One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 10:40

jonskauu

jonskauu

Mulla on ollu iha mahtipäivä!! Ekaks, mä olin vielä joskus puol viiden aikaa hereillä ja sit mä päätin että en jaksa enää käydä nukkuu ja mä lähin sit lenkille ja siivosin huonetta :-) siinä meni mukavasti muutama tunti. Sit otin aurinkoo ja olin yhen kaverin kanssa ja meillä oli tosi hubaaa, tätä ette usko mutta me opeteltii skeittaamaa ja oisitte oikeesti halunnu nähä sen ku mä vetelin siellä menemää :-DDD siitä ei tullu yhtää mitää olin koko aja siellä maassa ja nauroin ja kiljuin iha älyttömästi ja nyt sattuu joka paikkaa Sad

Sit mä kerroin sillo joskus, että kun mun tutuille synty täs vähä aikaa sit vauva niin ne kävi tänää meillä sen vauvan kanssa. Voi se vauva oli nii söppänä ♥️ no mut pointti oli se, että ne kysy haluunko alkaa sen vauvelin kummiks!! olin oikeesti haljeta ilosta siinä vaiheessa, ja tottakai mä suostuin! voi lapsi-parka minkälainen lapsuus sille tulee..
hihiih ja mä lähen huomenna shoppaileee jeejeee ! AINII ja vitsi oon kyl herkkä tai jotai, mut katoin Salkkareita, sitä päätösjaksoo ja mua rupes itkettää siin lopussa Sad mut mä osaan eläytyy kaikkii tommosii nii hyvin et mua vaa rupes itkettää :-D sekopää minä. voisin varmaa lähtee nukkuu moi !

27RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 12:27

vilqu

vilqu

Mileaz oon tottunu hulluihin ihmisiin ja oon oppinu pitää niistä joten noi sun juttus kuulostaa tosi hauskoilta!! Yks hullu on mm. se henkilö kenen kaa lähen sunnuntai aamuna tapaamaan teitä lintsille.. Smile
jonskauu oi onnee tosta kummi jutusta!! Kyll mä uskon et oot hyvä kummi Wink Haluisin nähä mun vanhempien nuorimman kummipojan joka on siis ihan vauva, oon ainoo meijän perheest joka ei oo nähny sitä koska olin sillon ku sillä oli ristiäiset, ni mulla oli oksennustauti :/

Jippii!! Ollaan taas iskän kaa kaksin kotona ja se sano et jos mä (siis iskä) nukahdan ni käy koirien kaa ulkona.. No se nukahti jo.. Smile Joten kun pääsen koneesta ni eikun pihalle!! (olin kyll eilenki pissattaas ne ja se oli ihan virkistävääVery Happy

Hehee, aattelin et jos herään huomenna 6 tai laitan ainaski herätyksen 6 ja meen vaan hetkeks istuu ulos ku sääennusteen mukaan klo 6 on ainoo ajankohta ku huomenna täällä paistaa aurinko Smile

28RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 13:01

Mileaz

Mileaz

nealoves1D mun tapauksessa ikä on vaa numeroita ja mun taso menee oikeesti siin 11 -vuotiaan tiimoilla Very Happy En tiiä mut kaverit sanoo et saavat välilla hävetä silmät päästää ku oon niiiden kanssa.

Eilen kaverin kaa oltii lenkillä nii meiä ohi skeittaa sellane pikkupoika, oli ihan pakko huutaa sille vaa iha täysii FRONTSIDE OLLIE ja kaveri siin mun vieres vaa facepalmaa ja on sillei "pitikö sun nolata meiät taas?" :DD

29RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 13:40

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, haha joo sitä samaa sanoisin kyl itestäniki Very Happy et paha mun on mitää sanoo xd ja sitäpaitsi sillo ku on vähä lapselline ni nauraa paljo enemmä ja paljo tyhmemmille jutuille ja elämä on kivaa jeejee c:

jonskauu,, onnee tost kummiks pääsemisestä ! Mä uskon kans et sust tulee toai hyäv kummi, kunha et hemmottele sitä lasta pilalle Wink tai oo samallaine ku mun kummitäti ! Sen koko elämän sisältö on piikitellä mua poikaystävästä jota mul ei oo :Very Happy

30RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 14:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ai moi nyt huomasin, kantsi paljastaa, heti menin stalkkeroimaa Wink) mut onneks kukaa ei tie must mitää MWAHHAHAHAH lol:D
jonskauu sähä oot ollu reipas & onnee kummiks pääsyst !! opetakko mutki skeittaa :-D ps asun vetelis siks inhoon tota "vetelin" adjektiivii tms :--(

en jaksa mennä nuqqmaaaaan mulla on tylsää !! katoin jotai ihme seksivalistusohjelmaa telkast ennenku jaksoin (viittin) raahata läppärin omaa huoneesee :---DDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

31RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 14:15

nealoves1D

nealoves1D

^^ haha kerroppas toki meillekki kaikki parhaat vinkit WinkWink okok älä sittenkää Very Happy mullakion sama ongelma. En vaa jasa men nukkuu eikä ees väsytä xd

32RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 14:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^^ siinä käsiteltii raskaut ja tälläsii ja tiesin ne kaikki jo XDDD mun ikäset ja ties vaikka vanhemmakki brittinuoret ei tienny kaikkii mitä mä tiesin !! ok tää on aika outoo:d

ei mulkaa väsytä mut pakko laittaa just nukkuu koska noi pennut kumminki herättää mut klo 6.66 jonka jälkee ei voi enää nukkuu <33

33RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 14:33

nealoves1D

nealoves1D

^^ no voih :d en tullu mäkää ny yhtää valaistuneemmaks ): && joo sitä samaa mut mun vaa pitäs herätäkaheksan aikoihi et ehin syödä enne ku lähen pelaa (: huomen viel tärkee peli ku päästii A-finaalii

34RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 20:49

Mileaz

Mileaz

nealoves1D haha niinpä! SIIS et lapsellisilla on hauskaa, ei se että sä oot lapselline :DD
Stypay mä jotenki luotin siihen että et olis ollu kauhee viisas ): mut ehkä mä kestän sen että yks ihmine on tietosempi mun turpavärkistä, st4lkk3r1!
ps. ootan innolla kun nään kellon olevan 6.66 :)

Tuli täs muute iha beeteewee mielee et oonks ainoo joka oikeesti vihaa sitä, että jotkut 1D -fanit luokittelee jotkut directionereihi ja jotkut directionatoreihin?
ARGH mua nii raivostuttaa ku joilleki tuntuu olevan joku pakkomielle päättää se, miten paljon ko. henkilö fanittaa One Directionia. Esim. mun kaveri yhellä toisella sivustolla kirjotti vahingossa Zayn nimen Zaym nii sit joku kymmene tuli heti sen kimppuu ja oli sillee "ai lol, ootki joku naattori -.-". Siis oikeesti, lln.

Miks ihmisten pitää luokitella oikeesti fanit omii lohkoihinsa? Mulle ainaki kaikki on iha vaa joko directionereita tai pelkästää 1D -faneja.

35RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 21:48

nealoves1D

nealoves1D

^^ mä en luokittele niit muute paitsi sitte jos joku on oikeesti sellane "joo mä rakastan one directionii mut se yks niist on ärsyttävä" tms. Tai sitte jos joku ei tiijä niiden nimii mut on sillee "joo mä oon isompi fani ku sinä" ku sellane on tosi ärsyttävää -.- mut ennä tostnoi vaa ala ketää luokittelee directionatoreihi ja directionereini

36RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 0:43

vilqu

vilqu

No mmull on luokittelussa ehkä vähän eri juttu ku Mileazilla.. Koska mä oon ehkä vähän herkempi lajittelee mut ehkä toi Nean lajittelu kuvaus ois ihan hyvä munki kohalle Smile Mut ei se sentään mun elämän tarkotus oo lajitella ihmisiä directionereiks ja directionatoreiks, et älä tapa mua!! Smile

Oikeesti huomasin äsken et Staypayn joitain viestejä on niin hauska lukee koska niistä ei aina ymmärrä yhtään mitään ja ne on niin ihania just siks sit ne on sellasii lyhyitä ja sekavia ja nauran täällä yksinään:) LLN

37RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 1:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz & nealoves1D; Oon samaa mieltä,lapsellisilla on aina hauskempaa :D

Ja komppaan vilkkua; Stypayhoraliksonin joitain viestejä on hauska lukee ku niistä ei aina ymmärrä mitää

38RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 1:54

nealoves1D

nealoves1D

kompaan teit kans ! noit Stypayn viestei on kiva lukee :d jotenki piristävää ::Very Happy

Mä tääl saunassa datailemassa ku meil tehää remonttii ja tost ihme koneest kuunuu iha hirvee ääni ! tää on ainoo paikka jos voi olla rauhas Very Happy

39RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 8:54

_Blistex_

_Blistex_

Toi Nean 'lajittelu' kuulostaa samantapaselta ku mun et en mä niin herkästi ala lajittelee et jos joku kirjottaa vahingossa väärin, niinku Mileazin kaverille oli käyny, ni en mä siit rupeis lajittelee. C:

Ja munki mielestä Stypayhoraliksonin noi jotkut viestit on sellasii piristävii ja kivoja. :DD

Oon ny veljen koneella ja se on tos vieres kattomassa telkkarii (=stalkkaamassa mun kirjotuksii tänne) Sit se oli äsken vaan et "Kirjotatko sä jonneki palstalle tai jotain?" Sit mä vaan sanon et "Tää on 1D-forkka" sitku äiti sit meni siitä ohi ni se pysähtyy ja kysyy multa et mitä mä sinne kirjotan? :DD Sanon vaan et ei kuulu sulle. Kauhee stalkkeri perhe mulla. D:

40RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 9:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz onneks oon ite nii salaperäine ettei kukaa tuu löytää mun naamaa naamakirjast hahaa (; mä en vihaa tota luokitteluu, oon lähinnä samaa mieltä Nean kaa tost asiasta. ja eihä se tee naattoriks jos kirjottaa vahingos kerra nimen vääri -.- typerää tollane kumminki!
vilqu, Louizz, Nea & _Blistex_ haha aijaa kiitti, sain kivat naurut ku aattelin mun viestei :DD en oo ikinä kuullu et mun mikkää viestit ois hauskoi, piristävii tai kivoi. oli pakko tarkistaa jotai mun viestei että oonko iha nolo :DD ja ekana ku luin ton Louizz'n "joitain viestejä on hauska lukee ku niistä ei aina ymmärrä mitää" tuli mielee Harryn twiitit joita kukaa ei tajuu XDD

41RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 12:15

Mileaz

Mileaz

Kyl mä tiesin et oon ainoaa laatuani niiku aina ♥ Olen sitten erfa (emt keksin just ite) (:

Ainii Stypay, vähä tukehuin nauruu ku heti sen jälkee ku sain tietää et oot käyny kyylää mua facebookista nii kirjautuessani sisään sinne nii mulle oli tullu kaveripyyntö, ajattelin sillai et haha joo, tosi mielikuvituksellista laittaa nimeksee Sharo Alex, sit kävin kattoo sen profiilin, sit räjähin nauruu ja ajattelin et okei, ehket sä sittenkää ollu toi :::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDD ei jeesus oikeesti mä en tajua kuinka mä pystyn nauramaa tollaselle tyhmälle jutulle joka ei oo ees hauska.
Mut nyt kun tiiät mille näytän nii kuvittelepa uuestaa mun turpa siihe takaperi lentävää kolibrii:)

42RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 13:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz takaperilentävä kolibri ei ollu enää yhtä hauska ku tiesin milt näytät )----: EIKÄÄÄÄÄÄ XDDD kuvittelin jo tosissani että oon tehny joku yö nukkuessani fb'he uuet tunnukset ja pyytäny sua kaveriks XDD mä olisin muute salee nauranu kans jos mulle olis käyny noooi !!! milt se kaveri si näytti jos aattelet etten mä ollu se:DDD mikä on erfa :---(( se kuulostaa pelottavalta AINII nyt tuli mielee et voisin pelotella sua pyytämäl oikeest kaveriks mwahahaha !!1 toisaalt se ei olis yhtää pelottavaa koska en oo pelottava oon oikeastaa aika babyfaceee ok en

mulla on btw broadway sipsei koska kaupas ei ollu niiiit öö sweetchili mikälienee sipsei en muista nimee eikä melkee mitää koska lauantai ja kello 20 vaille 6 nii suunnillee kaikki menny ja mun tekee mieli oksentaa koska en tykkää noist enää nii paljoo ja maistuu pahalta :----(((

ps XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kuolen tulipa pieni anteeks Sad
RANDOM vol 10 - Sivu 2 Aukgsycmaarhxx

43RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 13:56

Mileaz

Mileaz

Stypay llol ): Erfa on erilainen fani : D Tää Sharo ystäväinen oli sellane vissii 40 -vuotias hihhuli jolla kavo parta :DDDDDD okei nyt tää kyl kuulostaa jo aika törkeelle et voin ees kattoo pikkukuvasta et voisit olla se. Pyydä vaan!
Sipsit on pahoja, ihan törkeen pahoja o__o Ja sä muuten vaikutat iha mun yhelle kaverille joka ei välillä pysy oikee mukana omissa jutuissaan, meinaa va ku sun jutut vaihtuu tollai kesken lauseen ::::D

Me puhuttiin satiaisista enkä tienny yhtä juttua niistä mikä mun ois pitäny kulma tietää...
ansku . sanoo (0:31)
tää on kato sitä ydinfysiikkaa sulle joka et tiedä kumpi on harakka ja kumpi varis
milla - sanoo (0:33)
XXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AINII TÄNÄÄÄ EIHH
milla - sanoo (0:34)
meiä etee lenti varis nii mää huudan vaa sofialle iha täysii et kato harakka :D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:DD:DDD:D:D
sit se korjas sen ja olin sillei ai ):
ansku . sanoo (0:34)
... mitä mä sanoin
älä naura
milla - sanoo (0:34)
nauran jo
milla - sanoo (0:35)
oon niii vidhun tyhmä et iha naurattaa
ansku . sanoo (0:35)
nii ootki ::D
milla - sanoo (0:39)
mut ku varis ja harakka on nii samannäkösiä
ansku . sanoo (0:39)
EIKÄ OO :D:D::DD
vai ootko värisokea..

Jäi toi yks kohta pois nii piti muoksia plöö

44RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 14:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz haha ai kiitti:DDDDD mä saatan joskus maanantaisin (pvä jolloi vaihetaa äitilt iskäl ja iskält äitil) selittää äitil ruokapöydäs 20min putkee asioist mitä oon tehny edellisel viikol - ja sehä siinä onki ku mä selitän jopa 3 asiasta samaa aikaa :DDD ja veljel on adhd eikä mulla ja sitähä kaikki ny ihmetteleeki:D
mä en erota naakkaa, varista enkä harakkaa toisistaa )::: jopa mun 9v sisko tunnistaa linnut mua paremmi. mut ei must tuu mitää lintubongarii, nii miks opetella?

45RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 14:21

Mileaz

Mileaz

Stypay ole hyvä, teissähän voi olla iha hyvinki samaa näköä ♥ jjoo'o, edes mä en pysty tollaseen talent-suorituksee! Tosin mulle tuottaa hankaluuksia jo kävellä, ohjata koiraa, seurata liikennettä ja puhuu puhelimessa samanaikasesti, viimeeks karkas koira tän yhistelmän ansiosta :----D ööö millane on naakka? Ikinä kuulukkaa!!

46RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 14:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz en taia uskaltaa pyytää kaveriks, saisit stalkkail mua kaiket päivät ja selvittää pienetki yksityiskohat et kui samannäkösii ollaa sen kaa:D se naakka on vissii sellane samannäköne lintu ku ne muut!! saattaa olla et naakat (?) asuu tääl mis mä koska lande&tuppukylä<333 hähä onneks mul ei oo koiraa, vois käyä huonosti tollane:D

me tehtii muut joskus seiskal se testi, et kummal silmäl näkee paremmi, oikee vai vasen, kumpi peukku on sormet ristikkäi/lomikkai/jotenki (?) laitettu päällimmäisenä oikee vai vasen ja se, nii että tuli esim vvov, oli siis neljä sellast juttuu kai joku nyt on tehny ton?Very Happy nii siit selvis luonne pääpiirteittäi, nii se sopi täydellisesti muhun ja mun parhaaseen ystävään! mulla oli kauhee villi ja etten pysy paikoillani ja tarviin jonkun joka rauhoittelee mua vähäsen, sitte taas paras ystävä just sellane rauhotteleva ja rauhalline ja kaikkee tälläst:D täydelline pari sanoisinko<3

47RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 14:41

Mileaz

Mileaz

Stypay hei pliis on mulla muutaki elämää ku facebookissa ihmiste kyyläämine Very Happy sitäpaitsi mä en ikinä tee siellä muuta ku lue sitä etusivua ja sit joskus juttelen siinä keskustelussa kavereiden kaa, muute se on mulla tuolla vaa auki homehtumassa. Eli pyydät, tää on sit vähän niinku käsky. kooäääskooyy. OOOOIIIIIIIII VÄHÄN SÖPÖ TOI NAAKKA ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ TUITUITUITUI SÖPÖMPI KU KOLIBRI
http://www.suomenlinna.edu.hel.fi/valokuvat/linnut/naakka3.jpg
kato nyt millane söpöliini♥️

En oo kyl ikinä kuulukkaa tollasesta testistä, ois ollu vitsin siisti tehhä tollane Very Happy meille tehtii seiskallla vaa sellane joku äo testi eikä saatu tietää tuloksia, vissii nii hälyttävät. Tai siis oon mä oikeesti niiku viisas tällaselta yleistietämykseltä paitsi etten vieläkää osaa ilmansuuntia mut sit ku rupeen riehuma nii vaikutan tosi tyhmälle ::DD

48RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 14:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz no harvemmi mä mitää stalkkausta harrastan kanskaa, mullaki aina etusivu auki:D jaa heti kävit tsekkaa minkänäköne naakka on:DDD HEI SULLE NAAKAN PÄÄ JA GIF JOS LENNÄT ETEEPÄI SILEE AALTOMAISEST XDDD ja oon tyhmä mut aattelin et tos sun "kooäääskooyy" ei oo ollenkaa ä'tä ja katoin vaik kui pitkää ja tarkast et onko kaikki kirjaimet XD

joo no mei kuvismaikka teki meille ton testin......Very Happy mä osaan vaa pääilmansuunnat + joku lounais luode, et en kaikkii. ja oikeestaan mä en oo iha nii tyhmä ku saatan vaikuttaa, oon aika nörtti loppuje lopuks, osaan paljo kaikkee asiaa mitä mun ei tarttis osata viel:D

49RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 15:07

Mileaz

Mileaz

Stypay hei naakka ei oo ihminen, niitä saa kyylätä vaikka miten! Kyyläämisestä tuli mielee että tänää tai siis eile lintsillä yks tyttö katto mua ku olisin joku maailman kaheksas ihme, sit vilkutin sille sillai oô ilmeellä nii se käänty tosi nolona pois:DD KIITTI TAAS TÄSTÄ HIRVEESTÄ MIELIKUVASTA, VARSINKI KU KUVITTELEN ITTENI SIIHE JONKU TAKIA ALASTI!!! XDDDD

Itä, etelä, länsi, pohjoinen, luode, lounas, kaakko ja koillinen! Kyl mä ne osaan mut en osaa sijottaa niitä! Mäki oon ihan hirviä nörtti joka rakastaa kirjottamista. Ne ei liity toisiinsa mitenkää mut sanoinpahan vaan, mä en itse asiassa tiedä osaanko mä mitää ylimäärästä mitä ei tarvis osata:D En vissii sitten.

///miks tällasesta on ees pitäny tehdä joku luettelo....? http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista

50RANDOM vol 10 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 10 La 9 Kesä 2012 - 23:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz;mä oon aina luullut että naakka on iso,no mä luulin kerra metsoa kanaksi mutta ei voi mtn xD
Mä en ees tiedä tosta Suomalaisten listasta muutaku Pekka Haaviston,Sauli Koskisen,Jorma Uotisen ja Tove Janssonin niin ja Tuksun.Niistä muista mulla ei ollu hajuakaa ketä ne on

// oonko ainoo jolle tuli yllätyksenä että Live Tour on ykkösenä http://www.ifpi.fi/tilastot/virallinen-lista/dvd/2012/23

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa