One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

101Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 15 Heinä 2012 - 9:01

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Vähän myöhäs tulee mut hyvää reissua ja pidä hauskaa, tuu ehjänä takasin. (: ♥
Mileaz: ooh o.o vähä ihanaa, nyt mäki haluun jonku tommosen kivan tekstin C:

102Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 15 Heinä 2012 - 9:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz aaaa vitsi kui kiva !! mä tuun sitte tyylii joka kuukausi teille ja kuolaan vaa sun huonet enkä lähe ikin pois WinkWink

https://twitter.com/#!/penguiniam

103Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 15 Heinä 2012 - 10:32

Sarqai

Mileaz: Haha mä saan ties mitä mä haluun mun kattoon(: Miks sun pitää luopuu sun 1D julisteista:O Eiks sun äiti tykkää niist vai:d

104Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 15 Heinä 2012 - 11:38

vilqu

vilqu

Mileaz. vähän kiva!! <3

Olin ihan sillee waat!!? ku meijän äiti ehotti et mun 1D julisteet laitettais seinälle rempan jälkeen sellasessa metri x metri isossa taulussa, et niistä tehtäs sellanen kollaasi (: Et noit isoi taului hankittais joku 3 ja sit tehtäis kolme ISOO 1D kolaasii!! Olin ihan sillee, JOO KÄY!! Ja se on vielä ihme et meijän äiti ehottaa et laitetaan raameihin, hienosti esille mun 1D julisteet Very Happy

105Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 1:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu vähä kiva!! mun isäpuol sano että mä saisin laittaa mun uutee huoneesee äitil vaa yhen 1D julisteen ja se laitettais just tollee tauluks, mut mä en suostu siihe koska siel on maalatut seinät nii siirrän täält iskält lähes kaikki julisteet sinne ja teen yhest seinäst täysin 1D seinän :---DD ku tääl iskäl on tapetoidut seinät nii se on inhottavan näköst en on sellasii reikii :--(

106Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 4:04

vilqu

vilqu

Stypay munki piti aluks tehä yhes seinäst täysin 1D seinä mut sit äiti ehdotti noit tauluja ja mikös siinä , voi ne ihan yhtä hyvin sileenki laitta Very Happy

107Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 4:59

Mileaz

Mileaz

Stypay Joo tuu vaa, kaipaanki tulevaisuudessa seuraa sinne middle of nowhereen (:
Sarqai Ne on kuulemma rumia (siis ne julisteet) eikä sovi meiän uuen talon tyyliin... Kyllähän ne kieltämättä vähän sotkusen näköseks tekee huoneen mut ku oot fangrilli nii minkäs teet ):
vilqu Metri x metri ei kyl vaa oo kauhee iso tavallaa et jos sullon seinät täynnä julisteita nii ei siihe kolmee metrii hirveenä mahu (kai?) nii sulle voi tulla valinnanvaikeuksia sit sen suhtee et mitkä laitat sinne kollaaseihi:D Mut tosi kiva idea tollanen!

108Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 5:16

vilqu

vilqu

Mileaz en mä niitä kaikkia julisteita sit laitakkaa (: Ja kyll mä jotenki saan päätettyy et mitkä jätän pois..

109Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 6:04

Sarqai

VILKKU koska mä oon sun rakasihqubff nii eiks vaa et ne jotka jää yli mä saan? JOOKOJOOKOJOOKOOOOO?<31

110Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 6:09

vilqu

vilqu

Sara vaiks sä oot mun rakasihqbff ni pidän ne silti ite (: I Love You Still!!

111Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 6:15

Sarqai

ETKÄ et sä niil mitää tee:d Ja jos teet nii saat ne takas sit! PLIIIIS

112Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 6:17

vilqu

vilqu

No katotaan.. Sit ku haluun ja pyydän niitä takas ja sä lupaat et annat ni voin HARKITA!!

113Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 6:18

Sarqai

JOO lupaan ja harkinta = yes in my world

114Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ma 16 Heinä 2012 - 23:31

vilqu

vilqu

Sara herätti mut ni heräsin kerranki sillee semi ajois etten esim kaheltatoista(: Vaiks ei se mua haittaa niinkään lomalla mut vanhemmat saarnaa..

115Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 0:13

Mileaz

Mileaz

Työnantaja päästi tänää 4 tuntii aikasemmi ku toi ilma on mitä ihanin hirvein <3

116Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 6:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz haha tuun teille tässä joskus enkä lähe enää ikinä pois ja muutan sänkys alle koska sängys ei oo tilaa koska Liam :---((

mä keksin eile että mä laitan mun huoneeseen äitillä joko oven päälle tai iha vaa seinälle "YOLO" :---DD löysin kans sellasii sisustuskirjaimii&-sanoi mut niis sanois oli vaa you, live, once muttei onlyy nii en voi niistä tehä :---((
& löysin ihan älykivat 3 paitaa ku käytii kaupungis!! en olis uskonu että saisin ikinä JC'st 2 superkivaa paitaa jollai 6eurol:D

117Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 7:07

Veeranen

Veeranen

värjäsin sitte hiukseni c: äiti ei ollu hirveen innoissaa ku huomas kuin tummat näist tuliki Very Happy:d

118Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 9:42

vilqu

vilqu

Veera laita kuva!!

119Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 11:13

Veeranen

Veeranen

120Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 11:27

vilqu

vilqu

^Vitsi nätti!! (:

121Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ti 17 Heinä 2012 - 23:58

Sarqai

Hihii mä meinaan värjätä ruskeeks:d Very Happy
sty: Mä oon halunnu semmosil kunnon hianoin kirjaimil mun seinälle YOLO.. MUT EN SAA>:C

122Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 1:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veera aa vitsi oot nätti ja ihana mun mielest toi väri! (---:
Sarqai mä aloin kelaa eile illal et mä voisin ettii oikee sellasii sisustustekstijuttui ja sellasil kirjottaa ton you live only once ahh olis täydelline :--D mikset saa? :c

123Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 2:10

zehe

zehe

Kenenkään ei tartte lukea angstaus topasta enää kirouksia mun työhön liittyen, koska otin tänään loparit Smile oon niin happyhappy!

124Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 2:16

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Vähä mä tykkään tosta väristä! (: And oot nätti, noi hiukset sopii sulle C:

125Hehkutus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 3:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

http://www.voice.fi/uutiset/musiikki/justin-bieber-saapuu-suomeen/1/40381 JES!
Mä oon oottanu tätä 2 vuotta. Mun on pakko päästä.Mun mummu lupas lähtee helsinkiin mun kaa junalla sillo,äiti antaa luvan jos liput maksaa ite,saan täysikäsen sinne mun kaa(mummu tulee Very Happy) ja jos iskä antaa luvan...Iskän on pakko antaa,mut en voi puhuu sille siitä ennenku se on kunnolla hyvällä tuulella,pian se tulee töistä väsyneenä ja vihasena ni puhun sille siitä vasta sit ku se on käyny saunas ja rentoutunu.Tod näk se ei kyl innostu siitä yhtään mutta mä en puhu sille vuoteen asialliseen sävyyn jossei se anna.Ja vähänkö mä suutun jossen saa lippuja !!!!!!!!!!!! tuli ehkä selväks et tääl on kunnon belieberi Very Happy

Sit mun pikkuveljen synttäreil oli iha ok,aika hauskaa mun kaveripojan kaa ja se sen serkkuki oli iha kiva Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa