One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

51RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 0:14

nealoves1D

nealoves1D

meni eile illal vähä turha lujaa frendin kaa ku tanssittii Stand Up'pii joskus keskel yötä ja meijä tanssiliikkeet kans oli sitä luokkaa et huomas et pitäs mennä nukkumaa XD

Ps. Korson Kirkon sunnuntai messu <3<3<3<<3<<3<3< -.-

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 5:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Äiti värjäs ja leikkas tänään mun hiukset,mallista tuli kiva ja ns."tummasta puolesta" mutta se puoli joka piti vaalentaa ei tullu iha nii vaaleeks ku olisin halunnu.Äiti kyl sano et se ei vaalene kerralla nii paljoo ku mun hiukset oli tosi tummat et voidaan viel ens viikolla kattoo jos vaalennettais lisää,ku siis mun hius kyllä kestää sen.
by the way;mun korvat hajoo ku pikkuveli soittaa iha täysii huuliharppua!

53RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 9:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz uskaltauduin viimeinki kysyy sua kaveriks fbs lol:D:D YHYHYYY NYT MÄKI AATTELIN SUT ALASTI :------((((((( oot kamala ku kerrot tollasii:D
Nea pystyn kuvittelee sut tanssii tolla tyylil:D:D
Louizz uu sun hiukset kuulostaa kivoilt tai nii! mä haluisin osata soittaa huuliharppuu XD

pesin tänää ulkoo loput 5 ikkunaa ja sisältäki loput 5 - ei mikää mukavi homma ku sellaset ikkunat et on kaks eli periaattees pesin just 20 ikkunaa DDD: mut saan rahaaa ens viikol! ja mun pitäs käyä ens viikol pankis et ne hommaa mulle puntii:D ja nyt mulla ei oo mitää pelkoo et loppuu rahat lontoos keske, haha.
MENEE HERMOT pikkusisko laulaa Lahme biisii! ei olis ikinä pitäny näyttää sille sitä -.-

https://twitter.com/#!/penguiniam

54RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 9:21

Mileaz

Mileaz

Louizz HAA meilläki oli enne huuliharppu mä soittelin sitä sillei dyydydyy mut sit veli heitti sen vissii menemää ku meni hermot mun kanssa ): No enpä ainakaa oo syntyny nuotit suussa.
Mitä mä nyt kerroin Stypay :0 Joo mä huomasin, oli tosi rohkee veto ! Lol yks menee tosta noi vaa Lontoosee ja me muut joudutaa homehtuu jossai jumalan selän takana olevassa Suomessa ):

"Milla, otat tällä kertaa kyl siitä talostaki kuvia!" "Joo, joo..."
Very Happy Loppupelissä en ottanu talosta kuvan kuvaa vaa kuvasin ympäristössä olevia kukkia + Iitaa ja sit kirjottelin mun tulevaa seinää kaikkia outoja juttuja kuulakärkikynällä, eh.

55RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 9:35

bO0m

bO0m

Mulla oli hauskaa ku luin teidä viestei :DDD

Mutta nii stressaan pakkaamisesta ihan sairaasti ja muutenki kaikki aika katoo johonki mun piti aktiivisesti forkkailla mutta joo... ;( Enää yks yö ja päivä ja sit matkaan!! D: huijjj!

Ja sit mun pitäis opetella nopeesti kaikki riparin ulkoläksyt.. :// Niit on ihan sairaasti ... että seki vähä stressaa :DD Meen vrm huome iha sekasi tääl, vika päivä kotona!

//kattoko kukaa eile jtn "Elukka" leffaa? Oli traumaattista xDD

56RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 9:37

Sarqai

BO0M, joo mä katoin:d vähän.. miten sen nyt sanois.. inhottava?

57RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 9:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz tykkään mun lempinimest <3333 en mee iha tost vaa;) mä toivon (+kaverit) et 1D olis lontoos sillo ku mä meen sinne,hihi:D miks sun piti ottaa talost kuvii:D
mulla joskus 3 vuot sitte olin serkun yo-juhlis ja äiti anto kameran mukaa et otan sukulaisit kuvii nii otin vaa niitte koirist 200 kuvaa XD

vaari täällä "mites sitte sanotaa aamulla? "good morning" ja "one beer"" se täällä kuvittelee et me lähetää tädin kaa baareilee:D ja vaari kans "siellä vaan kattelet lontoosta kuvii" nii isäpuol "....se on tainnu katella viimiset kaks viikkoa" ai kiva että säki huomasit:DDD <3

58RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:11

Mileaz

Mileaz

Stypay oma vikas ku omistat nii pitkän nimimerkin): Meetpäs. Haa joo ja sit pääset lesoo niille + tänne että säpäs näit ne ja sit ne + me ollaa iha kateudesta vihreitä! Siis ku iskä rakentaa sitä nii se haluu et sitä kuvataa usein vaihe vaiheelta et se voi tavallaa näyttää sen taitojansa sitte jossain jossa tarvitaa näyttöäVery Happy Me muutetaa siihe marraskuussa ja se on iha älyttömän upeella paikalla!
Mulla taas sillei että jos saan tehtäväks jossai juhlissa kuvauksen nii otan ehkä 10 kuvaa juhlista ku muute keskityn hihhulointii:D

59RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:25

vilqu

vilqu

Mä oon sen verran väsyny et en kyll nyt jaksa lukee teijän miljoonaa viestiä, mut ehkä mä sit pääsen perille taas kohta et mistä te puhutte Smile

sen verran luin, et bO0m, hyvää matkaa!! Lähet näköjään jo aikas pian Very Happy

60RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hähä en keksiny parempaa sillo ku tein :---( uuh kui upeet jos näkisin ne;) haha just! munki piti ottaa ennen ja jälkee kuvii rempast mut en tiiä yhtää et missä ne enää on... ääää voin kuvitella ku sä asut jossai upees uues omakotitalos jossai kallion päällä tai muus upees paikas<3

miks oon nii laiska ettii mitää paikkoi lontoos tai niitte osotteit ja sellasii SadSad yhyh laiskuus go away

61RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:51

Veeranen

Veeranen

Louizz uskallaks sä laittaa kuvaa millasset niis tuli? c: ku mua kiinnostas nähä : D

62RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:58

Mileaz

Mileaz

Stypay Kiljuisitko?Very Happy Se itse asiassa on kallion päällä ainaki osittain ja meil on siinä sellane puolen hehtaarin metsä tontti ja sit viel ku kävelee tien yli nii lähes ikioma ranta siinäWink Ihanat järvimaisemat ja kaikkee!
Käytkö London Eyessä ja siinä Madame Tussaudsin kabinetis? Very Happy

/ urh inhoon noita hymiöitä

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Su 10 Kesä 2012 - 10:59, muokattu 1 kertaa

63RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 10:58

vilqu

vilqu

Louizz joo mua kiinnostais kans Very Happy Et jos vaan haluut ni laita kuvaa!!
Mileaz, vitsin siisti talo!! Oikeesti Very Happy

Pitäis kirjottaa huomenna kirjettä pikkuserkulle jota en oo nähny ijäisyyksiin mut ollaan silti jokseenkin läheisiä ja se pyysi et lähettäisin postia Smile Ja se on muuttanukki ku sen vanhemmat eros.. Haluisin niin paljon nähä sen ja sen siskon ja niitten uuden talon!! Se niitten vanha talo oli tosi jännittävä paikka oikeesti ! Smile

64RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mä varmaa jäätyisin ja alkaisin itkee:D vaau teiä tontti&uus talo kuulostaa unelmalt! kyl me käyää London Eyessä, muttei varmaa tuol Madame Tussau-dakjstloant jutus ku täti kävi siel viimeks ne oli Lontoos eikä kauheest vissii tykänny ja oon päättäny et meen sitte ku meen joskus myöhemmi c:

mäki vihaan noit hymiöit :cc

ps KATTOKAA TOI NAINE TUOL TAKANA XDDDDDDDDDD keskittykää siihe!11
RANDOM vol 10 - Sivu 3 DSC_0420

65RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:12

vilqu

vilqu

En tie johtuuko mun kysymys siitä et en lukenu ihan kaikkia sun kirjottamia viestejäs, mut siis tuo tuossa kuvassa oot sä?? Mistä toi on?

66RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu en oo minä, siinä on tän/ blogin tyttö (--: se on mun kaveri joka oli mun toise kaverin kaa ranskas:D toi on sielt Versaillesin palatsist, Marie Antoinetten huone. ok aika tarkasti kerrottu XD mutta kuolen tolle kuvalle aina ku nään sen tai ees kelaan sitä!

äää ärsyttää nii älyttömästi etten päässy miittii ku hehkutatte kaikkee :-----(( nyyhqis outsider tääl
kerral vaik karkaan himast jos ei muuta ja tuun!1

67RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:20

vilqu

vilqu

Staypay, joo no on toi nainen tuolla takana aika hehkee!! ;D

68RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:23

Mileaz

Mileaz

https://www.youtube.com/watch?v=Yah40wl3_tM&feature=g-u-u
Uu, ku meen YouTubee nii heti ekana siinä tilatuissa jotai 1D'see liittyvää tullu ;> 27min vanha!

Stypay haha joo:D mulla olis varmaa aika sama reaktio, tosin lopuks se olis sellasta byäääh*kirkuu*byääh*kirkuuuuuuuuuuuuuu*
Sitä se on, unelma :D Äöää hitto oisit voinu kertoo mulle mite hieno sen RobPattinsonin malli on ):

69RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz toi eka tyttö "oh god" sen hiukset oli upeet!! mä kelasin et meen myöhemmi ku ollaa puhuttu et lähetää ystävie kaa ku täytetää 2v pääst 18 nii sitte kaikki yhes c: ja ku vissii tulee 1D'n pojistaki vahanuket nii aattelin et siihe mennes varmaa jo tullu ja käyn sitte tsekkaa;) mut voi olla että me mennää, se riippuu iha musta ja jos on ylimääräst aikaa nii varmaa mennää c:

70RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:32

vilqu

vilqu

Mäki haluun Lontooseen patsastelee 1D poikien viereen!! <3 ja muutenki siellä on 1D ja kauppa ja kaikkea.. <3

71RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:40

Mileaz

Mileaz

Stypay nii oli! haha mähä voisinki laittaa otsahiukset tollasiks turkooseiks nii ei tartteis enää miettii et mitä ihmettä teen näille :DDD Mä oon saanu iskän lämpeemää ajatukselle et lähetää pidennetylle Lontooviikonlopulle, olisin iha kikseissä jos lähettäis : D Aina ku sanon siitä nii se on sillai "tietty lähetään" sillai leikillää mut sillai et tiiän et se lähtis iha mielellääSmile)
Meet kyl sit sellasen punasen kerrosbussin katolle ja huudat "I LOVE BIG RED BUS" iha täysiäSmile

...........noi hymiöt, joskus ne tulee ja joskus ei, haistakoot homeet ):

72RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 11:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mä lupasin jo yhelle ystävälle et otan videon ku nää ekan double deckerin ja huudan täysii "BIG RED BUS"Very Happy voin mä tehä tonki! käsken vaa tätii kuvaa;) mä halusin vihreet latvat hiuksii, mut se väri olis levinny mulle kuulemma koko päähä nii pistin pinkiks ja rakastin sitä <3 mutta se lähtee nii nopeesti eikä näy nii hyvi Sad ää kato jotai lento + hotelli tms juddui ja jos löytyy joku hyvä nii kuttu iskäs tsekkaa !

73RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 12:07

Mileaz

Mileaz

Stypay joo tee!! Sillai samalla tavalla mite Louis sano sen:D Mite väri voi levitä koko päähän jos sitä laittaa vaa latvoihin? Nyt ei menny kyl mun tajuu toi juttu:D Vissii niil shokkiväreil laitoit pinkiks vai?
Joo, sit ku sais viel äitin lähtemää, se ku haluis kymmenennen kerra viel Lanzarotelle mut me haluttais iskän kaa vaihtaa vähä maisemia, äiti taas ku haluu sinne nii sehä väittää vastaa nii kaua et me lähetään sen haluamaa paikkaa... Mut toivon varmaa ylioppilaslahjaks Lontoon matkaa (:

oh gosh, huomenna harjotellaa veljen kanssa kyytsimistä skootterilla nii hiuhau ku en kuitenkaa osaa.

74RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 12:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz se vihree ois ollu shokkivärii joka ois levinny pestes koko päähä vissii:D: se pinkki on oikee sellast värivärii joka ei levii yhtää. me haluttais äidin kaa Egyptii, äiti on käyny jo kahest ja me muut kerra siel, mut isäpuol ei ymmärrä et miks pitää käyä yhes paikas useest, mut Egypti on laaja maa ja me rakastetaa sitäVery Happy mä en jostai syyst innostu mistää Espanjan himoturistisaarist;D Ibiza tosin <3

hei tietääks kukaa mitää osotetta 1D kaupal? :---D yritin kerra ettii sitä googlest mut ainoo mitä löysin oli australian 1D kaupat... vai onks se sellane jos on jotai muutaki ku 1D kamaa? ku kelasin et Lontoos löytyy salee kauppoi jois myydää aikalail 1D kamaa :--D

75RANDOM vol 10 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 12:30

Mileaz

Mileaz

Sty aa okeeii : D No nyt en kyl sit tajua et jos se oli sellasta kunnollista väriä nii mite se ei sit näykyny melkee yhtää, mut antaa olla.Very Happy Samassa paikkaa on tavallaa kiva käyä, ku ne pari ekaa kertaa menee siihe missäköhä toiki paikka on yms., mut sit ku siel on käyny useemmi nii voi nauttia siitä lomasta enemmä (: Sellaset täyet turistipaikat on kyl sieltä ja syvältä

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa