One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 7]

1Random #12 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

2Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:20

Sarqai

Vilkku facebook on keksitty(okei ei se kyl faces kertonu, mutmut onpa kuitenki:D), yhel chattisaitil, se ei halunnu et mul on missää "todisteita"... Very Happy Se on sulonen ja ujo(:

3Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu & zehe; Kiitti :) Mä olin jo kyllästyny toho mun vanhaan ja sit näin tän kuvan ni tein sit tälläsen :)

4Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:43

vilqu

vilqu

Mileaz, mä rakastan sun uutta allekirjotusta!! Mistä teit sen?? Very Happy

Katoin just tuolta Esittele itsesi topassa mun esittäytymistä ni huomasin et oon vastannu tosi surkeesti noihin kysymyksiin..

5Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 7:32

Veeranen

Veeranen

Mul on sellanen olo et voisin popittaa täysillä uan ja hyppiii ympäriinsä o.o

6Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 7:52

Evee

Evee

Kotona taas! Ja pysynkin tääl. Hetken... Kunnes ens viikol powerparkkiin! Sinne onkin sit aika pitkä automatka, mut eei haittaa Smile
Luin just fasest et entinen bestis on ruvennu seurustelee. Se on viel sellanen poika johon se oli ihastunu jo sillo ku oltiin kavereit ja se kerto siit mulle. Mut nyt on vähän vaikee olla onnellinen sen puolest ku se feidas mut pari vuotta sitte. No nyt mennään eri lukioihin ni ei toivottavasti tulla enää tapaamaan.

7Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 9:11

jonskauu

jonskauu

Kiitos kaikki ketkä onnittelitte tuolla edellisessä topassa! :-) ♥️

Iskä ei ees oikee suuttunu tosta puhelin jutusta, mutta sano että saan pärjätä sillä nyt ainaki tän viikon loppuu ja käydää sit ens viikolla kysyy et meneeks toi takuusee vai mitä. Ja nyt mä taas jätän teidät loppuviikoks ilman mua :-( Lähen huomenna Tallinnaan ja torstai-aamuna kohti Venäjää ja tuun sunnuntaina tai maanantaina pois. Tulee ikävä teitä taaas kerran! ♥️ Smile

8Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 9:33

vilqu

vilqu

Sara, saanko kysyys sun poikaystävästä? allekirjotukses :Don't ever think YOU cold bring me down, okay? Only one who can bring me down today is my boyfriend and One Direction.
Let the haters hate and throw their lives away. Don't you ever throw your life away, the haters did that for you already

9Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 23:24

Sarqai

Se on vilkku rakas lainaus(:
JAAA nealta terveisii(:

10Random #12 Empty Vs: Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 23:29

vilqu

vilqu

^Niin mä vähän aattelinki (: Ja nealta terveisii? Oliko chatissä, vai? Kiitti Very Happy Eiks me saatukkaa Laikuta terveisiä (inside).. Sad

11Random #12 Empty Vs: Random #12 Ti 17 Heinä 2012 - 0:00

Sarqai

Ainii.. Noo laikku elää terveisii:D Jaa se laitto faceen Having great time here ! jääkää te vaa rauhas sinne suomen sateesee ni me otetaa arskaa Wink muute Veera, Sara, Inka tai joku, sanokaa mult terveisii foorumil (::

12Random #12 Empty Vs: Random #12 Ti 17 Heinä 2012 - 0:22

vilqu

vilqu

Okei Very Happy Sill on sit vissiin vähän samat oltavat ku Venkulla (Venla, mun sisko) Portugalissa (: Neki ottaa arskaa ja me mädännytään tääl ku sataa, paitsi et nyt just aurinko paistaa!

13Random #12 Empty Vs: Random #12 Ti 17 Heinä 2012 - 6:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu vooi vitsi onnee !!! ♥ ja piä hauskaa! c:

damn kaikilla on joku uus ava tai allekirjotus ja mä meen aina näillä samoil ku en jaksa ikin vaihtaa )---::

https://twitter.com/#!/penguiniam

14Random #12 Empty Vs: Random #12 Ti 17 Heinä 2012 - 8:14

zehe

zehe

^^ älä ainakaan sun allekirjotusta vaihda koska voisin lagaa sitä tuntikausii Very Happy ..(enkka taitaa kylläki olla sellaset 5min) Smile

15Random #12 Empty Vs: Random #12 Ti 17 Heinä 2012 - 22:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun pikkuveli täyttää tänään 6 ja sit tänne tulee jotai pikkupoikii.No yhen tyypin äiti sit kysy et voiko yks mun kaveripoika(se on sen joku sukulaine) tulla jonku serkkunsa kans myös koska se pikkupoika ei uskalla tulla yksi.Noh eipä siinä mitään,olis kivaa jos mun kaveripoika tulis yksin sen pikkupojan kaa.Mutta ku en tiiä kuka sen serkuista tulee myös,sillä on oikeesti monta kymmentä serkkua ja tunnen niistä vaan 3,toivoisin nii et se ei olis yks rasittava....No sen näkee sitte.
Mun pikkuveli sai lahjaks pokemon lehden + kortteja multa ja mun siskoilta,3 lego ninjagoa äitiltä ja iskältä ilmakiväärin...Okei

16Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 1:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe haha eikää! :DDD mäki oon joskus jääny vaa lagaa ja tuijottaa mun allekirjotust ku mun piti kirjottaa forkalle jotai XD
Louizz ILMAKIVÄÄRIN?? ja täyttää 6? okei varmasti kiva lahja. ja onnee hänelle c:

omg haluisin niiiiin pinkit, turkoosit tai violetit dip dyet muttaku en uskalla värjätä ite :---( ja pelottaa si et jos menee tosi hamppusiks ja ku en tahtois vaa jotai sellast parin sentin kaistalet nii si pitäis leikata tosi lyhyiks ... ja mites mä sitte saan takas oman värin ku en oo värjänny enkä haluukkaa enää niit dip dyei :DD ahh mikä ongelma taas mutta pitää tässä vähä kattoo hih c:

17Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 2:24

zehe

zehe

Stypay laita pinkki dip dye! Smile (ps. kävin kurkkiis sun blogissa) jos menee hamppusiks tai tapahtuu jotain muuta kamalaa nii ne latvat saa pois ja äkkii ne takas kasvaa Wink Josset uskalla ite nii laita joku taitava kaveri värjäämään:)

18Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 2:45

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: kävin äsken kattoos tuolt vanhoist keskusteluist et mistä onnitteluista puhut ni sanon nyt että ONNEAA!! ♥ oon tosi onnellinen sun puolesta (:

19Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 3:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; Jep Very Happy no mut ei se saa ampua sillä ilman iskää ikinä ja ase laitetaan lukkojen taa iskän asekaappiin ettei ota ite

20Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 4:14

vilqu

vilqu

Louizz, onnee veljelles (: Ilmakivääri, wow!! Paraski olla lukkojen takana :O

21Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 4:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu; no niimpä xD

22Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 8:57

Sarqai

sty Mä oon halunnu pinkit, mut en varmaa saa.. Tai vaaleensiniset, ja nyt haluisin kyl ruskeet hiukset mut.. Very Happy

23Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 9:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe hihi joo c: mä kelasin et vois käyä kampaajal värjää noi dip dyet tai si käyä vaa leikkaa & kysyy samal että oisko sillä jotai värii joka olis tosi lähel mun värii että vois käyä si värjää pois jos tahtoo:DD
Louizz mä luin ettei se saa ampuu sillä isääs ilma lupaa XDDDDD lukihäiriö. ja no hyvä että laitetaa lukkoje taa:D
Sarqai ai koko pään vai? c: uu vähä ois ihanat blondeihi hiuksii tummanruskeet tai ruskeet dip dyet!!

24Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 10:01

nealoves1D

nealoves1D

MOOOOI <3 pääsin ny käymään iha nopeesti koneella, ni teen ny pikavisiitin tännekki ! (:

Mutjoo on olli iha sairaan kivaa täälä ! Tänää käytiin Peters Pool'issa joka on siis sellai paikka jos hypitää kallioilt vetee. Kattokaa googlest tai jostai kuvii ni tajuuttew kui siistii se oli ! Koht sitte lähetää discoo SmileSmile tääl on 3 ranskalaist jätkää meijän kaa samas isäntäperhees, mut ne ei oo mitää erikoisen näkösii xd Mut nytte pitää mennä ni tuun käymää myöhemmi, miss ya <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

25Random #12 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 10:12

Peetu

Peetu

ihanaa nea kuulla sustaki (: kuulostaa just ihanalta, mäki haluuuuuuun !

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 7]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa