One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 8 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

176RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 19 Marras 2012 - 8:06

bO0m

bO0m

Miksei kaikille hukassa oleville tavaroille voi vaan soittaa..? Kameran pitäis olla jossain täällä mun huoneessa ja oon ettiny jo kaikki paikat mutta ei vaan löydy... Tartten sitä ):

177RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 19 Marras 2012 - 10:36

_Blistex_

_Blistex_

^^tiiän ton tunteen ku joku tosi tärkee tavara on hukassa eikä millään meinaa löytyy >: Olispa semmonen laite keksitty että laittaa vaa jotai numeroitui tarroi kiinni tärkeisiin tavaroihin ja sit jollai laitteella soittaa siihe tarvittavaan numeroon ja sit sä ootki jo löytäny etsimäs :'DD

178RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 19 Marras 2012 - 12:31

Peetu

Peetu

Milla sun ava oh god en saa henkee toi on paras !!!

ite oon havainnu hyväks tavaks ne hälyttimet! mulla on aina kateissa kaikki nii kävin yks päivä ostaa clas ohlsonilta niitä et saa avaimenperiin yms kiinni ja nyt on kamat pysyny yllättävän hyvin tallessa!

179RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 7:17

Mileaz

Mileaz

Heidi MÄ TIIÄN ku näin ton nii jo sieluni silmin näin sen mun avana Very Happy mullon lisää tollasia avan kokosia irvistyskuvia Niallerista :::Dd

Mäki haluun jotai, millä saisin pidettyy mun tavarat tallessa, niiku yhy en löyä mun enkunkirjaa, en tiiä mis se on (olipas yllätys et en oo löytäny sitä jos en tiiä mis se on).

180RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 8:29

bO0m

bO0m

_Blistex_Jeejeejee olin ettiny kaikki paikat paitsi patjan välistä... :DD kun istuin sängylle niin kamera tipahti sieltä lattialle :''D

Peetu oo toi kuulostaa ihan mahtavalta! Mulle kans noita! :DD

181RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 9:48

vilqu

vilqu

182RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 12:31

jonskauu

jonskauu

Heeei kaikki tyypit jotka seuraatte USAn x-factorii! Mietin vaa et ketä on teidän suosikkeja nyt noista ketä on vielä jäljellä? :-)

Mun ihan ykköslemppari oli Willie Jones ja ärsyttää kun se tippu! Mut toinen ihan ykkönen on Emblem3 heh ♥

183RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 13:12

_Blistex_

_Blistex_

Heidi, siis onks tommosia oikeesti olemassa? o.o En tiennykkään vaa aattelin vaan et olis siistii jos joku kehittäis tommosii :'D Mä todellaki tarviin tommosii, mulla on aina kaikki tavarat hukassa d:
Milla, tykkään kans tosta sun avasta, Niallilla on niin sulone ilme siin :DD
Vilkku, mä en oo ennen kuullukkaan noista :0 mut hyvii on,ainakin sen perusteella mitä äsken noit kuuntelin. c:
Jonna, mulla on oikeestaan aika monta sellasta mistä tykkään. (: Mut esim. se Jennel Garcia, CeCe Frey ja just toi Emblem3, ne on varmaa tän hetken top kolmosia <3 Sillon ku se David Correy tippu ni aloin itkee :/ Mä tykkäsin siitä ja mua harmitti ku se toinen, minkä nimee en edes muista, sai jäädä D:

184RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 22:32

nealoves1D

nealoves1D

Mun ehdoton suosikki siinä on emblem3 c; <3 heh

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

185RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 20 Marras 2012 - 23:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mun lemppari on kans Emblem3 ♥️ ja sit tykkään myös siitä Jennel Garciasta.

Sit meil oli eile harkois kattoo neljä poikaa ; yks oli yhen meiä ryhmäläisen poikaystävä, sit yks ,jonka tunsin jotenki entuudestaan. Iha kiva mutta en mä sitä sinne harkkoihi olis kaivannu, sit yks joka ei häirinny mua mitenkään ja sit yks idiootti, jota nään koulus tosi vähä mutta heti ku näin sen koulus ekan kerra ni aattelin et " ***** mikä idiootti " Very Happy
Sit en mä niitä poikia mitenkää jännittäny, mut tavallaan oli silti aika rasittavaa ku ne katto sielt katsomosta ku me tanssittiin pussycat dollsia(eikä mulla ollu mitkää edustavat housutkaa ku sai koko aja nostella Very Happy).
Ja sit se idiootti koko aja sil kommentoi ja huutelee ja ilveilee ja tekee vaikka mitä, en viiti ees sanoo mitä Very Happy se yritti tahallaan viedä meiä kaiken keskittymisen.
No mut meni se silti iha hyvi ainaki mun osalta (: mut kuolen jos ne tulee sinne kattoo ens kerrallaki Very Happy tai jos ne tulee kattoo joulunäytöstä.

186RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 21 Marras 2012 - 6:04

Evee

Evee

Emblem3 ja Lyric145 on mun lemppareit (: ja mä tykkäsin aiemmi kans Jennel Garciast mut nyt se on tollanen rokkari ni ei enää iske

187RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 21 Marras 2012 - 10:35

bO0m

bO0m

Toi Emblem3n eka live esitys löi niin läpi...olin vaa sillee aaaw♥ :D! Mut harmi vaa en nähy niitten viime esitystä ku en oikeestaa seuraa x-factoria, ja joo vastasin silti =DD

188RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 21 Marras 2012 - 10:47

jAsbee

jAsbee

aaa miks mult on menny tää keskustelu iha ohi ! :D puhun nyt sen mukaa mis suomes mennää :D
mut ehottomasti CECE ♥ !!! ylläripylläri, ette varmaan oo huomannu ......... :D mut noi biisivalinnat on ollu oikeesti huonoja. se because the night ja varsinki toi eye of the tiger . mut heti ku se ite valitsi sen save me songin ni heti toimi (: mut pakko sanoo ku diamond laulo sen i have nothing (eikse laulanu sen eile? :D) ni diandraha laulo sen saman idolsis ja mun mielest diandra laulo sen paaljon paremmi :o mikä on outoo koska yleensä tuol on nii paljo korkeempi taso. ja sit vino on mun mielest ihana :) mut en kauheest tykkää emblemist taai tatest .
ja mua ärsyttää ku demi meni muuttamaa noit .. tai siis itehä ne siihe suostu mut tykkäsin jennelist paljo enemmä ku seoli sellane ku oli viel judges houseis (anteeks mut en osaa joteki puhuu näist suomeks :D) ja sit no ei mua ärsytä et se meni cecen ulkonäköö muuttaa koska mun mielest noi blondit sopii sille myös tosi hyvi mut mua vaa inhottaa et sen piti mennä sanoo se et sen itseluottamus saattaa tehä siit epä-pidettävän :D jos unlikeable voi noin sanoo :D koska nyt sen itseluottamus on vaa kadonnu ja sen huomaa :( joo sil oli paljon "vihaajia" just sen itseluottamuksen takii mut on sil vielki :/
tekis iha sikan mieli sanoo jotai mut en sano koska kaikki ei varmaakaa haluu tietää ketä siel viel on :D ku katon niit usan jaksoi netist

joo.. innostuin :D

189RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 To 22 Marras 2012 - 6:08

vilqu

vilqu

Mulla oli tänään bilsan koe ja pelkäsin et se menee ihan perseellee et oon lukenu liian vähä mut se meniki aikas hyvi !! Very Happy seuraavaks koe vasta 3.12. Very Happy mut täsä välis pitäs kirjottaa fiktiivinen elämäkerta.. :/ en seuraa x factorii mut huomenna kyllä laitan tuloslähetyksen nauhalle koska ONE DIRECTION!! <3

190RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 To 22 Marras 2012 - 13:23

_Blistex_

_Blistex_

^Hei arvaa kuin sekasin olin ku kuulin tiistain lähetyksessä että ens kerralla One Direction esiintyy siellä C: Vaikka olinkin kuullu varmaan joltain teistä että 1D esiintyy mutta en tajunnu että se tulee tällä viikolla <3 Mut ainoo huono puoli on siinä että mä en välttämättä ehi näkee sitä :c Mut JOS en ehi näkee sitä ni eiks ne tuu sit viikonloppuna uusintana? Jos sitä mä en ehi näkee ni sit vatuttaa ja paljon!! D:

191RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 23 Marras 2012 - 5:04

jAsbee

jAsbee

^ joo , eiks ne uusinnat ala lauantain viidelt ja sit siin tulee eka se tiistain jakso (: ja nyt ku voin vihdoinki puhua tästä ni mua niiiiiiiiiiiin vïtutti directionerit (siis vaan ne jotka tätä teki) ku ne kuuli et 1d on x factoris . cece frey tag tumblris oli ihan täynnä jotai 1d fanien järjetönt uhkailuu siitä kuinka ne tappaa cecen jos se koskee tai kattoo poikia tai ees hengittää samaa ilmaa niitten kaa........ sit ku cece twiittas tän kuvan https://distilleryimage11.s3.amazonaws.com/c0233e742a4211e280961231380702c9_7.jpg ni aaiijaiai siitähä vasta riemu repes :D mä ainaki olin niin tyytyväine ku näin ton, iha oikei :)) ja ylläri vaan kaikki noi samat 1d fanit "you're so disgusting omg you're so ugly" ...................... ? kuka tahansa idioottiki näkee et cece on kaukana rumasta tai ällöttävästä. nii ja sit viel ku niall alko seuraamaa cecetä twitteris :D

192RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 23 Marras 2012 - 5:19

vilqu

vilqu

^^Mun mielstä tossa kuvassa (joka on kans sun avas) ni cece näyttää vähän Anna Kendrick Very Happy Hehe..!!

193RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 23 Marras 2012 - 5:43

jAsbee

jAsbee

^ no onkyl oikeest jotai samaa Very Happy

194RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 23 Marras 2012 - 8:55

nealoves1D

nealoves1D

^^ ah ku ne kaikki järkevimmät meistä osaaki hommata directionereille hyvän maineen ♥ huomatkaa sarkasmi ......
Oikeesti lapsellista jä säälittävää sanon minä (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

195RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 23 Marras 2012 - 11:53

vilqu

vilqu

Ku tultiin tallita tossa seittemän maiss kavereiden kanssa ni nähtiin ku yks auto ajo ihan pokanna pyörätiellä ihan moottoritien vieres eikä varmaa ollenkaa tajunnu ajavasna pyörätiellä Very Happy Ja sitte ku käytii matkalla hesellä ja sitte ku lähettii sieltä ni toinen niistä kavereista/naapureista ihmetteli ku ei nää ajaessa tietä ku on niin perkulee pimee (tää kaveri on siis täysikänen, sillä on auto ja oltiin sen kyydillä tallilla, minä se ja sen pikkusisko (joka on mun parhaita kavereita) selvennystä..) ja sit katottii takapenkiltä sen toisen kaa et OHO niinpä onki aikas pimee eikä nähty tietä ollenkaa ni kysyin sitte ihan varmistukses et onko sillä autossa valot päällä ja sitte se koitti ni jokos tie näky ku valot laitettii päälle Very Happy Hehee, omaa hauskaa.. (:

196RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 La 24 Marras 2012 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

jAsbee: Ei luoja tommosta uhkailuu Dx Miten jotkut edes pystyy uhkailemaan tommosesta asiasta ja haukkumaan jotain, se on pelkästään säälittävää käytöstä :c

btw, onneks mä näin eilisen x-factor jakson ♥ Oli lähellä etten nähny mut onneks ehin sit ajoissa kotiin. Ja sit oli pakko viel kattoo tänää se uusinta, olin iha hymyssä suin (:

197RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 La 24 Marras 2012 - 12:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Ette oikeesti arvaa kui muo ärsytti eile! :-D olin töissä, laitoin veljelle puol 7 viestin että laittaa x factorin nauhottaa, kerroin ajan ja kanavan ja lisäsin että jos se ei laita nii sille käy huonosti. Nooh, si ku pääsin 9 kotia, nii se ei eka sanonu mitää. Vasta ku rupesin puhuu sille jotai nii se näytti sellast katuvaa koiranpentuilmettä ja kysy et arvaa mite kävi. Se oli unohtanu laittaa sen nauhottaa! Laitoin sitte joskus neljän aikaa tänää viestin, et "x factor, sub, 18.10. Nauhoita tai kuole." nii vastaus tuli heti että selvä :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

198RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Su 25 Marras 2012 - 1:36

Peetu

Peetu

^semikevyt auktoriteetti sulla! :D ahahahah voin niin kuvitella sun broidin ilmeen kun se hiffas et se on unohtanu laittaa sen x-factorin nauhalle :D

199RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 26 Marras 2012 - 5:50

vilqu

vilqu

Stypay Ihana toi "nauhoita tai kuole" "selvä!" Very Happy Ties ainaki et sieltä tulee jotain elämää suurempaa ja sieltä tosiaa tuli!! <3

200RANDOM #15 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 26 Marras 2012 - 8:54

bO0m

bO0m

Awww Peetu sun ava!♥ täydellinen!
Stypay haha nauhota tai kuole :''''DD ihana♥

Oon ihan hurahtanu salkkarien Lariin&Eliakseen, ne on niin sulosiaa! (: Ja yllätyin kun löysin youtubesta englanniks käännettynä jaksot Eliaksen tarinasta, sillä on ulkomaalaisiakin seuraajia! Upeeta♥ (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa