One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 7]

1Random #12 - Sivu 7 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

151Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 12:24

Vieraili

Vierailija

jonskauu, hyvää lomaa sulle sitte vaan! ota ny rennosti ku siihe on mahollisuus! :'))

152Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 12:39

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: hauskaa lomaa sulle, hyvä ku oot menos sinne koska toi kuulosti niin täydelliseltä ku vaan voi olla C:

153Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ke 1 Elo 2012 - 22:53

zehe

zehe

jonskauu hyvää lomaa, pidä hauskaa! Smile

154Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Pe 3 Elo 2012 - 2:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon kotona taas :):)

155Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 La 4 Elo 2012 - 9:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tulee kyllä tublat mut mun bestiksen/serkun/naapurin äiti voitti just suomen mestaruuden ampumajuoksussa :)

156Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Su 5 Elo 2012 - 8:05

vilqu

vilqu

Louizz, onnea sille!!
jonskauu HYVÄÄ MATKAA!!!

Kävin just hoitaa mun naapurin/bestiksen kasvihuonetta (ne on siis siellä Australiassa) oli vähän kuivaa.. mut kyll se siitä (: Otin yhen kurkun mukaani ja niitten pihalla oli kuollut lintu, yök!! Ja ai niin mä ja Sara hankitaa radiopuhelimet ja jutellaa niitten kaa toisillemme ni säästä puhelinlaskuu!

157Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Su 5 Elo 2012 - 8:14

Sarqai

Vilkku: Sun pitää 1. Tehä ny fb ja 2. ettii esim. tarjoustalon nettisivuilt näit radiopuhelimii koska mä en löydä:d

158Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ma 6 Elo 2012 - 0:15

Mileaz

Mileaz

Kivaa Nea ku oot takasin Smile
ja vilqulle sekä Ainolle synttärionnittelut multa vaikka vähän myöhässä! Parempi myöhään kun ei milloinkaan, eiks je;)

mun kaunis 1D kielto vähän kusee mut ei se haittaa, äiti eipääse koneen ääree kahtee päivää nii käytän tilaisuuden hyväks :DD

159Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ma 6 Elo 2012 - 0:58

vilqu

vilqu

Mileaz KIITOS!!
Hehee, sain meijän porukoilta eilen synttärilahjan (: sain sellasen kivan mekon jota oon kattonu pari kertaa kaupassa ja sit sain Robin synttärikortin Very Happy Sanoin nimittäin kerran äitille läpälä et haluun koska näin sellasii cittarissa ja se oli sit ostanu (: siinä lukee "hei, tää on sulle t:Robin" ja sit on robinin nnimmari (: Saan kyll vielä ku vaan tilataan vaan ni 1D hupparin synttäriahjaks!!! <3

160Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 3:25

Sarqai

INKAAA Hyvää syntymäpäivää(:

161Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 10:06

Peetu

Peetu

hyvää synttärii kaikille joilla nyt semmoset sattuu olemaan ! (:

vietin tossa ehdottomasti kesäloman parhaat 5 päivää parhaan kaverin kaa ♥ käytiin lintsillä 2 kertaa ja kahden päivän (okei toisena päivänä oltiin iltahupi-rannekkeella) aikana vedettiin vuoristorata 59 kertaa !! repikää siitä (; muutenkin vietettiin parasta aikaa kun ei todellakaan nähdä kuin pari kertaa vuodessa jos sitäkään niin nyt hulluteltiin oikein kunnolla !

162Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 11:13

nealoves1D

nealoves1D

oon jutellu tänää puhelimes varmaa yhteensä joku reilu 2 tuntii mun kolmen frendin kaa joit en nää usei. Oli iha sika kiva jutella ja vaihtaa kuulumisii ja vuodattaa kaikkee ja sillee SmileSmile nuo on kyl varmaa mun tärkeimmät frendit <3 ja viel seki plussaa et ovat kaikki directionereit (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

163Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 11:49

Veeranen

Veeranen

http://www.tablespoon.com/recipes/oreo-stuffed-chocolate-chip-cookies-recipe/1/ ku tohon tarvii jotain tietyn määrän ja siel on tyylii "1 cup" ni meinaakse cup niinku desii o.o

164Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 14:26

nealoves1D

nealoves1D

Oon ylpee itestäni ! Oon saanu nytte aikaliki päätettyy minne haen(ihmetelkää vaa et miks jo nytte, mut pitää suostutella vanhempii ja ottaa viel opon tunneil lisää selvää et kui tää homma skulaa, ni oon tosi ilone et oon saanu ajois päätettyy, ettei si tuu paniikkii just enne yhteishakuu, ku oon jo ehtiny tutkii kaike ;D). Mutjoosiis aijon hakee 1. Ypäjälle kaksoistutkintoo 2. Sotunkii 3. Tikkurilan lukioo c: aloin jo tänää ilal suostuttelee äitii(se ei syttyny tost ypäjäst), ni se ei ainakaa kieltäny, mut ei se viel kyl suostunukkaa... Kattoo ny et mite täs käy c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

165Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 22:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oonks mä ainut jolla alkaa koulu jo huomenna`?

ja nea ; btw sähän asut aika pääkaupunkiseudulla(kirjotetaanko se ees yhteen??) ? Paljo siel suurinpiirtein maksaa ratsastustunnit ?,mun sisko kuuli yheltä tyypiltä et paljo enemmä ku tääl(tääl nimittäin maksaa 15-20 € per tunti,yhel yksityisel vaa 10€) ja mä lupasin ottaa selvää ja aattelin et sää varmaa tiiät

166Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 22:42

vilqu

vilqu

Veera luulis mut mistäs minä tiedän (:
Nea mun yks tuttu tallilta jolla on oma hevonen, se on kans naapurin hyvä kaveri ni alottaa nyt syksyllä ypäjällä (:

Oltiin eilen siellä tulevien seiskojen vanhempaaillassa.. Aluks kaikki oli ihan sillee what?? mut kai se sitä ku kolme vuotta ollaan luokkana (: Sit ku meillä on koko koulussa sellaset väriryhmät et luokassa on aina väriryhmät ja sen kaa sit tehään aina kaikki ryhmätyöt ja istuutaa jotenki lähekkäi kaikis luokis ja tällee.. Ni mun väri ryhmässä on yks mun vanhalta luokalta kuutoselta sellanen tosi ärsyttävä tyyppi, taino se ei voi oikee olla ärsyttävä ku ei oikeestaan koskaa sano mittää.. Ja sit siinä on kaks jotain poikaa joista vaa toinen oli eilen paikalla ja se on ihan sairaan lyhyt (: No sit se viimenen, meijän ryhmäs on kolmas tyttö joka on sellanen jonka mun pari kaverii tuntee mut mä en oo koskaa varmaa ees nähny.. Mut mun ja sen vanhemmat on jotain hyvii ystävii et on ollu toistensa häissä ja äiti on ollu sen äitin pottareissa ja silleen, et toivon et meistä tulis jonkin näköset kaverit koska se vaikutti ihan mukavalta ja mä en jaksa kauheesti sitä mun luokalta tullutta koska jo sillon ku näin sellasta lapusta et se tulee mun luokalle ni olin ihan sillee EIII...!

167Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 22:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänään mun pikkusisko täyttää vihdoin 5. Annoin sille yhen paidan jonka ostin sille seppälästä ja sit tälläsen suihkusaippuan johon teippasin ja liimasin siihe ton tekstin päälle sellasen harryn kuvan joka oli sellane pieni tietokortti ja nyt se on harrysaippuaa Very Happy

168Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ti 7 Elo 2012 - 23:48

vilqu

vilqu

Louizz saatko laitettuu siitä Harrysaippuasta kuvaa? (:

169Random #12 - Sivu 7 Empty Vs: Random #12 Ke 8 Elo 2012 - 0:12

Sarqai

Oonks mä ainoo kenen mielest on järkyttävän hauska kattoo ku joku kessa täyttyy ja täyttyy ja modet ei ees huomaa mitää:DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa