Stypayhoralikson sori, ei sais nauraa mutta repesin kun vaan ajattelen niiden jätkien ilmeitä... :D
jos teitä ihanuuksia ei lasketa nii mulla on tasan yksi kaveri joka tykkää 1D:sta. ei sekään fanita silleen virallisesti, mitä nyt on ostanu levyn ja osaa osan WMYB:n ja OT:n sanoista.
vielä muuten pakko lisätä tähän väliin, tutustuin Tanskassa muutamaan paikallliseen jätkään hotellin käytävällä jotka laulo rakkauslauluja, ne kysy multa & mun frendeiltä mitä haluttais kuulla / laulaa niiden kaa, mä istahin niiden kaa siihen lattialle ja kysyin et tietääksne WMYB:n ne oli silleen joo tietää et One Direction on rakkauslaulujen no 1, kaverit meni jo huoneeseen mutta mä jäin hengailee niiden kaa siihen ja kuuntelin kun ne laulo, ne otti alun uusiks vaik kuinka monta kertaa ku ne ei iha handlannu alotusta. yritin selittää et it starts straight after the intro mut ne ei ihan älynny ja sit mä jouduin laulaa sitä niiden kaa, siin vaihees frenditki tuli jo kattoo minne mä jäin ja näky oli kyllä ihan mahtava varmaan ku meitsi laulaa niiden kaa WMYB ja sit vähä myöhemmin OT :D ja siis nää jätkät pitää itseään boy directionereina, mä kyllä repeilin kun ne selitti kui ne kyllä osaa sanat kaikkii biiseihin ja näin :'D
okei, niiku lupasin et sitten kun saan ajatuksii kasaan nii kirjotan tänne jotai järkevää (ainaki yritän :D) mutta siis niin tiivistetysti, eilen meni tunnelmat astetta lämpimimmiks. pelasin sen kännyllä jotai nii se kosketteli silleen vahingossa ja näin. sitte ku tuli jotai puhetta sen puhelimesta nii sit se oli et "ku sulla on toi mun puhelin ny nii laita numeros samantien siihen" mä olin silleen asdfihjk ja laitoin, eli nyt sillä on mun numero mutta mä olin nii sekasi etten älynny pyytää sen numeroo ja sit silläki tunti alko. sitte pelissä kun se teki juoksun nii se juoks sen lyöjäjonon ohi ja veti high fivet kaikille, mä aattelin et mäkin saan mut sit se hyppäski mun kaulaan ja sit siinä halailtiin. sit pelin jälkeen jonka opet voitti nii lähettii kävelee pyörille ja skobille nii se joi jotai energiajuomaa, mulla oli kurkku nii kuiva et olin vaan et anna mullekki ja sitte juotiin yhessä se energiajuoma joka jälkeenpäin ajateltuna maistu ihan kamalalle mutta mulla oli nii jano etten paljoo välittäny :D
mulla on vissii jonkinsortin puheripuli ?