One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #14

+10
jonskauu
Sarqai
Veeranen
Evee
nealoves1D
_Blistex_
vilqu
Louizz_tomlinzon
Mileaz
bewareofaino
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

1Hehkutus topa #14 - Sivu 9 Empty Hehkutus topa #14 Ti 19 Kesä 2012 - 0:17

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

edellisessä yli 200 :>

On ollut tosi hyvät säät, jos ei tätä päivää lasketa ja kohta juhannus!!
jaksoin käydä lenkillä taas yhtenä päivänä ja rahaa tuli lastenhoitamisesta joten ihan mukavilla fiiliksillä :)

201Hehkutus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 29 Heinä 2012 - 11:13

Peetu

Peetu

CITRUSS ON OLLUT MAAILMAN HIENOIN HEPPA VIIME PÄIVINÄ ♥ toissapäivänen maasto, eilinen estetunti, tän päivänen leikki-/vapaapäivä... että mulla on maailman hienoin hevonen hoidossa ♥

202Hehkutus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #14 Su 29 Heinä 2012 - 23:47

vilqu

vilqu

Sara hyvä että sovit (: tiedän tunteen!!

Tänään mennää flow parkiin myöhemmi iltapäivällä, sit huomenna illemalla Saran ja mun porukoiden kaa kesäteatteriin ja sitä rataa (: Mun täytyy kyll kertoo, ku mentiin hakee niit teatteri lippuja (: No siinä ku käveltii ni Sara sano et ois kiva tulla kattoo toi (Peppi Pitkätossu) ja tässsä vaiheessa Sara ei vielä ollut tulossa mukaan.. Sit se siin jottai selitti et tulee äitinsä kaa joskus ja todettiin mun äitin kaa et liput on aikas vähissä kai et kandee sit tula nopeesti (ei siis aateltu samaa näytöstä mihin me ollaan menossa) (: No sit ilmeni et Saralla ei oo huomenna mitään joten sen puolesta se vois tulla meijän kaa tiistai , mut äiti oli ihan varma et se näytös on myyty loppuun.. No äiti kysy et onko vielä tiistain näytöksee lippui ja YKS oli (: (siellä ei siis oo numeroituja paikkoja) No Sara soitti sitte koitii sai luvan ja on nyt tulossa meijän kaa huomenna kesäteatteriin (: Mut aika hyvä tuuri et yks lippu oli Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa