Viestien lukumäärä : 774 Join date : 19.02.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : Hämeenlinna
hymypeppuun Muaki harmittaa on ihan outsider olo ku en kerkii käymää varsinkaa ny ku taas vrm viikko ilman konetta koska ripari :C Ikävöin sitä aikaa ku juttelin tääl paljonn :<
Viestien lukumäärä : 1124 Join date : 27.03.2012 Ikä : 28
_Blistex_ hih kiitti c: tuutuu venaan innoissani! ;D Mileaz eiiiii kuolen tolle sun biisilles !! :DDDDD mul tulee iha tylsii ku kuuntelen 1D't ja Edii nii )----:: jonskauu hihii sitte sul on kumminki iha älykiva matka ! (---: harmi et serkkus joutuu jo lähtee ): bO0m heeei no oli oikeesti !! mä vaan kelaan kokoaja lontoot ja et koska mä pääsisin takas .... me käytii Lontoos tsekkaa se (: & sunki matka kuulosti tosi kivalt !! ja hyvää riparii c:
suunnitelin jo et erikoistun joksku erikoislääkäriks, rupeen tienaa iha himona ja ostan Notting Hillist iha älyupeen kämpän ;D kuka tulee bilettää mun luo sitte?
Viestien lukumäärä : 1022 Join date : 28.05.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Mikkeli
^ Mille biisille sä nyt kuolet? Ja voit olla satavarma että muutan sun luokse asumaan sinne Notting Hilliin!
ÄHääÄÄÄHhÄH mun kummisetä taas noilla jutuillansa:D:D:D:D Oltii serkun rippijuhlissa nii se kerto _musta_ taas kaikkee kivaa mitä mulle on tapahtunut pentuna, nyt oikeesti oon satavarma siitä että oon periny nää tyhmät ominaisuudet iskän puolelta...:DD