zehe; tiiän ton tunteen.Mulle kerra soitti joku tyyppi vieraasta numerosta(ei löytyny sitäkää numerotiedustelust) sit ku mä vastasin ni se katkas,noh ei siinä mitään mutku se soitti toisenki kerra ja sama peli,sen jälkeen se laitto mulle viestin moi.Sen jälkeen se teki mun siskolle saman jutun.Ekan kerra vastattii iha normaalisti (mä vastaan aina puhelimeen et joo tai sit jos soittaja on tyylii mun iskä,äiti tai joku kaveri ni sit sanon jotain tyhmää(aina eri asian tietysti)) ja sit toisen kerra vastasin oikee todella ystävällisesti karjasin et "NO!!!!!??? MITÄ ASIAA VASTAA" ja mun siskon kännyyn samalla lailla.Muuten olis voinu aatella et ku mein molempien numerot saa numerotiedustelust äitin nimellä et se soitti väärään mutku se moi meni yli xD sit me pommitettii sitä mun kaverin,äitin,siskon ja mun omal kännyl nii kaua et se lopuks vastas mun kaverille iha nolona et "anteeks ei ollu tarkotus,se meni väärään numeroon" xD btw sil oli tosi hotti ääni,kuulosti vähä Harryn puheääneltä ,kuitesi vaa Harry siel soitteli
Stypay; haha repesin tolle videolle
Mun sormea kutittaa,iha oikeesti mä syön sen pia jos se ei lopu :DDD(okei nää on näitä mun viisauksia niiku"mulla on suolaa hiuksissa"ki)