One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 7]

1Random #12 - Sivu 6 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

126Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 10:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla XDDDDDDDDDDDD ehkä se on nähny kaks poikaa pusuttelemassa jossai hevosaitauksen ääressä??

https://twitter.com/#!/penguiniam

127Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 12:06

vilqu

vilqu

Okei, mä oon ollu forkalla viimeks kivikaudella enkä ees ilmottanu mittään et lähen koska meille tuli viime keskiviikkona "äkkilähtö" mökille (: Ei mitenkään hirvee äkkilähtö mut sellanen et en enää ehtiny kotona käymään koneella kertomassa et häivyn, noo.. Ehkä te ootte selvinny ilman muaki pari päivää Very Happy Ja nyt mä oon taas vihdoin koneella!! Oon ollu kaks kokonais päivää ilman konetta (: Viime viikolla mulla oli estekurssi ja eilen lähettiin mökiltä ja mentiin suoraan tallille ja oltiin siellä sit koko loppupäivä. Nukuin yön kotona ja aamulla vähän ennen yheksää taas lähtö tallille ku oli estekisat (: Hyvin meni! Oltiin kaikkein nopeimpii mun kuti Hekan kanssa mut sit uusinta radalla se pudotti yhen puomin ni ei sit voitettu, vaiks ilman sitä yhtä pudotusta oltas.. Sit ennen kisoja Helka potkas mua päähän (: Kuulostaa paljon hurjemmalta ku oikeesti oli.. ja kisojen jälkeen mentiin mammalle siskon kanssa syömään ja sen jälkeen Saran ja naapurin kaa äsken uimassa (: Siinä nyt mitä oon tässä pari päivää tehny ku mua ei oo näkyny (: Mut oli kyllä teitä ikävä!! <3

128Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 12:17

Veeranen

Veeranen

Huh :c tuol jossai ukkostaa ja mä en tykkää :c

129Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 La 28 Heinä 2012 - 12:37

vilqu

vilqu

Tuol ulkona on ihan tropinen ilma, tosi lämmin ja silleen (: Mentäis siskon kaa ulos nukkuu jos sillä ei ois huomenna kavereiden rippijuhlii ku se ei haluu hyttysen puremii.. Very Happy

Täällä ukkostaa ihan sairaasti taivas välkehtii kahen sekunnin välein, siis koko taivas välähtää ja jyrinää kuuluu ja vettä tulee ihan kaatamalla!! Seisottiin äsken äitin kaa ulkona kattomassa tota ilotulitusta Very Happy

130Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 6:32

Evee

Evee

Kotona taas vaihteeks Smile
Just nyt ku tulee kotiin ni tulee lämmin sää -.- Mökil ois päässy sentään uimaan. Höh.

Stypay Iso-Britannian joukkue tuli viimisenä

131Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 8:53

jonskauu

jonskauu

Eilee olin kaverin synttäribileissä ja oli semmoset juhlat että menin vasta tänä aamuna kuuden jälkee nukkuu.. oli muute iha hemmetin pelottava yö kun salamoi ja ukkosti monta tuntii putkee!

132Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 9:32

Sarqai

Just siistii ku ukkosti:D

133Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 11:37

Veeranen

Veeranen

no hyi ei ollu D: en oo ikinä ennen pelänny ukkost noi paljoo ku viime yön D::

mua ärsyttää ku mun hiukset on lyhyet D:: haluisin pidennykset, tai ees klipsipidennykset mut noi tuski suostuu :c

134Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 11:58

_Blistex_

_Blistex_

Tääl ukkosti vaa eilen illalla, sit yöllä vähän jyrähteli (: Oon pienempänä pelänny iha sairaasti ukkosta mut eilenki mä vaan kattelen hymyillen taivasta mis ain välillä välähti. :DD

135Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Su 29 Heinä 2012 - 12:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tohon salamointii & jyrähtelyy, oltii lähös tänää tupoksen abc'lt nii alko sataa iha kaatamal just ennenku päästii ulos ja siinä pihalla salamoi ja kaikkee, yks pikkupoika itki siinä mummonsa sylissä :-( <3 si päästää motaril nii hyvä ku näkee eteensä ku tulee nii paljo vettä + siihe välähtelyt + jyrinät iha lähellä, oli aika pelottavaa :-D se sitte loppu ja päästii oulaisten & ylivieskan välille nii jäätii johonki 'ruuhkaan' jossa seistii ehkä joku 30min kauemminki mahollisesti, nii lopulta saatii selville että siinä on vissii ollu joku trombi tai jotai joka oli repiny puita juurineen maasta ja joku puu oli kaatunu asuntovaunun päälle mikä sitte oli aiheuttanu ton ruuhkan ... oli iha himosti autoi molemmin puolin venaamas että pääsis pois. surkuteltii äitin kaa vaa niitä moottoripyöräilijöit jotka meni just ouluun päin että mitä ne joutuu kohtaamaan siel lapis :-D

136Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ma 30 Heinä 2012 - 0:03

vilqu

vilqu

oli aika hienot saamt viime yönä!! Very Happy Pari kertaa tuli oikeen sellane "räjähdys" (:

Stypay ou kiva siellä on sit saatu oikeen vahinkoa aikaan.. :/

137Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ma 30 Heinä 2012 - 0:04

Sarqai

ÄRSYTTÄÄ en saa purtuu hampait kiinni ku mul laitettii kumilenksut.. vatutus iski:d
Ja VITSIT miten coolit salamat:D

138Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ma 30 Heinä 2012 - 5:54

jonskauu

jonskauu

Mä vein tänää sen mun puhelimen huoltoo ja siellä sanottii, että luultavasti joudun ite korvaa sen näytön halkeeman, mutta se että ne toiminnot ei aukee ni ei oo kyllä mun vika ja ne nyt koittaa sit korjata sitä. Ihan outoo olla nyt tämmösellä 'normaalilla' puhelimella :-D tai siis kun oon nyt tottunu kosketusnäyttöön ni tää puhelin minkä sain käyttöö siks aikaa on tämmönen ei-kosketusnäyttö. Koko ajan mä rupeen hakkaa tätä näyttöö mut sit tajuun että ei se toimi niin Sad

139Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ti 31 Heinä 2012 - 6:46

Mileaz

Mileaz

Haha pitää tulla tänne nyt äitinkin uhalla :DDDDDD

Joo mullon tänne sivustolle kielto 14.8. asti koska äitillä meni hermot mun kanssa (ei saavutus tai mikää) kun se yritti kovasti sirkutell mulle kuin mulla ja sillä mun jätkätyöparilla vois ihan hyvin syttyy romanssi (inhoon sitä poikaa vaikken ees kunnolla tunne sitä) nii sit vaa tokasin siihe läpällä et mihin tarviin poikaystävää ku viis mua oottaa BriteissäVery Happy Nii sitten äiti suuttu ja sano et tää alkaa menee jo liian pitkälle enkä saa enne koulujen alkua kuunnella yhtää niitte musaa tai olla just missää niihi liittyväs sivustos <3 Sit äiti tietää et käyn täällä ja se kekkas mikä mun käyttäjätunnuksen nimi tääl on nii nyt se stalkkaa tätä päivittäi et oonko tuol vuorokauden sisällä kirjautuneissa. Moi vain äiti luet tän kumminkin:)

Mut ehkä teille tekee vaa hyvää pysyä musta hetken aikaa kaukana:D nähhään sit taas kahen viikon päästä.

140Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ti 31 Heinä 2012 - 9:55

Peetu

Peetu

Mileaz, voi ei ! :D näkyillään sit taas parin viikon päästä !

tiedättekste miten ihana fiilis on sitten kun on saanu just siivottuu huoneen ja kaikki on ihanan siistiä ? siis inhoon siivoomista yli kaiken mutta tää fiilis ku huone on siisti, ahh ♥

141Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ti 31 Heinä 2012 - 10:48

jonskauu

jonskauu

Saatiin tänää iha maailman paras idea kamujen kans! Me päätettiin et lähetää pikku yö-retkelle eli hengaillaan vaan ympäri kaupunkia ja käytii ostaa kaupasta yli sadalla eurolla ruokaa ja juomista mukaa.. Very Happy mahtaa tulla mukava yö!

142Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ti 31 Heinä 2012 - 12:44

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: eikä :'D mutmut, nähään sit parin viikon pääst (:
Peetu: Ah, tiiän et siit tulee ihan mahtava fiilis, kokemusta on C: Nyt vaan ei oo yhtään semmonen olo, tää mun huone on ku pommin jäljiltä :DD
jonskauu: oo teil tulee varmaa hauskaa siel (:

Ihanaa katella olympialaisii vaikka harmittaaki ku suomalaiset ei oikein pärjää. Eilenki tuli niitä miesten telinevoimisteluu, tosi taitavii oli ja vieläpä hyvännäkösiiki ;D Joo, en oo parina päivänä muuta telkkarista kattonukkaan ku olympialaisiii ja jos tää tahti jatkuu ni mun nenä on kohta liimautunu kiinni toho ruutuun :DD

143Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 0:09

vilqu

vilqu

Mileaz voi ei Sad No nähää parin viikon päästä!!

Meijän naapurit lähtee tänään kolmeks viikkoo Australiaan ja mä hoidan sit mun parhaan kaverin kasvihuonetta sen kolme viikkoo!! Jee (:

144Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 2:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ mä katon olympialaisii vaan hyvännäköste miesten takii ja hevosurheilun :-D olin tosi pettyny eile että ei tullukkaa kenttäratsastusta ku piti tulla infon mukaa :-(

ää vitsi luin eilen matkalehtee nii tuli taas yhtäkkii kauhee himo että ens kesänä on pakko lähtee interreilaamaa !! sain jo mun yhen ystävän kiinnostuu siitä :-D kateltii kans eile tädin kaa et jos lähettäis käymää päiväks Tukholmas tai sitte Tallinnas ennenku koulut alkaa :3

145Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 4:20

jonskauu

jonskauu

Teidän pitää auttaa mua! Mun poikaystävä herätti mut soittamalla ja kysy et haluutko lähtee Espanjaan. Olin iha et hääh ja se sit selitti jotain et ne lähtee niiden perheen kans tekee ihan parin päivän matkan
Barceloonaan ja et jos mä haluun niin voisin lähtee mukaan. Ja siis se on semmonen et otetaa vaa lennot ja varataa joku random hotelli ja sit ollaa vaa pari päivää ja tullaa takas Suomeen. Mun ei tarviis ite maksaa kun lennot ja sit tietty mitä siellä ostelen.

Mun mielestä ansaitsisin lähtee, koska mun pikkusisko lähtee sen kaverin perheen kaa huomenna viikoks Turkkiin ja koska muutenkin tää kesä on ollu iha tyhmä. Mut sit tulee ne miks tää on vähä huono idea mun kannalta.. me siis lähettäis jo lauantaina, mut en tiiä et miten mun vanhemmat suhtautuu tälläseen äkkilähtöön vaikka en usko että ne kieltääkään mua lähtemästä, enkä oikee itekkää tiiä onks nii hyvä lähtee näin lyhyellä varotusajalla. Sit toinen on, et mä en oo ollu kovin kauaa poikaystävän kanssa yhessä et oisko outoo lähtee näin nopeesti sen koko perheen kans ulkomaille. Ollaan tietty tunnettu poikaystävän kanssa jo tosi pitkään ja sen äiti kyllä tuntee mut hyvin, koska meidän äidit on ystäviä keskenään. Sit yks ongelma on kans se, että mulla ei oo hirveesti rahaa koska mun viimesetki rahat menee nyt niihi festarilippuihin..

Toisaalta mua houkuttelis lähtee tositosi paljon ja katoin äsken Barcelonan säätäkin, niin siellä on joka päivä +30 astetta joten ois kiva lähtee vähäks aikaa lämpimään ja saada kiva lopetus lomalle. Ääää tosi ärsyttävää kun tekis hirveesti mieli vaa lähtee mut sit järki sanoo, että pysy täällä. Ei mulla muuta paineita tässä oo kun et mun pitäis päättää tänä iltana jo et lähenkö vai en :-DDD

146Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 6:06

Vieraili

Vierailija

jonskauu, sinuna mä ainakin tarttuisin tohon tilaisuuteen! vaikka onki aika lyhyt varotusaika, ni kyllä se mun mielestä kannattaa. jälkikätee voit alkaa katumaa josset ny lähe :')))

njoo, ja mä oon täällä sit uus kasvo, eile liityin (;

147Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 9:30

Sarqai

Jonskauu: Sinuna mä en sit lähtis, mut oma valinta.. Enhämmä tiiä mimmosta sulla on elämä muutenkaa, et kannattaako:d MUTTA näkemiin ja ota aurinkoo meijänki puolest jos lähet(:

148Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 10:45

Peetu

Peetu

jonskauu go for it girl ! jos teidän mamat tuntee niin eihän siinä silleen oo mitää kovin suurta kynnystä lähtee ku meet kuiteski tuttujen kanssa. ja noi raha-asiat, jos pyytäisit vanhemmiltas rahaa ja sit lupaisit tehdä jotai kotitöitä, esimerkiks imuroida talon kerran viikossa vaik parin kuukauden ajan ? toivottavasti lähdet, koska toi kuulostaa niin ihanan täydelliseltä ja uskon että tuut katuu jos et lähde !

149Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 11:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu tietenki lähet!! jos ootte tuntenu pitempää ja teiä äititki tuntee nii ei se oo nii paha ku et lähtisit tyylii tuntemattomie kaa :-D ja just niinku Peetu kerkeski jo ehottaa noitte raha-asioitte kannalta, tai sitte pyyät vaikka lainaan vanhemmiltas jonku verran ja maksat takasi sitte myöhemmi ku saat rahaa :-)

150Random #12 - Sivu 6 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 11:23

jonskauu

jonskauu

Nyt sit varattii matka ja mä lähen lauantaina kohti Barcelonaa :--) puhuin vielä mun vanhempien kans ennenku tein ite mitää päätöksiä ja äiti oli heti, että joojoo totta kai meet, mut iskä ei tykänny ideasta. Äiti sai kuitenki puhuttuu sille sit järkee ja saan myös rahaa mukaan mut joudun sit tekemään sen eestä töitä kotona ja teen enemmän juttuja mun pikkuveljien kanssa ja sit lupasin käydä myös mummin luona enemmän! Oon iha innoissani :-DDDD

Sit oli hyvä kun äiti vaa sano mun poikaystävälle, että mua ei sit mihinkää baareihi viedä. Ja oltii vaa et joo ei tietenkää, että enhän mä pääse ees sisälle niihi ku en oo vielä täysikänen, mut Espanjassa kuulemma ei tarkisteta mitää ikiä ellei näytä iha joltai 10v'ltä ja varsinkin jos on tämmönen 'nuori nätti tyttö' nii ne vaikka maksaa mulle että meen sinne sisälle :-D oltii vaa et joooo me mennää kiltisti sit vaa hotellille ja sit ku oltii kahestaa ni alettii jo vaa suunnittelee et EI HEMMETTI mehä lähtää bilettää! HAha okei mä kuitenki varmaa oon jo yheksältä menossa nukkumaa :-(

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa