One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

51RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 23:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun siskon ja sen kaverin viestit on tosi virallisii vaikka mun sisko on tuntenu ton kaverin koko elämänsä :DD Ja sit mun viestit mun kavereille on tälläsii(tää on lähetetty eile) "LLN xD
Olipas harvinaisen typerä kysymys :D mitäs luulet?" Ne tuntee mut nii hyvin että ne ottaa mun viestit huumorilla ja vastaa samalla lailla xD
Äitin mukaan mun siskon viestit on vaan kohteliaita.Mun viestejä se ei oo kehdannu kommentoida ku se ei ees ymmärrä mun lyhenteistä mitään joita sit onki niis rutkasti xD

52RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 30 Kesä 2012 - 4:46

vilqu

vilqu

Nauran täällä yksinäni teijän viesteille ja jollekki olettomalle (: Huomenna siskon rippijuhlat ja tänään sit koko päivä siivoomista (nyt pidän pientä taukoo)..

53RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 30 Kesä 2012 - 9:13

Veeranen

Veeranen

oon ollu tänää ilman konetta tähän saakka♥ OON PIRUN YLPEEE ITTESTÄNI C:

54RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 2:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä löysin sattumalta mun äitin parturi-kampaamon kampaamot.org sivulta ja laitoin täydet pisteet joka paikkaan arvosteluihi ja koska oon ainut joka on arvostellut sen siel ni sen yleisarvosana on tällä hetkellä 10 :DDDD

55RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 3:27

Sarqai

Louizz: mikä sen nimi on, mäki laitan sil täydet:D(joo mul on pirun tylsää)

56RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 7:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

esittelin tänää äitille mun uuet housut joita en ollu vielä esitelly, jokka olin siis ostanu lontoost ja kerroin kaikkee niist kaupoist, nii äiti sano sitte että "katotaa jos mentäis ens kesänä sinne"
OMG OON INNOISSANI TOSTA mutta tiiän että on 0,0000001% mahdollisuus et toi toteutuu mut silti äää jos oikeesti mentäiski !! ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

57RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 7:58

jonskauu

jonskauu

I'M BACK! Ja vielä oon hengissä :-DDD ! Mun piti tulla vasta huomenna, mutta mulle iski kauhee ikävä mun veljiä ja omaa sänkyä nii päätin palata jo tänää! Matka oli iha kiva, vaikka en sillee kerennykkää kierellä mitää nähtävyyksiä tms. Se keskiviikko päivä kun mentiin, niin oli kyllä iha kaikista kamalin.. mä jännitin iha kauheesti sitä lentämistä ja ylipäätään koko Lontoota et mulle tuli iha hirvee huono olo ja päätä särki koko illan, mut hengasin iskän kaa sen päivän vaa hotellilla (joka oli muute ihan sairaan mahtava!!!!!). Sitte torstaina iskän sillä työprjoketikaverilla oli sellaset juhlat nii olin siellä ja siellä oli yks mun ikänen poika jonka kaa sitte hengailin sen torstai-illan ja sit kans perjantaina!

En ees tiiä mitä kaikee kertoisin teille mut kysykää jos haluutte jotai tietää. Ei matka kuitenkaan kovin kummonen ollu :-) Mut ainaki täällä on nyt TÄYSIN RAHATON ihminen, mut ei se haittaaa! Nyt sit vaa seuraavaa matkaa suunnitellessa Wink Ootte kirjotellu hirveesti kaikkee tänne ja en tiiä miten jaksan lukee kaikki noi mut ehkä sit jossai vaiheessa kerkeen! mut juu nyt mä lähen näyttää äitille ja muille kuvia ja sit kannustan illalla Espanjan voittoon! oli kamala ikävä teitä!! ♥️

58RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 9:03

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kiva et oot takas hengissä !! ja mulki oli sua ikävä c: ♥️ mitä kaikkee sä ostit jos oot kerta täysin rahaton? Wink missä päi teiä hotelli sijaitsi? c: millane se poika oli krr (; ja millaset säät siellä oli? (:

damn en haluu huomenna kesätöihi )---:: mut tiistaina powerparkkii kavereitte kaa ♥️

59RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 9:07

Sarqai

Jonskauu: Kiva et oot takasin(: Mitäs kaikkee ostit? Jaja oliks hyvännäkönen poika:P Very Happy

60RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 9:53

jonskauu

jonskauu

Sty ja Sarqai Hhaha no se poika oli tosi mukava ja sellanen iha ok näkönen :-D Välillä mä en keskittyny kuuntelemaa niitä sen juttuja vaa sitä sen brittiaksenttia, heh! Ja meijän hotelli oli ihan lähellä Oxford Streettiä, se meidän hotelli oli ihan kamalan kallis mutta se oli oikeesti tosi upee ainakin mun mielestä :-D Ööööm ja noo säät.. oli sellasta lämmintä, mutta vettä sato jonkin verran. Ja luin muute että jossai päin Britanniaa ois tulvia ja mun kaveri laitto vielä viestiä ennen lähtöö, että kannattaa varata kumisaappaat mukaa mutta en mä ainakaa vetee hukkunu joten.. D:D JAAA sitte mitä mä ostin... en ees muista kaikkee mitä ostin mutta VAATTEITA ja kenkiä ja koruja ja vielä kenkiä ja kaikkee! ja sitte tietty joitai tuliaisia. AINII kyllähä mä ostin kaikkee 1D'hen liittyvää!! haha melkei kaikista tärkein unohtu Wink

Mun sisko sano iskälle, että se haluais kans Lontooseen niin iskä sano, että ens kesänä jos se saa vaan jotenki pidettyy lomaa, niin me voitais mennä joko junilla tai sitte meidän omalla autolla, että kierrettäis näitä Euroopan maita ja sit mentäis Ranskasta Englantiin sen ihmeen tunnelin kautta :-D mutta musta tuntuu että ton idean toteutus on aika epätodennäköinen, koska tohon pitää varata iha hirveesti aikaa ja meidän perheellä ei ikinä oo oikei lomaa samaa aikaa ni sitte se on vähä hankala toteuttaa. Eli ehkä mä vaa ootan edellee niitä lentolippuja jotka vie mut Brasiliaan ♥️

61RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 10:03

vilqu

vilqu

jonskauu, kiva ku oot takas!! Kuulosti ihan sairaan kivalta, mäki haluun!!

Meillä oli tänään siskon rippijuhlat ja kaikki meni ihan hyvin :d Autoin äitiä aika paljon keittiössä ja sit pidin seuraa vieraille (: Sit äitin kaveri lupas mulle kans yhen suoristusraudan joka me mennään hakee ens viikolla joku päivä ja sit joku päivä ens ens viikolla meen hoitaa sen äitin kaverin lapsen lasta Cillaa joka on joku 3 v. !! Very Happy Mennään sen ja sit äitin kaverin ja sen miehen kaa (jotka muuten on ihan sairaan mukavia!!) ehkä johonki vesi- tai huvipuistoon tai johonki!! Ootan(:

62RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 10:28

Sarqai

Vilkku onks sun vanhemmil töit huomen?

Vilkku chattiiiiin

Viimeinen muokkaaja, Sarqai pvm Su 1 Heinä 2012 - 10:35, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : CHATTIIN VILKKU)

63RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 1 Heinä 2012 - 12:10

vilqu

vilqu

Voi Vattu!! Siirsin äitin puhelimesta kuvia mun puhelimen kautta koneelle. Sit ne videot ei jostain syystä tullukkaa koneelle ja nyt mä vahingossa poistinne myös mun puhelimesta ja niitä ei nyt sit oo enää ees äitin kännykässä eli suomeks niitä EI OLE!! Onneks ne oli melkeen kaikki sellasia et äiti oli mokannnu ja sen olis pitäny ottaa sillä hetkellä kuva mut ottiki vahingossa videoo.. Nyt pitäis sit vaan kertoo tää enää äitille :/ HELP!!

64RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 0:26

Sarqai

No sanot vaa et äiti mä vahingos poistin sun videot(ooks ihan varma et niit ei oo, datanörtti tulee tänää kattoo nii voin ettii niit sulle)

65RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 0:53

vilqu

vilqu

Joo, mä kerroin sille eilen heti ku oli sulkenu koneen, ei se ollu ollenkaan vihanen, ihmetteli vaan miten ne silleen katos, HUPS!!

Piti kertoo eilen vielä niistä siskon rippijuhlista yks hauska juttu (: Meijän naapuri jonka kaa me ei olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ siis koko sen perheen kanssa tuli eilen ku juhlat oli just loppunu ja mun sisko istu ulkona juttelee mun ja meijän naapurin (=mun yks paras kaveri) kanssa ni tuomaan sille jonkun lahjan ja se tuli vähän sillä mallilla et vink! vink! meitä ei kutsuttu.. Oltiin vähän silleen WHAAT!!? koko perhe..! Ja sit siinä kortissa vielä luki et "Päläkset naapurista" ku siis oltiin kutsuttu muita naapureita (kolme perhettä, joiden kaa ollaan tekemisissä) ni he sit anto tollasen pienen lahjan (joku lyhty..) ja kortin Päläksiltä naapurista vink! vink! et heitä ei sit kutsuttu.. Äitiki oli ihan silleen et ööö..! WHAT!!? Siis niillä ei oo ees saman ikästä lasta ku mun sisko et mun rippijuhlien kohdalla sen ois ymmärtäny vähän paremmin koska mulla ja sillä vanhemmalla lapsella on päivälleen vuosi ikäeroa (se on mua vanhempi) ja oon ollu sen synttäreilläki joskus mut mun sisko ei oo varmaan koskaan ees ollu niillä sisällä...

Oho, tulipas romaani.. (:

66RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 1:50

nealoves1D

nealoves1D

^^meillä taas oli mun juhlissa toisi päi lauantaia Very Happy me kutsuttii naapurit joiden kaa ollaan aika paljo tekemisissä ja ne sano et ne tulee vähä myöhässä, ku niiden piti hakee niide nuorempi lapsi jostai sillee et ne olis ehtiny meille tunnin myöhemmi ku muut vieraat. Sitte ku kaikki oli jo lähteny ni äiti laitto niille viestii et onks ne viel tulos ja sitte ne vaa vastas et "toisin lahjan huomenna, pakko päästä nukkumaan". Et sellasta ..?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

67RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 2:23

Veeranen

Veeranen

mä rupesin oottaa kauhulla ja innolla ens kesää ku mul on ripari C:
kuitenki tyylii sinne tulee vaa jotain urpoi sit oon sillai ANTAKAA MUN KAIKKI KESTÄÄ.

68RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 3:20

jonskauu

jonskauu

Kävin äske iha nopeesti kaupungissa ettii sille mun kummityttöselle ristiäislahjaa, mut en oikeesti tiiä yhtää et mitä voisin ostaa! Äiti ehotti et miksen ostais jotai valokuvakehystä tms, mut mäkin sain tommosia ristiäislahjaks ja nyt ne vaa pölyttyy tuolla kaapissa muiden tavaroiden takana, joten mä haluaisin antaa sille jotain, mistä sille ois iloo mahdollisimman pitkään ja että se lahja ei ois mikää tommone ihan tavallinen vaan et vähä jotai erikoisempaa :-)

AUTTAKAA mua mitää mä keksin? Vai pitääks mun käydä oikeesti hakemassa tatuointi liikeestä lahjakortti sille ja sanoo sen vanhemmille, että juu mä halusin vähä erikoisemman lahjan! :-DDD

69RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 4:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu mun kaveri osti jonku sellase pikkupikkuse sormukse sen kummilapselle ku se ristittii :-DD mut toi tatskaliikkeesee lahjakortti on tietty vähä erikoisempi lahja (;; kyllä sä jotai keksit ! mulle ei tuu nyt yhtää mitää mielee )--:

vilqu haha just :-D mä en kuttunu meiä naapureit mun rippijuhlii mut sitte meiä naapurit kuttu meiät niitte poja rippijuhlii:D nyt mua harmittaa etten menny, oisin pystyny tutustuu meiä noihi naapurinpoikii;)Wink

arrr vihaan tota mun kesätyötää )--:: mutta 9 päivää jäljellä ♥️

70RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 6:28

Mileaz

Mileaz

vilqu ah tuttu tilanne, meillä oli samanlaine veljen juhlien kohalla vuonna 2007. Jännä miten ihmiset oottaa kutsua joihiinki tollasiin vaikka ainoo asia mikä ne "yhistää" on se, että ne on naapureita.

OH MY!! Mun veljellä on TISMALLEEN samanlainen T-paita ku Louisilla on!!!!!111 Kuolen kohta, arvatkaa vaa aionko kinuu sen siltä!! Eihä se tietenkää sama asia oo tai mitää mut haluun sen silti! :-D

71RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 6:32

vilqu

vilqu

Mileaz, MILLANEN!!!? Woo Cool

72RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 9:08

Mileaz

Mileaz

vilqu tuo sama mikä näköjään on tossa foorumin "kuvassa" Loulla päälläVery Happy

73RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 12:46

vilqu

vilqu

Mileaz, siis tossa yläkuvassa? Siistii!! <3

74RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 2 Heinä 2012 - 23:13

bO0m

bO0m

nonii takas riparilta.
En ois ikinä uskonu, mutta osottautu sisilian veroseks kokemukseks.........ikävä riparia.. ja yhtä tiettyy henkilöö sielt viel enemmä :'''(

75RANDOM vol 11 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 0:07

vilqu

vilqu

bO0m kiva ku oot takas ja hyvä jos oli hauskaa!! (mä kyllä kuulostan taas niinfiksulta..)

Meikäläinen rupee kattoo nyt Live Touria!! <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa