MUN ISKÄ ON PARHAIN !! Se lähtee huomenna taas työmatkalle ja tulee vasta 14. päivä takasin ja ei siis nähä viikkoon. En tykkää yhtää näistä iskän matkoista, koska en tuu nii hyvin äitin kaa toimeen kun iskän nii siks harmittaa et se lähtee ja mulla ei oo täällä nyt ketää :-( No mut kuiteski, se tietää että en päästäis sitä lähtemää jos saisin päättää ja vaikka se haluaisiki ottaa mut mukaansa, niin se tietää että mulla ois iha kamalan tylsää kun joutuisin vaa hänen kanssa kiertää sen työtuttujen luona. Mutta iskä oli käyny ostaa mulle LIVE TOURIN ja skinsin 3. ja 4. tuottarit ja sitte ison pussin irtokarkkia! Sitte se sano, että koita näillä pärjätä viikko. Ei sen ois tarvinnu ostaa mulle mitää, mutta musta oli vaa nii kiva kun se ajatteli että mun viikko menee nyt nopeemmin ja mun ei tarvii sit koko aja kiukutella äitille tai siskolle! Ostin sillo Lontoosta muutamia 1D juttuja nii iskä viel sano: Toivottavasti mä en sitte vähää aikaa nää mitää 1D'he liittyvää ja mä olin just samalla kattomassa itellee sellast hupparia missä ois ollu poikien kuvat :-DD hahaha ♥