One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #12

+9
_Blistex_
zehe
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Veeranen
Louizz_tomlinzon
Sarqai
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 7]

1Random #12 - Sivu 2 Empty Random #12 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200.. Jatketaa tänne (:

26Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 12:09

jonskauu

jonskauu

Tää on tämmönee pikane päivitys mut joku lukekaa täää ja SAVE ME :-D
okei ekaks, terkkuja Tallinnasta! Aamulla lähetää kohti Moskovaa ja autossa istutaa noin 14 tuntii ellei enemmänkin, riippuu vähä miten nopeesti rajanylitys onnistuu. Mut sitte se tärkeempi asia. Kaikki nyt varmaa tietää et Justin Bieber on tulossa Suomeen ja mun pikkusisko fanittaa sitä ihan kybällä ja on fanittanu sitä ihan Justinin alkuajoista asti. Äiti anto tottakai siskolle luvan lähtee kattoo sitä, mut pyys et mä menisin mukaa koska se ois eka kerta ku sisko menis mihikää tommosee isompaa juttuu ja mä oon ollu varmaa miljoonissa tommosissa nii osaisin vähä neuvoo siellä. Olin eka sillee, et no thanks koska en oo niin kova Justin fani, mut äiti sano et voisin pyytää jotai kaverii mukaa. Ongelma on se, että KUKAAN mun kaveri ei tykkää Bieberistä eikä suostu lähtee mun mukaa joten onks täällä joku halukas joka tulee mun ja mun siskon kaa sinne hengailee? siis tietty jos on aikeissa muuuteki mennä sinne päin tai jotai semmosta :-D Palaan taas myöhemmin adioos!

27Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Ke 18 Heinä 2012 - 12:31

vilqu

vilqu

Stypay repesin tolle sun vastaukselle Louizzille!! Very Happy
Nea kuulostaa kivalat ja TOSI kiva kuulla sustaki jotain, miss you!! <3
jonskauu toivon sun puolesta et saisit tonne jonkun kaverinki mut vaikka et sais ni tekisin kyll palveluksen mun siskolle jos oisin tossa tilanteessa ja lähtisin vaikka en sais kaverii kaa.. (:

28Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 0:21

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, mää saatan voidakki tulla jos saan vanhemmilt luvan SmileSmile ite oon kans ollu aikasemmi fani mut emmä enää nykyää sitä sillai fanita vaik sen musiikist tykkäänki. Mutjoo kattoo si 3 viiko pääst et mitä vanhemmat sanoo SmileSmile

ja sitten se eilinen disco ! Se oli jotaki nii ihanaa ! Siel oli sellai vaahtoteema eilen, elisiis me kaikki tanssittii siel bikinit pääl ja ne tyypit suihkutti semmosest tykist sellast vaahtoo Very Happy sitte ne kyllästy siihe vaahtoo ja alko ruiskussaa katost vettä sillee et tuntu et olis satanu Very Happy fiilikset oli iha huipus ja me otettii kaikki irti ku suomes ei todellakaa oo noi hyvii discoi missää ! onneks meil on viel vissii 7 bileet tääl SmileSmile
ja muute nuo jätkät on iha sika kivoi ! Me hengailtii niide kaa parvekkeel eile johoki vähä yli kahtee enne ku tää äiti tuli valittaa .. Very Happy me vaa juteltii, kuunneltii musaa, pelattii korttii ja sillee SmileSmile

buhahaha meijä isäntäperheen alakerras on wifi ja toi isä anto meil sen koodin ni saadaa käyttää niide nettii iha vapaasti ni muaki näkyilee si tääl Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

29Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 0:25

vilqu

vilqu

NEA!! Just siistin kuulonen disco Very Happy Tajusin muuten just et tuut kotiin päivän liian myöhässä koska mulla on 3.8. synttärit.. Smile Mut tuutko tollon 4.8. nii aamulla, päivällä, illalla?? Ja millane se isäntäperhe on ?

30Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 0:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea aaaa pikkase kuulostaa upeelt!! ah voin vaa kuvitel kui upeet tollane olis c: yks vaa bilettää siel haha;)
jonskauu nappaat Nean mukaas hih c;
vilqu arvaa repesinkö mä ku luin ton XDD & Nea skippaa mei molempie synttärit :c

meen tänää käymää kelas koulumatkatukihakemust täyttelees! & mä päätin et puhun isille & äitille tost dip dyest vast ku oon saanu uuen puhelimen :-D mul on täl hetkel nii paljo kaikkee mitä haluisin mutta haha jooh ..

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 1:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu; Mä meen sinne varmaa muutenki jos saan liput Smile

Toivottavasti Suomes ei oo kauheesti Bieberfeverin jäsenii ettei ennakkomyynti sit myy kaikkii jo loppuun

32Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 1:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz must tuntuu et ne liput menee jo aika nopeest :DD ku lukee tota fb sivuuki mis kaikki tyypit hehkuttaa & kertoo et mikkä liput meinaa ostaa nii must ainaki alkaa tuntuu tolt:D ku mul on jotai kavereit fbs jotka kirjottelee niihi keskusteluihi nii si luen aina niit. siel on kauheest jengii jotka on niinku jotai 13 & 14v nii ne hommaa vippei ja muuta.
& eka olin sillei et "JEE OON NII MENOS!1" mut ku kelasin et kui paljo ne liput maksaa ja mä tahon permannol ennemmi ku istuun nii ennemmi mä säästän rahat muuhu ku tuhlaan JBn lippuihi. ehkä säästän sitte 1D'n vippii c:

33Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 2:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ Mä kelasin et koska tota ennakkomyyntii ei oo kauheesti mainostettu,tietty fanit tietää sen mut silti aattelis et koska Justin ei oo mitenkää ite twitteris mainostanu sitä niiku joittenki maitten kohal,et suomes silti Bieberfeverin jäsenii ei oo kauheesti ton systeemin takia,siis ku siinä on pakko maksaa visal tai mastercardil et monien vanhemmat tuskin antaa luottokorttejansa tohon käyttöön.Onhan seki mahollisuus et ne myyään jo bieberfeveris loppuun mut mä veikkaisin silti et niitä varmaa sit tiistaina jonki verra viel on,silloin ne kylläkin voi mennä muutamassa minuutissa,korkeintaan tunnissa ja sitä paitsi ei ruotsissakaan niitä myyty bieberfeverin kautta heti loppuun(norjas taidettiin myydä(tai en oo varma)) toki ruotsissa mun tietojen mukaan se areenaki oli suurempi ku hartwall areena.Tai en mä tie,toivottavasti silti saa 2 lippua viel sillo Very Happy

34Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 8:52

vilqu

vilqu

Nyt pakkamaan ja illemmalla mökille.. Näkyy sit vast varmaan lauantaina (:

35Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 9:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

gosh oon kade lahjoille mitä Louis anto Eleanorille DDD:: KELATKAA OMA TEEMERKKI!! tahdoooon totaaa teeetäää vaikken ees juo teetä....
& sitte ku must tulee joskus Niallerin tyttöystävä (ok toiveajatteluu älkää pilatko tätä:-D) nii mun synttäreinä Niall saa hommata Nando's'in listalle jonku superhyvän ruuan joka kantaa mun nimee :-D

36Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 9:36

Mileaz

Mileaz

vilqu kirjoitti:Mileaz, mä rakastan sun uutta allekirjotusta!! Mistä teit sen?? :D
Haha kiitti!:D Siis niiku miten mistä tein? Löysin vaan ton kuvan netistä ja gimpillä leikin sen kanssa jotain

Nea oi vitsi kui kuulostaa kivsulle!:) mäki haluuuuunnnnnnnnn en kestä tätä homeluolakaupunkia
Eveliina o__O oikeesti ?? Huhhuh, no mikäs siinä ku rahaa piisaa:D Voin kuvitella siel Nandosin listalla jonkun "Eveliina's Chickens" ruoan ! :DDDD

Mua on jotenki alkanu kyrsimää nykyään ihan kaikki ja oon kokoaja kauhee turhautunu. Hirveintä on se, ku en ees tiedä mistä tää johtuu kun ei toi työkään nyt oikeesti oo nii hirvee mitä ehkä oon antanu ymmärtää.

37Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 9:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla no oon joo tosissani:D si mä aina tilaisin sitä hähä. no ennemmi mä sellase ehkä tahtosin mun poikkikselt ku jonku auton :--D ok olisha se autoki kiva mut ku kelaa että Liamki anto Daniellelle 50tuhannen auton huvin vuoks nii toi vaan on nii kamalan kallista että emmä kestäis DD: & anteeks että oon tälläne mun takii oot kumminki ): ♥

38Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 10:07

Mileaz

Mileaz

Höpönlöpö, miks mä sun takia tällane olisin? Jos ihan rehellisii ollaan nii sun kanssa jutteleminen piristää mun oloa aina tosi paljon.

39Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 10:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ AWW no nyt mä rupeen herkistelee :--D ♥

40Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 10:54

Sarqai

Mä en meinaa nyt sekaantuu teijän nettideittailuun, mutmut miks ihmiset väittää et 1D on tulos suomee? Siis yks kaveri sano et ne tulee siin koulun alkujen kohtii, sit joku sano et ne tulee 2013. DAFUQ MÄ RÄJÄHDÄN

41Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mun ja Millan deittailuun? XDD
& ei ne kyllä oo mun mielest ... DD:

42Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 11:11

Mileaz

Mileaz

^ Voih, näinkö surkeita me ollaan peittelemään meiän salaisuuksia? :--( Jäätiin kiinni, oh sorry my little carrots, take a biscuit or seasalt and smile like you've never cried moi.

Tyypeil on vaa tylsää nii ne haluu kusettaa meitä epätoivosia faneja keksimällä niitä keikkoja päästänsä. Ite pelkään että joudun menemää the speed of lightilla Ruotsiin keikalle, en usko jotenki että ne tänne tulis...

43Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 To 19 Heinä 2012 - 11:45

Peetu

Peetu

toi on täysin mahdollista että pojat tulos tänne ens vuonna, mutta epäilen. siellä on taottava missä rauta on kuumaa ja just jossain amerikassa kun keikka-arenat ovat 10 kertaa isompia kuin hartwall arena niin tietty sinne mennään mistä rahaa tulee. ja siis varmasti suomessa on kysyntää, en epäile mutta ulkomailla on kaikki on isompaa ja niin ovat myös keikkavoitotkin. ärsyttävää asua täällä narnian perämetsissä mutta ehkä mekin saadaan pojat suomeen sitten kun näillä isommilla markkinoilla kysyntä on vähän pienentynyt.

44Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 0:08

Sarqai

Mileaz ja sty, joo mut mä en kerro teijän suurta salaisuutta kenellekkää Wink Jaaa tosi rasittavaa ku kaikki sanoo et "joo kyl ne tulee" ja sit keksii tyylii päivämäärii itte:o

45Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 2:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla voi eihh Sara paljasti meiät :---( no eipä oo enää kaappisuhde ♥ :DDD
Peetu no toi on täysin mahdollista. tuleeha JB'ki suomee vaikka on superisti suositumpi ku mei pojat ...
Sara joo just toi et keksii ite päivämäärii on ärsyttävintä! :DDD ja jos ne on sillee 100% varmoi että ne tulee ja kivenkovaa väittää:DD:d

täytyy vaa toivoo että pojat tulisivat nytte suomee c:

46Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 2:49

vilqu

vilqu

Mä aina sanon et "joo kyll ne tulee suomeen" ihan siks koska haluun ne tänne ja se et sanoo tollee ni hiukan piristää mut en kyll keksi mitää päivämääri hatusta koksa tien et ne ei pidä paikkansa ja ne lannistaa ja sit joskus ku ne oikeesti tulis ja joku sanoo et ne tulee ja saan siitä todisteita ja silleen ni en sit tie kuinka monta volttii heitän Very Happy Jos joku tajuu.. (:

Milla ja Stypay kyll mä teijän suhdetta oon tässä jo vähän aikaa pohdiskellu, mutta selvis nyt sitte sekin Wink

Ei se netti ihan toiminukkaa siellä mökillä mut tultii kylälle ni toimii nyt tosi hyvin!!

47Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 2:54

Mileaz

Mileaz

No jos tulevat nii uskon siihen teoriaan jonka oon selittäny varmaa kuuellekymmenelletuhannelle: meen paniikkiin, pyörryn ja sit ku pitäs olla nopee lippujen varaukses nii jäädyn tai alan hyperventiloimaa enkä saa lippua :-) en uskalla ees ajatella niiden hintoja. Mietin et kumpi ois parempi - seisoma- vai istumapaikka?

Eveliina joo nyt tää vois olla sit julkista, miten me selitetään tää Liamille ja Niallerille?

48Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 3:37

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla mä tykkään seisoma koska sillo mahollisuus päästä lähemmäks lavaa:DD mut si pitää ulkona venaa kaua et saa hyvät paikat lähelt.. & dintsdints mä varaan sullekki jos tapahtuuki noi :c && no niil on Niam, meil on Evemillaliina Wink ok pitää keksii parempi nimi XDD vapaaehtosii?
Vilkku haha wow kiva että joku kelaa tätä meiä suhdet ;DDD

49Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 7:49

Mileaz

Mileaz

Eveliina Mun kaveri venas 12 tuntia Jedwardien keikalle ja pääs ihan eturiviin :DDDDD Noh, kai sitä sen eteen näkee vaivaa. Joo varaaa, saat maksaakki sit koko lystin samalla Wink Mevelilla XDDXD

Pitäskö mun huolestua oikeesti ku kävelin baarin ohi nii joku keski-ikäne mies vissii katto mun perää ja sitte se varmaa yritti viheltää, mut ainaki huus perää "Ohhoh miten kaunis nainen tuolla kadulla käveleekään!" DDDDDDDD:: EN HALUA KESKI-IKÄSTEN HUOMIOTA kiitos aamen moi.

50Random #12 - Sivu 2 Empty Vs: Random #12 Pe 20 Heinä 2012 - 7:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla no oothan sä aika qmis .... :-D ok keski-ikäste huomio ei oo hyväst ellet piä yli puolet vanhemmist. MEVELILLA oh oot nero !! XDD me venattii kaverin kaa Britneyn keikalle joku 6-5h ja oltii joku 2 rivi päässä eturivist.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa