One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutus topa #14 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

2Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:28

Mileaz

Mileaz

Siis onks juhannus tällä viikolla?! Mitä ihmettä O: Luulin oikeesti et se on vasta kesäkuun viimesenä viikonloppuna! Noh, ihan sama ku eii kuitenka tehhä mitää erityistä sillon:DD

Meiä nettiyhteys haistatti eile pitkät ja katkes jossai kymmenen aikaa, sit ku yritin yhistää sitä uuestaan nii väitti et modeemi pissii. Sit luovutin ja se oliki aamulla yhistäny tän iteksiää, jeee!!
Haha vähä nauroin kyl ku löysin eilen mun 2006 vuoden virtuaalitallin ja sit kävin kattoo sen vieraskirjan nii meitsi pistäny sinne kunnon ragen pystyy XDDDDDD ÄHähähähäHÄÄ mä itken. Sit noiden hevostenki nimet on jotai niin kaunista... "Black nigth"Very Happy:D:D hieno englanti hermanni.

Näin unta et voitin lotossa kuus miljoonaa ♥️

3Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 4:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Se lääkäri sano että ei mitään vakavaa.Laktoositon ruokavalio pitää olla ehdoton kuulemma se oli joskus soittanu valiolle ni esim valion laktoosittomassa jäätelössä voi olla silti laktoosin jäämiä vaikka paketissa lukiski että laktoositon.Jäätelöt,suklaa,ksylitolipurkka ja kaikki limsat pitää jättää pois(tai no jäätelöistä saa syödä mehujäitä ja tofua)koska mun laktoosi-intorelanssi on kuulemma genotyyppi(ei hajuakaan mitä se tarkottaa) ni se on herkempi ihan pienille määrillekin laktoosia.Sit se määräs närästyslääkkeitä kokeilumielessä koska mua polttelee usein vatsaa ja mun suvussa on paljon närästystä,mulla vaa joku läppä on nii tiukka et se ei nouse ylös.Sit se sano että kesä tunnustellaaa auttaaks noi lääkkeet ja tosi tiukka laktoositon ruokavalio ja jos ei ni sitte syksyllä tähystetään keliakia. Eli ei mitään kauheen vakavaa selvinny!!!

4Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 4:17

vilqu

vilqu

Mä näin unta et oltiin kavereiden kaa Särkänniemessä joka oli Linnanmäki ja sit se oli muutenki tosi hassu uni.. (: Oltiin Saran synttäreillä eilen-tänään. Oli tosi kivaa!! Oltiin eilen metässä ja "eksyttiin", taino joku sano tietävänsä koko ajan missä ollaan, mut ei se oikeesti tienny.. Sit päädyttiin sellaselle ttielle joka vei vaikka kuinka kauas ja sit soitettiin iskä hakee meijät koska meillä oli illalla muutaki tekemistä ku kävellä 1000km kotiin.. no oltais me kyll voitu kävelläkki (: si juostiin jäätelöauton perässä ja paistettii lettuja katottiin leffaa ;D Aamulla sit mun iskä soittaa yhelt toista et mee kotiin koirien kaa, sit mä sanoin et kello on 11 ja se kysy et herättikö ja mä vaan et NO JOO! sit ulkona oli ihan kiva rankkasade ja ukkosti aikas kovin mut se loppus ja pääsin turvallisesti kotiin ja nyt taas jo aurinko paistaa!! Ja tänään on kaiken kukkuraks vielä ratsastus tunti!!

Tossa on siis meijän tökyläbileet hyvin tiivistettynä, ois pitäny olla mukana et tajuis!! ;D

5Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 8:14

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: No hyvä et ei sit ollu mitään sen vakavampaa vaikka on toiki harmi jos et saa jäätelöö, suklaata yms. syödä ): C:
Vilkku: Kuulosti ainaki silt et teil oli kivaa :DD

6Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 9:07

nealoves1D

nealoves1D

sori nää mun ridaleiri infot ku ketää ei varmaa kiinnosta Very Happy

Mut jokatapaukses Herba oli taas kaikist hienoi :3 loikittii aamul ja se tuli puhtaasti metrin okserin c: myöhemmi tänää sitte yömaastoo Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

7Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 9:11

Evee

Evee

Nea kiva et meni hyvin ja oon kateellinen ku pääset yömaastoon D:

8Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 9:51

Veeranen

Veeranen

oumaikaash onks viikonloppuna juhannus? D: se meinaa sitä et ens viikol mun pitää herää aikasin töihi o.o mut sitku saa rahaa♥ :DD

9Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 13:45

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Hyvä et meni hyvin C: Pidä ny sitte hauskaa siel leirillä! (:
Veeranen: joooooo jussihan se :DD Mä kyl luulin et se on vasta ens viikolla mut mä oonki aina vähä sekasin ajasta ku on kesäloma :pp Mis sä oot töissä? (:

10Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 22:23

vilqu

vilqu

Nea missä sä oot ratsastusleirillä?

Heräsin tänään ennen yheksää Surprised En tie oikeen pitäskö hehkuttaa ku on kuiteski kesäloma mut luulin et täss kävis taas sillee yleisesti et aattelen et nukun vielä hetken (siis pari minuuttia) ja sit nukun 12 sillee oho.. eikä sekään nyt haittaa ku on kesäloma (taino iskää haittaa mut sitä haittaa nykyään vähän kaikki..) Meijän iskä on just semmonen et jos se vaan on ite kotona ni herättää viimeistään 10 ne aamut ei oo kivoi, varsinki jos on arki ja viikonloppu ja sais nukkuu..
Sit lähen ylihuomenna kaverin mökille ja sunnuntaina ratsastusleirille!! OUJEE!

11Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 22:36

Mileaz

Mileaz

Tuitui, Nialler oli tosi söpö twitcamissa :3 ♥ Meinasin pyörtyä ku heräsin jostai syystä kaheksalta nii ku tulin koneelle nii minuutti sit tullu linkki sen twitcamiin siltä:D

12Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 23:11

Veeranen

Veeranen

^^oliks sil twitcam?! D:

_Blistex_: haha mä pääsen siivoomaa rappukäytävii xd

13Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 3:21

vilqu

vilqu

Oon nyt kyllä tosi ylpee itestäni ku siivosin vaatekaappia ja sinne tuli aikas paljon tyhjää ku oli aika paljon pieniä vaatteita! (: Ku meijän äiti kävi tässä pari päivää sitte läpi sellasen puhtaanpyykin kasan ja katoin joku päivä ne vaatteet siitä et mitä otan ja mitä en ni nyt sit laitoin neki kaappiin ja jottain muitaki vaatteita jotka ei ennen mahtunu, mut nyt mahtuu (siis mahtuu kaappiin ku tein tilaa)!! Oon mielestäni nyt ansainnu toisen jääätelön tälle päivälle ;D

14Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 3:38

Sarqai

Haha syöny jo yhen jäätelön tänää, pian toisen ja mial varmaa kolmanne:D

15Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 4:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai; Mä en tänää varmaa oo muuta syönykää ku jäätelöö Very Happy

Mun siskolla oli synttärit ja se kutsu munki kavereita ku mä käskin.Eka syötiin ym. Ja sit mentiin uimaan ku meillä on uima-allas ni pidettii allas-bileet ja laitettii sauna päälle ja aina ku tuli sit kylmä ni mentii uikkareilla saunaan.Sit mun kaveripojat aina laitto saunas sellaset superlöylyt että kukaa ei pystyny olla siellä muutaku ne ja sit me mentii niitte jälkeen ja laitettiin ikkuna ja ovi auki ja kylmennettii se.Sit ku oltii uitu ni kaikki meni pukee vaatteet päälle,tytöt mun siskon huonees ja pojat saunatuvassa joka on nyt viimeset 2 viikkoa toiminu mun huoneena nii kauan että toi uus saadaan valmiiks.Sit ku pojat oli pukenu ni mentii kaikki sinne saunatupaan noh mulla soi aina siellä Up All Night ja kielsin sammuttamasta sitä ja sit mun kaveripojat laitto volyymit kaakkoon ja popitettiin siel sitte 1Dtä ja minä ja mun kaveripojat pelleiltiin kaikkee ja laulettiin I Wantia(ihan täysiä).Ja naurettii ja sit mentii sisälle kattoo Castlee ja nyt ne lähti.Mun siskon kaverit vaa eka oli siinä samas ku meki mut sitte ne meni kattoo Karate Kidii mun siskon huoneeseen.

16Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 4:20

Mileaz

Mileaz

En oo syöny koko kesänä jäätelöö, paitsi pikkase maistoin sitä Ben&Jerrysii joskus viikko sit:D

Hii, käytii koiran kanssa piiiiiitkällä lenkillä, meni kaks tuntii! Nyt mulla on sellane energinen olo (: koira ei oo kyl iha samaa mieltä, nukkuu tos jalat iha levällää mun vieressä.

Vilqu vaatekaapin siivoomine on sieltä ja syvältä! Ei siin muuta mut mä en koskaa raaski heittää mitää pois:D
Louizz vähä siistii, kuunteleeks sun kaveripojat One Directionii? (: vai mite ne osas laulaa sitä I Wantia? Teil tais olla hauskat synttärit!

17Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 4:24

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, oon Palmun Ratsutallilla kirkkonummel Very Happy

18Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 4:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Ei ne mitenkää fanita One Directionia mut kyl ne kuuntelee sitä joskus itekseenki ja sit munkaa kuuntelee tietysti sillo ku on vaa mahollista musaa kuunnella.Ja mä laulan I Wantia(ja kyl kaikkii muitaki 1D biisei,mut ehkä eniten WMYBtä ja I Wantii) aina ni kyl ne nyt ne sanat on oppinu (:

19Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 6:33

bewareofaino

bewareofaino

Mileaz kirjoitti:Tuitui, Nialler oli tosi söpö twitcamissa :3 ♥ Meinasin pyörtyä ku heräsin jostai syystä kaheksalta nii ku tulin koneelle nii minuutti sit tullu linkki sen twitcamiin siltä:D
eii missasin taas :c mut voin kyl uskoo et oli söpö haha ♥ täytyy kattoo youtubest!

Huomenna kuuseen ja takasin sieltä vasta ens viikol ja sit muutamat rippijuhlat :> ja herranjestas kohta vuosi viime paramoren keikasta, aika tuntuu menevän tosi nopeesti!

20Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 20 Kesä 2012 - 8:36

nealoves1D

nealoves1D

ärsyttää ku en koskaa nää noit ku ny mul ei oo ees konetta ja sillee :c mut uskon kyl et oli söpöö <3 c;

21Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 21 Kesä 2012 - 0:51

Sarqai

nealoves1D kirjoitti:Vilkku,, oon Palmun Ratsutallilla kirkkonummel Very Happy

ETKÄOO>:C Olin tulos sinne mut sit se jäi ku toi Doris astu kuvioihin:D Onks siel semmonen Essi ja Lina?(ne oli kans ehkä tulos sinne)

22Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 21 Kesä 2012 - 2:34

nealoves1D

nealoves1D

^^ Eikäää :c Mut ei ne oo tääl ;o muthei kannattaa oikeesti tulla joskus käymää tääl ! Tää on iha sika kiva paikka ja nää hevoset on ihanii ja opetus on tosi hyvää ! Talli ei oo mikää kauhee siisti mut ei se mitää c: ja nää hevoset ei oo mitää perusponei vaa kaikil on asennetta Very Happy ja ne on iha sillee osaavii :Very Happy Mutsiis tuu joskus käymää (:

23Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 21 Kesä 2012 - 5:01

Veeranen

Veeranen

mä tilasin eilen sellasen mekon minkä linkin laitoin tänne johonki keskusteluu, ja oon ilonen jos se tulee huomen♥ paitsi itken jos se tulee sillai postii ja posti ei ois auki enää, mun tuurii käy just näi D:

24Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 21 Kesä 2012 - 6:00

Mileaz

Mileaz

HAHAAA OWNED!!1 Päätin olla täsmällinen ja totella äitin tuikkaamaa kotiarestia ihan sananmukasesti, koska se sano ettei ulos oo asiaa enne perjantaita :-D En käyttäny koiraa tarpeilla tai lenkillä muutenkaa, sit se alko siitä valittamaa nii sanoin vaa et itepähä kielsit mun menemästä ulos nii se meni ihan hiljaseks!! H4h4 nyt se otti sen arestin multa pois =)

Sain tänää tekstiviestin, missä luki että Suomalaisee oli saapunu mun Dare To Dream, olin iha kikseissä ja sit menin hakemaa sen, omomomomomommom mä sulin tolle pelkän yleissilmäyksen jälkee ♥️ Makso vaa 10,70 Very Happy

25Hehkutus topa #14 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 21 Kesä 2012 - 8:51

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Mä olisin niin halunnu nähä sun äitis ilmeen ku sanoit ton :DD Mut hyvä ku se otti sun arestin pois (::

Kävin tänään ostaas itelleni vähä syötävää huomist varten. Yleens oon ostanu karkkii yms. mut nyt ostin vaa viinirypäleit, vesimelonii ja päärynäää. (: mut en sentään iha karkitonta juhannust vietä, kyl mä tiiän et äiti ostaa mul viel huomen jotain karkkiii :DD Ja kaikkia kiinnosti mun ostokset iha sairaasti Razz

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa