One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

101RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 6:46

jonskauu

jonskauu

ETTE tiiä kuinka väsynyt mä oon!! Olin eile juhlii päättäreitä ja juhlat veny 4 asti aamuyöllä.. iskä tuli aamulla hakee mua kaverilta puol kaheltatoista ja en ollu saanu nukuttua ku ehkä 2 tuntia koska loput tunnit mä ravasin vessan ja vesilasin väliä, ehkä jotkut teistä ymmärtää miks :-D lähettii joskus kaheltatoista ajaa tänne Niiralan rajanylityspaikalle ja oltais päästy tännekki puolet nopeemmin ellei me oltais pysähdelty turhan takia.

Tällä hetkellä siis istun autossa ja ootan et me päästäis nyt ylittää tää raja ja matkustaa sit sukulaisten luo. Mut voin sanoo et tää päivä on ollu ihan kuolemanpäivä ja mun puhelin hajos matkalla, niin mulle piti käydä ostaa uus ja ainoo hehkutettava asia tänää onkin että sain iPhonen, mut eipä se paljon lohdutakkaan koska siinä on joku ihme koodi juttu minkä takia en voi käyttää sitä, mut onneks on tää iskän puhelin millä voi olla netissä ♥ mutta mun piti tulla vaan jakamaan teille mun hirvittävä päivä, jonka oon kulkenut oksennus kurkussa. Olkaa kiltisti, musta ei nyt sit muutamaan päivään kuulukaan mitään! :-) ♥

102RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:01

Veeranen

Veeranen

jonskauu kannattaa ! : D mut toivottavasti se siit helpottaa nopeesti D:
ja kyl mullekki kävis iPhone D:

mut sit viel, mä en oikeesti omista itsekuria D: mietin et "no jos otan yhen palan suklaata" no puol levyy mä sit söinki :c tää on ihan syvältä Very Happy

103RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:45

vilqu

vilqu

Mileaz kelpais mulle kans et tulostettais kuvia roppakaupalla!! "Fain by me!"

Täytyy muuten korjata yks juttu tähän mun fanituksen ymmärtämiseen et mulla on yks kaveri joka jaksaa kuunnella yhen lauseen 1D:stä ja sit sanoo "oo hiljaa" ja jos sanon sen yhen lauseen joka päivä (minkä todellaki teen, mut kaveri hänen onnekseen ei oo aina kuulemassa) ni sit e saa sanoo edes sitä yhtä lausetta.. Smile Ja loppujen lopuksi mulla on 3 kaveria joiden kanssa mä ylipäätän edes yritän puhuu 1D:stä, anteeks 4: 1. on Sara joka kans puhun 1D:stä aina ja se ymmärtää kaiken 2. toi kaveri josta äsken selitin 3. sellanen directionator 4. yks joka fanittaa JB:tä ja aia jos puhun 1D:stä se rupee sellitää Justinista Smile

104RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:51

Evee

Evee

Mulla ei oo yhtäkään directioner-kaverii Sad Kaverit vaan ärsyyntyy ku puhun 1D:stä. Yks kaveri kyl tykkää niitte musast vähän mut ei se mitenkään fanita niit. Toivottavasti tulevas lukios ois ees yks jonka kaa vois puhuu pojista. Mut onhan tää forkka olemas Smile

105RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 8:01

vilqu

vilqu

En tie mihin oisin nyt linkannu mut..
https://www.youtube.com/watch?v=dRPDHdzPobQ

106RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:14

Sarqai

Mun lempilauluuu<33:D

107RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:38

Veeranen

Veeranen

oikeesti toi biisi.. *facepalm*

tänää tein oikee kunno facepalmin (ku katoin kutosluokan esityksen,ja se on iha järkky :DD) kuulu vaa sellai krunts nenäst o.o

108RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:45

Mileaz

Mileaz

vilqu Alko jotenkin tuo Robin kuullostamaan ihan siedettävälle ton jälkeen! Tytöraukka ku Warner yrittää vaa tehdä siitä samanlaista ilmiötä ku Robinista ja näkevät sen tytön vaa yhtenä setelimöykkynä... Toi video saa ton neidin naurunalaseks, ihan naurettava musiikkivideo + sanat kirjotettu varmaaki 20 minuutissa.

Veeranen me katottiin viime viikon torstaina meiän seiskaluokalla tehdyt haastattelut sillei et koko luokka näki, ei jeesus mä häpeän itteeni, en voinu olla niin nolo kaks vuotta sitten! Kauhee helariki ):

Mullakaan ei ole kavereita, jotka fanittais One Directionia, yks ei suostu kuulemaa ees sen bandin nimeä, jos mainitsen sen nii se lähtee lätkimää tai estää mesestä (lln...) Sit yks nyt muuten vaa dissaa mua ku kuuntelen sitä.
Mut onneks mulla on Soffe jolle saan jakaa mun fanityttöyteni aallot ku se ainaskii pitää niitä hyvännäkösinä nii sietää ainaki vähäsen mun juttuja ;D

// AINII!! Onks kukaa tääl Petsiessä? :D

109RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:00

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Joo mä ainakin tajusin :DD Mut hyvää matkaa sulle, nähdään taas! <3

Sit tosta Tuulista.. sori jos joku tykkää mut toi oli mun mielestä vaan yksinkertasesti noloa. Siis tosta videosta oli tehty niin järkyttävä ja toi tyttö tehtiin (niinku Mileaz sano) naurunalaseksi. 0:

Mullakaan ei oo yhtään sellasta kaverii kenelle voisin hehkuttaa ja puhuu 1D:stä koska ketään ei kiinnosta. yhelle mä joskus puhun niistä mut huomaan et ei se jaksais kuunnella.. Onneks mulla on teidät. ♥

110RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:10

nealoves1D

nealoves1D

voisin sanoo et säälin tota Tuulii kyl vähäse .. taisiisku tollasel musavideolla ja biisillä ei kauheesti tuu faneja ja toi tyttö on saattanu haaveilla pitkäää laulajan urasta mut mun näkökulmasta ainaki toi musavideo & biisi pilaa sen kaikki haaveet ku sille vaa naretaa eikä kukaa ota sitä tosissaa :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

111RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu haha ymmärrän hyvin (; hyvää matkaa sulle! kelpais mullekki iphone :c

mulla on kaks parasta ystävää kans directionereita & mun parhaista parhai ystävä pitää poikii hyvännäkösinä ja tänää se ite ehotti että kuunneltais 1D'tä levylt ku kysyin et mitä kuunnellaa:D
ja tuli pikkase syötyy: melkee 2 pussii bilareita, 2,5 pussillista popcorneja, kokonainen pakkaus lakritsijätskii, tikkarit, pringlesei & pätkiksii:D lisäks meil oli tortilloit ruokana - ei ollu kellää yhtää ähky olo ei?:DD

ps pakko kertoo mun tän päivän awkward moment: saatiin kahel vipal (valinnaist matikkaa<3<3) ottaa koneet ja tehä mitä lystää nii mä oon ainut tyttö luokassa (koska se toine tyttö oli kuoros) ja kaikki pojat istu mua taaemmis riveis, nii mä sitte oon tumblr'is ja selaan alaspäi mun dashil kunnes tulee 2 jättimäistä kuvaa jostai alastomista tytöist! läppäri ku oli, nii mä panikoin vähä ja scrollasin vaa alaspäi toivoe että ei tuu toista nakukuvaa, nii eiköhä siinä tuu vielä pahempi nakukuva alempana! vähä pelottaa että näkikö ne pojat ku ne istu kaikki sillei vähä mun sivulla taaempana että pystyy suoraa näkee mun näytön:DD

https://twitter.com/#!/penguiniam

112RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:21

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Voi ei toi tumblr- juttu! :DD Siis mä toivon sun puolesta et ne ei nähny niitä kuvii koska se olis tosi awkward sitten. d:

113RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 30 Toukokuu 2012 - 20:33

Peetu

Peetu

Stypayhoralikson sori, ei sais nauraa mutta repesin kun vaan ajattelen niiden jätkien ilmeitä... :D

jos teitä ihanuuksia ei lasketa nii mulla on tasan yksi kaveri joka tykkää 1D:sta. ei sekään fanita silleen virallisesti, mitä nyt on ostanu levyn ja osaa osan WMYB:n ja OT:n sanoista.

vielä muuten pakko lisätä tähän väliin, tutustuin Tanskassa muutamaan paikallliseen jätkään hotellin käytävällä jotka laulo rakkauslauluja, ne kysy multa & mun frendeiltä mitä haluttais kuulla / laulaa niiden kaa, mä istahin niiden kaa siihen lattialle ja kysyin et tietääksne WMYB:n ne oli silleen joo tietää et One Direction on rakkauslaulujen no 1, kaverit meni jo huoneeseen mutta mä jäin hengailee niiden kaa siihen ja kuuntelin kun ne laulo, ne otti alun uusiks vaik kuinka monta kertaa ku ne ei iha handlannu alotusta. yritin selittää et it starts straight after the intro mut ne ei ihan älynny ja sit mä jouduin laulaa sitä niiden kaa, siin vaihees frenditki tuli jo kattoo minne mä jäin ja näky oli kyllä ihan mahtava varmaan ku meitsi laulaa niiden kaa WMYB ja sit vähä myöhemmin OT :D ja siis nää jätkät pitää itseään boy directionereina, mä kyllä repeilin kun ne selitti kui ne kyllä osaa sanat kaikkii biiseihin ja näin :'D

okei, niiku lupasin et sitten kun saan ajatuksii kasaan nii kirjotan tänne jotai järkevää (ainaki yritän :D) mutta siis niin tiivistetysti, eilen meni tunnelmat astetta lämpimimmiks. pelasin sen kännyllä jotai nii se kosketteli silleen vahingossa ja näin. sitte ku tuli jotai puhetta sen puhelimesta nii sit se oli et "ku sulla on toi mun puhelin ny nii laita numeros samantien siihen" mä olin silleen asdfihjk ja laitoin, eli nyt sillä on mun numero mutta mä olin nii sekasi etten älynny pyytää sen numeroo ja sit silläki tunti alko. sitte pelissä kun se teki juoksun nii se juoks sen lyöjäjonon ohi ja veti high fivet kaikille, mä aattelin et mäkin saan mut sit se hyppäski mun kaulaan ja sit siinä halailtiin. sit pelin jälkeen jonka opet voitti nii lähettii kävelee pyörille ja skobille nii se joi jotai energiajuomaa, mulla oli kurkku nii kuiva et olin vaan et anna mullekki ja sitte juotiin yhessä se energiajuoma joka jälkeenpäin ajateltuna maistu ihan kamalalle mutta mulla oli nii jano etten paljoo välittäny :D

mulla on vissii jonkinsortin puheripuli ?

114RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 3:00

vilqu

vilqu

Peetu, nyt et kyllä tajuu kuinka kade sulle oon!!! Siis mikä romanssi tekispä yks poika mullekki noin <3 Mun hymy vaan leveni luin tota eteenpäin:) Noi tansalaisetki oli kyll aika ihanii, mut toi sun jätkäs, haa, sydän sulaa Very Happy Oon sanaton ja miten vaa miksei mulle tapahdu koskaan noin.. Se yks kyll ampu mua tänään voikukilla ja jotenkin oudosti mun mielestä hakeutu mun viereen, mut en mää tie...

115RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 4:16

Veeranen

Veeranen

Peetu no aaw kui söpöö :DD c:

116RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 4:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Peetu: Tosi söpöö ja toki ne tanskalaisetki Smile

Mä olin tänään siel ylä-asteel tutustumas.Alus oli iha hauskaa mut sit lopus kävi aika tosi pitkäks. Yks poika yritti iskee mua ihan koko ajan,se siis oli mua vuoden vanhempi .Ei sitte tajunnu että muhun ei iske sellane et iso poikaporukka tulee meiän luokan luo ja sit yks koko aja esittää jotain mulle.Sit yhes vaihees se tuli sillee aurinko lasit päässä ja sit se katto mua silmiin(hehe joutu kattoo ylöspäin xd)vaikka kui kaua ja yks mun luokalta öh no ei mun lempityyppejä nyt väittää et me ollaan sen pojan kaa yhes tai jotai.Ja sit yks toine mein luokalta (ei sekää mun lempityyppejä) tuntee sen pojan ni toivottavasti se ei anna sille hyypälle mun puhelinnumeroo.Mut yks positiivinen juttu ; se mun ihastus pyörii kans siin poikaporukas jossa on se poika joka yritti iskee mua oli(se on vissii sen mun ihastuksen kaveri xd ei juma..)ja ne oli siis kaikki välitunnit meiän kaa.

117RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 6:04

Sarqai

Peetu haha cuuute<33

Must on aina nii kummalista ku ihmiset sanoo et "jotenki tosi romanttista me/te juotiin/joitte samast pullost", mä juon aina samast pullos kaikkien kaa, ja oon tämmöne juissijonne ja yks viitonen(ollaa iha ok frendej) aina juo samast, mun mielest se ei oo kummallist vaik kaikkien muitten mielest onki, ehkä se johtuu siit et a) mä ystävystyn tosi nopeesti ihmisten kaa tai b) suurin osa niist o mulle ku perhe, meil on koko luokas hyvät välit ja sit se vitone, ollaa ku yhtä ja samaa perhettä, riidellää ja sovitaa heti perää<3
Tää ei nyt mee angstiin koska.. En keksi nyt kunnon tekosyytä mutmut..
Tänää riideltii yhen semmose Julian kaa, tää esimerkki todistaa kui perhet me ollaa. Me oltiin ihan ilmiriidois ei ees katottu toisiimme päin, VAHINGOSSAKAAN. Sit se meni vessaan(kiviäkin kiinnosti) ja kysy et kuka tulee mukaa(meijän luokal kukaa ei tyylii mee yksin vessaa:D Aina joku seisoo siin ulkopuolel) ja mä vastasin ihan pokkan et mä tuun, se katto ensi sillee murhaavasti ja istuin siin sen piinaavan sekunnin kunnes se käänty ja huus perää et "no liiku sit läski"(joo siis inside). Olin ihan sillee wow ja lähin juoksee, sit "eksyttii" kaikkii muihin luokkiin siin matkal ku koko koulu oli ruissalos ja sovittii samal, täst tulis kauhee romaani jos selittäisin kaiken mutmut ollaa vaa nii läheisii et en kestä jättää tätä luokkaa

118RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 6:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai; Olispa munki luokka ollu tommonen(tai no vois olla iha vielki tommone mut 4 h alaastetta jäljellä huomen 3h ja lauantain 1h)...Mun täs pian vanhas luokas on vaa 1 kiva tyyppi ja 2 siedettävää...

119RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 7:09

_Blistex_

_Blistex_

Peetu; Eikää, vähä toi jätkä ♥ Aww, oli niin ihanaa lukee tota ku kerroit. (: Ja tietty noi tanskalaisetkin oli kivoja: :DD

Sarqai: Niinku Louizz sanoki niin mäki toivoisin et mulla olis tommonen luokka. (: Mein luokas osa vaan kattoo toisiaan silleen murhaavasti ( mäki katoin joitain tyyppei ku ne kyttää mua:DD ) ja sit osa on vaan sellasii ihQuD44-lissui et voi hyvää päivää. -.-

120RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 8:36

Sarqai

Niinno meil on ihan sairaan ihana luokka<3 Onneks pääsen aika monen kaa samal luokal, mutmut joudun kuiteski jättää perääni niit muit<3 Jaja meil oli kans ihanaa siel luokkaretkel, ei sitä tajuu jos ei ollu mukan(:

121RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 9:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu awww! ootan täällä innoissani sun parisuhdestatuksen muuttumista;) :DD ja tietty tolle saa nauraa, nyt nauran itekki sille:D opinpaha ainaki olla menemättä tumblrii varsinkaa jos en istu takarivis:D
_Blistex_ thank god kukaa ei oo tullu sanoo mulle niist:DD

joku chattii?

https://twitter.com/#!/penguiniam

122RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 14:08

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, wooouuu (; ootan tääl innol et tuut kertoo et ootte yhes ! Oikeesti tosi söpöö & muutenki kuullostaa tosi kivalt jätkält & sellaselt joka varmasti ois tollasen ihanan tyypin ku sinä arvone c: dinzdinz onnee hei ku oot tollasen löytäny (; (tähä välii ajattelin kirjottaa jotai järkevää ja ei yli innokasta mut en keksiny midi elisis) oikeesti mä ootan jo et tuut kertoo et ootte yhes ! Taisiis toivoisin et rikkoisit meijän "sinkku säännön" koska ejdmxnahaofk toi kuullostaa nii ihanalt ! (: (anteeks oon yli-innokas :c)

Ite tääl siks et tänää keitti yli iha kunnol mun kaveri. Saatii lv tunnil laittaa you tubest videoit ja pojat sitte laitto kaikkee mist ne tykkää/on niide mielest hyvää ja mun lapselline kaveri alko huutaa niille et ne laittaa pelkkii huonoi videoita tai paskaa musaa ja meni ite laittaa sinne musaa mist se tykkää ja pojat ja minä sitte puhuttii keskenää siin et ei oo mitää järkee suuttuu tollasest ni se mun frendi sit kilahti iha kokonaa ja alko haukkuu meit ja huutaa yms. Oltii vaa et joo relax ni se sitte alko valittaa muille meijäluokan tytöille ja yhtäkkii melkee kaikki oli sitä mieltä et minä & ne pojat on vituttavii ja itsekeskesii ku meit ei kiinnostanu et ne ei halunnu kattoo videoita joit me katottii. No ei siin mitää mutku ne laitto itekki sellasii mitä me ei haluttu mut eipä se meit haitannu ja ei me alettu valitaa. Mun mielest aika lapsellista suuttuu tommosest xd

Jooja mul on kinda of menos välit poikki mun yhen parhaist kavereist kaa mut tänää tajusin et jos oon rehelline ni mua ei todellisuudes ees kiinnosta oonko sen kaa väleis vai en ja oon vähä sekasi ku se on kuitenki jo pitkää ollu mun yks parhaist frendeist ni en oo ees kuvitellu et mul ois tälläne fiilis ;oo

Ja sitte et mun kaveripojat on ärsyttäny mua tahallee täs lähiaikoin iha urakal(& läpäl) mut en vaa silti oo suuttunu ku mua alkaa naurattaa samal ku palaa pinnat :Very Happy tosioutoo XD muuteki niide seuraa ei kyllästy koskaa Very Happy ne on mun veljii vähä samal taval ku te ootte mun siskoi c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

123RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 31 Toukokuu 2012 - 21:12

bO0m

bO0m

Nea kauhee ku kaikki oli yhtäkkii teitä vastaan ! >:I Hyvä ettette välittäny, tosi säälittävää tollane et sen piti mennä viel valittaan muille teidän luokkalaisille! -.-
Kummaa ettei sua harmita se et teil on menos välit poikki, mut ehkä te ootte vaan kasvanu jotenki niin erilleen sit pikkuhiljaa et äkkii teil ei ookkaan oikei mtn yhteistä? Mulla on ainaki käyny tollee ://
Ja oikeesti tiiän ton tunteen kun ärsyttää, mut ei pysty muutaku nauraan :DD taas kerran ihaniaa<3 (;

124RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 1:25

Peetu

Peetu

Nea ja kaikki muut aww ihanaa että joku muukin on yhtä innokas tästä ku mä !! mä en pysty hehkuttaa kavereille koulussa tosta ku heti alkaa sit semmonen et en pysty olee sen kaa kaksitaan ollenkaan ku siinä on joku kamu sit koko ajan silleen "awwwwwwwww" tai "millo te pussaatte hiihihihi" muuten vaan roikkumas jaloissa. ja ku en haluu pilata mitään sillä et tehtäis jotai liian aikasi. nyt ollaan siinä rajalla että kokeillaan toimiiko vai ei. ja sit en ois ikinä uskonu että löytäisin tommosen rinnakkaisluokalta !! ollaan oltu jo puoltuttui pidempään mutta nyt täs kevättalvel kävi jotai ja siit se lähtiki (; ja kiitos sun kauniista sanoista, tässähän ihan herkistyy entisestään ♥

ja Nea, tiiän ton tunteen. oltiin yhen tyypin kaa kerran ku paita ja peppu mut sit mentiin yläasteelle nii sille tuli joku pakko olla joku kovis nii sit muutaman viikon jälkee musta tuntu etten tunne koko tyyppii. mä uskon että elämässä ihan kaikella on tarkoitus nii joskus tulee ylä- ja alamäkiä mutta alamäistä selvitään kavereiden avulla ♥

125RANDOM vol 9 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 4:26

_Blistex_

_Blistex_

nea; Mä en nää mitään syytä et miks noiden piti olla teitä vastaan. O: Meinaan, tommonen on jo vähä lapsellista et tommosestä pikkujutusta aletaan haukkuu yms. toisii. :/

Ja kuten bO0m jo sanoki ni ehkä te ootte vaan kasvanu erilleen ja lähteny kävelee eri polkuja. Sad Se on harmi eikä sit tunnu kivalta, terveisin yks jolla on tällästä kokemusta. Sad Mut koita pärjäillä, halei ♥️
Ja Peetu, toi viiminen lause oli ihanasti sanottu ja täysin totta <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa