One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

76RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 7:04

Veeranen

Veeranen

Auttakaa mua! D:
Mun luokal on yks ihminen joka kiusaa ja huutelee muille, sen pelkkä näkeminen saa näkee punasta. Sit mä ja mun kaveri aateltii et mennään puhuu siit jollekki, mut sit mä rupesin miettiin et mitä mä teen jos se ei onnistuiskaan D: Oikeesti hirveen ahdistunu olo :c

77RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 8:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu yay tervetuloo takasi! mäki oon kuullu et Tanskas on aika kallist niinku jonskauu mainitti ja kysyn nyt samaa: millane hintataso sielä oli? mä niiin käyn vielä Köpiksessä, oli hintataso mikä tahansa:D
_Blistex_ jee hyvä! sun enkuntaidot nousee hetkes tähtii ja sitte osaakki täydellisesti (; mä laitoin nauhottaa valehtelevat viettelijät & gg'n, katon sitte ku joudun lähtee koneelt c:
Veeranen kannattaa mennä puhuu sil kaikest huolimatta. jos ei onnistu, nii yritä olla välttämättä siittä. sori oon huono auttaa mut tahon silti ees yrittää :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

78RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 9:03

Evee

Evee

Oli outo päivä... Jos ketään kiinnostaa lukee: Eli mun piti mennä kymppiin kouluun ja kaks kaverii tuli aamul meille. Ennen ku toinen kavereist tuli ni se soitti et tos kilsan pääs oleva Terran kemikaaliosasto on tules. Sit ku ollaan meil ni seurataan netist, radiost ja TV:st tilannetta ja kaikis sanottiin et ilmaan leviää vaarallisia kaasuja ja kehotettiin sulkemaan ikkunat ja ilmastointi ja pysymään sisätilois. Meillepäin ei näkyny savuu ku tuuli just toiseen suuntaan. Sit vähän seurattiin Wilmaa ja soittoi kansilaan ja eipä tarvinnu mennä kouluun! Koulun ovet lukittiin ja sinne jäi ne jotka meni aikasemmin kouluun. Sit vaa chillailtiin meillä Very Happy Ei se oikeesti ollu niin vaarallista. Koulu ylireagoi pikkasen... Mut on siel yön yli viel vartiointi.

Pitkä ja epäselvä selitys, sori

& tervetuloa takaisin Peetu!

79RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 9:09

jonskauu

jonskauu

Evee Haha vähä siistii ettei tarvinnu mennä kouluu! Mun pitäis varmaa mennä kouluu vaikka se koulurakennus ois tulessa :-D Mut harmi kyllä sinäänsä et kaikkii tollasia tapaturmia sattuu, koska tollasessaki tilanteessa ois voinu käydä vaikka kuinka pahasti Surprised

80RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 9:22

Evee

Evee

Nii onneks tos ei kellekkään sattunu mitään mut kalliiks se tuli. Miljoonavahingot kuulemma

81RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 10:42

Veeranen

Veeranen

Mun kaverinkaa joka asuu siel alueel ei tarvinnu mennä kouluu tänää D:
Mut mein koulussa joka on varmaa 30 kilsan pääst siit teollisuushallist mikä oli palanu, ja me ei saatu mennä ulos ja kaikki ilmastoinnit kiinni yms D:

82RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 11:03

bO0m

bO0m

Peetu kirjoitti:god dag for alle og for alle lige !

meitsi on nyt kotiutunut Tanskasta pari päivää sitten mutta on ollut niin kiire etten oo ees koneelle ehtinyt ! elikkäs nyt täällä ollaan, te ootte ollu ihanan aktiivisia, ulkoasu on aivan ihana ja elämä hymyilee (: Tanska on aivan ihana paikka ja ihan vinkkivinkki, jos ette aatelleet iskee jotakuta One Directionista niin Tanskasta löytyy aikas paljon komeita jätkiä (; hahahhaha. sain paljon uusia kamuja, tehtiin kaikkee hauskaa ja SHOPPAILTIIN ja toinen vinkkivinkki, Abercrombie & Fitch on kauppa jossa PITÄÄ käydä. siellä meinaa saa kuvan sisäänkäynnillä yhen niiden mallien kaa ja mallit on sanotaanko nyt... ihan älyttömän hottiksia. mä ilmotinkin jo että jos en iske ketää 1D:sta nii tommosen isken (; vieläki polvet tuntuu pettävän alta ku vaan ees aattelen sitä !

WAAAAAAAAA tanskasta!?!? :DD Hei näikkö mun lempi artistia CHRISTOPHERIA?!? Se on katos tanskalainen ;DD ! Joo sori tuli vaan ihme kohtaus .. :DDD Ja uuuu, hei mä olin tanskassa joskus 11 vuotiaana enkä tainnu oikei huomata sillon ketään komeita miehiä, pitäis ottaa se reissu uusiks ja mennä sit moikkaan tota christopheriaki (; Ja ihanaa että sulla elämä hymyilee<3 (:

83RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 11:05

_Blistex_

_Blistex_

Aika kamalaa tommonen et ei saa mennä ulos yms. meinaan tommoset voi olla tosi vaarallisii. Mut hyvä juttu oli et ei kerra tarvinnu mennä kouluun. :DD

// voisko kaikki ne keillä on jo se Live Tour ni kertoo et onko ostanu sen cdon.comista ja et tuliks se postiin tai postilaatikkoon yms. ja et ilmotetaanko siitä sit ennestään ja et onks se sit niinku luotettava. (: Terveisin yks pälli :DD

84RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 20:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ se tuleeko se postilaatikkoo vai postii riippuu vissii iha siittä et kui iso se paketti on ja et millä tyylil maksaa. me maksettii verkkopankis & tuli postilaatikkoo ku tilas levyn. & mun mielest cdon.com on iha luotettava, toisaalta sieltä saattaa välil tulla iha jotai muuta ku on tilannu:D haha sori ei välttämättä auttanu paljoo mutta näi kumminki:D

85RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 20:52

Insku

Insku

Mie tilasin Live tourin jo ennakkoo One Directionin nettikaupast ja tuli jo 24. päivä Very Happy

Peetu millanen hintataso siel joo oli? Very Happy Ku oon ite menos kai kesällä sinne Wink pitää käydä tuol Abercrombie & Fitch kaupassa .. Mis kaupungissa muuten olit?

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

86RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 0:27

Peetu

Peetu

Ihanaa huomata että mua on kaivattu ! :D ehehehe. hintataso oli mun mielestä suht normi, jotkut ruuat yms oli kalliimpii ja tietty siellä A&F:llä kun on nii hienoja merkkivaatteita nii ne makso. saatttaa kyllä olla että mä olin nii sekasi etten älynny mistään mitään ja vingutin visan tyhjäks D: mä olin siis Köpiksessä, joku tais kysyy sitäki (:

ihan tämmönen btw, kielitaidosta on apua, meinaa tanska kielenä kuulostaa ihan ruotsin ja saksan sekotukselta nii vaikka jotkut ihmiset puhuivatki tanskaa nii mä kyllä ymmärsin ihan suht hyvin (:

jos ikinä siis meette Tanskaan tai tarkemmin sanottuna Köpikseen nii mukaan on hyvä varata PALJON rahaa jotta saa ostettuu A&F:n tyhjäks, paperipussi johon voi hengitellä kun hottiksia tulee vastaan ja kamera (;

Evee, ei hertsileijaa mite pelottavaa o: mut toisaalt just jees nii pääsitte kotiin koko päiväks (:

vitsit mua jännittää, en menny tänään kouluun ku mulle tuli duunivuoro silleen et oisin ehtiny olee alle tunnin koulus :D

87RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 2:56

vilqu

vilqu

Noista Tanskan miehsitä tuli mieleen et jos luovuttaa siinä et ei meniskään noitten meijän poikien kaa naimisiin ni turhan reissun teet jos Viroon erehdyt miehiä tiraamaan..! Siellä on joitan ihan ok mut suurin osa on kyllä niin virolaisen näkösiä et huhu(=rumia)!!

88RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 4:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_:Tämä pälli osti sen cdonista ja tuli suoraan postilaatikkoon eilen.Ja ilmotettiin sillo ku se oli lähetetty.Oon tilannu cdonista(äitin nimellä hihhih)aika usein et kyl se mun mielestä on luotettava

89RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 7:51

_Blistex_

_Blistex_

Kiiiitti kaikille jotka kerto täällä ruudun takana istuvalle tyhmälle tosta cdonista. (: Mä vaan ku äiti ei yleensä osta mitään netistä ni se vaan oli vähän silleen epäileväinen enkä mäkään sit oikein varmaks tienny et miten paljo voi luottaa. C: Joten kiiitos näistä tiedoista! (:

90RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ mulki äiti on aina kauhee epäileväine "no kai tän voi palauttaa, ootko lukenu ehdot blaablaa" ja mä taas oon valmis tilaamaa vaikka mistä silläki ehol että tulee täysi väärää kamaa ja joutuisin pitää ne itelläni:D
Peetu ääh kauhee himo mennä kuolaa nyt A&F'n nettisivui muttei oo varaa siihe haha!Very Happy mut kiva et kerroit noit tietoi nyt pikkase! eli jos Köpiksee nii suoraa A&F'n kauppaa ostaa sen tyhjäks ja kuolaa miehie perää (;

91RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:23

vilqu

vilqu

_Blistex_, me ollaan tilailtu jotain juttuja tuolta cdonista (live tour, yearbook ja kaks cd:tä) ja ihan luotettava se on Very Happy

Musta on ihanan vapauttavaa ku jos vanhemmat tulee kysyy et mitä teet (ja ne näkee jo et oot koneella) ja sit vaan näyttää et tää foruumi on auki ja sanoo että "foorumilla" ni on vaan "okei" eikä a. utele sen enempää ja b. ne tietää et käyn täällä foorumilla ja fanitan 1D:tä ihan kybällä ni ne vaan " okei" Very Happy En tie onko kaikilla sama tilanne mut ainaski meillä Smile Enkä tie jos kukaan tajus mua tai mun pointtia... Smile

92RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:01

_Blistex_

_Blistex_

vilkku: mulla oli silleen aluks ku tulin tänne ni sit ku äiti näki tän ni se kyseli kaikkee ja se oli tosi hermostuttavaa mut nykään mulla on toi sama juttu, ne ei kumpikaan kysele mitään koska ne tietää tän paikan ja sen et rakastan 1D:tä. (: So I get your point C; (sori jos meni väärin :DD )

93RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

_Blistex_, ei menny Very Happy Iskä on aina silleen "aaa, tietty Smile" ja äiti vaan totee et "okei"

Aluks ku porukat ei vielä kunnolla tienny et oon täys 1D fani ni ne oli vähän silleen "mikä se on?" mut nykyään ei tosiaankaan tarvii kysyy:) Äiti kyllä lausuu One Direction tosi hassusti Very Happy Läheisimmät sukulaisetki (toinen serkkuperhe, äitin sisko ja mamma ja pappa) suunnilleen tietää et oon ihan 1D fani Smile Ei ne kyllä ihan samalla tavalla tie ku porukat.. Smile

94RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:16

_Blistex_

_Blistex_

Meil taas mun toinen isoveli kettuilee mulle välillä siitä ku hehkutan koko ajan 1D:tä :/ Tiiän et se vaan haluu kiusotella koska se on semmonen mut välillä se kyl ärsyttäää niiin paljon. :DD Sit se sano kerran sitä homobändiks ni mä aloin hakkaa sitä. O: Ei siitä mitään tullu ku se on mua jotain 8 vuotta vanhempi mut vähä v**utti ku se silleen sano. :DD Älkää ny luulko et mä oon kauhee agressiivine mut yleens mä aina "hakkaan " mun veljee ku tiiän et sitä ei voi se sattuu. :DD

95RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:07

bO0m

bO0m

Välillä on vähän awkward tilanne jos alkaa selittään jotai juttuu kaverille iha kybällä ja sit muistaa että siitä asiasta on puhuttu vaa tääl forkalla.... :DD Ja äiti ja iskä on aina sillee "mitääääh?" jos sanon sanan forkka. Sit vastaan "Siis One Direction foorumi" Sitte ne "aaa..." :DDD Ja mummu oli hyvä kun se tuli pitkästä aikaa käymään mun huoneessa "sullahan on sinät täynnä poikien kuvia" :DD Mä vaan "juu viiden samojen poikien kuvia ne on mun lempi bändissä x)".

96RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:09

Veeranen

Veeranen

vilkku äiti ja iskä ei oo välittäny mitää, mut sit mun pikkusisko on semmonen et tulee "veera tykkää noista" tai haukkuu niit :c sit servaan sen ja sit se menee poiis c:

97RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 17:01

nealoves1D

nealoves1D

meil porukat ja isosisko kute myös mun kaverit ja sukulaiset ymmärtää mun 1D villityken. Taino ei varsinaisesti ymmärrä mut on jo tottunu siihe Very Happy jos oon tääl ja joku kysyy et mitä tees ni yks vilkasu niihi päi riittää ja kaikki sanoo et "aa sä oot forkal taas". Emt mut siit tulee joteki hyvä fiilis. Tuntuu et neki on alkanu huomaa meijän yhteishengen ja melkee et ne kaikki hyväksyy teijät mun perheenä samal taval ku mä itekki (: <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

98RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 20:10

Mileaz

Mileaz

Meillä tää mun 1D fanitus otetaa vastaa sellasella facepalmauksena lähinnä ku kiljun kulma liikaa niitte poikie perää :DD Veli ei kulma suostu tuntemaa mua enää ku sain 1D'n kaulakorun viimeviikolla postista ):
Mut äiti on kiva ja se tulostaa työpaikan kustannuksella mulle kilokaupalla kuvia mun One Direction faniseinälle!!

// Luin parin viikon takasia tekstiviestejä, en voi oikeesti olla näin tyhmä...

"Nyt mä käsitän kaiken! Oon aina miettiny, et miks läskit ei kasaannu vaikka sormii mut sit fundeerasin, että ku mä oon nii himo dataaja ja kirjottaja nii ne saa kokoaja liikuntaa eikä ne ehi lihoomaa! Löytyisköhä mistää takamuksellekki yhtä luontevaa ratkaisua?"

99RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 29 Toukokuu 2012 - 20:45

Veeranen

Veeranen

Mileaz sfhjldf kyl mullekki kävis tollanen et joku tulostais :c :Dd
Haha et oo ainut jolla tulee tollassia ihmeellisiä pohdintoja Very Happy

100RANDOM vol 9 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 4:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun äiti ja iskä suhtautuu iha ok mun 1D fanituksee,samaten mun sisarukset.Mutta mun luokka ei...
Ja haha mun mummu on sanonu just samate ku toi bOomin mummu!Meillä äiti ei välitä mitä mä teen koneella koska sille on jo tullu selväks et viihdyn tääl foorumil.Iskä taas aina ku se tulee tänne on sillee et mitä sä teet.Sit mä vaa nostan vähä ylös päin nii että toi kuva tuolla päällä näkyy sit iskä on sillee et aa tollasta taas

RANDOM vol 9 - Sivu 4 Miley+Cyrus+Annual+Elton+John+Oscar+Viewing+ANEJploNI82l
Aattelin värjätä mun hiuksista massiivisemman puolen ton väriseks ja sit toine puol olis tosi lyhyt ja tositosi tumma.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa