One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

126Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:04

vilqu

vilqu

Louizz oon ihan oikeesti ilonen sun puolesta!! Kunhan saat iskäski suostuu (: Pitäs ehkä kertoo yhelle kaverille joka on kans Bieber fani.. (:

Sara värjäätkö oikeesti ruskeet? :O SIISTII!! <3

127Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:12

Evee

Evee

Toi on kyl varmaan ihan mahtavaa Biber-faneille Smile ite ei kiinnosta mut voin kuvitella miltä tuntuu ku oma idoli tulee Suomeen. Nii jos se 1D sielt tulis... Mut ku luin facest tost ni siel oli hirveesti negatiivisii kommentteja. Joku sano et ei kestä olla sen kaa samas maas. En tajuu mikä ihmisii vaivaa. En mäkää kaikist artisteis tykkää mut en mä silti niit hauku tollee koko ajan

128Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee; Niimpä,sit ku viel kaikki vihaajat tulee beliebereille siitä valittamaan,mut omapa on ongelmansa niilläki,ja menkööt ruotsiin siks aikaa Very Happy

129Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:27

vilqu

vilqu

Oltiin tänää sellasessa puistossa miss on kaikkii pikkulasten laitteita sellanen uima juttu ja eläimiä ni minä, äiti, sen kaveri ja sen kaverin lapsen lapsi joka on 3 ja tosi suonen!! Oli oikeestaan ihan kivaa (: Mut si alko sataa ihan kaatamalla vettä ku oltiin menossa uimaan (minä ja se 3 v) ni ei sit menty ku se vesiki oli tosi kylmää.. Tänään vielä myöhemmi äitin siskon ja sen avomiehen luo grillaa (:

130Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:41

Mileaz

Mileaz

Eiks Nea oo muute Justin fani? Mietin vaa et ku se on siellä kielikurssilla sillo viel ku noi liput tulee myyntii nii tosi inhottavaa jos se haluis ihan oikeesti tonne keikalle :/
Tai ainaki siis oon saanu käsityksen että Nea tykkäis Justin Bieberstä.

131Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:43

vilqu

vilqu

^Joku vois ehkä facesa kertoo sille tosta ja kysyy haluisko se.. (:

132Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz;En mä oo varma onks se just Nea mutta mun käsityksen mukaan joku täältä(siis mun lisäks) ainaki tykkää.Mut komppaan Vilkkua et joku vois kysyy silt faces

http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t111-mita-musiikkia-kuuntelet-one-directionin-lisaksi
kyl se tuol on ainaki sanonu et se kuuntelis,mutten tie sillee fanittaako se sit Justinii

133Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 4:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

AA VITSI MÄ NIIIN KOKEILEN HOMMAA NOITA LIPPUI OIKEESTI AAAHHH täytyy puhuu isille:DD
käytii tänää iskän naisystävän kaa kiertää tää paikalline kirppari läpi ja tein oikeesti täydellisii löytöi!! farkkuliivi, 2 kirjaa, yks lehti, neule, hame, peli tietsikal, dvd, t-paita & MARIMEKON PAITA vaa jotai 13e!! ahh oikeesti. si sinne jäi kaikkii muitki ihanii vaatteit muttako ne oli liia isoi )--:

https://twitter.com/#!/penguiniam

134Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 7:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me ammuttiin mun pikkuveljen ilmakiväärillä tarkkuutta tauluun,minä,mun veli,mun molemmat siskot,iskä ja mun iskän serkku(joka metsästää paljon,viel enemmä ku iskä) ni se iskän serkku voitti(15p) JA mä olin toinen(14p) eli ammuin paremmin ku iskä(9p(ja se oli kolmas) Very Happy Mun veli sai 4pistettä,vanhempi pikkusisko 1p ja pienempi ei yhtään.

135Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 8:05

Sarqai

Sty: koska meijän äiti-.- sil ons suuuuuri ongelmii mua vastaa:D
Louizz: Luin "me ammuttiin mun pikkuveljee" :O :O.. Sit tajusin et tää on hehkutus ei voi olla mahollista:D

136Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 8:40

Veeranen

Veeranen

Oisit nähny mun reaktion kaveril ku se selas faceensa sit tuli toi, mä katoin sillai O,O hyvä etten ruvennu hyppii, koska haluan :c ny vaan ku saan jonkusinne ja et äiti suostuu D:

olin tänää kaveril, näin sen ekan kerran tänäkesänä! sit sen pikkuveljet oli sulossii, miks mul ei voi olla sellasta xd?

137Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Ke 18 Heinä 2012 - 12:24

vilqu

vilqu

Veera tarkotat vissii Bieberin keikkaa? (:
Louizz ou!! Tien tunteen ku on jossain iskäänsä parempi!! Se on kyll TOSI harvinaista mut kuiskäll tuntuu olevan kokemusta kaikesta, ni on niin siistii olla jossai sitä parempi (:
Sara vitsi mä nauroin täällä ihan kippurassa tota sun vastausta Louizzille!! Very Happy

Huomenna tuhlaan mun 25e lahjakortti stockmannille!! Very Happy

Nea on online!! Very Happy

138Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 19 Heinä 2012 - 1:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mäki rupesin nauraan ku luin ton Sargain vastauksen :D

Mun iskä anto luvan lähtee sinne Justin Bieberin keikalle....Äiti ei yhtään uskonu et se päästäis mut mä ylipuhuin sit lopulta sen.Niin ja äiti lupas maksaa osan lipuista :)

139Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 19 Heinä 2012 - 10:43

Mileaz

Mileaz

Uu epistä mäkin haluisin jonneki keikalle, en oo ikinä ollu ees missää musiikkitapahtumassa. Noh, säästän sit kaikki rahat One Directionin keikalle ja pistän rahat likoo siihe 350 euron VIP -lippuu jonka jälkee mun äiti kyl pyörtyy mut ensiapu keksitty:D

Huomenna on perjantai ja ahhh pääsen taas jatkamaan mun 1D fanficiä jonka saan ehkä julkastuks täällä huomenna illalla/yöllä !
+ Tunnin lyhyempi työpäivä ♥

140Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 19 Heinä 2012 - 10:50

Sarqai

Olinksmä ainoo jonka piti tarkistaa mitä mä kirjotin:o NOJOO meil oli vilkun kaa hauskaa illal, joskin se ei varmaa itte muista sitä enää xD

141Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 19 Heinä 2012 - 11:24

Peetu

Peetu

- Citruss sai kengän niin päästään taas ratsastelee
- mulla on maailman parhaat kaverit ♥ mä en tajuu miten pari ihmistä voi saada muuten nii huonosti menneen päivän täysin toisenlaiseksi !

142Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 To 19 Heinä 2012 - 23:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

-mun pikkuveli anto mulle suklaata
-alotan just nyt kattoo Cyberbullya youtubesta(katoin sen viimeks vuos sitte),btw kannattaa kattoo,mun mielestä tosi hyvä

143Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 20 Heinä 2012 - 1:37

vilqu

vilqu

Jee, tää netti toimii mökillä!! En kyll uskonu lähtiessäni ja ei oo ees hidas (: Ihan tällane normaali niinku kotonaki ku se vauhtiin pääs Very Happy

Sara tarkotat varmaan jottain meijän viestittelyi? Minkä niistä illoista? (:

144Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 20 Heinä 2012 - 3:06

Mileaz

Mileaz

Karkki kuukauden tauon jälkee <3

145Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 20 Heinä 2012 - 8:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mummu&vaari on käymäs ja mummu sano että mun täti (siis se kummitäti jonka kaa olin Lontooski) saa perheenlisäystä! ... ja oli siks ostanu uuden auton :DDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

146Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 20 Heinä 2012 - 14:24

nealoves1D

nealoves1D

SAAN JUSTININ KEIKKALIPUT KAVERILT SYNTTÄRILAHJAKS !!!

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

147Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Pe 20 Heinä 2012 - 22:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea; mitkä liput sä saat(75/105/125/145 vai jotain niitä vip juttui)?

148Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 21 Heinä 2012 - 0:04

Sarqai

Hohoo mä oon koton:D MUHAH oli kyl ikäväki:D

149Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 21 Heinä 2012 - 5:52

vilqu

vilqu

^^Jee nään tänään Saran pitkäst aikaa, kunhan tullaan täältä mökiltä joskus järkevää aikaa.. (: IKÄVÄ <3

Ja ainiin kaikkille muistutukseks et maanantai on SUURI PÄIVÄ (1D kaks vuotta!!) !! Mä ja Sara pidettää synttärit niillä (kylläki su-ma, mut silti) (:

150Hehkutus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #14 La 21 Heinä 2012 - 6:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

-Oltiin shoppailee ja sain paljon kaikkii kivoi vaatteit ja multa kulu rahaa vaa 3,50.Se kylläki johtuu siitä et mummu makso mulle lähes kaiken(n.30e)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa