One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 3 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

51RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 0:38

jonskauu

jonskauu

nea tajuun sua niin hyvin! mä kyllä sitte valitsin sen toisen vaihtoehdon.. mut joo, kiva että voitte olla vielä kavereita ja tosi hyvä että uskalsitte puhuu Smile

52RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 5:34

_Blistex_

_Blistex_

nea, hyvä että te voitte olla silti vielä kavereita, vaikka erosittekin. Jos se ero tuntu susta parhaalta vaihtoehdolta ni sitten se oli sitä. (:

53RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 7:32

Sarqai

Haahaa reps suomi lähettää ROBININ yksii kansainvälisiin laulukisoihin, kun taas britit lähettää 1Dn.. reps

54RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 10:43

Peetu

Peetu

^se on se MTV EMA... ei toki voitu valita ketään muuta niistä ehdokkaista.

55RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 11:48

jAsbee

jAsbee

^ no sit ne ois laittanu taas jonku uuden päärnillä kaarlssuunin :D mun mielest toi on iha hyvä vaik en tiiä mitä niit muit ehokkait oli mut must tuntuu et toi ainaki huomataa sielt joukost joteki :D ei tarvi voittaa kunha vaa huomattais :d

56RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Su 28 Loka 2012 - 11:49

Peetu

Peetu

^muut ehdokkaat oli Cheek, Chisu ja PMMP. ite äänestin Cheekkiä koska se oli mun mielestä noista neljästä paras

57RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 2:25

jAsbee

jAsbee

aa no oisin kyl laittanu cheekin tai robinin :D ehkä jopa enemmä robinin :D

58RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 7:32

Sarqai

No vaikka cheek mut haloo, Robin? Mä häpeen asuu suomes täl hetkel...

59RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 7:41

jAsbee

jAsbee

mitä vikaa on robinissa :DD:D oikeest kerranki ees vähä jotai muuta mainetta musiikista ku meiä kauheet euroviisuteräsbetonipernillapaskat :D jotai kommenttiiha iha varmasti tulee mut who gives a fuck

60RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 9:50

vilqu

vilqu

Joo no jos ROBIN edustaa suomee ni ollaan vikoja ku vastassa on 1D sunmuut.. (: Mut oon kyll täysin Britti-Irkku ku ton kisat tulokset tulee et mua ei oikeestaa kiinnostaa missä suomi menee kunha 1D VOITTAA!! <3

61RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 10:29

bO0m

bO0m

Oon samaa mieltä jAsbeen kanssa että robin luultavasti herättää noista eniten huomiota (: Mut jooh olin kylä yllättyny kun se valittiin :o Minkäköhän biisin se siel esittää..? :DDD

62RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 10:39

jAsbee

jAsbee

millo toi on toi kilpailu ?

63RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 10:45

jonskauu

jonskauu

Oon taas ihan älyttömän väsyny! Vaikka lepäilin ja himmailin koko loman nii musta tuntuu et mä tarviin lomaa paljonpaljon enemmän ja tarviisin jonkun stressivapaan ympäristön. Vaikka mä mite koitan vedellä vitamiinia nassuun ja nukkuu 9h yöunet nii ei tää väsymys vaa mee pois Sad

Mä tarviin kuuden kuukauden loman kaks kertaa vuodessa, heheheheh.

64RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 29 Loka 2012 - 11:19

vilqu

vilqu

jAsbee kirjoitti:millo toi on toi kilpailu ?
Oonko ymmärtäny EMA ihan vääri :O siis esiintyykö ne kaikki siellä??

65RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 30 Loka 2012 - 5:41

jAsbee

jAsbee

vilqu kirjoitti:
jAsbee kirjoitti:millo toi on toi kilpailu ?
Oonko ymmärtäny EMA ihan vääri :O siis esiintyykö ne kaikki siellä??
emmätiiä yhtää mitää tost kilpailust :D ehkä ? emmätiiä, kai ne esiintyy tai ainaki sellase kuvan sain täst keskustelusta ? :D
MUT SIIS HÄÄH onks toi jo 11.11 :DD luulin et joskus ens vuode alus mut joo , veikkaan et robin esittää joko puuttuva palanen tai sitte frontside ollie :D näkyyks toi jossai teevees ?

66RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 30 Loka 2012 - 6:35

Mileaz

Mileaz

Huomasin just et samalla psykan tunnilla mun kanssa on yks jätkä joka on iha Harry Potterin näköne Very Happy lasitki on iha samanlaiset lol oikeesti, meinasin ruveta nauraa ku jouduin keskustelee sen kaa kasvotusten, en siis ilkeyttäni mut ku oikeesti säikähin sitä XD

67RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 30 Loka 2012 - 7:34

vilqu

vilqu

Niin sanoin kuvaamattoman wdnewbfuberiugu KATEELLINEN TÄLLE tyypille!!!! Ja mulla on vähä sama ku Essi sano josai muussa topassa et en tie onko tää päivä menny totaallisen perseellee vai oikeestaa ihan hyvin.. Veikkaan et totaalllisen perseellee, mut si t ei kuitenkaa (: JAKAIKKISAAMUSTAHYVINSELKOA Very Happy

Mut nyt on taas sellanen hetki et en pysy housuissani ONE DIRECTIONIN takia siis sellanen normaalii: "HALUAN NYT LONTOOSEEN JA MENNÄ HARRYN TAI IHAN KENEN VAAN POJISTA KANSSA NAIMISII JA TE TIETTEKI LOPUT.. Very Happy"

68RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 30 Loka 2012 - 10:25

bO0m

bO0m

jAsbee kirjoitti:emmätiiä yhtää mitää tost kilpailust :D ehkä ? emmätiiä, kai ne esiintyy tai ainaki sellase kuvan sain täst keskustelusta ? :D
MUT SIIS HÄÄH onks toi jo 11.11 :DD luulin et joskus ens vuode alus mut joo , veikkaan et robin esittää joko puuttuva palanen tai sitte frontside ollie :D näkyyks toi jossai teevees ?

Joo on 11.11 ja se tulee mtv'ltä siis MUSICtv'ltä ;D

Mileaz mitäääh xDDD mä en ois varmana pystyny pysyyn pokkana ku muutenki tänää olin nii väsyny että hihitin koko aja :DDD

Ja saanko kysyy mistä näitä Matiaksia oikein tulee?!? Parhaan ystävän lievästi sanottuna kaveripoika on Matias, yks johon olin ihastunu koko kesän oli Matias ja nyt oon taas kinnostunu yhestä Matiaksesta! Dx Ihan sairaan häirittevää kun ei voida ikinä puhua tarkistamatta että kenestä noista puhutaan :DD

69RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 31 Loka 2012 - 11:38

Veeranen

Veeranen

oonks tyylii ainoo jonka mielest se viime vuoden suomen euroviisu laulu oli hyvä...? :DD:D:

70RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 To 1 Marras 2012 - 6:01

jAsbee

jAsbee

^ oot :D noei emmätiiä , mä en kyl tykänny, ssuuuuuuuuuuri osa siihen oli kyllä sekin etse oli ruotsiks :DD (mm, tiiän mut ei voi mitää :D)

71RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 To 1 Marras 2012 - 12:08

Veeranen

Veeranen

mäki olin eka sillai, ei mitää ruotsiii D:: mut sit se oliki iha jees xd

72RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 2 Marras 2012 - 9:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Little Thingsin musa video ♥__♥
olin tääl vähä aikaa sit sillee et viel viidekstoista minuutiks pitää keksiä tekemistä ni sit se tulee. ja iskä vaa tääl sillee siihe et "ompa sulla raskas elämä" :DDDD

73RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 2 Marras 2012 - 11:08

_Blistex_

_Blistex_

Se musiikkivideo... mä oon kananlihalla ja itken mun silmät puhki ♥ Oikeesti, tota biisii pystyy kuuntelee vaik kuin monta kertaa eikä siihen kyllästy ja toi video niin herranen aika, perfect <3 ainoo vaan et masentaa yhä enemmän ku mietin et mitä kaikkee menetän jos en pääse niiden keikalle D;

74RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 2 Marras 2012 - 23:10

nealoves1D

nealoves1D

Oon nyt täl isokoulutusleirillä ja tääl on tosi ahdistavaa. Meit on tääl 76 ja yli puolet nukkuu samal käytäväl(minä mukaan lukien) ja meijän huoneet oli jaettu valmiiks ja on jonku iha mukavan randomin kans siel käytävän pääs ja se on ihan tajuttoman ahdistavaa ku sil kapeel käytäväl on yli puolet poikii ja siel on iha järkyttävä meteli ja tääl on iha hemmetisti ihmisii joide kans en tuu kai toimee ni sekää ei kauheesti auta tätä ahdistusta :d Nojoo ehk tää täst viel ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

75RANDOM #15 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #15 La 3 Marras 2012 - 0:02

bO0m

bO0m

Nea hirveesti porukkaa !DD: Ja tiedän ton tunteen just kun on pakko sietää vaan niitä ihmisiä joiden kanssa ei tuu toimeen, mutta älä anna niiden pilata sun päivää! Koita vaan löytää mukavia ihmisiä joiden seuras sit oot? (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa