One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

176RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 14:30

nealoves1D

nealoves1D

oli iha saatanan kivaa yömaastos vaik sainki kaviost sääriluuhu ku yks hevone potkas ja ny se ei oikee kestä juosta xd ja äskö oltii kävelemäs ja juteltii kaikkee c: nää tyypit on iha sika mukavii ja sillee Very Happy

177RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 15:43

jonskauu

jonskauu

mun kaveri soitti mulle joskus 11aikaa illalla et voinko tulla sen kaa ulos ja täällä mä istun edellee :-D oon iha yksi ja tääl on iha sairaa pelottavaa, koska kaveri lähti äske jo kotii mut mä jäin vielä hetkeks tänne. Tuntu siltä et ois kiva viettää hetki yksi ja miettii vaa kaikkee, tosi avartavaa tämmönen yömietiskely! En kyllä oikee tiiä et onks tää iha kannattavaa, koska a) mun pitää tänää siivota ja leipoo b) mulla on tänää laulutunti c) mulla on tänää tokavikat harkat näytöksee (sain mun porukoilta luvan esiintyä!) ja kello on jotai kolme kohta! Heh :-)

Mitä ootte muute suunnitellu juhannukseks? Mä ite oon varmaa kotona ja alan jo pakkailla Lontoota varten ja suunnitelen vähä loppukesää, nimittäi mulla on yks huippujuttu tiedossa mut se vaatii vähä suunnittelua:-)

178RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 22:37

vilqu

vilqu

_Blistex_ mä en oikeen tie ittekkään..?
Nea ou yömaasto just jänskää!! saa nähdä mitä mun ratsastusleiri tuo tullessaan (:
jonskauu just kivaa ois istuu vaan jossain yksin vähän pohdiskelee tietty ois kivempaa ilman et seuraavan asiat painnaa päälle ja pitää miettii niitten kannalta fiksusti.. mä rakastan sitä tunnetta ku et tarvii mietttii ollenkaan fiksusti tai ollenkaan mitä tekee(: mmut se on harmi et niitä hetkii on niin vähä Sad Mut hyvä nyt et saat esiintyy!!

Mun juhannus suunnitelmat on sellaset et lähetään naapurin mäköille perjantaina ja tullaan sunnuntaina jollon lähetään sit melkeen heti ratsastusleirille (: Toivottavasti meillä tulee olee kivaa sekä mökillä että leirillä.. (: Vähän jännittää toi leirille lähtö mut uskon et on ihan kivaa!

179RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 22:42

Mileaz

Mileaz

Tervetuloa keskuuteemme bO0m! (: Sulla tais olla tosi kiva reissu ainakin tosta sun viestistä päätellen! Rusketuitko? Ja vaude, minkälaisella heposella köpöttelit siel merenrannassa? Vähän mäkin haluisin ratsastaa merenrannalle!

Mun juhannussuunnitelmat taitaa olla serkun rippijuhlat ja muuten sit kyhnötän kotona ku joku homehtunu marsu. Vanhemmat ahertaa tontilla kaiken vapaa-aikansa nii hyvä siinä lähtee mihinkää ku kaveritki jossai hornan tuutissa -.-
En oo nyt kahtee viikkoo syöny muute karkkia tai sipsei tai mitää sellasii, oon vähä ylpee itestäni!

180RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 19 Kesä 2012 - 23:18

Veeranen

Veeranen

must tuntuu et mun juhannuksest tulee aika tylsä D:

181RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 0:00

vilqu

vilqu

Saanko kysyy mikä on GBY:n (US 2012 Version)
https://www.youtube.com/watch?v=ZAzclmIo850

182RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 1:02

Sarqai

Eksä kuule sitä eroo(:?

183RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 3:16

vilqu

vilqu

Kyll kuulin et siinä oli eroa mut aattelin et se ääni vaan tuli jotenki oudosti tästä koneesta ulos et odotin isompaa eroa, mut ei sit (: Ja nyt ku kuuntele uudestaan silleen kunnolla eikä vaan ohi mennen niinku aamulla ni onhan tossa eroa mut odotin vaan jotain enemmän.. (:

184RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 3:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun juhannuksesta tulee tosi tylsä.En ees tie perjantaista mtn,kai mä oon vaa kotona ja lauantaina tulee siskon kummit sen synttäreille ja mä en tykkää niistä yhtään,ne ei ees puhu mulle.Noh ainaku ne on meillä ni äiti antaa mun datata kuinka paljon haluun,koska se tietää sen.Tai sit lähen jolleki kaverille ni ei tarvi olla kotona jos vaa saan luvan

185RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 7:20

bO0m

bO0m

vilqu musta tuntuu et mulla ois vähän sama olo. Koko viime viikon elin niin täysillä että nyt täällä suomessa tuntuu niin tyhjältä ja merkityksettömältä kaikki ): En osaa auttaa kyllä mitenkää kumpaakaan meistä, mut mulla helpotti hetkisen kun kaveri oli kylässä (:

Mileaz joo oli mahtava reissu! olin siellä onnellisempi ku oon ikinä elämässäni ollu, joten mieliala romahti kyl pohjiin ny ku palattiin.. Voisin vähän myöhemmin linkittää joitain kuvia ku oon eka saanu ne koneelle ladattua (: Mut siis joo rusketuin mukavasti ja se heppa oli semmone rautias tamma, tosi laiska :DD Ja toi merenranta maasto oli ollu mun pitkäaikanen unelma, enkä ois paremmin sitä voinu toteuttaa, koska tuol oli tosi vapaata, oltais jopa saatu mennä ilman kypäröitä jos oltais haluttu (:

Juhannuksena ois mökille lähtö vaik en kyl yhtään haluis! Sen takii en haluis koska kumminki valitan vaan koko aika kuinka jäädyn (katoin sään, 20 C) ja sit kukaa ei jaksa mua :c
Aamulla katoin Live tour DVDn ja itkin ku vesiputous ja nauroin :DD Se oli ihana<3 Onneks tulee kohta kamu kylään, sovittiin et piristetään toisiamme sillä on nimittäin sama angsti kun mulla: se oli viikko sitten poikaystävänsä kanssa kyproksella (:

//en tee enää muuta ku matkustelen google mapsilla sisilian tuttuja katuja :''(

186RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 10:06

_Blistex_

_Blistex_

Mun juhannussuunnitelmiin kuuluu et dataan, katon jotain elokuvii itekseni ja syön kaikkee hyväää (: Sit meille tulee ehkä jotain vieraita mut suljen sit vaan huoneeni oven kii ja kuuntelen musiikkii :DD oon siis varmaan vaan kotona kököttämässä ja miettimässä kaikkee. D:

187RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 10:36

jonskauu

jonskauu

SSIIS tää päivä on kyllä ollu iha mahtava!! Tulin kotii treeneistä ja meidän olkkarissa istu mun venäläiset serkut ja tietty niiden vanhemmat! En tienny yhtää et ne tulis meille ja ne on meillä sunnuntaihi asti ja ne tulee perjantaina sinne juhannustapahtumaa ja sitte kattoo siellä sitä mun näytöstä, että pienet paineet tässä, koska yks noista serkuista harrastaa kans luisteluu, mut se kilpailee ja se on iha sairaan hyvä! Oon iha innoissaa ja oon suunnitellu jo hirveet ohjelmat mulle ja just tolle luistelijatytölle ja huomenna alotetaa sillä että lähetää shoppailemaa :-)) luulin että mun juhannuksesta tulis tylsä mutta ei taida tullakkaa! ette tiiä oikeesti mikä tunne tää on, koska en oo nähny noita sukulaisia PITKÄÄÄÄN aikaan ja sitte ne vaa tollei ilmestyy Very Happy

Ja sitte toinen tosi mahtava uutinen: äiti katto mulle ja hänelle matkaa São Paulo'on ja suunnitteli että lähettäis elokuun alussa ja tultais takasi vähä ennenkun mun koulu alkaa. Tää ei oo tietenkää varmaa, mutta mä oon puhunu siitä Brasiliasta niin paljon ja äiti ihan varmasti haluais kans lähtee moikkaa sitä tätiään, joten toivon todella että joku kesäaamu lentoliput löytyy tuolta meidän keittiönpöydältä! ♥️

188RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ke 20 Kesä 2012 - 11:35

Veeranen

Veeranen

jonskauu vähä siistii et sul on sukulaisii muissaki maissa! o.o

mä ootan sitä et suomes tulee gleen 3. kausi c:

189RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 2:24

Evee

Evee

Kohta mökille kaheks viikoks. Mahtavaa... No ainakin pääsee uimaan Smile

190RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 4:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

On se nii hemmetin mukavaa ku koko aja ilmenee uusia allergioita tällä hetkellä mulla on ; laktoosi intorelanssi,jotku eläimet(kissat,hevoset ja vähän koiratki)pajun,koivun ja nyt uutena tuli MÄNNYN siitepöly.
Mun allergia lääkkeet on loppu ja nyt on männyn kukinta-aika,ja mä aivastelen koko ajan ja silmiä kutittaa.
3 vuotta sitte mulla todettii mun eka allergia;laktoosi. 2 vuotta sitte herkistyin noille eläimille ja jouduin lopettamaan ratsastuksen(koiria meillä on mutta ei se haittaa ku ne on pihalla ja koirille en oo nii voimakkaasti allerginen).Vuos sitte tuli uutena koivu ja tänä vuonna sit paju ja mänty.

Kirjauduin muute meseen pitkästä aikaa xD jos joku haluu kaveriks ni mun mese näkyy tos yhteystieto kohassa,kerrot vaa täällä että oot pyytäny mua että tiiän et käyn hyväksymäs

191RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 11:38

Veeranen

Veeranen

onks kukaa koskaan nähny missää kaupas tai nettikaupas sitä justin bieberin someday hajuvettä? tai sitä uutta girlfriend?

//tajusin just kuinka tyhmält kuulostaa sana hajuvesi :Dd

192RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 11:44

bO0m

bO0m

Louizz voi ei :C Allergiat on ihan hirveitä, ja sit ku niitten kanssa pitäis tottua elämään.........

Veeranen Mulla ei oo mitään hajua noista (hajua XD) mut joo mäki oon miettiny sitä sanaa aiemmi ja ollu sillee hohoho :DD

193RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 12:26

nealoves1D

nealoves1D

ny on pakko infota teillekki täst päiväst Very Happy (heppajuttuja)

Elisiis hypättii Herban kans tänää aamul 90cm rata ja se jopa pysy käsis ja meni tosi nätisti. Huomen sit kisat (: sitte iltapäiväl oli koulukisat ja se rata meni päi persettä, mut oltii kuitenki sijal 4/14 (: ja sitte äsken oli leirikaste .. Meil oli iha peruskaste jos ei ollu oikee mitää erikoist paitsi et tipuin maneesis olevan turvekasan(siel uusitaa pohjaa) päält kaks kertaa ku joku tönäs ): ja sitte pesaris löysin vahingos siit sen letkun ja laitoin päälle ja aloin sokkona(pinteli pääs) kastelee kaikkii ja sitte kasteen jälkeehä meijän kasteen pitäjät bustas mut ja kerto et mä olin se joka kasteli kaikki ja kolme tyyppii jotka kastu pahite alko kostaa ja solmi mut ja raahas pesarii ja kasteli iha kokonaa Very Happy sitte kostin niit heittämäl niit hevosen paskal selkää ja ne kosti ryhmänä ja pommitti mua takas ! Very Happy empä muista millo oisin viimeks ollu näi paskane XD

194RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 23:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:onks kukaa koskaan nähny missää kaupas tai nettikaupas sitä justin bieberin someday hajuvettä? tai sitä uutta girlfriend?

//tajusin just kuinka tyhmält kuulostaa sana hajuvesi :Dd
Mä oon tilannu mun Somedayn joskus ebaysta ja se on jo pian lopussa :'( yhyy se tuoksu nii hyvältä(mun lempihajuvedet Someday,So...?Eternal ja Reb'l Fleur by Rihanna)Somedayn saa ebaysta Suomeen aika halvalla ku vaan ostaa sen EU-alueelta(vaikka Iso-Britanniasta),se Girlfriend tulis maksaa aika paljo koska se on pakko tilata Yhdysvalloista(ku sitä ei oo viel muualla) ja se on niin uusi et se maksaa sieläki paljo,tsekkailin äsken noita hintoja ni halvin hinta + toimitus tosta hajuvedestä maksaa n.76,64 € (toimitettuna suomeen) + tuontiverot ja tullimaksut.
Mä aattelin toivoo tota joululahjaks jos noi hinnatki vähä rauhottuis :)
Mutta missään Suomalaisessa kaupassa/nettikaupassa en oo nähny

195RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 21 Kesä 2012 - 23:58

Veeranen

Veeranen

Louizz ai se toinen on noin uus viel : o mut pitääpä käydä kattoo ebay, ja kiitti en ois ite varmaa tajunnu et sielt vois löytyy : Very Happy

196RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 0:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen; En mäkää tajunnu ennenku mun täti sano sillo ku etin Somedaytä jokapaikasta et kato ebaysta et se voi tilata sen sieltä mulle jos se on siel.

197RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 3:56

_Blistex_

_Blistex_

Nyt mä sanon kaikille tälleen tasapuolisesti että HYVÄÄÄ JUHANNUSTA! (: ♥

198RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 5:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Hyvää juhannusta teille !

199RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 7:03

Mileaz

Mileaz

Mä en käytä hajuvesiä... haluun tuoksuu itelleni Very Happy

Istun kotona talvipipo päässä, en koe olevani yhtään outo tai mitään? Tää on samantapane ku Liamilla on mun avatarissa:D

Avatarista tuli mielee et kyllästyin tohon taas... millon mä löydän itelleni sen oikean, ettei tarvii kokoaja olla vaihtelemassa ):

200RANDOM vol 10 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 22 Kesä 2012 - 7:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Ton avatarin kaa mulla on sama juttu

Voisko joku linkkaa sen paikan mistä ootte kattonu pretty little liarsia netistä? en jaksa kaivella sitä tuolta vanhoista

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa