One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

176Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 24 Heinä 2012 - 23:47

zehe

zehe

Paljon onnee Stypay! ♥

177Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 24 Heinä 2012 - 23:54

hymypeppuun

hymypeppuun

Eile lähti vikat maitohampaat (joo o! hirveen myöhää lähti) ja ne oli ollu kauheen kipeet enkä pystyny syömää kuukautee kunnolla D:

178Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 0:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay;Oon tapani mukaan vähän taas myöhässä mut Onnea!♥

Sargai; Niimpä oon iha tyytyväine noihi paikkoihi ja ku äiti lupas maksaa noi 105 € kokonaan ja ne kalliimmat olisin joutunu maksamaan ite haha xD mut kiitti (:

179Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 0:42

vilqu

vilqu

Stypay ONNEEE!!!

Louizz kiva ku saitte liput (: Onnitteluni Wink

180Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 1:29

Sarqai

sty: Onnee(:

Yess käytii tänää kaupas(MITÄ EIKAI OOTPA SARA ONNEKAS PÄÄSIT KAUPPAA joo kröhöm), ja ostettii mul sisustuskirjaimil live your dreams<3 Oisin saanu yolo ku oon äitilt sitä jankannu(sana..?)mut sit halusinki ton nii sain ton:D JOO MÄ OON PAREMPI SELITTÄÄ KU KUKAAN TEISTÄ

181Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 4:31

Mileaz

Mileaz

Oon pahis enkä onnittele Eveä täällä ku se sai faceski multa 10 viestiä, grrauh. no okei onnee ehk sit tän kerran
Hymypeppuun mä vetäsen paremmaks, mullon vieläkin maitohampaita ja oon 16 :DDDDDDDD ne ei vaan lähe.
Sara sä saat kaiken ): mä joudun aina luopuu jostai jos haluun jotai tollasta, esim. just ne julisteet hevonh*lvettiin et saan sen tekstin seinää sabluunoilla !
Siitä tuliki mielee että mihin mä tungen noi kaikki julisteet ja kuvat :-D

Omg ihme on tapahtunu, mä rusketuin! En ois muute huomannu mutta otin kellon pois nii kädessä sellane vaalee alue siinä kohti mis se rannekello oli! Oon iha fiiliksis ku en palanu :-)

182Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 5:14

Sarqai

Mileaz:JOKO annat ne mulle tai sit laitat varastoon, jos vaikka joskus saisit ihmeen tapahduttua laittaa ne seinälle:D Jooja tottakai mä saan kaiken mä oon maailman hemmotelluin kakara eiku.. NOJOO Mun käsi on kipee:d(En tiiä miks kerroin kerroin vaa..)

183Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 8:01

Evee

Evee

Onneee Stypay!!!

Löysin äsken liiteristä pinkin halon Very Happy se on aika söpö

184Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 9:28

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson PALJON ONNEAAA! ♥

185Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 10:10

Veeranen

Veeranen

stypay ONNEEE! c:

186Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 10:56

Peetu

Peetu

stypay oon erillainen ja onnittelen englanniks joten happy birthdayyyy ! (: ♥

187Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 11:04

_Blistex_

_Blistex_

Stypay: PALJON ONNEEE!! (: ♥

188Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 12:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

aww kiitti kaikki ootte superrakkait ♥

sain iha superkivoi lahjoi mun ystävilt !! sain sellasen ying yang nominationpalan, jimmy whoo -kangaskassin, omenan & appelsiinin tuoksusii suitsukkeit, kilpikonna kännykkäkoru ja dipattava paavo pesusieni tikkari jossa on tarraki mukana :3 & millan ihana lahja ♥ + sitte rahaa ja saan äidilt päiväpeiton ja tyynyi hihii. saa nähä mitä saan niiltä sukulaisilta joita en oo vielä nähny :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

189Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 12:45

jonskauu

jonskauu

Sty oiii vähä kivoja lahjoja! mun teki nyt mieli alkaa polttaa suitsukkeita :-DD

Mä hehkutan sitä et huomenna alkaa Brasilian ja Espanjan jalkapallopelit olympialaisissa!

190Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 25 Heinä 2012 - 14:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu haha ei muutaku polttelee suitsukkeit ;D siihe tuli sellane pieni söpö joku norsurasia joho tungetaa se suitsuke tuitui :-D uu mihi aikaa ne alkaa?!

191Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 26 Heinä 2012 - 1:02

jonskauu

jonskauu

Sty HHAha mullakii on sellasia suitsukkeita missä on semmone norsujuttu! Very Happy ja Espanja pelaa vissiii joskus viiden aikaa iltapäivällä ja sit Brasilian peli alkaa 21.45. Harmi vaa ku ne pelit ei näy telkkarista vaa pitää kattoo netistä mut what evs mä vaa katon niitä hyvännäkösiä pelaajia, vielä kun ne on kaikki alle 23-vuotiaita :-D

192Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 26 Heinä 2012 - 22:15

Sarqai

JEzz tänää alkaa olympialaiseeeet<33 Tänää väskii ja sit illemmal meen juoksuttaa Dorista(: Mahtava päivä tänää, mennää väskiin(:

193Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 27 Heinä 2012 - 5:27

jonskauu

jonskauu

Ekaa mä hehkutan sitä että ihanaa kun Brasilia voitti eile ja Neymar teki maalin! ♥
Ja sitte sitä, että mä kävin ostaa kolme paitaa jotka makso yhteensä 7euroo :-)) Ja huomenna juhlii mun kaverin 18v synttäreitä, tosin viikon myöhässä mut ei se mitää!

194Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 27 Heinä 2012 - 12:06

_Blistex_

_Blistex_

Täs samalla katon tätä olympialaisten avajaisseremoniaa (:
Oon muutenkin happy kun nää olympialaiset alkaa, veikkaan et mä aika paljo niit kattelen :DD

195Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 28 Heinä 2012 - 2:27

Sarqai

Oujeeah vähä mä haluun olla tuol noitte nuorten kaa<3 Toi yks näytti muute iha sairaa tutult:D

196Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 28 Heinä 2012 - 7:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kävin rannal tänää täl kesänä vasta toista kertaa(ekan kerra jossai kesäkuul),omas altaas oon kyl uinu jonki verra mutta on ollu nii kylmä kesä etten sielkää paljoo oo tarjennu. Nii asiaan,oon ollu koko kesän kalpee ku haamu mut nyt vähä rusketuin♥

197Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 28 Heinä 2012 - 12:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ku katoin eile avajaisseremoniaa nii aloin pomppii ympäri olkkarii ku huomasin Rizzle Kicksin siellä ja niitte biisi soi ♥__♥
& huomenna mennää Oulun tietomaahan <3<3 tuun varmaa 20 älykkyysosamäärää älykkäämpänä pois?:-D

198Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 29 Heinä 2012 - 0:16

Sarqai

Oujeah mul tulee olee maailman paras viikko(ens viikko siis)Very Happy HAHAA suckers mä elän mun elämää(:

JA eiks tä oo kans täynnä tai jotai..

199Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 29 Heinä 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ekaa äitii vaalenti aamulla lisää mun hiuksii,no ei ne vieläkään riittävän vaaleet oo muttei voi mtn Very Happy sit mentiin iskän kaa kattoo mummuu vanhainkodille ja käytiin kaupas,btw tääl on tällä hetkellä kesäseurat joten kirkon edusta on täynnä väkee(vanhollislestadoilaisii joita tääl on muute paljo) ja sit sen kaupan johon me mentiin vieres on Ankkurikenttä(se on yks urheilukenttä) ja siel oli jotku aika isot yleisurheilu kisat ni sit siin kaupan edustal hengas paljon tosi håtteja (urheilija)poikii Very Happy
sen jälkee kaverin ja siskon kaa rannalle , no ku oltiin uitu vastarannelle,alko jyrisee.Noh ei muutaku äkkiä takas ja soittamaa iskälle et tuu hakee.Sit sovittii mun kaverin kaa ,et mennää huomen pyörällä sit sinne jos on kelpaava keli ♥️____♥️

200Hehkutus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 29 Heinä 2012 - 9:31

Sarqai

Jihaa huomen hammaslääkäri, oikeest odotan sitä(: Tiistain kesäteatterii ja keskiviikkon uusiks hammaslääkärii ja sit mökil(vilkun kaa)(: JA mult katos suuri taakka mun olkapäilt, sovin yhen mun kaverin kaa(:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa