One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

201RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 9:35

Veeranen

Veeranen

Louizz http://www.tvshow7.com/watch-pretty-little-liars-online/
Mileaz haha mä toivoisin et mul ois itsekurii etten mee aina haistelee niit ja sit rupeen haluu jotain sielt xd

//vaahtokarkit on ihania o.o xd

202RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 10:52

Mileaz

Mileaz

Veera hei toi kuulostaa ihan mulle kynsilakkaosastolla, tosin mä en haistele niitä vaan jumaloin värejä ja sit henki salpautuu ku on nii kalliita:D Vaahtokarkit:D::DDDDDDDDDD EEII mä muistan varmaa forever juhannuksen 2010 ku oltiin entisella mökillä ja kokeiltii vaahtokarkkien paahtamista, se meni vähän överiks ja loppupelissä heitettii vaa koko vaahtisvarasto siihe grillii:D

Äiti huokas helpotuksesta 2.6. et nyt mullei mee meikkivoidetta nii paljoon. HA ai ei vai? Menee enemmän ku kouluaikaan:D Se katto mua sillai vähä _et_oo_tosissas_ ku sanoin että tuopas mulle uus meikkivoide kaupasta ku ens kerran käyt : D
Äsken syötii lettuja, se siitä herkkulakosta. Noh, jatkuu taas:D

203RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 12:13

Veeranen

Veeranen

Mileaz mul on sielki iha sama tilanne xd siltä osin rahattomuus on hyvä, ei tuu ostettuu liikaa kaikkee :Dd

204RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 13:02

jonskauu

jonskauu

Torstaina ja eilen on ollu tosi kivaa! Torstaina olin siis sen yllätysvierailulle tulleen serkun kaa kaupungilla, mut mä en oikee ostanu mitää ku koitan säästellä rahoja loppukesän matkoja varten Smile

Sit tänään oli se juhannustapahtuma ja luistelut meni hyvin. Nyt mä sit heitä noi luistimet jonnekkin kauas näkökentästä! Aiotaa kohta ruveta ton serkun kaa kattoo leffoja mitä tilattii sieltä cdon.comista, en kyllä tiiä vielä oikee et millä kielellä ja millä tekstityksellä me noi katotaa :DDD AINII oon tänää puhunu melkee koko aja venäjää, olkaa ylpeitä musta! :-))) ps. koitan saada mun serkun tykkäämää 1D'stä Wink

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE ♥️

205RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 13:32

Veeranen

Veeranen

jonskauu sä osaat siis venäjää? kui siistii, voiku mäki osaisin jotain xd

LETS PAARTEE PARTEE.. yksi on vähä huono :c

206RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 23:32

Mileaz

Mileaz

EEEEEEEIIHHH:DDDDDDDD miten mä aina onnistun kaikessa nii loistavasti? :D:D:D
Eilen käytin mun koiraa sellasella yölenkillä jossai kahentoista aikaa ja kävelin sellasta pimeenpuoleista metsäpolkua (joka on siis hämärähtävä [onks toi ees sana] vaikka ulkona on yhtä kirkasta ku keskipäivällä). No joo, rupes tekee hirveenä mieli pelotella itteeni joten enköhän mä sitten siinä niin ruvennu kuvittelemaa kaiken maailman hirvityksiä sinne pusikkoihin ja puiden taakse, sain kivasti vauhtia siihe köpöttelyy:D
No, sit pysähyin hetkeks ja ajattelin jotenkin "ja sitten..." enkä ehtiny pidemmälle miettii ku kaupungilta päi kuuluu yhtäkkii vaa neljä kertaa sellane kunno pamauskumaus ja kun olin jo valmiiks pelotellu itteäni nii enköhän mä säikähä sitä nii paljo et lähen iha täyttä kyytiä kotiin :DDDDDDD Hitto oon nolo.

207RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 23:42

jonskauu

jonskauu

Veeranen hah joo kyllä mä jotenki osaan venäjää puhuu:-) mut en nii hyvin et voisin puhuu sitä all the time, mun iskä osaa tosi hyvin ni se sit auttaa mua! Serkut osaakyllä puhuu englantia ja vähä suomee ni sit jos tulee ongelmia ni sit vaihetaa kieltä Very Happy

208RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 0:24

Evee

Evee

Hyvää Juhannusta!!

209RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 0:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ammuin pikkuveljen kaa kilpaa jousipyssyillä,ni se ns. sulka osa(joka oli sellane muovinen pää) raapi mun käteen sellasen inhottavan kirvelevän haavan ku ammuin vaa uudestaa ja uudestaan vaikka se hiers.
Mut jousipyssyl ampuminen on kivaa,yleensä me ammutaan vaa kumpi ampuu pidemmälle mutta tarkkuuttakin vois testata vaikka jo illalla.Mä haluaisin sellasen kunnon jousipyssyn itelle eikä vaan tollasta puoliks leluhökötystä jossa mua hiertää se pää aina ku ampuu,ku mä ammun päinvastoin ku mun veli(siis päinvastasin käsil) ja mä en osaa ampuu muutaku noi päin

210RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 3:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

HIYAAA GURLZ VAS HAPPENIN'

näin eile Victorialla yhe jäbän joka oli iha Zaynin näköne, se käveli ku Zayn ja sil oli samalaiset housut ja se yks neulepaita ku Zaynil :--------DDDDDd

hitsi et oli ikävä teit ♥ pakko lukee nyt kaikki vanhat tekstit ja ääh !! olisin tullu jo eile konees tänne kirjottelee mutku koneen wi-fi oli luokkaa maailman hitain enkä saanu ees laitettuu twitteris viestii ! :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

211RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 3:43

Mileaz

Mileaz

^ MOI TAAS =) miten meni matka?

Haha jes, meikäläine sellasil 4 tunnin unilla liikenteessä ku ei vaa tahtonu tulla unta kaaliin yöllä. Nukahin viideltä ja heräsin yheksältä mun ihastuttavan koiran räksyttämiseen <33 kiva herätys. Joo hhihhullihei oon nyt lukenu tota Dare to Dreamia jonku päälle sata sivua ja mun aivot on yhtä puuroo ku pitää lukee + kääntää + sisäistää se samanaikasesti ja tollanenhan ei multa tunnu luonnistuvan...
Ulisin muute iskälle että haluun sinne pirun Lontoosee nii se sano vaa että kato löytyiskö mistää halpoja lento+hotelliyhistelmiä to-su o___O kuolen jos mä oikeesti pääsen sinne eikä iskä vitsaile!!

212RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 3:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ IHAN. ÄLYTTÖMÄN. UPEAA!! ja en saanu sitä videoo, koska mulla oli järkkäri just sinä päivänä mukana ku oisin saanu parhaite tehtyy sen videon ja ku eile yritin sitä ottaa nii eiköhä se sammu koska "akku tyhmä" <3 & mul oli lähtiessä iha vähä päälle 7kg kamaa laukus ja tavarat vaa heilu ku oli nii tyhjä ja nyt laukku oli nii täynnä ettei ikinä ja melkee 14kg kamaa :---D ja mä tajusin et toi on se kaupunki jossa mä haluan asua. ja Notting Hill on iha äly upee !!

tsekkaa ebookers, meil oli lento + hotelli (3yötä) vähä päälle 600e kahelta

213RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 4:06

Mileaz

Mileaz

^ Kiva et sul oli kiva reissu! (: haha joo ei mitään, mä sitäpaitsi mietin et miten sä ees näyttäisit sen mulle:D mitä kaikkee sä oikee ostit?! :DD vissii jotain tiiliskiviä?

214RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 4:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ otin kumminki videoo pulusta ja siihe "IT'S KEVIN!" XDDD umm ostin 2x converset (itelle ja siskolle, vaa £25/kpl!!), ruokaa, vaatteita iha sikana, julisteen, tuliaisii jaja no .... nii :DDD

suosittelen et ku menee Lontoosee, nii Primarkkii heti ekan päivän aamulla - se avataa joskus 8.30 ja ku siel on nii halpaa, nii ostaa sieltä kaikkee ja jos jäi jotai mitä haluu viel sielt nii hakee viimisinä päivinä. ja aamulla koska jo 12 aikaa alkaa tulla aikamoista tungosta, vaatteet sekasi, jonot kassoille ja sovituskoppii kasvaa, lattioilla vaatteita .... voitte kuvitella millasta on illal jos tollast on jo päiväl :----D + miesten osastolla on pienimmät kassajonot. ja sellaset vaatteet päälle, joiden päälle on helppo kokeilla vaatteita!

ja nyt oli täydelline ajotus ku lähettii, siel on alet käynnis !! harrodsil alet kestää 4. heinäkuuta asti :---) ja kantsii tosiaa pakata tyylii yhet vaihtovaatteet mukaa ja ostaa si primarkist tai jostai ja nii :DDD jaja öö rakastuin metroihin. ja busseihi ! siel oli himona ny kans kaikkii tietöit nii oli hyvä tsekkailla hyvännäkösii työmiehii Wink

me yritettii torstaina ettii Desing Museota koska siel on Christian Louboutin näyttely (&sale) käynnis nii ku mennää Tower Bridgee pitki toiselle puolelle Thamesii nii eiköhä lähetä väärää suuntaa ja kävellää iha älyttömästi turhaa :DDD
käytii torstaina leffas kattoo se The Lucky One, kantsii käyä tsekkaa! Zac Efron siinä ♥️___♥️ *kuolaa* & leffan alotusaika oli 14.00 mut myyjäpoika sano et siinä on alussa 15min trailereit ja kaikkee, venailtii siis 20min et se alkaa. ja sali oli sellane joho mahtu kerral joku 20tyyppii et pikkase oli erilaine leffapaikka niillä !

215RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 5:27

Veeranen

Veeranen

oon varmaa kysyny tätä jo tai sit jossai lukee, mut missä hotellis olitte? : D

216RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 5:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Pembridge palace hotel - bayswaterin metroasemalt joku oisko alle 1km kävelymatka (---: tosi nätil alueel, hyvät kulkuyhteydet, lähin nando's oli suhlähel ja lähel oli kans pikkune ostoskeskus ja muita liikkeit ja ruokapaikkoi c:

217RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 5:35

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, hei vähä kuullosti kivalta toi teijän matka Very Happy ja vähä oot ostanu paljo kaikkee Very Happy

218RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 7:23

Mileaz

Mileaz

Stypay haha arvaa kuka luki eka viis kertaa ton tuliaisia tuulilasia nii olin sillei mitä............................. :DDDDDDDDDDD Haluun nähha sen puluvideon!1 Hihi joo, pääsiski tänä kesänä sinne! Ois ehkä muuten mut mulla on kesätöitä ):

Onpas maailma julma, kävelin vaa koiran kanssa tuolla ulkona nii joku sellane nelosluokkalaine poju tuli vaa siihe mun turvan etee ja totes "Aika ruma, tol naamal ei kyl tuu saamaa" ja lähti pois XDDD AHAHAHAHA jäädyin vähä siinä ja katoin sen pojan perää suu auki!1 Nyt sain sen mun kaipaaman analyysin 11 -vuotiaalta ♥

219RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 7:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea nojoo mulla oli jotai £360 mukana ja jäljellä on ehkä joku £5? Very Happy hihi se oli ♥️
Mileaz XDDD ähähähähähä !! haha mäki yritän täs saada sitä auki ..... Very Happy koitan miettii et mitä kautta mun kantsii ladata se lol. ja mitäää ihmettä, sais pitää suunsa kiinni, oli kumminki joku jonne jonka tyttöystävä on sen rinnakkaisluokkalaine ja sil on koko vuosiluokan isoimmat rinnat = lauta ja koska se on nii söpö koska se meikkaa ja käyttää tennissukkii tissein <3 OK NYT MENEE LUJAA ehkä koska en oo syöny tänää mitää trolol

miksei ketää oo koneella kaikki tekee jotai ja minä forever alone ihme ku kone ei oo vielä jättäny )-----::: haluuks joku tulla kattoo the live tourin mun kaa? mul on ruokaaki

220RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 8:00

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Tervetulooo takaisin! (: hyvä ku oli hyvä matka Very Happy Ja mä tuun kattoo sen sun kans, oon jo matkal :DD

muuten, mä rakastan mutakakkuu söin sitä sit eilen aikas paljon (: ♥️

221RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 12:12

Mileaz

Mileaz

Stypay HAHA joo ES pärisee jonnet tärisee.... !!

Hajosinko edes tälle jutulle, joka oli kyl englanniks:
Lisää kappaleen nimen perään "In Harrys Pants" jota kuuntelet tällä hetkellä
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ÄHÄÄÄ JOO mulle tuli "Oh My Godness In Harrys Pants" XD sit rupesin änkee sitä jokaisen kappaleen nimen perään ja meinaan tukehtuu nauruu !!

222RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 12:47

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, haha aika julma jonne :c tuns kyl varmaa ittensä tosi isoks ja kovaks pojaks ku uskals tulla tollee sanoo Very Happy
& hahahahaha joo mul olis nothing in common in harrys pants :'D

223RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 12:56

jonskauu

jonskauu

mua harmittaa iha hirveesti, että mun serkut lähtee jo huomenna! Sad mut vähä piristää että keskiviikkona nokka kohti Lontoota wuhuu
ja Stypayhoralikson 'in Lontoo juttujen jälkee oon täällä iha innoissaa lähtemässä, vaikka mun matkasta ei tuukkaa nii kiva :-D

224RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 23 Kesä 2012 - 14:55

bO0m

bO0m

Heeippa Stypayhoralikson piitkästä aikaa! (: ja hyvä et viihdyit siel, vaikka kukapa ei, varmasti ihana paikka!! Ja siis kävitkö suomes kattoon ton The lycky one? Ku oon venaillu iha intona et se tulis tänne Suomeen!! (:

Maanantai aamusta riparille, tulee vrm kiva viikko (: Huomenna pitää pakata!

225RANDOM vol 10 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 24 Kesä 2012 - 0:01

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz; veikkaan et toi pikkujätkä oli kaveriensa kans lyöny tommosesta vetoo ja jotku sen kaverit oli ES huuruis sanonut jtn "Et varman uskal sanoo tol et se ei tuu samaan koskaan tol naamal" :DD "lyödään ES vetoo et uskallan" ja siit se sit lähti :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa