja täs paistaa kivasti aurinko eikä kylmäkää oo ku laitto mustat vaatteet ! Very Happy

75RANDOM vol 4 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 4 Ti 10 Huhti 2012 - 6:38

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:MEIKÄ ISTUU ULKONA TERASSILLA DATAAMASSA! C: ei varmaa naapuri yhtää kattonu ku raijasin semmosen jutun tähä ja täs paistaa kivasti aurinko eikä kylmäkää oo ku laitto mustat vaatteet ! :D

ooi kuulostaa nii ihanalta (= ärsyttää vaa ku meil ei paista takapihalle aurinko ja etupihalle en voi ees kuvitella meneväni tai saisin pitkiä katseita... :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa