One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 6 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

126RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 La 10 Marras 2012 - 13:02

vilqu

vilqu

ONKS KAIKKI MUUT PAITSI MÄ (joka odottaa maanantaita jotta posti toisi hänen yearbookkinsa) KUUNNELLU JO KOKO TAKE ME HOMEN LÄPI??!!

127RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 La 10 Marras 2012 - 14:05

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, uskon että toi oli kaunis tilaisuus enkä ihmettele että kyyneleitä tuli, itelle tuli tippa linssiin jo pelkästään siinä kun luin ton sun tekstin ;c

Vilkku, ite oon ainakin kuunnellu sen läpi (: Vaikka tuntuki että ei millään olis jaksanu oottaa tätä päivää että saan sen käsiini mut nyt voin sanoo et odotus palkittiin ♥

128RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 La 10 Marras 2012 - 22:30

vilqu

vilqu

^^Eli mun kannattaa odottaa vielä huomiseen.. Smile ja sit kuulen vihdoin viimein sen Very Happy

129RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 La 10 Marras 2012 - 23:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku ; mäkään en oo kuunnellu sitä ku ootan et saan sen mun yearbookin huomenna *crossed fingers*. Ihanaa ku oon vasta puol neljän jälkee kotona :/ ja lähen seittemältä ni ei aamullakaan saa viel kuunneltua

130RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Su 11 Marras 2012 - 0:59

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, mäki itkin iha vaan lukies tota :c voin vaa kuvitella mite ihana se seremonia on ollu ! Kuullosti ihan älyttömän kauniilta ja tottakai surulliselta, mut silti jotenki nii ainutlaatuselta. Osan otot viel uudestaa multa :'c

ja Vilkku,, mäki odottelen vien huomisee vaik olis kyl älytön kiusaus kuunnella ne jo nytte ! Mut se fiilis ku näkee cdon'in paketin postilaatikos ja juoksee hulluna sisää kuuntelemaa ne kaikki biisit ekaa kertaa läpi on kyl odottamisen arvosta !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

131RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Su 11 Marras 2012 - 2:34

jAsbee

jAsbee

jonna sama täällä ku muillaki , itkin vaa lukiessaniki voin vaa kuvitella mite kaunis tilaisuus on ollu (: ja toi prinsessalle on tosi kaunis biisi ja ei vois parempaa valintaa olla tälläsii tilanteisii . ymmärrän hyvin et on varmasti ollu yks hienoimmist hetkist ikinä (:

132RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Su 11 Marras 2012 - 8:47

Veeranen

Veeranen

mun fb etusivulle tuli parin jätkän keskustelu jossai päivityksessä, ja sit siin oli aiheena 1D luin sen sitten, sit siin oli just tää perus et ne on homoja ja muutaki vielä, mun teki mieli nauraa, ja kommentoida siihen jotain niin nasevaa (:

133RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 12 Marras 2012 - 6:09

vilqu

vilqu

Nea ku tulin kotii ni iskä oli hakenu jo postin ja se paketti oli meijän keittiönpöydällä, revin vaa äkkii auki ja sit kuuntelee!! Oli kyllä odottamisen arvosta <3

134RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 12 Marras 2012 - 9:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Vilkku, mä saan venata viel ens perjantaihi että pääsen kuuntelee omaa TMH'tani, koska ei oo vielä rahaa ostaa sitä :-D jee ei ota yhtää päästä mut mitäs pienistä, enpä nyt oo muutenkaa kauheesti hehkuttanu mitää 1D'he liittyvää, tunnen itteni nii huonoks faniks....

https://twitter.com/#!/penguiniam

135RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 12 Marras 2012 - 10:51

bO0m

bO0m

Onko kukaan teistä ikinä tavannu ketään jätkää johon on netissä tutustunu?
Ku mä oon jutellu vähän jonkun kanssa ja se kutsu mut kattoon sen jalkapallo harkkoja ja mietin vaan et pitäiskö mennä.. :s Tavallaa en nää kyllä mitään syytä mennä, koska en oo jutellu viel paljoo tän tyypin kanssa ja musta vaikuttaa että me ollaan aika erilaisia ja muutenki oon ihastunu toiseen nyt, mutta entäs kaveripohjalta? ääh emmä tiedä :S

136RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 12 Marras 2012 - 12:09

Veeranen

Veeranen

^^ ota joku kaveri kattooos sun kans niit harkkoi (:

137RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 13 Marras 2012 - 5:42

jAsbee

jAsbee

B0OM , oon nähny mut toosi usei iha sattumaltaki vaa . ja sit vaik sillee et oon ollu käymäs jossai mis seki on sillo tai vaik siel mis se asuu ja sit samal sovittu et nähää siel jossai mut en kuitekaa ikin oo vaa sen jonku tiety ihmise takii menny sinne mis seon, vaaan on ollu joku muuki syy mennä ja sit samal nähny sen :D ja aika usein kyl joku mun kavereist tai tutuist on ees joteki tietäny tai tuntenu sen jo aiemmi . jos ymmärsit mun selityksist jotai :D

138RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 13 Marras 2012 - 20:33

Mileaz

Mileaz

Mitä himpulaa oikeesti Very Happy tää uus ulkoasu on iha pirullinen kännykän kanssa! Okei ehk se on hieno mut en pääse näkee sitä viel 2 viikkoo koneen kanssa hö

139RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 0:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä kind of tykkään täst uudest ulkoasust mut tykkäsin enemmä siit vanhasta, ku tää on näi pirtee nii sattuu silmii! :-D
onko tääl muute sitä mahollisuutta että sais ite päättää mikä ulkoasu on? :-D

oon iha sekasi muute päästäni, kuuntelen spotifystä tmh'n yearbook editionii MUTTA vain Little Thingsii ja aina ku se meinaa loppuu nii tulee kauhee kiire klikkaan sitä uusiks että ei vaan mee vahingossakaa soittaa eteepäi :-D

140RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 3:37

jonskauu

jonskauu

Mä en oo käyny täällä melkeen viikkoon! Ounou, mun pitää parantaa mun tapoja :-(
Mut syy siihen miks en oo käyny, nii on se, että mulla on kamalasti kaikkee kivoja ja vähemmän kivoja juttuja hoidettavana :-) oon ollu iha hitsin väsyny ja en oo jaksanu iltasi vaa enää tulla koneelle ja oon käyny kattoo tosi montaa asuntoo tällä viikolla ja musta tuntuu et mä taidan ihan kohta muuttaa pois kotoo, jos kaikki jutut menee vaa niinku oon suunnitellu.

Kävin eile muute siellä terkkarilla ja siitä ei ollu mitää hyötyy..Vaikka mä menisin sinne pää kainalossa nii se kysyy multa joka ikinen kerta että ei kai mulla oo taas syömishäiriö. Ok tajuun et niitten pitää pitää huolta ja kysellä et pysyn terveenä mut ärsyttää iha sikana kun se kuitenkin huomaa et en haluis hirveesti enää puhuu siitä ja mulla on sitäpaitsi kaikki ihan hyvin, et miks ihmeessä siitä pitää vielä jauhaa? JA joo en saanu selvyyttä että mikä mua vaivaa ja varasin ajan yksityiselle lääkärille ja se aika on parin viikon päästä että toivottavasti sillon saan tietää mikä mua vaivaa.

Nii ja sit vielä, ette usko miten mua alkaa ens viikolla väsyttää entistä enemmän! Normaalisti mulla on ollu 3kertaa viikossa luisteluvalmennusta ja sitte 2kertaa viikossa venäjän tunnit. Mut nyt, mulla on luisteluvalmennusta toi sama 3kertaa/vk mut mulle tuli omat luistelutreenit tohon päälle (joulunäytöksen takii) ja mulla on luisteluu siis yhteensä 6kertaa viikossa eli kolmet omat kerrat. Voi hemmetti mä kyllä sanon, mulla ei jää aikaa enää tehä mitää :-( onneks kohta on joulu ja se lämmittää mun mieltä ♥

Anteeks hirmu pitkästä tekstistä, muttaa tulin vaa ilmotaa että jos mua ei näy nii en oo kuollu (tai puoliks oon)! :-D

141RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 6:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä tos reilu viikko sit nyrjäytin mun nilkan,tai siis siit tais mennä taas nivelsiteett(älkää kysykö miten koska se on aika hankala selittää D:) No sit emmä tietenkää oo terkkarilla käyny,enkä ainakaa lääkäris, koska oon tyhmä D: No sit maanantaina huomasin et tää nilkkaha on jo melkee normaali et vaa tietynlainen venyttäminen sattuu. no sit oon kyl ton nilkanki kaa käyny harkois ja ollu liikkatunneilla jne.
Sit eile liikkatunnilla yks tyttö josta en tykkää muutenkaan, on iha älyttömän aggressiivinen(se jyrää kaikkia koko ajan siel ja kamppas ihmisiä koko aja, moni kaatu sen toimesta iha rähmälleen(onks se ees sana)) pelissä ja sit se on aika isokokonenki(on se mua varmaa jtn 5 cm lyhempi mut se on vähä tukevampi) Pelin lopus oon sillee hienosti laskenu painon suurimmaks osaks tolle jalalle ja taisin 'venyttää' sitä sit vähä liian alas jo iteki, ja sit se tyttö tulee ja potkasee mua 'vahingossa' nilkkaan.
Se opettaja keskitty sit tolle tytölle valittamisee ni se se vaa kysy multa et oonks mä kunnos ja sano et terkkari taitaa olla jo lähteny et jos tota nilkkaa särkee ni mee huomenna terkkarille tai illalla vaikka lääkäriin. No tänään mulla ei oo ollu tilaisuutta käydä terkkarilla koska se oli paikalla vaan aamun, ja käsityön opettaja ei päästäny mua terkkarille tunnilla ja käski mennä välitunnilla(jolla oli aivan törkeet jonot sinne). Ja oon nukkunu yöllä huonosti tän takii ja tänään se on välillä kipuillu ja nyt taas iha h*lvetin kipee ja naksuu. Ehkä meen huomenna sinne terkkarille.
Nyt sit pitäs lähtee harkkoihi, en tiiä onko se viisasta, mut aattelin mennä sinne ja ottaa siel vähä rauhallisemmi. Aattelin et nään siel ne liikkeet ni opin ne sit ens kerralla paremmi ja pystyn opetella tänää jo käsien liikkeet ainaki

142RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 7:20

Mileaz

Mileaz

Essi hyi mua alko särkee nilkkaa ku luin ton! En tiiä, mul on joku tällane etten kestä lukee tollasia ilma tuskia Very Happy mut tosi inhottavaa hyh, toivottavasti sun nilkkas paranis mahd. pian! ):

Mulla alkaa koeviikko niiku 22. päivä ja alotin maanantaina jo lukemisen. Muute hyvä et alotin noi aikaste, mut mullon liikaa aikaa lukee! Yritin koulussa tänää tehhä ssuunnitelmakavioo mite luen, tänää pitäs saaha bilsa kahlittuu läpi. Mut mulon bilsan koe vasta sillo torstaina, ja ehin varmaa unohtaa kaiken. Tietty kertaan ja tällee, mut sit perjantaina ois matikka, joho ei sillee tarvii ees lukee, nii en varmana alota tyylii puoltoist viikkoo aikasemmi lukee jotai yhteiskuntaoppia, joka on tiistaina, saatika sit mitää psykologiaa, mikä on 2 viikon päästä torstaina. Haluisin kuitenki saaha nyt hyvät numerot jokaisesta aineesta.

Tänäää enkun tunnilla mun työpari oli sillee "mite hitossa sä tiiät mitä joku pulu on englanniks?!" sit mä olin sillee "en kyl tosiaan tiiä" ja hymyilin ku joku pedari Very Happy:D:D

143RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 9:03

_Blistex_

_Blistex_

Katoin eilen sitä x-factorii ja sit mulle tuli vaan semmonen olo että haluun nytjaheti kattoo poikien esityksiä x-factor ajalta. Niinpä jätin telkkarista tulevan ohjelman kattomatta ja keskityin katsoo poikien esityksii. Tuli ihan pirun hyvä fiilis ja semmonen että 'vitsi kuin aika menee nopeesti ja kuin paljon pojat on oikeesti saavuttanu näin lyhyessä ajassa' Tuli siin sit lopulta kyynelki silmään ku mietin vaan et kuin ylpee oon niistä ♥

144RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 10:38

vilqu

vilqu

Hehe tuli mielee et meijän koullussa tänää jotkut kasit (?) tappeli yhen ulko-oven edessä ja lopputulos oli se et se toinen tuonsi tai miten sen sanois ni sen toisen siitä lasiovesta sissään = yhtäkun se lasi hajos ja siihe ovee tuli kiva reikä ja niit lasin paljoi oli sit ulkoo ja sisäl.. Ite en nähny sitä kun ne tappeli tai ku se lasi hajos mut tulin siihen paikalle ruokalasta ehkä 5 sekunttii sen jälkee ku se oli käyny ja yks kaveri joka oli nähny sen (toisella luokalla) kerto.. (:

_Blistex_ nyt tuli kauhee hinku kattoo noit xfactor aikasii juttui <3 Jos kattois viikonloppuna ku nyt ei oo enää tänään oikee aikaa tai huomennakaan.. (:

145RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 11:00

Evee

Evee

vilqu viime vuonna mun luokkalaiset pojat tappeli ja rikko yhen lasioven. Se meni iihan palasiks. Sit ne kerran rikko yhen ikkunan :p

Tänään oli jatkokoulutusaamupäivä mis oli luentoi eri vaihtoehdoist mitä vois tehä lukion jälkeen. Olin ilmottautunu sellaseen mis kerrottiin ihan yleisesti kaikista mahdollisuuksista ja sit poliisikoulutukseen. Oon aikasemminkin ollu vähän kiinnostunu poliisin ammatist ja menin tonne ihan senkin takii. Siel kyl tajusin et ei must ikinä voi mitään poliisii tulla D: Ensinnäkään en ees pääsis koko koulutukseen koska se kuntokoe on ihan kamala, ainakin mulle. Ja toiseks ei must ois siihen hommaan muutenkaan ku ei mulla oo mitään vuorovaikutustaitoja ja mul varmaan kummittelis kaikki kamalat asiat päässä mitä oon töissä nähny ja sit en pystyis viettää vapaa-aikaa. Että joo sinne meni se vaihtoehto...

146RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 14 Marras 2012 - 11:30

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Stypayhoralikson kirjoitti:mä kind of tykkään täst uudest ulkoasust mut tykkäsin enemmä siit vanhasta, ku tää on näi pirtee nii sattuu silmii! :-D
onko tääl muute sitä mahollisuutta että sais ite päättää mikä ulkoasu on? :-D

Jos on jotain ehdotuksia yms. niitä voi kirjoitella tänne:
http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t262-uusi-ulkoasu-v-40-take-me-home (: x

https://facebook.com/OneDirectionFinland

147RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 To 15 Marras 2012 - 4:53

bO0m

bO0m

jAsbee juu kyllä mä tajusin (; Mietin et tutustun siihen aluks paremmin ja sitte voisin mennä kattoo sen harkkoja, kun nyt ei olla tosiaan puhuttu vaanku pariin kertaan (:

ärsyttää maata kipeenä täällä kotona )): missasin teemaviikosta nyt yhen päivän ja en tiiä pystynkö huomennakaa menee kouluu, eli missaan 2 kivaa päivää. Ja lisäks huomenna ois tutustuminen lukioon, siellä on mun pari kaveria enkä todellakaa haluis missata sitä kun en mä siellä muuten pääse käymää mutta ei täs ny paljoo oo tehtävissä ;//

148RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 To 15 Marras 2012 - 7:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sara-Maria kirjoitti:Jos on jotain ehdotuksia yms. niitä voi kirjoitella tänne:
http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t262-uusi-ulkoasu-v-40-take-me-home (: x

oi kiitos! c:

Milla damn you girl, ainaki oot ajoissa. mulle tulee salee taas sitä perus paniikkilukemist..... yh ei saa käydä nii :-D

käytii tänää äitin kaa syömäs, nii mei vieree tuli istuu pari bisnesmiest ja ku me istuttii sen kaa kahestaa joka istu mun vieres, se vaa alko kyselee et kaua mul on viel opintoi jäljel ja si kysy mihi mä meinaan lukion jälkee. se vaa "no siinä on yrittämistä!" ku kuuli mihi mä aion, nii mä vaan totesin "kyllä mä sinne sisään pääsen!". ähh toi on eka kerta ku oikeesti oon uskonu et pääsisin sisää lääkiksee :-D

149RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 To 15 Marras 2012 - 8:16

jonskauu

jonskauu

HEEI onks kellää teillä puhelimessa sitä kik- juttuu? Jos on niii kikkailkaa muaa, mut löytää nimel jonnaau Smile

Iha hiton tylsää ku peruttii valmennus ja nyt venailen joku reilu tunnin et venäjän tunnit alkaaa plääää.

150RANDOM #15 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #15 To 15 Marras 2012 - 8:23

nealoves1D

nealoves1D

^^mun kik sitte lagaa aika urakal mut kikkasin sut ny silti c: Mutki saa sit lisää jos jaksatte ! löytyy nimel __Nea Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa