One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 9 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

201RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 26 Marras 2012 - 11:03

bewareofaino

bewareofaino

Mut laitettiin laulamaan joulujuhlaan... Ja se kun meijän musiikinope viä tietää et oon iha hermoraunio jos pitää laulaa yleisön edessä!! se tekee tän niin tahallaan :--------D mä kuolen sinne lavalle, tiiän sen jo nyt
mut thank god saan laulaa edes kaverin kanssa

202RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 27 Marras 2012 - 5:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Aino, hyvin se menee! :-) ja onneks saat kuitenki laulaa kaverin kans c:
Peetu, Vilkku & bO0m, ette oikeesti arvaa kui paljo oon nauranu :-D äiti ei tykänny mun viestist ku näytin sen sille :c

en oo ollu koneel melkee yhtää nii nyt sitte käessä tuntuu oudolta ku on käyttäny taas hiirtä :-D no ok olin eile vähä aikaa koneel mut sitä ennen sunnuntaina viimeks!

https://twitter.com/#!/penguiniam

203RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:29

bewareofaino

bewareofaino

mullaki käy tolleen tosi usein! mä käyn twitterissä enää vaan kännykällä ja viikonloppuna kävin siellä koneella nii olin ihan what, se on vaan niin outoo :DDDD

Huomenna YO:n koe ja kiinnostuksen kivivyöryyyyyyy

204RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:39

vilqu

vilqu

Tänään oon lukenu kotsan kokeesee, jipii..! Siitä miten kodinkoneet ja keittiö puhdistetaan, hehe (: Huomenna sama jatkuu :/

Tänään oli vikat bilsan tunnit koko seiskan aikana!! Very Happy <3 Mut meillä oli joku ihme sijainen ja sen piti antaa meille kokeet takas lopputunnista mut ei löytäny niitä joten ei saatu, lievä potutus..! Toinen ryhmä misä on loput meijän luokalta sai!! Joten eiku sit vaa huomenna open huoneesee kerjää kokeita takas Very Happy

205RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:41

nealoves1D

nealoves1D

Alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa ku muutamana viimekuukautena oon alkanu tarkkailee kunnol kalorimäärii mitä syön, ja vaikka syönki alle puolet siit määrästä ku mun pituudella/painolla/liikunta määrällä tarttis ni silti kokoaja yritän välttää kaikkii ylimääräsii kaloreita ihan pikkuasioist asti. Esim. oon vaihanu vaaleen leivän tummaan, koska vaalees on enemmä hiilareita = se lihottaa enemmä ja illalla jos tulee nälkä ni syön vaa tosi kevyesti, sil illal syötyy ruokaa ei pääse heti kuluttaa pois = se lihottaa enemmä yms. Eihä tää ny mitenkää vakavaa oo, koska en kuitenkaa oo laihtunu ainakaa huomattavasti ja en koe et olisin mitekää ihan järkyttävän ylipainone(169cm/n. 50kg), mut en kyllä oo omast mielestäni laihakaa. Haluisin vaa päästä täst eroo enneku täst tulee mitää vakavaa, mut en vaa pysty lopettaa tota kaloreide laskemista vaik yrittäisin ja en voi olla ajattelematta et mikä lihottaa enemmä ja mikä vähemmä yms

[x] avautuminen xd

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Ti 27 Marras 2012 - 10:13, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

206RANDOM #15 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 27 Marras 2012 - 10:08

jAsbee

jAsbee

nea vaikka toi ei nyt ookkaan vakavaa ainakaa vielä, mut jos yhtää epäilet tai pelkäät et se ois menos vakavaks ni ite ainaki menisin puhuu jollekki terkalle tai jotai . koska et todellakaan oo mitekää ylipainone :o oot kaukana siitä, jollon varsinkaa sun ei pitäs tuhlata aikaas miettii liikaa tollasii (:

// yhyy en kestä tota WWF tiikerimainosta :( joka kerta ku oon nyt nähny sen ni sen alan vaa itkee :(

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa