Teidän pitää auttaa mua! Mun poikaystävä herätti mut soittamalla ja kysy et haluutko lähtee Espanjaan. Olin iha et hääh ja se sit selitti jotain et ne lähtee niiden perheen kans tekee ihan parin päivän matkan
Barceloonaan ja et jos mä haluun niin voisin lähtee mukaan. Ja siis se on semmonen et otetaa vaa lennot ja varataa joku random hotelli ja sit ollaa vaa pari päivää ja tullaa takas Suomeen. Mun ei tarviis ite maksaa kun lennot ja sit tietty mitä siellä ostelen.
Mun mielestä ansaitsisin lähtee, koska mun pikkusisko lähtee sen kaverin perheen kaa huomenna viikoks Turkkiin ja koska muutenkin tää kesä on ollu iha tyhmä. Mut sit tulee ne miks tää on vähä huono idea mun kannalta.. me siis lähettäis jo lauantaina, mut en tiiä et miten mun vanhemmat suhtautuu tälläseen äkkilähtöön vaikka en usko että ne kieltääkään mua lähtemästä, enkä oikee itekkää tiiä onks nii hyvä lähtee näin lyhyellä varotusajalla. Sit toinen on, et mä en oo ollu kovin kauaa poikaystävän kanssa yhessä et oisko outoo lähtee näin nopeesti sen koko perheen kans ulkomaille. Ollaan tietty tunnettu poikaystävän kanssa jo tosi pitkään ja sen äiti kyllä tuntee mut hyvin, koska meidän äidit on ystäviä keskenään. Sit yks ongelma on kans se, että mulla ei oo hirveesti rahaa koska mun viimesetki rahat menee nyt niihi festarilippuihin..
Toisaalta mua houkuttelis lähtee tositosi paljon ja katoin äsken Barcelonan säätäkin, niin siellä on joka päivä +30 astetta joten ois kiva lähtee vähäks aikaa lämpimään ja saada kiva lopetus lomalle. Ääää tosi ärsyttävää kun tekis hirveesti mieli vaa lähtee mut sit järki sanoo, että pysy täällä. Ei mulla muuta paineita tässä oo kun et mun pitäis päättää tänä iltana jo et lähenkö vai en :-DDD