One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

126RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 7:39

Mileaz

Mileaz

Stypay hyi en tykkää. No ei sen puolee mä oon aina ollu sellane joka tykkää sellasista asioista mistä muut ei tykkää ja en tykkää niistä asioista mistä muut tykkää. Esimerkiks nyt noi syömiset, en tykkää yhtää, mut sit yks kans on etten voinu sietää 5luokasta 8luokan puolvälii asti musiikkia missää muodossa.
Sit mä tykkään läksyistä mitä taas muut tuntuu inhoovan :DDDDDDDDDDD
Jos sä oot tossa mittapuussa ruudinkeksijä nii mikäs mä sit oon? Maapallon luoja? :DDDDD

127RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 8:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hiljaa sä oot jo ylikuningatar älä pilaa mun iloo ):< mä tykkään läksyist riippue et mikä aine:DDDD onneks et vihaa enää koska muute et kuuntelis maailman parast musaa ja mulla ei olis sua ♥

lololol sanokaa terve mun typerälle kevin-videol XDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

128RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 14:08

vilqu

vilqu

Mileaz joo,tota oot vähän outo noissa sun tykkäämisissä, mut oon tottunu outoihin ihmisiin.. Ja oon samaa mieltä Staypayn kaa tosta muusiikki asiasta <3

Oltiin äitinkaa illalla leffassa, joo luit oikein, minä ja äiti (: Mentiin kattoo Lumikki ja Metsästäjä. No retki alko mäkkäri reissulla jossa kohdattiin mun siskon lentopallojoukkueesta porukkaa = mun siskon kavereita ja sit siellä soi kans WMYB ihan ku tilauksesta <3 No päästiin sit elokuviin ja ku sitä metsästäjää näytetään ekan kerran ni siitä hetkestä lähtien mietin aina lopputeksteihin asti et kuka sen metsästäjä näyttelijä on. Se näytti ihan Galeilta = Liam mut se oli jotenkin sen olonen et ei se voi millään se olla mut Liam mulla pyöri koko leffan ajan mielessä.. No sit tuli lopputekstit joissa luki et se oli Liamin veli.. Ei ihme ku näytti niin Liamilta (; No sit tultiin leffasta ulos sinne tummaan kaupunkiin kello oli jotain lähemmäs 12.. Sit meille tulee juttelee jotkut kans tupakkaa polttavaa äijää jotka kertoo olevansa savosta ja kysyy että tietäänkö (lähinnä äiti) onko täällä turussa jotain huvittelu paikkaa (tarkotti bubia tai sellasta).. No äiti sit sano et no millanen paikka? Ja ne miehet sit vastas et panemaan tarttis päästä.. Mä pidin vaan suuni kiinni ja äiti sano ettei sellasesta (paikasta) tie yhtikäs mitään.. No ne miehet sit lähti siitä kävelemään ja mentiin autolle ja äiti totes et "ne miehet ei kyllä olleet savosta" Mä kysyin sit et "miks ei" ni äiti sano ettei ne puhu tolleen et toi ei kyllä ollut savolasten puhetta (muretta meinas, nimittäin ihan turkulaisilta kuulosti)... En sit tiä mitkä oli herrojen mietteet.. (:

129RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 23:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meillä oli eilen yhet sukulaiset,äitin kummityttö ja serkku(se on 27 vuotias(ja äiti on 42)) miehensä ja siskonsa kaa(joka on kans äitin serkku ja 24v).Oli iha kivaa ja mun pikkusisko(4 vuotias) esitteli niille mun julisteista että "toi on Harry se on mun mies" ja selosti niille kaikkee 1Dstä,sit ne sano et kyllä ne sen bändin nimeltä tietää ja et voidaanko me näyttää niille joku biisi Up All Nightilt',sit Emmi halus näyttää WMYB ja OT ni me näytettiin.Ja niitten mielestä se oli hyvää musaa Very Happy Vaikka ne kyllä ihmetteli miten 4 vuotias voi tietää jostain bändistä nii paljo,ja äiti sano että Emmi ei ees oo kuullu lastenlauluja muutaku päiväkerhos ja päivähoidossa ku täällä aina kuunnellaan jotain enkunkielistä ja Emmi ite tykkää kans Robinista :DD

130RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 0:07

vilqu

vilqu

Louizz, oon visiis sanonu joskus ennenkin, mut sulla on TOSI sulonen pikkusisko!! Very Happy

131RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 0:39

Veeranen

Veeranen

vilkku: OLIKS SE LEFFA HYVÄ?(:
Louizz aaw, vähä sun pikkusiskos on ihana C:

132RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 1:02

jonskauu

jonskauu

Louizz ihana toi sun pikkusisko :-D !

133RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 5:49

Mileaz

Mileaz

Stypay en voi olla ylikuningatar ku en oo naimisissa Simon Cowellin kanssa ): Tosin se mies on kyllä ylijumala MUTTA ihan sama asia silti! Oon mielummi maapallon luoja. Uu alatko taas herkistelee;)
vilqu :DDDDDDDDD mä tiedän sen rakas ystäväiseni, että oon outo. UU onks se sen Liamin veli??! Miten ihmeessä mä en tajunnu yhtää kattoo sitä sillä silmällä :-D
Louizz Haha ihana pikkusisko ! Mäki olisin kyl iha O_O jos joku ton ikäne pystyis luettelemaa nii paljo asioita ku apteekin hyllyltä jostain poikabandista.
Veera Mun mielestä se ainaki on tosi hyvä se Lumikki & Metsästäjä (:

134RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 7:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ainaha minä herkistelen ♥️ sori pakko sanoo sua pälliks koska et sä vois olla Simonin kaa naimisis ku tuut menee Liamin kaa Very Happy:DDD ja pälli vol 2 MÄKI TIESIN ET SE ON LIAMIN VELI vaikken oo nähny sitä leffaa !! :DDDDD

ystävä lähti tänää Stadii shoppailee yh mäki haluun :--(
HEI ONKS KELLÄÄ samsung galaxy s ii puhelint?? :DDD

135RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 8:54

Mileaz

Mileaz

Stypay missä vaiheessa sanoin että oon naimisis Simonin kanssa:D Sanoin etten voi olla ylikuningatar koska EN OLE NAIMISISSA hänen kanssaan ! see the difference:) Kyl mä sen tiedän että meen naimisii Liamin kanssa, en mä nyt tyhmä oo!
"Pälli vol 2" HAHA EN MENIS SIUNA YHTÄÄ SANOMAA :DDDDDDDD
Maapallon Luoja Milla: 8 tuhannella punnalla saat jo 135743 VIP -lippua
Ruudinkeksijä Eveliina: oohh pikkase paljo !!
Milla: XDDDDDDDDDDDDDDDDDD SE OLI KUVAINNOLLINEN LUKUMÄÄRÄ PÄSSI
Eveliina: ai ...... MÄ LUULIN ETTÄ SÄ OIKEESTI LASKIT ETTÄ SAA NOI PALJO !! :DDDDDD

Oikeesti...Very Happy Onks tolla varaa sanoo mua ees pälliks on sillä muttei leikisti oo

136RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 10:38

vilqu

vilqu

Veeranen joo oli se ihan hyvä leffa (: Kyll parempiiki tien mut joo (:
Mileaz, sä pelastit mut!! Nyt tien et en oo maailman ainoa vähä-älyisin Very Happy

Mulla kun on laktoosi-intorelanssi joka on vielä aika herkkä, ni söin sit ennen ratsastustuntia kotona suklaakarkkeja ja otin jopa lääkkeen ennen ku lähettin tallille. No mun maha sit vaivas melkeen koko tunnin, ei pahasti mut kuiteski.. Sit se rupes vielä pahemmin sattuu tunnin jälkeen mut helpotti sit kyll aika nopeesti. Ku päästiin kotiin ni otin sitte lääkkeen ja söin donitsin joka oltiin ostettu ku käytiin kaupassa ja nyt syön niitä samoja suklaakarkkeja.. Enkö mä sit opi et ehkä en just nyt sit syö niitä ku maha on just sattunu niiden takii.. No enhän mä voi sit ku itteäni syyttää ku juoksen vessassa ja vedän lääkkeitä yöllä ku maha sattuu.. Smart me!!

137RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 10:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz VITSIN MÄ MEINASIN ETTÄ SÄ ET VOI OLLA NAIMISISSA SIIS MÄ KYLLÄ TAJUSIN ETTÄ SÄ ET OO YLIKUNINGATAR KOSKA ET OO NAIMISISSA MUTTA SÄ SANOIT SILLO KERRA ETTÄ SÄ OOT YLIKUNINGATAR SÄ OOT VALEHTELIJA ja toi on väärin, et sä saa meidän keskustelui kopioida yleiselle paikalle )---: enkä oo koiras :c
vilqu ... meinaaks sä tolla mua

138RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 10:55

vilqu

vilqu

Stypay, siis millä ai tolla vähä-älyisyys jutulla??

139RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 10:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu just sillä D:

140RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 11:10

Mileaz

Mileaz

Sty millon mä nii muka oon sanonu :c mutta anteeks jos mä pahotin sun mieltäs, ei ollu tarkotus ! ♥

141RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 11:15

vilqu

vilqu

Ei vaan siis ku te nyt sanotte täällä toisianne tyhmiks ku toinen ei tajuu, ni mä vaan olin ilonen etten oo maailman ainoo vähä-älyisin (: Tarkotus ei ollu loukata ketään!! (: Jos joku nyt tajus (:

142RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 12:37

Veeranen

Veeranen

]dintsdintsD:
OOONKO KAUHEE VAI KAUHEE

anteeks oli just ollu hirveesti koivun siitepölyy ni, joo xd

143RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 23:23

vilqu

vilqu

Woooo!!! Hyvä Veeraa!! Very Happy Sähän laulat hyvin (: Ja mulla ei tosiaan ois pokkaa laulaa yksin videolla ja laittaa You Tubeen, NOUP!!

144RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 10 Heinä 2012 - 23:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu,Veeranen,jonskauu,Mileaz; haha,joo totta Very Happy Oon nii ylpee siitä että noin pieni tietää noin paljon kaikesta kiinnostavasta Very Happy Mä oon kyl varmaan ylpeempi siitä siskosta ku mun viikon päästä 6 vuotta täyttävästä veljestä joka on kauheee matikkanero(laskee 1234 tyylillä seittemäänsataan ja laskee tosta vaan yhteenlaskuna esim 256 +32 ja vähennys laskuina esim 78-16),koska mä oon ite ollu ton ikäsenä samanlainen ku mun veli;vähän ehkä huonompi laskee mutta oon osannu lukee neljävuotiaana.

vilqu; Mulla on tosi herkkä laktoosi-intorelanssi.Mun lääkäri sano ja se puhu nii hienoil sanoil etten tajunnu siitä puoliakaa,vaa sen et mulla se on epätavallisen herkkä Very Happy

Veeranen; Hyvin sä laulat.Mä en ite millään pääse noi korkeelle Very Happy

se tyyppi joka vihaa mua ja on kiusannu mua kolmosluokalla monen muun kans( kahella kuudesta niistä on nykyään mielialaongelmia,kolme ei ees puhu mulle enää ja toi yks yrittää edelleen tuhota mut ) kirjautu äsken meseen,mäki käyn siel nykyään tosi harvoin mut nyt se oli tossa auki,olin lisänny sen tyypin kavereihi joskus kauan sitte ja en osaa poistaa sitä sieltä.No kuitenkin mulle tuli tohon ilmotus että "________ _________ kirjautui juuri sovellukseen windows live messenger internetin kautta" no mähä heti ku mä näin kirjauduin pihalle sieltä että se ei vaan tuu mulle jotain pätemään Very Happy.En jaksa ruveta riitelee sen kaa nyt ku muutenki pieni angsti päällä yhestä jutusta

145RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 5:04

Mileaz

Mileaz

Mullei toimi toi Veeran linkki, höh Sad

Toi pusikoide nylkeminen on liian aivovapaata toimintaa, mullon ihan liian paljon aikaa miettimisee ja _tosi_ turhien asioiden pähkäilyy.
Esim.: onks kivillä tunteita, et sattuuks niit jos potkasen sellasta? Entä millä todennäkösyydellä se potkastu kivi osuu johonki ötökkään ja sit se kuolee? Ja jos nii käy nii onkohan sen ötökän perhe kauhee surullinen sen ötökän kuolemasta? Voinko mä oikeesti aiheuttaa tollasen murhenäytelmän vaa potkasemalla kiveä?
ô_o laskin nii 9 tunnin aikana ehin kuuntelee kaikki 1D'n biisit 8+ kertaa läpi. Paitsi et hyppelin välillä joitai kappaleita yli ja mulle tuli hirvee rikollinen olo et hylkäsin aina välistä jonku niiden biisin ja sit lupasin sille et seuraaval kierroksel kuuntelen sen =(
Pusikot ei selvästi tee mulle hyvää.

146RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 5:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu haha no kiitti, must silti tuntuu et ton piilotarkotuksena olin minä XDDD
Mileaz no siis et sä sanonu suoraa vaa ku mä olin joku kuningatartyyppi ja sun piti olla mua ylempi jote sä olit ylikuningatar! damn mä en osaa keskittyy sun viesteihi ku sun toi icon awhhhhhhhh <3___<3 & mähä sanoin jo aiemmi et mun täytyy hoitaa sut noist pusikoist pois.... Very Happy
Veera ah sähä oot hyvä !!

enkä mä oikeesti oo tyhmä )---: taai no oikeestaa oon aika mutta oon tosi älykäski !! ok ehkä vaikee uskoo ku tiiätte mut vaa tyhmänä XD
AINII MUN ON PAKKO JAKAA TÄÄ TÄÄLLÄ XDD mä oon kuunnellu nyt 2pvä ylex'ää ja ku sielt on tullu sitä siideripissis biisii NII MÄ OON KEKSINY NIIHI UUSII SANOTUKSII tyylillä että "Kun ekan kerran me tavattiin forkal, enpä ois sitä arvannut, että susta tulee mun directionerpissis" että joo hyvin hauskaa h4h4
ps venasin tänää 2h sadetakki päällä että alkais sataa vettä ja uutisis koko päivä että monin paikoin tulee vettä ja ukkostaakki eikä tullu vettä

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ke 11 Heinä 2012 - 5:12, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : moi)

147RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 5:13

zehe

zehe

^^Haha, mun ajatukset lentää joskus niin pitkälle et katon muurahaispesää ja mietin mitä ne viestii tällä hetkellä toisilleen ja onks niil siel kaupunkei ja asuinaluei ja koului yms..

Tänään kylläkin katoin töissä tyynen rauhallisena ku kaatosateessa rapsutin mun paljasta käsivartta ja siihe liiskaantus kerta toisensa jälkee mustii koppakuoriaisii ja niitte sisälmykset levis siihen iholle Very Happy

148RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 6:37

Veeranen

Veeranen

mun tää foorumi lagaa iha kauhiast, ja heittelee näit juttui minne sattuu D:

Louizz: sun veljes on fiksu o.o mun pitää edellee miettii vähä aikaa tollassii yksinkertasii + ja - laskuja xd

149RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 10:38

Mileaz

Mileaz

Stypay Täh:D Oliks se siis se hämähäkkijuttu ku se hämis käveli mun jalan päällä ja sit ku ylistit mut ylikuningattareks nii muutin sut mieheks vaikka mun päätösvalta oli vaa hämiksii suuntautunu? XDDDDDDDD Miten mä voin ees muistaa tällasia juttuja.... Onks icon niiku toi ava vai allekirjotus:D Ja nii mut pitäis heivaa sielt pois, MUT ARVAA MITÄ mun työpäivä on enää 7-15, ei 7-16 <3 ainut vaa et ruokis kestää ainoostaa 15 min mut ei se mitää, se tarkottaa meille kuitenki puolta tuntia:D
zehe AHAHA jes mullon ollu iha samanlaisia ajatuksia!!! Nythän me ruvetaan yhdessä pohdiskelemaa näitä elämän kinkkisimpiä kysymyksiä! (::
Louizz ....joo siis mun täytyy laskee sorminee joku 5 + 7 tapane lasku ku on nii peeaska matikkapää D: Sit asiaa ei auta yhtää se et saatii koko ysi käyttää laskimia nii aivot surkastu.

Mun aivot sulaa ku joudun kääntämää 255761232 kirjotusta suomesta englanniks

150RANDOM vol 11 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 10:45

vilqu

vilqu

Stypay vitsi mä nauran sun sadetakki jutulles ja noille uusille sanoille!! Enkä voi sanoo etten yhtää vähempää nauranu Mileazin tai zehen fiksuille ajatuksille (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa