jonskauu ja kaikille muillekkin En jaksa kertoo kaikkee, ihan liikaa asioita! :DD
Joo loma oli unelma. En ollu ikinä enne käyny etelässä ja tulin siihen tulokseen et se on mun paikka, en kuulu suomeen vaikka oonki ylpee et kuulun suomen directionereihin<3 :D Voin kertoo sen et nyt on itsevarmuus aika pilvissä :DD En oo ikinä pitäny itteeni kauniina, mut nyt musta tuntuu että oon ihan nätti!! :D Kiitos Sicilian miesten (: Ne oli ihaniaa (tavallaan) :DD Kertoisin mutta mulla on ihan liikaa kerrottavaa!!! :DD Ja joo upeissa paikoissa käytiin, näytti postikorttien kuvilta mut sit ne näki edessään aitoina, se oli outoo. Joka päivä oli 26-jtn yli 34 me ei omistettu lämpömittarii (; Siellä oppi tunteen kaikki ihmiset ja mmöööö kaipaan vaan sinne takas :c Pelkään etten enää saa mtn irti tästä suomen kesästä. Ainaki huomisen kyhjötän sisällä lämmittelemässä. Mulla on hieno kesä luvassa (:
Mut kasvoin tosi paljon matkan aikana ja flirttailin enemmän viikossa ku oon koko elämässäni flirtannu xD <3 Musta tuntuu et mun keho on suomessa, mut mun mieli on yhä sisiliassa ottamassa aurinkoo :C Täältä ikävän ja angstin keskeltä muistu mieleen että ostin LIVE TOUR DVDn!<3 Ehkä se sais mut paremmalle tuulelle.. (: (19,90e Taorminan levykaupasta)
//+jep merenranta maasto ratsastettu<3 (: 2h ja paikat vieläki särkee :DD
Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ti 19 Kesä 2012 - 11:39, muokattu 1 kertaa