One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

126RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 4:54

Sarqai

tommone miäs kelpais mullekki:S(NIALL, HARRY, LOUIS, LIAM, ZAYN<3)

127RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 4:55

Mileaz

Mileaz

Mä oon Ipadil nii en voi kattoo tota, mitä siinä tapahtuu ):
Hienoo Sty et sun asiat järjesty mallilleen!! (: //ohi tos oli toi sun yks kysymys... Nii yks vaa, et sä sitä tunne ja se tuskin haluaa et levittelen sen nimee netissä :D

Katoin äsken Kaunotar & Hirviö elokuvan englanniks ja oon ilonen ku tajusin lähes kaiken mitä ne puhu. Suosittelen oikeesti harjottamaa kielikorvaa Disneyn elokuvilla kun niissä puhutaan niin selkeetä englantia, et se on helposti ymmärrettävissä (: jos ei ite omista alkuperäsversioo nii YouTubeen on ladattu niitä elokuvia, mm. Aladdin ja Cinderella
Huomenna katon sen ruotsiks =D

128RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 5:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hei mäki voisin kokeilla tota! c: sitte pian osaan kaikki ne vuorosanat ja kaikki tälläset ulkoo englanniks XD kerro millane oli ruotsiks!Very Happy

RANDOM vol 10 - Sivu 6 Tumblr_m5lz9cUCjQ1qi0ripo1_500
fyeah! hihi c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

129RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 5:30

bewareofaino

bewareofaino

Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=W8ByVH40t3Q&autoplay=1&autohide=1&showinfo=0&rel=0&start=120 oisitte nähny mun ilmeen ku toi rupes laulamaan D:
omg vähän repesin, tipuin tuolilta XDDD miten tollasesta lähtee tollanen ääni ?!

130RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 6:09

Mileaz

Mileaz

Aa toi on toi :DD katoin tota sillai weeteeäf ku iteki näin ekan kerran!

Stypay joo kokeile ihmeessäVery Happy Musta vähän tuntuu, että se ruotsiversio on mulle yhtä siansaksaa, mut enköhän mä jotain siitä ymmärrä :DD
ÄÄÄ mä oon kateelline sulle ku pääset sinne Lontsukkaa ):

131RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 6:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz tuu mun matkalaukkuun, järkkään sulle tilaa <33 yks ystävä vaa "meiän on pakko tavata ennen ku lähet sinne Taivaaseen!" 8DD <3

onko täällä jotai bloggerneroo, toi mun oma ei taho olla nätisti?

132RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 6:54

Sarqai

Stypay, onkelmana on?Very Happy

133RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 7:02

Mileaz

Mileaz

Stypay okei, mä tuun! Mulle pitää sit varata paljon ananas-appelsiinimehua että mä pysyn tyytyväisenä koko lennon ajan!

XDDDDD hitsi ku en varannu shampoota mukaa ku kävin lenkillä koiran kanssa, puoleematkaa oli ihan aurinkoista ja vesisateesta ei ollu tietookaa mut sit yhtäkkiä alko sataa iha kaatamalla ja sitä vesisadetta jatku joku 5 min sellasena kunnon ryöppynä, sain tällasen vaatteet-päällä suihkun! Sit ku olin jo tossa aika lähellä kotia nii tääl iha kuivat tiet nii vastaantulijat katto vähä kummaksue ku mulla likomärät hiukset ja vaatteet ja koira kanssa:D

134RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 7:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai en saa välii pois päivämäärä ja blogitekstin otsikon väliltä, sitte ku poistin että ku laitan blogitekstii tunnisteen, nii otin sillee et vaikka laitan sellasen, nii se ei näy siinä blogitekstin alapuolel nii eiköhä se näy vaikka mite poistan sitä ja teen mitä tahansa ): enkä löydä mistää mitää koodii tai neuvojaa joka tietäis mite saan blogitekstin otsikon keskelle :c
Mileaz ahaha riittääkö 1 per tunti? saisit sitte 3? :DD voi hitsi, kävipä huonosti ku et shampoota muistanu :c

äiti soitti äskö, ja ku lupasin et se saa avata mun kirjeen, nii siinä näky, et oisin päässy kaikkii niist viiest vaihtoehost joinne hain!! kaikki muut oli lukioit paitti yks oli hotelli catering ala + lukio xd

135RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 12:32

vilqu

vilqu

Mileaz, ai niin , ku sä oot se ananas-appelsiinimehu hyyppä(: MUT SE ON KYLL IHAN SAIRAAN HYVÄÄ!! <3 ja oisko toi disney leffojen kattominen enkuks oikeesti hyödyllistä.. pitääpi harkita (:
MÄKI HALUUN LONTOOSEEN!!
Veeranen, toi laulu!! Siis se veti korkeelta!! WOW! Cool

Haluun järkkärin<3 Otin tänään kuvia mun kaverin järkkärillä ja olin ihan innoissani enkä ois halunnnu ollenkaan lopettaa!! Tosta tuli mieleen et mun kaveri oli tänään meille ja olin ihan sika kivaa! Oltiin ulkona ja tanssitiin ja se on tosi kiva (: Tulee munkaa samalle yläasteelle!!

136RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 14:10

jonskauu

jonskauu

Hyi APUA! äske mun katosta roikku iha hiton iso hämähäkki! Sit se tippu jonnekki enkä tiiä missä se nyt on, en voi nukkuu täällä äääääää mitä jos se hyökkää kohta jostai ja sillä on joku armeija mukana? Hyyyyi hel*ettiiii oon iha varma että se vaanii jossai täällä :-(

137RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 14 Kesä 2012 - 23:37

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu onks sul digikameraa? haluukko vaihtaa ens viikoks Very Happy:D mul on toi järkkäri + aika iso putki ja pelottaa raahata se Lontoosee ja ku sil ei saa videokuvaa ja tahtoisin kameran jolla saisin videotki kuvattuu:D no mut saan siskon kameran reissuun, joudun tosin antaa sille 1D julisteen...
jonskauu HYYI :-( kai sait kumminki nukuttuu?

138RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 0:04

Mileaz

Mileaz

Mä oon ilonen, että heräsin vihdoin iteksiää tällei ihmisten aikoihin, vaikka kävinki nukkumaa joskus kolmelta! Yritin käyä kyl nukkumaan jo jossain puol kahen aikaa, mut mä idiootti ku nukahin puol kaheksasta puol kymmenee illalla nii hyvähä siinä nukkua ku ei väsytä yhtään...
Latasin kännykkää Nokia kaupasta ilmasiks Bloonsin ja pelasin sitä varmaa tunnin enne ku kävin nukkuu, ihana peli rakastuin okei en. Mut tarpeeks haastava mun aivoille:D

Kohta mä alotan siivoamisen ja yritän muutenki tehhä tänää jotai järkevämpää. Mun pitäis murtautuu mun säästöpossulle ja ottaa sieltä joku 50 euroo tälle viikonlopulle, oon tosi säästeliäs ihminen näköjään:D

ps. ilmeesi kun mustelmat jalassa on tullu ihan oksettavan näkösiks. Tollasia koko jalka täynnä nii <333

139RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 3:22

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Hyyyyi ):: näitkö sen vielä ennen ku menit nukkuu vai jäikö se sinne jonneki? :C

Mileaz: Onks toi sun jalka? Aika iso mustelma ja uskon et kyl se taitaa vähän sattuukkin Sad

Olin tos pari tuntii sitten meidän pihalla ja otin aurinkoo ni sit mä huomaan et meidän naapurissa oli jotain vieraita. No mä sit vaan oon iha rauhallisesti siinä ku äkkii mä nään siin naapurin pihalla seisovan yks tosi söpön näkönen jätkä. (: Se tais olla sen isän kanssa käymässä siin naapurissa. Sit se vaan on siinä ulkona ja on mein naapurin koiran kans. Mä vaan vilkuilen sinne päin ja hymyilen itekseni. Meinaan mikäs sen kivempaa ku ottaa aurinkoo ja katella söpöö jätkää? Very Happy Sit yhes vaihees se kattoo mua suoraan ja hymyili mulle ja mä meen ihan sekasin ku se varmaan huomas et kyttäsin sitä. Very Happy Päätän mennä sit hakee postin ku se on siinä lähellä sitä naapurii ja aattelin et voisin sit sanoo sille moi tai jotain. Mut sit mä nään et se sen isän kanssa menee autoon ja kaasuttaa pois. Sad Sit mä vaan kiroon et miks mä en heti menny hakee postii vaan stalkkasin sitä vaan mein pihalta :/ Noo, tarvii toivoo et se tulis naapurilla käymään viel joskus (: Mut kyl toi kyttääminen kummasti piristi päivää :DD

140RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 3:36

nealoves1D

nealoves1D

iha kivat on näkymät ku isos jätkät hengailee pihal ilma paitaa (; eioo mitää maailman mullistavimpii ulkonäöltää eikä oo mitää sixbackei tms. Mut ei voi kyl kummankaa ulkonäöst tai lihaksist sanoo mitää pahaakaa (;

141RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 3:44

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Oijoi, kohta mä tuun sinne pusikkoon kattelee näkymii ;D

142RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 3:46

Sarqai

Espanja - Irlanti kisaa katotaa nauhalt:d Haha tää on aika läppämatsi, varsinki ku kattoo ton veljen kaa joka näkee kaiken hauskan:D JAIHANTIEDOKSOONLÄTKÄFANI, oon aina kannustanu futikses espanjaa, ja nyt on kans irlanti:d KANNATAN MOLEMPII>Very Happy

143RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 3:52

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ joo on mun jalka Very Happy Onhan se aika kipee, nyt toi mustelma itse asiassa on keltane keskeltä. En tajuu mikä tossa on ;d
Miks mun naapuris ei käy ketää söpöö?! Vaikka siinä asuuki mua pari kuukautta vanhempi ysivitone nii se on liia luikku ja se on kokoaja moponsa kimpussa nii no thanks.

::::DDDD Lehtihyllyllä muut tytöt kattelee jotai Demiä ja Cosmopolitania nii meikä kaappaa tommosen jonku 1D mania lehen siitä ja ku oon herkkulakossa nii kävin hakee pussin porkkanoita:D

144RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 10:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hyi mullaki on joskus ollu tollasii jalat täynnä !! ja hyyi varsinki ku muuttuu keltaseks keskelt :c
ja mul sama, ainoot näkymät on naapurin poika joka on kauhee luikku jota ei tee mieli katella :d

Lontoo stressaa mua iha himona! :-D en yhtään tiiä mitä mun pitäis pakata, en saa päätettyy yhelle päivälle millää vaatteita, pitäs miettii missä haluun käyä ja laittaa niitä ylös ja kaikkee muutaki! lisäks huomenna pitäis mennä ystävälle jos ollaa vissii koko päivä minä + se + yks toine ystävä, et viimone kerta ku nähää ennenku lähen 'Taivaaseen', sunnuntaina pitäis käyä leikkaa noi ruohot uusiks (mut oon kelannu et jos jätän vaa menemät), maanantaina se koulujuttu.. äää tää kaikki stressaa mua enemmä ku koulu on ikinä !! ja nyt pitäis olla kesäloma :--(

145RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 12:25

jonskauu

jonskauu

En oikee tiiä et oisinko kirjottanu tän angstauksee vai tänne, mut päätin nyt kirjottaa tänne koska tää on tavallaa muutaki ku angstausta :-) Tästä tulee pitkä mut toivottavast joku lukis tän, ainaki lopun!

Tänää oli tosi ihana ja kuuma sää, mut aattelin että se ei estä meikä tyttöö lähtemästä lenkille. Tein 5km lenkin, jonka juoksin ihan kokonaa pysähtymättä. En ollu ottanu mitää juotavaa mukaa, enkä ollu aamulla oikee kerenny syömää tai juomaa mitää. Tulin kotii ja kerkesin ottaa kengät pois jalasta, kun mulle tuli iha hemmetin huono olo ja sit wiuuuh kaikki pimeni. Mä siis pyörryin ja löin mun pään sellasee metallitankojuttuun, varmaa tiiätte niitä jotai tankoja mihi voi laittaa verhot kiinni? se oli ollu siinä lattialla kun äiti oli just asentaa verhoja ja mä löin mun pään siihe ku pyörryin. Äiti läks viemää mua lääkäriin, koska olin nii vaisu ja tosi outo ja mulla todettii lievä aivotärähdys. Pääsin lähtee kotii ja mun vaa käskettii ottaa rauhassa. Eli siis semmonen alku päivälle!

Iskä kun sai tietää tästä, niin meillä alko hirveet keskustelut siitä, että miks mä en ollu syöny mitää ja äiti puolusteli mua, että on ollu niin kuuma että ei oo välttämättä tehny mieli syödä mitää. Iskä sai kuiteki äidin käännyteltyy puolellee ja ne epäilee, että mulla on taas jotai häikkää mun syömisessä. Koitin vakuutella että mulla on kaikki iha ok ja että en oo ajatellu nyt viime aikoina että mun tarviis laihtua tai mitää eli ei tosissaa oo mitää vikaa mun syömisessä. Mut porukat ei oikee uskonu ja sitte ne yritti keksii syytä sille, että miks mä oon taas jättäny syömättä ja ne sit keksi että stressaan liikaa kaikista luistelu ym jutuista ja ne sano, että ei ois pitäny päästää mua harjottelemaan taas luistelua, koska se palauttaa mielee kaikki vanhat jutut ja se vaikuttaa mun tekemisii. Koitin vakuuttaa että mulla on kaikki oikeesti ihan hyvin, olin vaa syöny huonosti that's it. Luulin, että se keskustelu ois jääny siihe, mut luulin vääri..

Mun äiti oli soittanu mun valmentajalle ja sanonu, että mä en varmaa tuu ens viikon treeneihi ja että sen pitäis ettiä joku muu sinne juhannusnäytöksee mun tilalle. Mä suutuin äitille iha hirveesti, koska olin harjotellu tosi paljon ja nyt se meni sit tollee sanomaa. Mä kyllä soitin valmentajalle perää ja kerroin koko jutun ja se sano että mun pitää puhua mun vanhempien kanssa, että jos he on sitä mieltä että en voi jatkaa niin sitte mun treenaaminen loppuu. Tänää sit ollaa vaa oikeestaa riidelty täällä ihan kaikesta. Ärsyttää ihan sikana, mut eniten ärsyttää se, että mulla on oikeesti kaikki hyvin mutta noi ei kuuntele mua ollenkaan. Joo ja ei tässä vielä kaikki! Iskä sano, että mun typerät ajatukset johtuu siitä kun roikun täällä foorumilla päivät pitkät, eikä ne tiiä et ketä porukkaa täällä liikkuu ja jos te annatte mulle vaikka jotai laihdutusvinkkejä.. Sitte ne sano, että ois parempi että en ois koneella nyt hetkee ja ne ehotti et mentäis ens viikoks meidän mummolle korpee koko perhe ja sit voitais miettii et mitä oikee tehää.

Eli tulin vaa sanomaa, että mua ei varmaa hetkee täällä näy, paitsi saatan lukee teidän juttuja puhelimella :-) toivottavasti saisin mun vanhempien kanssa sovittuu mutta mun tilanne alkaa kyllä vaikuttaa aika epätoivoselta. Palaan tänne sittenkun taas voin :-)
Mut toivottavasti te ainaki tajuutte että mulla on kaikki iha kunnossa! Very Happy ♥️ ♥️
romaani i know

146RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 13:09

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Voi ei :C Mä uskon sua että sulla ei oo mitään ongelmii nyt syömisen kanssa mut on se kamalaa jos sun vanhemmat ei usko sua. :/ Ja sit viel jos ton jutun takii et pääse siihen näytökseen ni ei kiva ): Mut koita saada sun vanhemmat tajuumaan että sulla ei oo mitään ongelmia ruuan suhteen ja et se oli vaan tän yhen kerran ku et ollu syöny, koska kaikkihan tajuu et ku on kuuma päivä ni ei ruoka maistu. Toivottavasti kaikki selviäis, voimia sulle sisko ♥

147RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 15 Kesä 2012 - 13:24

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, vähä ärsyttävää tollanen ku sua ei kuunnella ! Varsinki ku on kyse aika vakavast asiasta ja sul oikeesti on kaikki hyvin. Mut koita saada sun vanhempas uskomaa sua (:

148RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 16 Kesä 2012 - 6:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu koita saada puhuu vanhemmilles rauhas, pyyä vaikka että ne kuuntelee sun asian täysin, etteivät ala puhuu mitää päälle ja näi. toivottavasti sä pääsisit siihe juhannusnäytöksee !! voimia ♥

149RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 16 Kesä 2012 - 15:28

_Blistex_

_Blistex_

Katoin äsken Nordic - Tv:stä Nälkäpelin ja vaikka se oli aika huono laatu ni silti mä kuolin sitä kattoessani ♥ Rakastuin täydellisesti siihen ja oon ehdottoman varma et sit ku se ilmestyy DVD:lle ni mä oon heti sitä ostamassa. Love That ♥

150RANDOM vol 10 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 16 Kesä 2012 - 23:35

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu toivottavasti saisit puhuttuu sun vanhempien kans ja pääsisit siihe näytökseen! (: tiiän ettei tunnu kivalta ku vaik kuinka yrittää vakuutella mut kukaa ei kuuntele D:

&& mitämitä en oo ollu tääl melkee kahteen viikkoon ? :ooo Miten aika menee näi nopeesti? tosin mulla on ollu päivätki aika täynnä ku on pitäny tehä kaikkee pihahommia ja näi nii en oo kerenny.. Ja nyt meen viel Saimaalle viikoks enkä saa ottaa konetta mukaan jostai ihmeen syystä ? ;o En oo ees ollu kauheesti koneel tän kesäloman aikana, mut ei mun vanhemmat sitä tiiä ku ne on töissä ja olettaa et oon vaa koneella eikä ne huomaa kuinka paljo hommii oon oikeesti tehny tääl...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa