One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #13

+11
_Blistex_
Veeranen
Peetu
jonskauu
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
zehe
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 8]

1Random #13 - Sivu 5 Empty Random #13 Ke 8 Elo 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä kohta 200.. Jatketaan tänne (:

101Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Ke 22 Elo 2012 - 6:38

Veeranen

Veeranen

joomoi nauroin tänää, mun pikkusisko oli ollu jonku uuden tytön kans, ni sit sen kaveri kysy "onks maikki(muutinnimenC:) vähä lissu?" ku sisko kerto olin sillai.. wait WUT? :DD sillonku mä olin kolmosel ei ollu viel tollassii D:

102Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 0:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veera, meinaaks niinku et niitte luokkalaine vai meinasko se sua vai XDD sori oon tyhmä tänää mut en tajunnu! ja että niinku siis ku olit kolmosel nii ei luokil ollu lissui vai:DDDDDD älykkyys♥

mun siskon yks ärsyttävä kaveri (9v) haukku mua pissikseks koska mulla oli ripsarii eikä ittensä mielest ollu vaikka hän pölli mutsinsa meikit kouluu mukaa ja käytti ite meikkii:-D ja muutenki vaikka käytin normaalei vaatteit nii oli lissuvaatteet, hänellää oli perus sukkikset jalassa ja sitte t-paita joka ei peittäny peppuu XD naurattaa nää muistot

https://twitter.com/#!/penguiniam

103Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 3:52

Sarqai

Heh oon aina ajatellu ku te ootte kertonu teijä kaveripojist et miks mul ei oo yhtää kaveripoikii, tänää tajusin et mul on vaikka millä mitalla.
Ala-asteella mul oli pari, ihan täys h*uorii kaikki, vaiks ne oli poikii joomoi:D Nyt ku mä oon tullu ylä-asteel(tai yläkouluu wthc) ja sain jottai tyyppej mun rinnakaisluokalt samal luokal, ne on osottautunu iha sairaan kivoiks(: Enne ne kiusas mua, taino se toine kiusas, mut se pyys anteeks ja se selitti iha yksityiskohtasesti et miks se oli ollu semmone ala-asteel, ja mä 4 real ymmärrän sitä ja et miks se oli sillee ku se oli sillon ala-asteel(: Sit se toinen(sanotaan, pertti joka ei kiusannu mua, se joka kiusas on sit vaik pate), eli pertti on semmone ns. nörde, mut se on hyväl taval ja meil synkkas heti ku me alettii jutella, se o fiksu ja mukava ja tällee(: NOO mä olin sit coffee houses niitten kaa tänää, ja jottai muitaki meijä luokkalaisii oli siel(siel oli nyt neljä poikaa), nii pate tarjos mul kakkuu ja sit mä juttelin, sanotaa Matin kaa, ja seki vaikutti tosi kivalt(: JA sit mentii subil ja pertti tarjos mul limsaa:D JOOMOI ROMAANI MELKEI EI TARVII LUKEE KIRJOTIN VAA JOHONKI OLI PAKKO AVAUTUU(: JUU elisiis viesti oli ihanaa et mul o noi hyvii kavereit(:

104Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 4:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Random #13 - Sivu 5 642919217
" 'Live While We're Young Chorus: YOLO YOLO YOLO YOLO (Zayn rapping, Liam beat boxing) YOLO YOLO YOLO YOLO YOLO' omg. " omg kuolen täällä tolle XDD JA LOUN HIUKSET AHHH sori ei kuulu varmaa tänne mutta onha tää aika random Very Happy

sarqai hei vähä kivoi noi pojat! :--)

105Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 5:42

vilqu

vilqu

Stypay en saa tota kuvaa auki Sad

106Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 7:27

jonskauu

jonskauu

HEI TYYPIT

Haluun tietää et mite pitkät koulumatkat teillä oikee on ja mite te kuljette ne? Mä vaa mietin tänää ku menin bussilla kotii, että se matka tuntu ihan ikuisuudelta vaikka se ei ollukkaa ku 15km nii sit tuli mielee et millaset teidän koulumatkat on :-D

Mun oma koulumatka kotoota on siis 15km ja kuljen matkan pääsääntösesti bussilla, mut sit jos poikaystävä on meillä/mä niillä niin se sit yleensä vie mut koulun Very Happy

107Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 8:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu ; Mulla normisti noin 17 kilsaa mutta se bussi kulkee nii ihme reittei että tulee varmaa muutama kilsa matkaan lisää. Puoli tuntia kestää matkassa bussilla

108Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 8:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu joo huomasin ettei se nyt yhtäkkii toiminukkaa:o todennäkösesti poistettu lol :--(
jonskauu mulla on 49/54, riippuu kuljenko iskältä vai äitiltä ja kuljen lähinnä bussil ne matkat ja bussi kulkee yhen pikkulenkin nii siit tulee vielä pari kilsaa lisämatkaa, joskus harvoi äidin kyyil kouluu ja harvoi iskän kyyil kotia :-D ja siinä bussimatkas kestää 45-60min

109Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 8:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay ; o_O ja mä aattelin et mun koulumatka on pitkä
ja mulla kyllä toimii se kuva O:

110Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 9:20

Evee

Evee

^mulkaan ei näy toi kuva nyt mut aikasemmin se näky o.O

111Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 10:02

vilqu

vilqu

HÄRRE GOOG!! MÄ AATTELIN ET MUN KOULUMATKA OIS SEMIPITKÄ!! Ku mun on 8,4 km ja kuljen bussilla (: Okei mä oon hiljaa!! Mileaziin verrattuna voisin kävellä kouluun, mut jos en sit kuiteskaa (:

112Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 10:38

Veeranen

Veeranen

mun koulumatka on 1.5 km ja meen kävellen, pyörällä tai sit äiti vie Very Happy:D:

oon samaa aikaa hirveen innostunu ja ilonen, mut silti mun tekis mieli itkee o.o

113Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 10:58

Peetu

Peetu

mulla oli yläasteelle 10 km, mutta nyt lukioon on semmonen 2 km ♥ niin ihanaa oikeesti kun aamulla ei tarvii herätä ennen sianpieremää laittaa itteään kouluun valmiiks ja bussimatkoihin ei mee sitä tuntii (: ja kuulostan laiskalta mutta ajan ton 2 km skoballa, siihen menee semmonen vajaa 5 min nii aahhh sitä ihanuutta ♥

114Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 11:08

Mileaz

Mileaz

vilqu mitä muhun verrattuna? :D

Mun koulumatka on täältä väliaikasesta asunnosta about 3 km mut ku muutetaa sinne huitsin nevadaan nii matkaa tulee joku 25 km <\3 Sit ku mun pitäis kävellä joku 5 km joka aamu jolleki pirun bussipysäkille talvisin nii voi jeesus. Mä tuun rakastaa tota eristäytymistä ♥

Oisin tehny tänää kuviksessa kilpikonnan savesta savitauluu mut sit siitä olis tullu liian jotenki pullee nii teen sit pulua, mut sanoin sille opelle et se on punatulkku ku se ei näytä yhtää pululle XD

115Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 To 23 Elo 2012 - 12:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Teilläpä on lyhyit matkoi D: mut joo saan syyttää vaa itteeni tosta matkasta, mulla olis ollu periaatteessa jopa parempi lukio vaan 5km päässä kotoo mut mä tahoin kaupunkii opiskelee <3 mut ku mä olin yläasteel, nii kuljin joka päivä (paitti talvisi) pyörällä 5km koulussa ettei tarttis munki kuljetuksest tarttis maksaa :-D
Mileaz jestas vähänkö pitkä matka sulla tulee olee _bussipysäkille! Mun mielest jo se 3km on kauhee jonka mä joudun kulkee iskält pysäkille, sähän tuut jäätyy sinne sitte!

Mua vähän arveluttaa miksen oo vielkää nukkumas XDD mut mitäs pienist, en meinaa huomenna kuitenkaa kouluu mut uskallanko mä silti käydä kyläl aamupäiväl?ok no näkee sitte HITSIT MUN PITI KATTOO NOTTING HILL ja se loppu just nyyhkis mutta joooo xd

116Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 2:06

nealoves1D

nealoves1D

nojoo mun koulumatka kestää käveleen jonku 5 min :Very Happy enkä kyllä ehtis minää päivänä kouluu jos olis yhtää pidempi XD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

117Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 3:42

Vieraili

Vierailija

jonskauu kirjoitti:HEI TYYPIT

Haluun tietää et mite pitkät koulumatkat teillä oikee on ja mite te kuljette ne? Mä vaa mietin tänää ku menin bussilla kotii, että se matka tuntu ihan ikuisuudelta vaikka se ei ollukkaa ku 15km nii sit tuli mielee et millaset teidän koulumatkat on :-D

Mun oma koulumatka kotoota on siis 15km ja kuljen matkan pääsääntösesti bussilla, mut sit jos poikaystävä on meillä/mä niillä niin se sit yleensä vie mut koulun Very Happy
Mul on joku 12kilsaa kans tot koulumatkaa Very Happy mut onneks meen aina bussil xD

118Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 5:00

Sarqai

Mul o 15km ja bussis menee 45-60 min..

119Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 5:41

Evee

Evee

Yläasteel mun koulumatka oli jotain 300m Very Happy Mut nyt se on 30km, bussil menee jotain 20-30 min.

Meinattiin kaverin kaa myöhästyy tänään bussist ku päästiin vähän myöhäs tunnilt Very Happy

120Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 7:09

Veeranen

Veeranen

diipadaapa.. Mul on on ollu vähä tylsää, joten minä sitten piirsin meikkikynällä käsivarren täytee (Y)

121Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 10:52

_Blistex_

_Blistex_

Haha, tänään ku tulin koulust kotiin ni löysin yhest kaapista mun vanhan värityskirjan. Mä sit vähä innostuin värittämään niit ihkui prinsessakuvii :'D

122Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 10:58

Veeranen

Veeranen

tiiätteks sen fiilikse ku oot just lakannu kynnet sit rupeet tekee jtn ku oot luullu et ne on kuivat. sit ne ei ookkaa ja ne on iha pilal :c

123Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 11:55

Sarqai

:d MUN ON VAA PAKKO TULLA KAAPISTA NY ULOS:d
KUKAAN muu ku nea ei huomaa et mä oon väsyny eiks jeah?(JUUMOINEAMITÄKUULUUOOTKIVAMOIKKA)

124Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 23:50

nealoves1D

nealoves1D

sara et oo iha normaali lapsi SmileSmile mut ei kerrota kellekkää ni ne luulee et oot ! ;o

Hanna,, hei mullekki kävi eile illal noi ku etin mun yht vihkoo mut löysin värityskirjan XDD mut mun värityskirjas oli eläimii Very Happy

Veera,, joo tiijän :d sen jälkee nakertaa aika paljo (:

Söinpäs tässä aamul keittiön pöydäl olevat sipsit melkee kokonaa ja nyt vast tajusin et ne oliki varmaa tarkotettu kaikille yhteiseks ):

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

125Random #13 - Sivu 5 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 23:53

vilqu

vilqu

Meijän naapurit tuli tänään Australiasta ja mentii sit Saran kaa niille heti ku ne oli tullu eli joksus puol 9 (: No ne syötti meille sit sellassii Harry Potter karkkeja ku niit on kaikkii jänni makuja (multa, kastemato, vaahtokarkki jne..) ja maistuu ihan siltä mitä on, ni mä soin mädäntynyttä kananmunaa ja kastematoa.. NE MAISTU IHAN JÄRKYLTÄ!!!!! Sit naapuri yritti tyrkyttää mulle vielä oksennusta mut en sit enää suostunu.. (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa