vilqu haha no kiitti, must silti tuntuu et ton piilotarkotuksena olin minä XDDD
Mileaz no siis et sä sanonu suoraa vaa ku mä olin joku kuningatartyyppi ja sun piti olla mua ylempi jote sä olit ylikuningatar! damn mä en osaa keskittyy sun viesteihi ku sun toi icon awhhhhhhhh <3___<3 & mähä sanoin jo aiemmi et mun täytyy hoitaa sut noist pusikoist pois....
Veera ah sähä oot hyvä !!
enkä mä oikeesti oo tyhmä )---: taai no oikeestaa oon aika mutta oon tosi älykäski !! ok ehkä vaikee uskoo ku tiiätte mut vaa tyhmänä XD
AINII MUN ON PAKKO JAKAA TÄÄ TÄÄLLÄ XDD mä oon kuunnellu nyt 2pvä ylex'ää ja ku sielt on tullu sitä siideripissis biisii NII MÄ OON KEKSINY NIIHI UUSII SANOTUKSII tyylillä että "Kun ekan kerran me tavattiin forkal, enpä ois sitä arvannut, että susta tulee mun directionerpissis" että joo hyvin hauskaa h4h4
ps venasin tänää 2h sadetakki päällä että alkais sataa vettä ja uutisis koko päivä että monin paikoin tulee vettä ja ukkostaakki eikä tullu vettä 33 nyt sitte tulee kaatamalla yhyhy ei muutaku 10h myöhäs
Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ke 11 Heinä 2012 - 5:12, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : moi)