One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

1Random #12 - Sivu 3 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

51Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 12:43

Veeranen

Veeranen

im confused o.o yks tuttu sano et se sai kesän alus päättotodistukse, mut tänä kesänä se kävi vast kai ripari? o.o HOW THAT CAN BE POSSIBLE? Surprised

// btw meve ? Very Happy:D

52Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 21:55

Peetu

Peetu

veeranen: jos se on syntyny jotenki tyylii 1.1.1997 kello 00:01 nii periaatteessahan se on voinu käydä peruskoulun '96:n kaa mutta sit se saa käydä riparilla vast tänä kesänä (:

hehee mä venasin viime lokakuus The Baseballsin keikaille 8h ja sit pääsin eturiviin mutta aattelin jo nyt kysyy että sitten joskus kun pojat saadaan suomeen niin oisko täällä ketään joka ois valmis venailee mun kaa semmosta 15 h ? tai pitää vähän kattoo miten suosio kasvaa mutta tarvittaessa jopa pidempään ?

53Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 22:09

jonskauu

jonskauu

peetu: mä tuun sun kaa jonottaa :-) !!

Hyvää nimipäivää minä! Very Happy

54Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 0:42

Peetu

Peetu

jonskauu ihanaa ! ja hyvää nimpparia sinä ! :D

55Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 0:46

zehe

zehe

Hyvää nimpparii jonskauu!! Smile Mullaki on nimpparit, hyvää nimpparii mä! (oon siis Jenna, kukaan ei enne tiennykkää täällä mun nimee:D)

56Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 1:56

Mileaz

Mileaz

Joo mäki voin tulla Peetun ja jonskauun seuraks sinne jonottaa :-D Tulisin muute ihan oikeesti vaikka vuorokautta ennen jos se siitä ois kiinni !!
Sanoin tänää äitille että mä vaikka kävelen Helsinkii niiden keikalle jos ne joskus tulee, sit se laitto kämmenensä mun otsalle ja oli sillai "taiat olla ihan muuten vaa sekasin." :DDDD JEE

Hyvää nimipäivää jonskauu ja zehe !!
Mulla on molemman nimen nimpparit samana päivänä, 19.5. :-D Muistan ikuisesti ku kutosella mun nimipäivänä meiä kouluu tuli pommiuhkaus joka oli sit jonku senajan seiskaluokkalaisen sairas pila!

57Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 5:48

vilqu

vilqu

Hyvää nimipäivää jonskauu ja zehe!!
Mileaz sanoisiko fiksu seiska !!

Tää netti toimii täällä mökillä vähän vaihtelevasti et voi heittää sut ulos ihan koska vaan.. Tosi kiva! No sentään toimii.. (:

58Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 6:25

zehe

zehe

^^kiitti teille!

Joku pelleilee nyt mun kanssa. Sain viime yönä tekstarin jostai oudost numerost "moi Smile" vastasin moi ja ihan nätisti kysyin kuka hän on Very Happy ...noh eikös vastaus tule "kukas sä oot?" Mua ei sitten tommonen pelleily kiinnosta enää pitkän vertaa. En tie onko tyttö vai poika mut jos se kuvittelee et jotenki lämpeen tollaselle tai on olevinaan mukamas hauska niin adios vaan! Very Happy Vois yrittää soittaa tohon (ei muute löytyny numerotiedustelust) ei varmana kehtais edes vastata! lol... ei sillä että oisin jotenkin tosikko, kyl mä vitsei ymmärrän mut nää on sellasii ku pistää ärsyttään!

59Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 6:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

hyvää nimpparii zehe & jonskauu !!
mä vihaan mun nimpparii, 24.12
& 4 päivää mun synttäreihiiin jee ♥

/ PAKKO LAITTAA TÄÄ XDDDDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

60Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 10:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

zehe; tiiän ton tunteen.Mulle kerra soitti joku tyyppi vieraasta numerosta(ei löytyny sitäkää numerotiedustelust) sit ku mä vastasin ni se katkas,noh ei siinä mitään mutku se soitti toisenki kerra ja sama peli,sen jälkeen se laitto mulle viestin moi.Sen jälkeen se teki mun siskolle saman jutun.Ekan kerra vastattii iha normaalisti (mä vastaan aina puhelimeen et joo tai sit jos soittaja on tyylii mun iskä,äiti tai joku kaveri ni sit sanon jotain tyhmää(aina eri asian tietysti)) ja sit toisen kerra vastasin oikee todella ystävällisesti karjasin et "NO!!!!!??? MITÄ ASIAA VASTAA" ja mun siskon kännyyn samalla lailla.Muuten olis voinu aatella et ku mein molempien numerot saa numerotiedustelust äitin nimellä et se soitti väärään mutku se moi meni yli xD sit me pommitettii sitä mun kaverin,äitin,siskon ja mun omal kännyl nii kaua et se lopuks vastas mun kaverille iha nolona et "anteeks ei ollu tarkotus,se meni väärään numeroon" xD btw sil oli tosi hotti ääni,kuulosti vähä Harryn puheääneltä ,kuitesi vaa Harry siel soitteli

Stypay; haha repesin tolle videolle

Mun sormea kutittaa,iha oikeesti mä syön sen pia jos se ei lopu :DDD(okei nää on näitä mun viisauksia niiku"mulla on suolaa hiuksissa"ki)

61Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 12:34

vilqu

vilqu

Staypay hahaa, toi video!!
Louizz häpeisit jos se oli Harry et sä sit huusit sille!! Wink Ja sen"mulla on suolaa hiuksissa" muistan kyll ikuisesti, se oli ihan normaalia (:

62Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 12:56

_Blistex_

_Blistex_

Hyvää nimpparia zehe & jonskauu + minä :DD huhhuh, tänään onki monel ollu täältä nimpparit d:

63Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 13:25

vilqu

vilqu

Onnee vielä _Blistex_!! Vaikka kello onki jo yli puolen yön (:

64Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 13:28

Mileaz

Mileaz

Mä en vaan tajua kui aina ku Eveliina linkittää tänne jonku videon tai muute vaa nii se saa mun foorumin ihan sekasin.... Holy mole
Onnee _Blistex_'lle !!

Katoin äsken pitkästä aikaa Harry Potter & Salaisuuksien Kammio elokuvan, oon nähny sen viimeeks ööö no varmaa sillo ku se ilmesty VHS'nä kauppoihin. Eli vuonna tappivanukas.
Nyt oon tääl ihan et mun selän takana on joku kakskytmetrine käärme ja se tappaa mut sen keltasilla silmillää :-D

65Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 La 21 Heinä 2012 - 13:48

nealoves1D

nealoves1D

duddadaaaa oli iha sika kivaa discossa tänäää Very Happy me tanssittii mun ystävänkaa siin eka kahestaa ja ei tajuttu et yhet tytöt katto enneku ne tuli vaa sanoo yhen coolin liikkee jälkee et "wow can you do it again ! you're so good dancers" ja sitte oltii sillee "thank you" ja tehtii se uudestaa ja sitte ne yritti sitä samaa mut ne ei osannu :c sitte mee näytettii se vie uudestaa ni siin vaihees huomasin et tyylii puol tanssilattiiaa vaa kyyläs ku tanssittii ja sitte myöhemmi nähtii ku jotku teki niit meijä liikkeit Very Happy:D:D oltii just sillai hell yea ollaa aika famei :'D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

66Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 1:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilqu; tästä herää vaan yks kysymys,mistä Harry on oppinu Suomee?.Kuiteski yks on vaa opettanu sitä sille etkä oo kertonu meille et oot nähny sen ja et se nyt osaa suomee Very Happy Joo mun pitäis kyllä olla vähä(PALJON) kiltimpi jatkossa sille Very Happy

Se hetki ku pöydällä on irtokarkkipussi ja kattoo sinne minuutin välein mutta sielä ei oo mtn hyvää

67Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 1:28

Mileaz

Mileaz

Voih, tänää on tasan vuos Utøyan joukkosurmasta ja Oslon pommi-iskusta ): Jotain niin hirveetä ettei pysty edes käsittämään. 77 ihmistä kuoli niin turhan takia.

68Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 1:45

Veeranen

Veeranen

^^ en ymmärrä kui joku voi tehä jotai sellast :cc pitää olla mieles vinksahtanu joku D:

69Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 1:46

Sarqai

ONKS VEERA 13 OMFG

Joo mä tiedän eilen katoin just jotai muistotilaisuutta:c Hullu pitää olla!

70Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 2:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz koska linkkaan nii upeit videoit nii sen takii sun forkkas menee aina sekasi. ok hei :-D
Nea hei vähä siistii !! :-D tee joku video jossa opetat sen liikkee nii mä lähen jonnekki ulkomail tanssii nii vedän vaa sitä ;-) ok hei vol 2

oon pettyny, nukuin 12 asti vaikka yleensä mut herätetää viimistää puol 11. + näin karseeta unta DDD: siinä jokku tyypit yritti tappaa mua ja jotai mun tuttui jossai ihmeen maatilamajatalos johon kuulu kans laskettelurinteit ja ne sai tapettuu _kaikki muut siel olevat tyypit paitti mut. yh miks nään aina tollasii pelottavii unii

71Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 2:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson;(oon muutes vihdoin oppinu kirjottaa sun nickin lunttamatta tuolta ala puolelta) Mäki näin viime yön aika karseeta unta,pakenemista,tappamista,kamppailua,pommeja ymym me kai jahdattiin jotain murhaajaa mut se oli silti pelottavampi uni ku esim Criminal Minds tai CSI.Mut mä tiiän et mun pahat unet johtu siitä että otin illalla maximi määrän särkylääkkeitä vatsakipuun(menkat <3<3<3<3<3<3<3) mitä mun painone saa ottaa.

72Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 3:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz haha hyvä!:-D hyyii vähä kamalaa :cc

73Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 3:38

Veeranen

Veeranen

Sara: meinaaks mua ? Very Happy

74Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 4:05

Mileaz

Mileaz

XXDDDXDXDDD EIHH
En tajuu mikä täs oli nii hauskaa mut nauroin ihan sikana ku luin äske et Robin Packalenin toinen nimi on Kevin!!!!!!! :DDDD

75Random #12 - Sivu 3 Empty Vs: Random #12 Su 22 Heinä 2012 - 6:36

Veeranen

Veeranen

Onks sen toinen nimi Kevin ? O.o Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa