One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 7]

1Random #12 - Sivu 5 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

101Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 5:28

Sarqai

Mä oon 166:o Te ootte kauhee kummapitusii.. Very Happy

102Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 6:12

zehe

zehe

Onks tääl ketää muuta jolle ei koskaan ennustettu lopullista pituutta!? Oon siitä ikuisesti katkeroitunut!!Very Happy

103Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 9:19

Sarqai

MINÄMINÄMINÄ! Taino ainakaa mulle ei kerrottu.. TÖRKEETÄ SANON MINÄ!

104Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 9:28

Peetu

Peetu

höhöö Mileaz samiksii !! mä oon helmikuus 17 ja oon 180cm :D

mulle ennustettiin et lopullinen pituus about reilu 160cm kun porukat ei oo mitenkään erityisen pitkii. sit kasvoin siitä ohi kepposesti ja sit ennustettiin että ei varmana tule yli kovin paljoa yli 170cm. ja tässä mä olen, kattelen kaikkii alaspäin !

105Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 9:32

Mileaz

Mileaz

^ JAHU! :D

Sillo ku synnyin nii ensimmäine pituusennuste oli 196cm................ Sit jollai hormonijutuilla mun pituuskasvu saatii rauhottumaa ja kasvoin 16 senttii lyhyemmäks. ONNEKS hyi hitto en koskaa löytäis itelleni miestä niissä mitoissa.

Kattokaa miten ihanat balleriinat löysin tänää ♥ https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/2qth0zn.png
Ja https://www.youtube.com/watch?v=CMdCnVKBZ34 ....EN SAA HENKEE XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Ke 25 Heinä 2012 - 9:48, muokattu 1 kertaa

106Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 9:47

jonskauu

jonskauu

Mileaz Oisitpas löytäny miehen noissakii mitoissa!! oisit vaa menny kattoo korispelejä ja iskeny jonkun hottiksen Wink) Very Happy:D:D

107Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 10:18

Veeranen

Veeranen

mullekkaa ei kerrottu ennenku nyt seiskal o.o ja se sano et hyvää lykkyy 160 jos tuun olee, ihanaa

108Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 10:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla voin kuvitella sut nauramas tollee niinku Pikku Myy XDDDDDDDDDDDDDDDDD

sain viestin vissii jostai ruotsalaisest numerost "Onnea! Smile t: salainen ihailija ^^" mulle tuntemattomasta numerosta :-D mä laitan sille viestin että kuka se on mutta tosi noloo jos se on joku tuttu jonka numero mulla pitäis olla :c

&& kattokaa mitä Milla oli tehny mulle ;___;; ♥️♥️♥️♥️ https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/332050n.gif oikeestiii aloin melkee itkee ku näin tän !! vähä Milla on ihana ♥️ katottii tää mun ystävie kaa ja neki oli sillee et "awww oikeesti kui ihana!" ;__; lakastan sua

https://twitter.com/#!/penguiniam

109Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 11:10

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: No way, oot ihan ku mä o.o munki ennustus on 160cm tai jopa lyhyempi :DD
Stypay: aww, vähä toi kuva tai toi on ihana C:

110Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Ke 25 Heinä 2012 - 11:15

Veeranen

Veeranen

stypay: eikä toi gif xd mä tein niinku käskettii Very Happy:D:D
blistex: tää on ihan sairaa ärsyttävää ku ei kasva Very Happy:D sit kaikki housuje lahkeet ja mekoje helmat on pitkii o.o

111Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 0:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen; Mulle ne on lyhyitä... Sad
Mileaz; O_o 196 Surprised miehet kyl jäis suurin osa lyhyeks... Ihanat kengät ♥️ vähänkö haluun mut oon aika peeaa nyt

Meil mun sisko ja veli pitää niitte yhteisille kavereille viel synttärit(niil on 1 vuos ja 3 vko ikä eroa) ni sit mun molemmat siskot laitto mekot päälle ni äiti sano et laita sinäki ees kerra kesässä...No sit mä laitoin mun ainoon kesämekon ja ku en oo käyttäny sitä pitkään aikaan ni sit ku laitoin sen päälle ni oli hienosti yli 10 cm liian lyhyt ku se oli S koko ja helman olis ollu puhe tulla polviin asti.No sit mun hienot mustelmaiset polvet näky ja sit ku se mekko "katkes" väärään paikkaan ni se levens aika hianosti.Noh nyt mä vaihdoin sit caprifarkut(tollaset mulla 9 vuotiaasta lähtien ja sillo iha täysmittaset mut sit ne jäi lyhyeks lyhennettii sit vähä enemmänki) Ja topin xD

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm To 26 Heinä 2012 - 2:57, muokattu 1 kertaa

112Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 1:09

zehe

zehe

Mileaz ihanat kengät, love it! Haluun kanssa, haluun, haluun, haluun!!!!Very Happy ja kyllä niitä kaksmetrisii koripalloilijoita tosiaan riittääWink

Mun on pakko mainostaa kenkiä mitkä raaskisin tilata eilen kun huomasin et ne oli tullu alennukseen.. toivon vaan ettei ne oo liian isot ku otin vähän reilun koon https://heppo.fi/naisten-kengat/arkikengat/seasonal-classic-printed-105842-0093 Ja joo, ilman Louisia ja 1D'tä en tietäis koko merkistä mitään, mut kai ny sen kunniaks et jaksoin olla yli puol kesää töissä ja nyt vesirokossa nii voin ostaa jotain vähän hölmömpää ja ei-niin-välttämätöntä vaan siksi että huvittaa! Wink

Mä katoin tota gifiä ihan hölmönä ja miettisin miks siihe o laitettu joku ihmeen musta piste ja meinasin jo sulkee koko välilehden...............Very Happy kunnes......ää ihana Smile

113Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 5:32

jonskauu

jonskauu

zehe Oot kyllä ansainnu uudet kengät töitten ja vesirokon jälkee Wink Ja mullakii on tommoset kengät mut ne on sellaset missä on hopeita paljetteja :-)) !

114Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 5:39

Mileaz

Mileaz

jonskauu haha siinähä sitä olis:D Meen sinne kentän laidalle ja vilautan jolleki komistukselle pepsodent -hymyn nii sokaistuu nii et törmää tolppaa okei koripallokentällä ei oo tolppia !
Eveliina tiiäks mitä! Mun kaverit on sanonu et mun nauru kuulostaa ihan noita-akan naurulle! Mä en tiiä pitääkö se ottaa positiivisena vai negatiivisena asiana, mut tarhaiässä mun nauru ainaki oli kuulemma tosi tarttuvaa Very Happy Kun mä nauroin, tarhatädit nauro.
Voi että, kiva jos tykkäsit tosta noin paljon! :--) ♥️
Louizz no nii tosiaa jäis ! Oikeesti eihän kukaan mies halua itteään päätä pidempää naista!! Nii on, jos kiinnostaa nii noita myyään Anttilassa 19 eurolla:)
zehe haha, sulleki kanssa et noita saa Anttilasta:D Joo, mut sit ku saisit ne kiinnostumaan itestää nii siinä on vähä haastetta Very Happy Voi vitsi noi sun tilaamat kengät on iihanat! Mä oon just ettiny ton tapasia värikkäitä balleriinoja tai kangastossuja mut aina ku oon löytäny nii isoin koko 40 ja sehän ei tietenkää mahu mulle :--( Mut toi on nii kivaa kun voi ostaa jotain turhaa tuntematta sitä tietynlaista syyllisyyden tunnetta ! Very Happy

Mä voisin tähän randomina lisätä et täällä on ehkä maailman oudoimmat hymiöt mitä oon ikinä nähny. Siis oikeesti kuka käyttää pig albino cherry cat rendeer cyclops clown Arrow alien farao flower afro tollasia hirvityksiä missään?! :DDDDDDD

115Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 8:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe varo vaan kohta tilaan itelle samat haha! :-D
Milla no tietenki tykkäsin ♥ & mä sain kuulla mun enolt että mite mut tunnistaa mun naurusta ja jotain muutaki mun kikatus-hihitys-nauruun liittye :c

mua ei pitäs päästää vähää aikaa kaupoille XDD oon käyny kaupungis nytte 3x viikon sisää ja tuhlannu iha täälläki ja tänääki tuhlasin _Seppälään yli 50e mitä en oo ikinä enne tuhlannu yhtee kauppaa kerralla lol.

116Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 To 26 Heinä 2012 - 22:26

Sarqai

Mileaz kirjoitti:

Mä voisin tähän randomina lisätä et täällä on ehkä maailman oudoimmat hymiöt mitä oon ikinä nähny. Siis oikeesti kuka käyttää pig albino cherry cat rendeer cyclops clown Arrow alien farao flower afro tollasia hirvityksiä missään?! :DDDDDDD

Siis mä oon tehy yhe viestin mis käytin jokikistä hymiöö mitä täält löyty:D Se oli hauskaa! NOT

Joo nii ööh ahahahaaa mun pikkuveli koitti hikihatus oppii kaikkien 1D jätkien nimet:'D
JA nyt en tiiä pitäiskö mennä tänää väskii ku sit menis tallireissu nii myöhää:d

117Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Pe 27 Heinä 2012 - 1:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz & Peetu; Mun on nyt kyllä pakko kysyy et mitkä teiän kengän koot on ? ku nimittäin mulla on n.41.....mut hähä mun siskolla on vielä isompi(sil on 42),btw sellane 37 kokone olis söpö ♥️ ja Mileaz; kiitti vinkistä Very Happy pitääpäs käskee äitin ostaa mulle nuo Very Happy ja toi possu on sitäpaitsi mun lempihymiö xD nojoo noista hymiöistä kyllä suuri osa on tosi outoja Very Happy

Zumbavaatteet(zumbashop.fi) on ihan sairaan hienoja ni näytin äitille muutaman ja se sano et ainaki tollaset sen on kyllä pakko ostaa jossain vaihees mulle ja sit ehkä yhteensopiva toppi ja muitaki zumbavaatteita ♥️ Sit äiti sano et noi Mileazin linkkaamat kengät on tosi hienot et sit ku mennään anttilaan ni pitää ostaa sellaset mulle Smile

118Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Pe 27 Heinä 2012 - 5:07

Mileaz

Mileaz

Eveliina no onpahan omaperänen nauru jos ei muuten, ajattele positiivisesti ! (:
Sara joo mä huomasin sen sillo joskus ja järkytyin suuresti... Hei miks mun veli ei oo noi omistautuvaine mun sosiaalisen elämän varastaneille ja kattoo mua vaa sillai etkai oo tosissas noiden kanssa. :DDDD Kyllä, olen hyvin tosissani ja suhteeni julisteiden kanssa käy kuumana.
Louizz mun jalka on 41 Very Happy Viel viime kesänä meni 40 ja 41 oli liian iso, mut nykyää mun varpaat vähintää murtuu jos laitan koon 40 jalkaa. Siks puolet mun kesäkengistä joutu heittää huisii ja mua harmitti... Uu vähän siistit noi housut ja kivaa jos saat noi kengät!! :-)

119Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Pe 27 Heinä 2012 - 5:35

jonskauu

jonskauu

Mun jalka on niin pieni teihin verrattuna :O Very Happy Mun kengännumero on aina 35-36 joten arvatkaa miten vaikeeta on löytää kivan näköset kengät kun mun pitää ostaa ne lasten ostastolta Very Happy Sit niissä kaikissa on aina jotai prinsessan kuvia ni tulee vähä semmonen 'joooo-o' olo!

120Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Pe 27 Heinä 2012 - 11:31

Peetu

Peetu

Louizz mulla on siro 45 (: noei, mun räpylä on 40 mutta mulla on parit 41, se riippuu nii sen kengän mallista (:

jonskauu arvaa mitä tuskaa on ku ikinä ei löydy mun kokosii kenkii ku kaikki on mennyt ku 40 taitaa olla naisten suosituin koko ! varsinkin jos löytyis alesta jotai kivoi kenkii nii voi olla varma että ei löydy.

121Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 Pe 27 Heinä 2012 - 12:03

Veeranen

Veeranen

mua ärsyttää ku mul on 38 sit aina ne koot on loppu ku se on aika perus koko D:

122Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 2:40

Sarqai

Hahaa mul o 38&39;)

123Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 5:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mul on 37&38 :-D mä oon tosi tyytyväine mun jalankokoon mut sitte toisaalt tahtosin just jonku 39-41 välilt että vois ostaa iha älysiistei miestenkenkii :-D

Louizz uu vähä siistit noi housut!!
Veeranen sama tunne _aina ku yrittää ettii nettikaupast tai muualt jotai siistei kenkii:-D

hei te jotka katoitte eilen olympialaisten avajaisseremonian kokonaan, tuliko Iso-Britannian joukkue viimisenä vai missä vaiheessa niistä maista? mä katoin lähes kokonaa mutta sitte mua alko väsyttää siinä joskus N'n kohalla ja nukahin pari kertaa ja lopulta lähin nukkuu Z'n kohalla ku veli kävi kolmatta kertaa potkimassa mut hereille :-D

124Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 7:32

Mileaz

Mileaz

"Milla."
"No mitä Milo?"
....
....
....
"Voiks hevoset olla homoja?"
O_Ö KIVA XDDDDDDDDD Mistä hitosta seittemävuotias saa tollasta päähänsä?! :DDDDDDDDD

Hauskinta täs on se ku rupesin miettii et voiks ne olla? :o

125Random #12 - Sivu 5 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 8:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Tietäisitki millasii kysymyksii mun 6 vuotias veli saa päähänsä...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa