One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

151RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 17 Kesä 2012 - 3:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Emma voi hitsi :---( mut piä hauskaa Saimaal! :-) me venaillaa sua tääl !!

sisko stalkkaa vieres kokoaja mitä kirjotan tänne tai twitterii ja jos katon siel jotai nii "ONKO TOI OIKEE ZAYN??+" ku jollai on vaa zayn malik nimenä ja kaikkee -.- ja täti soitti aamul et "ooks jo pakannu?" mä vaa OHSHITOHSHIT ja vastaan "no, oon aikalail mutten viel kokonaa....." XDDD en oo pakannu vielkää yhtää ja mul olis iha himona tekemist !! mut se oli jo keksiny vähä tekemist ja kerto et sil oli matkaopas jote mun ei tarvi käyä kirjastos !
ps sain mun siskon rakastuu Tacata & Lahme biiseihi, mite saan sen inhoo niit? Very Happy:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

152RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 17 Kesä 2012 - 10:51

Mileaz

Mileaz

HAJOSIN Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:Very Happy:D:D:D:D:D:D:D Huomasin vasta nyt että WMYB musiikkivideolla minuutin kohilla siel vasemmassa reunassa hilluu puskan takana tyttö:DD

153RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 17 Kesä 2012 - 12:00

Veeranen

Veeranen

^^ muistan ku ite huomasin, katoin sillai O.O sit nauroin sille 10 minuuttii varmaa D:

154RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 17 Kesä 2012 - 12:34

vilqu

vilqu

Missä puskassa?? Mikä on tarkka kohta? (:
Staypay koska sää ny lähet?

Hehe, mun siskon kaverin kaks isoveljee on hyvän näkösiä molemmat!! Toisenkaa olin tänään koko päivän ku mentiin käymään siellä riparilla katoo mun siskoo ja sen veljen siskoo (siis meillä oli tietty perheet mukana) ja ku mentiin sen mun siskon kaverin perheen isolla taksilla (: Ei me kauheest juteltu mut onpahan hyvän näkönen vaikkei juteltu kaan ja se toinen veli on kans hyvän näkönen (isompi veli) se ei ollu siellä riparilla mut näin sen just ennen ku lähettiin kotiin (: En tie tajusko kukaan.. mut pontti oli siis se et mun siskon kaverilla on kaks hyvän näköstä veljee (:

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ma 18 Kesä 2012 - 1:49, muokattu 1 kertaa

155RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 17 Kesä 2012 - 22:03

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz EIKÄ se on iha paras !! XDD kelaa ny ittes kyyläämäs siel puskas ku jokku tekee biitsil musavideoo :DDDDDDDDDD kuoleeen ! huomasin muute et mun yhes julistees siin jos pojat istuu biitsil nii joku mies kyylää sellasest vartiotalojutust XDXD
vilqu mä lähen tänää helsinkii & huomen on illal lento c:

156RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 2:22

jonskauu

jonskauu

JEEE mä oon taas takasi elävien kirjoissa tai jotai sinnepäi :-))) oon ollu kauhee masentunu koko viikonlopun ja mököttäny mun vanhemmille! Mut tänää mä näytin ettei mulla tosissaa oo mitää ongelmia ja lähin iskän mukaa kaupunkii ja sillä aikaa ku se kävi hoitaa jotai juttuja ni mä kävin mäkkäristä hakee aterian ja mässytin sitä autossa. Olisitte nähny iskän ilmeen kun näki mitä mä syön.. ja mä en siis yhtäään tykkää mistää mäkkäri ruoasta mutta nyt piti uhrautua Very Happy sit mä vaa kysyin, et nii oliks mulla joku ongelma? Sitte se vaa sano, että ehkä se on vähä ylireagoinu, mutta sen pitää vielä vähä jutella äidin kaa :-D juhuu ihanaa ♥️

Stypayhoralikson Hyvää matkaa!! Harmi kun ei mennä samaa aikaa :-( Mä lähen vasta 27. tätä kuuta Smile Tosin en oikee tiiä että kerkeenks mä nii tutustuu siihe Lontoosee, koska juoksen iskän perässä sen jossai työtilaisuusjuhlajutuissa plääh.

157RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 4:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Olin äsken äitin kaa kattoo tapetteja ja/tai maalia mun uuteen huoneeseen mutten oikeen löytänyt _mitään_ millasta haluisin ,nyt mä en ees enää tiiä mikä tyyli olis kiva siihe vaikka ennen tonne menoa tiesin.Äiti sano et huomenna vielä käydään Alajärven toises paikassa josta vois saada samalla ku käydään sisätautilääkärillä ja jos sieltäkää ei löydy ni keskiviikko iltana mennää Seinäjoelle ja pääsisin sit samalla kyydillä kattoo sinne LOL'in.
Nyt mä kattelen netistä tapetteja RTV'n sivuilta ja mä ihan tällä sekunnilla taisin löytää yhen hienon
http://www.rtv.fi/tapetit/diek-house/roomart tuolta tuo new york 843507 nii et vaan yks kaistale tota yhelle seinälle ja loput siitä seinästä tummansinisii ja sit muute vaaleen harmaat seinät.Hankala selittää laitan kuvaa varmaa sit joskus ku toi huone on valmis

158RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 7:02

Veeranen

Veeranen

oikeesti kuinka turhauttavaa on ku etit kangaskenkiä, käyt kauppoi läpi ja ei löydy, jos löytyy sit 37 tai 40 -.- OON OIKEESTI VIIN ÄRSYYNTYNY KU EI LÖYTYNY :c mut sit löysin sellasset siniset tennarit ku muuta ei löytyny D:

Ja tiiätteks ku k-citymarketeist (ainakijoistain) saa niit ihanii patonkei? Oisin voinu syyä niit mozzarella patonkei useemmanki ku yhen : D Ne on oikeesti hyvii! Jos näät kannattaa ostaa D:d

159RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 8:25

Mileaz

Mileaz

Nyt kun käy kuitenki nii että nukun huomenna taas johonki kahteentoista nii kiljun nyt jo nää, mitä en kuitenkaa ehtis vaikka haluisin:D

Pidä Stypay hauskaa siellä Lontoossa ja vietä oikein kivat kolme päivää, osta ihania vaatteita ja kaikkee muuta siistii ja bongaa komeita jätkiä, ota miljoona kolmesataaneljäkymmentä valokuvaa ja muistat sitten kanssa sen I love big red bus älähyksen videoida! Naura okei älä siellä sit oikee räkäsesti meille jotka joutuu jäämää tänne sateen pilaamaa Suomee, toivottavasti teillä suosii säät(: Eti muuten se One Direction kauppa ja osta se tyhjäks!!
Mut siis mahtavaa, unohtumatonta, parasta ja mukavinta lomasta lomanottoa sulle! ♥ Älä mieti meitä mut älä unohdakkaan:D

160RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 9:11

Evee

Evee

Kaveri oli tänään meillä ja se sit siinä tuijoteli noit mun 1D-julisteit ja heitteli oikein viisaita kommentteja. Uhkasin vetää sitä turpaan jos se ei lopeta. Lopetti Razz

161RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 10:19

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: HYVÄÄ MATKAA SULLE!! <3 Pidä ittes hengissä ja pidä kans hauskaa. (: Jaja osta kaikkee kivaa sieltä ja käy 1D-kaupassa :DD

Veeranen: Oijoi, mä rakastan niitä patonkeja ♥ Mun lemppari on se kana, pakotan äidin ostaa mulle semmosen aina ku käydään siellä :twisted:

162RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 11:12

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson: Kivaa matkaa! Oon vaa nii kateellinen sulle ku pääset sinne D:

_Blistex_ : mä rakastan sitä siin mozzarellas olevaa pestomajoneesii♥ :Dd

163RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 12:18

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: ää ei oo reiluu, nyt aloin miettii vaan niitä patonkeja :C <3 tuli nälkäki o:

164RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 22:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voi vitsi, en voi siis katella jos huomaisin suomee puhuvan tytsyn siel :---( harmi jos et kerkee sillai tutustuu lontoosee, mut otat jostai kohtaa vähä vapaa-aikaa ja kuljet menee ! & ihanaa jos toi tilanne selviytyy nyt !
Mileaz no en naura teille, haluisin ottaa teiät kaikki mun matkalaukkuu :--( ♥️ ja muistan !! aw kiitti ♥️
_Blistex_ & Veeranen voii kiitti :--) ♥️
Evee mitä kommenttei se heitti DD:
Louizz vähä ihana toi NY tapetti ! aah tuol oli ihana lontoo tapettiki <3

mä oon täälä kämpillä päivän yksin, tai johonki vähä jälkee puoleen päivää Very Happy:D kuka tahtoo tulla bailabaila?Very Happy ja mulle annettii avain jos lähen käymää johkai <3

165RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 23:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; Pidä sit hauskaa siel! Käy sit kans 1D kaupassa! Meillä(ainaki mulla) tulee ikävä sua ♥

Mulla olis tänää sisätautilääkärille aika iltapäivällä,siitä ku mulla on aina vatsa kipee.Tavallaan on kiva että nyt ehkä voi selvitä mikä tätä mun mahaa vaivaa,mut sit taas mua kyl vähä pelottaa millasen tuomion se antaa(toivottavasti ei mitään vakavaa) ja et jos se määrääki mut johonki tähystykseen tms.

166RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 23:49

Evee

Evee

Stypay no se sano esim. et Niallil on iso nenä ja et Louikse taitaa olla isot housut ku se käyttää henkseleitä ja et Harry hymyilee joka kuvassa tyhmästi DD: Ragesin sille vähän

167RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 18 Kesä 2012 - 23:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee; Olisin mäki ragennu xD Sulla on muuten aivan ihana avatar :):)♥

168RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 0:33

Mileaz

Mileaz

Jouduin tänää leikkii Liamia ja söin murot haarukalla:D En tajuu mite se pystyy siihen, hirvee homma.

169RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 2:02

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: on se varmaan iha hyvä et saat tietää et miks sun mahaas sattuu. Toivottavasti ei oo mitään vakavaaa C:
Evee: Mäki olisin varmaan ragennu tos vaihees :DD PS. mäki tykkään sun avatarist (::
Mileaz: Vois itekki joskus kokeilla syödä muroi haarukal :DD Mä kyl varmaan hermostuisin ku en sais mitään sil suuhun asti Embarassed

ärsyttää ku mun hiukset menee tälleen tyhmästi, sojottaa minne sattuuu eikä mee paikoilleen D:

170RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 4:31

vilqu

vilqu

Evee ihan oikein sille!! Ja toi sun avas tosin on ihana!!
Mileaz ja _Blistex_ täytyyki tästä joku kerta syödä muroja haarukalla!!
Staypay OIKEEN HYVÄÄ MATKAA!! Pidä hauskaa mun ja varmasti muidenkin puolesta!! Ja tee kaikki toi mitä vissiin Mileaz käski !! (:

Pitäis jaksaa nousta syödä ja lähtee koiran kaa vaeltaa ympäri ämpäri.. Jipii!!

171RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 10:03

bO0m

bO0m

Jee oon takasi! (: Tai oikeestaa on hirveetä olla takas :''''(

172RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 10:38

jonskauu

jonskauu

bO0m Tervetuloa takaisin!! Miten meni matka? :-) KERRO HETI KAIKKI

173RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 11:21

bO0m

bO0m

jonskauu ja kaikille muillekkin En jaksa kertoo kaikkee, ihan liikaa asioita! :DD

Joo loma oli unelma. En ollu ikinä enne käyny etelässä ja tulin siihen tulokseen et se on mun paikka, en kuulu suomeen vaikka oonki ylpee et kuulun suomen directionereihin<3 :D Voin kertoo sen et nyt on itsevarmuus aika pilvissä :DD En oo ikinä pitäny itteeni kauniina, mut nyt musta tuntuu että oon ihan nätti!! :D Kiitos Sicilian miesten (: Ne oli ihaniaa (tavallaan) :DD Kertoisin mutta mulla on ihan liikaa kerrottavaa!!! :DD Ja joo upeissa paikoissa käytiin, näytti postikorttien kuvilta mut sit ne näki edessään aitoina, se oli outoo. Joka päivä oli 26-jtn yli 34 me ei omistettu lämpömittarii (; Siellä oppi tunteen kaikki ihmiset ja mmöööö kaipaan vaan sinne takas :c Pelkään etten enää saa mtn irti tästä suomen kesästä. Ainaki huomisen kyhjötän sisällä lämmittelemässä. Mulla on hieno kesä luvassa (:

Mut kasvoin tosi paljon matkan aikana ja flirttailin enemmän viikossa ku oon koko elämässäni flirtannu xD <3 Musta tuntuu et mun keho on suomessa, mut mun mieli on yhä sisiliassa ottamassa aurinkoo :C Täältä ikävän ja angstin keskeltä muistu mieleen että ostin LIVE TOUR DVDn!<3 Ehkä se sais mut paremmalle tuulelle.. (: (19,90e Taorminan levykaupasta)

//+jep merenranta maasto ratsastettu<3 (: 2h ja paikat vieläki särkee :DD

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ti 19 Kesä 2012 - 11:39, muokattu 1 kertaa

174RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 11:35

vilqu

vilqu

bO0m Välkommen till baka!! Tere tulemast!! Welcome back!! TERVETUOLOA TAKAISIN!! (: Kuulosti ihanalta kelpais tällekki tytölle täällä sohvan pohjalla ;D

Haluuks joku kertoo miks mulla on ihan tyhjä olo..? Siis istun sängyllä katoin just tän päivän jakson Tanssiakatemiaa ja nyt pitäis mennä nukkumaan mut haluisin vaan mennä ulos kävelylle tai jotain.. On jotenkin sellanen kiltti tyttö fiilis mut kuiteski ihan tyhjä. Joku nyt pelastaa mut täältä synkästä pimeydestä ja tyhjyydestä!! Tuntuu siltä et oon ihan hukassa, phyää!!

175RANDOM vol 10 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 13:57

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Tervetuloa takaisin tänne sateiseen Suomeen! (: Uuu, sun matkas kuulosti tosi ihanalta, mäkin haluuun ♥️ Ja jos susta tuntuu että kasvoit ton matkan aikana ja että sulla on nyt tosi itsevarma olo, ni se kertoo että matkas oli erittäin onnistunut <3
vilkku: voooi Sad älä ny huku synkkyyteen :C Mut onks sulla joku erityinen syy tähä sun tyhjään oloos? Ei oo kivaaa semmonen olo :c

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa