One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

51Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 1 Heinä 2012 - 13:20

nealoves1D

nealoves1D

komppaan jonskauuta ! (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 1 Heinä 2012 - 23:56

hymypeppuun

hymypeppuun

Noniii me ollaa nyt sit menossa parin viikon päästä Helsinkii äitin kanssa ja sitte ensvuonna rippilahjaks Lontoosee ja sitte saan rippijuhlie jälkee madonnan jos vielä haluun (siis sen lävistyksen) ! Smile))

53Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 2 Heinä 2012 - 0:44

vilqu

vilqu

Sara tulee meille kohta syömään eileseltä jääneitä kakkuja = nään sen pitkästä aikaa!! <3

54Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 2 Heinä 2012 - 0:48

Sarqai

JA MÄ SAAN LADATA MAUTONTA MUSAA Very Happy Laughing lol! afro flower elephant study scratch geek jocolor queen king farao rendeer santa cherry albino sunny Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused bounce rabbit pig monkey cat alien pale silent tongue pirat clown cyclops @ No I love you Suspect Like a Star @ heaven What a Face Neutral Arrow Idea Question Exclamation Wink Rolling Eyes Twisted Evil Evil or Very Mad Crying or Very sad Embarassed Razz Mad Laughing Cool Surprised Sad Smile Very Happy

SORRY mun oli pakko:D

55Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 2 Heinä 2012 - 0:59

vilqu

vilqu

Joo.. Rauha! Mun ilme oli varmaan aika mahtava äsken (: Olin jo unohtanu sen mut siis kyll sä silti saat (:

56Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 4 Heinä 2012 - 0:28

vilqu

vilqu

Sori, nyt tulee tuplat..

Tänään lähetään mökille Saran, meijän naapurin ja tietty meijän porukoiden kanssa!! En oo ollu mökillä tänä vuonna vielä ollenkaan joten toivon ja uskon et tulee kivaa ja ihanaa mennä sinne (:

57Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 4 Heinä 2012 - 7:45

jonskauu

jonskauu

MUN ISKÄ ON PARHAIN !! Se lähtee huomenna taas työmatkalle ja tulee vasta 14. päivä takasin ja ei siis nähä viikkoon. En tykkää yhtää näistä iskän matkoista, koska en tuu nii hyvin äitin kaa toimeen kun iskän nii siks harmittaa et se lähtee ja mulla ei oo täällä nyt ketää :-( No mut kuiteski, se tietää että en päästäis sitä lähtemää jos saisin päättää ja vaikka se haluaisiki ottaa mut mukaansa, niin se tietää että mulla ois iha kamalan tylsää kun joutuisin vaa hänen kanssa kiertää sen työtuttujen luona. Mutta iskä oli käyny ostaa mulle LIVE TOURIN ja skinsin 3. ja 4. tuottarit ja sitte ison pussin irtokarkkia! Sitte se sano, että koita näillä pärjätä viikko. Ei sen ois tarvinnu ostaa mulle mitää, mutta musta oli vaa nii kiva kun se ajatteli että mun viikko menee nyt nopeemmin ja mun ei tarvii sit koko aja kiukutella äitille tai siskolle! Ostin sillo Lontoosta muutamia 1D juttuja nii iskä viel sano: Toivottavasti mä en sitte vähää aikaa nää mitää 1D'he liittyvää ja mä olin just samalla kattomassa itellee sellast hupparia missä ois ollu poikien kuvat :-DD hahaha ♥

58Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 4 Heinä 2012 - 9:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu aww iskäs on ihana! :-)

oon vaa katellu koko illan telkkarii ja syöny herkkuja vähäse ja tekis hirveesti mieli leipoo jotai mutta liian myöhä enää alkaa leipoon :--( mut sitte parin päivän päästä ♥
onko tää btw outoo vai outoo et mulla on tällä viikolla loppuje lopuks enemmä töitä ku mun äitillä? :DDD iha perus palkkatyös se käy + sil on ylitöitä sillo tällö mut silti mä teen enemmä töitä tän viiko aikana:D no onpaha rahaa tuhlattavaks haha !

https://twitter.com/#!/penguiniam

59Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 6 Heinä 2012 - 0:09

Mileaz

Mileaz

Mun enkkukorva on kehittyny tän kesän aikana iha älyttömästi kiitos Disney elokuvien! Suosittelen oikeesti ettimää niitä YouTubesta, ainaki Prinsessa Ruusunen, Lumikki ja Seitsemän Kääpiötä on siel ja THUMBELINA (se sun on pakko kattoo [se on oikeesti tosi ihana ja itken siin aina], vaikkei ookkaa Disneyn!!) On niitä lisää kuten Pinocchio, Bambi, Peter Pan yms.! (-:

60Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 6 Heinä 2012 - 9:19

bewareofaino

bewareofaino

Tää nyt tulee tänne myöhässä, mutta mulla tulee kyl varmaan hehkutettua koko loppukesä, mutta Espanja voitti ja aslkfhaghg VIVAAAAA ESPAÑA ♥
Tän kesän paras juttu for sure! Oon niin ylpee ja ilonen ja whooooooa, jes awesomeness.

61Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 6 Heinä 2012 - 10:06

jonskauu

jonskauu

bewareofaino NII JUST ESPANJA ♥

mä kävin tänää ostaa sen kummityttösen lahjan ja se on iha kiva vaikka oisinki halunnu ostaa jotai vähä erikoisempaa! Ja sit mä ostin myös kaikkee muuta juttuja kun oli iha älyttömän halpaa ja mä oon ruskettunu tänää enemmän ku koko kesänä :-DD

62Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 6 Heinä 2012 - 10:16

Sarqai

Jonskauu, mitäs ostit?

Oltu mökil, yhel sanal.. Ihanaa(:

63Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 6 Heinä 2012 - 10:32

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Oltu mökil, yhel sanal.. Ihanaa(:
Jep, jep!!;D

64Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 8 Heinä 2012 - 6:43

nealoves1D

nealoves1D

se ois si huomen yhelle maatilalle ♥ ollaa käyty tuol mun äidin, siskon & mummin kaa siit asti ku olin 1v ja siit etee päi sitte joka kesä & parin keväänä/talvena. Toi on tosi kiva paikka ja nytte ku tunnetaa noi omistajatki jo aika hyvi ni me saadaa siskon kaa tehä tuol kaikellaist (: esim. liikutetaa hevosii maastkäsi(ajetaa, juoksuteta, talutetaa yms), lypsetää lehmii yms maatilan juttui c:

65Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 10 Heinä 2012 - 10:53

vilqu

vilqu

Oltiin tänään päivällä ostoksilla minä, äiti ja sisko (: Löysin sellaset niin IHANAT kengät et nam!! Ne on ihan normaalit kangastossut mut niin ihanat ja makso vaan 9.95 Very Happy Sit ostin kans tällaset harmaat IHANAT olohousut jotka on TOSI mukavat päällä ja niissä on tällanen tyylikäs vyökin!! Ja ne oli 40% alennuksessa joten maksoin (äiti makso Smile) näistä vaan kympin ku ne oli oikeesti joku 23e : Ja näillä vois mennä kouluunki ku on silleen kuiteski siistit <3

66Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 10 Heinä 2012 - 23:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Oltiin tänään päivällä ostoksilla minä, äiti ja sisko (: Löysin sellaset niin IHANAT kengät et nam!! Ne on ihan normaalit kangastossut mut niin ihanat ja makso vaan 9.95 Very Happy Sit ostin kans tällaset harmaat IHANAT olohousut jotka on TOSI mukavat päällä ja niissä on tällanen tyylikäs vyökin!! Ja ne oli 40% alennuksessa joten maksoin (äiti makso Smile) näistä vaan kympin ku ne oli oikeesti joku 23e : Ja näillä vois mennä kouluunki ku on silleen kuiteski siistit <3
se on hauskaa ku äiti maksaa ;D

67Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 11 Heinä 2012 - 1:26

Vieraili

Vierailija

Mä oon ostanu tänä vuonna ihmeen paljon vaatteita:o viime vuonna ostin ehkä muutaman vaatteen, mut tänä vuonna oon ostanu vaikka mitä! Mun ku pitää nimittäin kärsiä ja tehä kotitöitä ihan hirveesti et saan ees vaivaset 10 euroo... Tietääkö kukaan muute et millon 1D on yleensä livestreamis? Tänäähä niil oli se joku kuvausjuttu, mut joku sano et Liam tai Louis tulee livestreamiin myöhemmin:--o

68Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 11 Heinä 2012 - 10:35

vilqu

vilqu

Ostin äsken ihanan laukun <3 Oltiin meijän naapurin kaa hetken aikaa Skanssissa ja törmäsin siellä Accessorizessa ihanaan laukkuun joka oli puoleen hintaan joten makso vaan 29.50!! Ja se on just hyvä sellanen koululaukku, tarpeeks iso ja kaikkeee (: Pitäs vaan ottaa jostain toisesta laukusta siihen sellanen kestävä pohja et se sit kestää hyvin painoa..

69Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 11 Heinä 2012 - 10:40

Veeranen

Veeranen

Ostin noi kaks Johnny English leffaa, IHA MAHTAVIA Very Happy

70Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 4:45

Sarqai

Hahaa sain vilkun ylipuhuttuu tulemaa tänne Joensuuhun, jiihaa:D Nyt ku sais viel kyydin järkättyy nii wola<3 Haha meil tulee olee niiiiiiin hauskaaa(:

71Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 4:50

vilqu

vilqu

^Joo, täytyy nyt vaan enää miettii millä tuun ja vähän jutella lisää äitin kaa asiasta Very Happy En ittekkää oikeen vielä usko et oon tulossa paljon paremmalla todennäkösyydellä ku aamulla ku sä keksit tän loisto idean !!

72Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 4:57

nealoves1D

nealoves1D

Oli ihan sairaan kivaa tuol landeilla ! Sä oli vähä huono, mut pitäs pienistä Very Happy me ratsastettii 2h päiväs, taluteltiii, syötettii & irtohypytettii noit hevosii ja käytii ajamas aaseilla c: muutenki oli just jees 4 päivää ! Very Happy

73Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 6:42

zehe

zehe

Huomenna on vapaapäivä töistä!! Smile

74Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 7:14

jonskauu

jonskauu

Sarqai Missä päin Joensuuta sä oot? :-)

75Hehkutus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 12 Heinä 2012 - 7:59

vilqu

vilqu

OMG!! Oon niin innoissani ja hypertynyt!! Mun yks parhaista kavereista joka on kans meijän naapuri, lähtee 1.8. kohti Austraaliaa ja on siellä kolme viikkoa eli mun synttärinä (3.8.) siellä.. No ei se mitään koska se ostaa mulle sieltä synttärilahjan ja niiten hotellilta (Sydneystä) on maailman ensimmäiseen 1D kauppaan (tänne) kilometri!! Joten mun kaveri siis suuntaa siihen kauppakeskukseen jossa toi kauppa on ja ostaa mulle tuolta kaupasta synttärilahjan!! Mun täytyy vaan kertoo sille et mitä haluun Very Happy Sanoin jo et "Ensinnäkin sun täytyy ottaa tosta kaupasta 1000 kuvaa, sekä ulkoa että sisää!!"

(Ja sara ei hätää voin paljastaa, et se lupas tuoda sullekki tuolta jotain Very Happy)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa