One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 4 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

76RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 La 3 Marras 2012 - 3:56

jonskauu

jonskauu

Mun pikkuveikka viettää tänää synttäreitä ja se sai sen ekan lahjan. Oli kyllä mun sekä veljen ilmeet ikustamisen arvoisia. En tienny yhtää et mitä se saa ja sitten kun mentii kattoo ulkoverstaasta sitä lahjaa nii siellä oli ihan uus mikroauto! Ja siis mun pikkuveli on tosi kova formulafani ja se kävi ekaa kertaa ajaa kartingii tai sitä jotai neljän vanhana ja se on sanonu et siitä tulee formulakuski ja se on treenannu sitä varten iha hirveesti tai niin paljon mitä nyt pienellä iällä voi treenaa Very Happy Nyt sitä ei saa tuolta ulkoota pois kun se vaa istuu kypärä päässä siinä mikroauton kyydissä ja kuvittelee olevansa formulakuski ja samalla se selostaa et mitä kisassa tapahtuu :-D veljen ilme oli kyllä oikeesti aivan ihana ja sitten kun se ei saanu sanaa suustaan! Ja siis mun veli täyttää nyt 6 Smile

77RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 La 3 Marras 2012 - 6:16

vilqu

vilqu

Jonna, ONNEE veljelles!! Vähänkö sulonen Very Happy

Nea, tien ton tunteen ku joutuu olee tollasten ihmisten kaa mist ei ollenkaa tykkää.. Ja ahdistus on HIRVEETÄ!!

Mennään serkun luo synttärikahveille ja kaikkia kiinnosti, MUTTA MUTTA eipähän tarvii siivota!! Very Happy

78RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 La 3 Marras 2012 - 6:29

Peetu

Peetu

jonna awwww sun veli ♥ tuitui iiiihana !

nea hei jos siel on jotai inohttavii tyyppei nii sitte et välitä niistä vaan teet omat hommas ja oot niiden kaa joiden kaa tuut juttuun (: tsemppiä!

79RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 0:18

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, hei vähän söpö toi sun veli ♥
Nea, tiiän ton tunteen jos joutuu olee sellasten ihmisten kanssa joiden kans ei tuu toimeen ja sit viel tommonen et kauhee ahdistus, huhuh :< Mut jos koitat olla semmosten kanssa joista tykkäät ni ehkä ne kauheet tyypit unohtuu c:

80RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 2:17

nealoves1D

nealoves1D

Kiitti siskot c: ootte ihanii <3 ja tosiaa tää on helpottanu tosi paljon ja lähetääki tänää sit himaa (: kiitti tuest viel :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 6:24

bO0m

bO0m

Lähen kohta bussilla kaupunkiin, viedään sinne meidä tet paikkaan kortti (: Toivon vaan parasta että se mun ihastus ois siellä nyt töissä... (x ♥ hihi oon ihan innoissani :DD!

82RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 8:10

nealoves1D

nealoves1D

Ensiksi: MUSTAKAA ETTÄ EN NYT SYYTÄ KETÄÄN !
Mutta mitä mieltä ootte vuotaneiden biisien kuuntelemisesta ? Ite en kuuntele vuotaneita, koska pojat on kuitenki tehny ison työn ja odottaa sitä, että fanit kuulee ne biisit ensimmäisen kerran ja muutenki mun mielestä on ihanaa odottaa niiden biisien julkasuun asti, koska se on ihan superhyvä fiilis, ku on oottanu niit ja sitte vihdoin ne julkastaan ! Mitä mieltä te ootte ? (:

83RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 8:26

Sarqai

nealoves1D kirjoitti:Ensiksi: MUSTAKAA ETTÄ EN NYT SYYTÄ KETÄÄN !
Mutta mitä mieltä ootte vuotaneiden biisien kuuntelemisesta ? Ite en kuuntele vuotaneita, koska pojat on kuitenki tehny ison työn ja odottaa sitä, että fanit kuulee ne biisit ensimmäisen kerran ja muutenki mun mielestä on ihanaa odottaa niiden biisien julkasuun asti, koska se on ihan superhyvä fiilis, ku on oottanu niit ja sitte vihdoin ne julkastaan ! Mitä mieltä te ootte ? (:

Jos oisin kuullu jostai ne nii en nyt ainakaa tubee ois laittanu, pojat on btw raivona koska ne halus et ne ei vuoda, ne ei tykkää ollenkaa.. Mut mä kuuntelen ei siin mun mielest mitää väärää oo ja sillai..

84RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 8:59

Evee

Evee

^ mä en oo kuunnellu niitä enkä aiokkaan ennen ku sit levylt. en tiiä miks, kivempaa kuunnella ne levylt ku netist. en oo tilannu ees albumii ennakkoon ku haluun mennä varta vasten kauppaan ostaa sen ja juosta sit kotiin kuuntelee sen. tuntuu jotenkin aidommalt mennä kassalle sen kaa ku avata kotiin tullu paketti.

85RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 10:11

jonskauu

jonskauu

Evee Veit sanat mun suusta! Mustakin on oikeesti ihan sairaan ihana tunne mennä ostaa se levy ja rynnätä äkkii kotiin fiilistelee sitä levyy :-) Äiti kyllä tilas mulle myöhäsenä synttärilahjana sen laatikon tai sen, missä tulee se paita ja mitä kaikkee muuta, mutta mä kyllä aion silti vielä omalla rahalla käydä ostaa sen levyn kaupasta Very Happy

86RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Su 4 Marras 2012 - 12:59

_Blistex_

_Blistex_

Oon samaa mieltä teidän kanssa, se on ihan paras fiilis kun näät poikien uuden levyn kaupassa ja meet ihan innoissas kassalle etkä meinaa pysyy nahoissas ja kun tuut kotiin ni heti vaan levy soimaan ja fiilistelemään täpöllä ♥ Ah, muistan vieläkin ku näin poikien ekan levyn kaupas, mä suunnilleen hypin siel käytävil ku sain sen käsiini ja kyl siin pari lähellä olevaa ihmistä katto mua hiuka et mikä kohtaus tollekki tuli :DD

87RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 5 Marras 2012 - 7:27

Sarqai

Aiotteks ostaa kaupasta sen normin vai tilata netist sen yearbookin?

88RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 5 Marras 2012 - 10:42

_Blistex_

_Blistex_

^ mä varmaan aion ostaa sen tavallisen kaupast (:

89RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 5 Marras 2012 - 11:33

vilqu

vilqu

No mä oon yrittäny pitää itteni aisoissa.. Ihan en oo pystyny et kerran oon kuunnellu ne vuotaneet mut LUPAAN et se jää siihen kertaan!! Koska oon tilannu jo yearbookin ennakkoo ni juoksen torstai bussista suoraa postilaatilaatikolle ja samaa juoksuu kotii!! Mut ajoin myös ostaa sen kaupasta ihan vaan et saatas ne suomee ja vaikka anteeksi pyynnöks et kuuntelin ne biisit kerra.. (: Mä en oikeesti tie miten kestän torstaihin.. Haluun ihan SAIRAASTI päästä kuuntelee kaikki uudet biisit ja aah!! Niin ahistavaa ku koulussa on ihan sairasta ja sit vaan mietin kaikki tunnit TORSTAI TORSTAI, TAKE M HOME!! Ja tota rataa..

90RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 5 Marras 2012 - 13:16

nealoves1D

nealoves1D

Mulla on ennakkoo tilattuna yearbook Mut saattaa olla et päädyn viel kauppaa pataan normaalinki ... (:

91RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 6 Marras 2012 - 8:19

Veeranen

Veeranen

btw. Liam sano kait twitcamis et ei sitä niin haittaa et ne on vuotanu vähä aikasemmin .

92RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 6 Marras 2012 - 9:23

vilqu

vilqu

Huominen äikän koe jännittää.. Luin siihen äske mut osaankohan oikeesti mitään.. :/ Pelottaa et se menee ihan päin *****!! No onneks se on tokalla tunnilla jo ja eka tunti kerrataa..

93RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 6 Marras 2012 - 9:44

Sarqai

Siis tuleeks se postissa torstaina, kaikkial sanotaan et ne lähetetään torstain..?

94RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 6 Marras 2012 - 9:47

vilqu

vilqu

Misä kaikkialla? Surprised No mä ainaski toivon tulevan torstaina mut kai mä sit päivän ennemmänki voin odottaa.. (:

95RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:03

Mileaz

Mileaz

^ Mut jos ne torstaina lähetetää nii yleensähä tilaukset toimitetaa 2. luokan postissa eli ne lojuu viikonlopun yli jossai postin peräkammarissa ja tulis sitte vasta maanantaina.

Meiltä katkes tällei loka-marraskuun vaihteen kunniaks nettiyhteys ja saatii se vasta tänää takasin :D Just ku ajattelin et hei joo pakko alottaa käymää tääl taas aktiivisemmi nii pum. Joku ei selvästi halua mua tänne!
Meil oli tänää koulukuvaus ja kukaa ei informoinu mulle mitää, nyt en saa luokkakuvaa nyyh. Muutenki näytin iha hirveelle siinä ku se oli aamusta ja ulkona sato sellasta loskakökköö ja jouduin kävelee kouluu!

Mullon muute kirjaimellisesti _reikä_ jalkapohjassa ja siihen sattuu ihan tajuttomasti käveleminen. Ei niiku mitää hajuu mite se on tullu, mut siinä se on D:

96RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 7 Marras 2012 - 6:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ei tää päivä oo menny hyvin ja rehtori oli laittanu äitille(ja kaikille muiden meiän luokkalaiste vanhemmille) wilmaan viestiä ku meiän luokkaa epäillään yhestä jutusta, jota kukaan meistä ei oo tehny tietääkseni . Ja äiti ei usko et mä en oo ollu siinä mukana...... Ja oliha sinne wilmaan tullu vähä muutaki.. Very Happy mutta ei voi jälkikätee mtn

97RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 7 Marras 2012 - 9:56

Veeranen

Veeranen

anteeks Louizz et oon utelias mut mun uteliaisuus heräs, mist jutust se oikee laitto D:

mä oon ruvennu miettiin et ku meil on täl hetkel väriviikko (joka päivä on tukarit keksiny teeman) ni kun on niit ns. epäsuosittuja, ni niil oli tosi hienoi asui, silti ku kuunteli niide tukarien juttuja koska ne äänestää kenel on parhaimpii, ni kukaa ei aikonu äänestää niitä o.o

+ sit mua ärsyttää ku meil on ens vko jälkee paritanssei liikas, ni sit nää jotka ei uskonnon vuoks voi tanssia, ni ne nauraa meille ku joudutaan tanssia. sit ne sluibailee siel vaa niide tuntien ajan. ni mun mielest se ei oo oikein et niiden ei pidä tehä oikeestaa mtn. -.- paitsi tuski mekään tehdää siel mitään koska noi uudet liikkaopet ei varmaa saa kaikkii kurii. mut nii Very Happy:D:D:D:

98RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 7 Marras 2012 - 10:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ haha joo siis meitä syytetään äidin kielen luokan patterin hajottamisesta, koska se rupes meiän tunnilla vuotaa ja oltii käyty siel luokas välkällä ja mun kaverit näkyy valvontavideoilla ku ne menee sinne luokkaan välkällä. Ei siellä näy mitä siellä luokas on tapahtunu ku ne kamerat on vaa käytävil. Mut mä en menny koko luokkaan sillo välkällä ja mun kavereist en sit tie mitä ne siel on tehny. Kovasti ne kieltää tehneensä mitään tyhmää ja kyl mä niitä uskonki. v*tuttaa vaa vähä koska mä en todellakaan oo ollu missään tollases mukana....

99RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 7 Marras 2012 - 12:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ no jo on D: mul meni muute hetki tajuta että onks sun äitis kieltenmaikka vai mitä ..... XD tyhmyysprosentti sadassa. sun pitää mennä selvittään, että sä et oo ollu mukana ja tosta voidaa vaa epäillä, ei syyttää ketää tai laittaa vastuuseen :-D lol hankkisivat kunnon todisteita.

mä en keksi mitää millä saisin selvitettyy ro'lle mun viimeviikkosen lintsauksen :-D äitikää ei oo kerenny viel käymää wilmas, että alkaa olla kiire et keksisin syyn, koska jos sanon että olin kipeenä, nii se käskee et äiti laittais viestin wilman kautta sille. nyt sitte keksin, et jos sanon et mul oli joku juttu poliisilaitoksel hoidettavana, mutta jos se alkaaki kyselee? :DDDd opinpaha että en lintsaile enää vaan yhtä tuntii hahaha. ellen sitte oikeesti tuu kipeeks.
ja se lintsaus oli iha asiallinen koska ruotsinmaikka on pepusta Smile)))))) ...ja olin unohtanu toisen kerran kirjat viikon sisään yh.

https://twitter.com/#!/penguiniam

100RANDOM #15 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #15 To 8 Marras 2012 - 5:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ kaikki sanoo meiä luokast ettei ne oo ollu siin mukana ja siks se niin epäilyttävältä reksin silmissä vaikuttaaki. Mutta oliha se luokan ovi auki jo aikasemmiki ennenku me sinne mentii, miksei se muka se sit vois olla joku jostai muust luokasta ? no tänään opinto-ohjaaja on puhutellu yhestä viime viikkosesta jutusta ja tostaki mainitti sit samalla ja me angstattiin sille siitä ku meitä syytetään turhaan tosta jälkimmäisestä koska me ei olla tehty sitä ja se ehkä usko meitä. Ja tyyliin koulun kaikki opettajat kerra tietää tosta ni toivottavasti tieto kulkee sit toisteki päin et opo kertois reksille mitä se meinaa Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa