One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

126RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 5:38

Veeranen

Veeranen

ei menny se pesispeli iha nappii... hävittiin 1-12 :DD
saatiin toi yks juoksu ni kaikki iha fiiliksis siel huus !
mut ei se haittaa.. ENS VUON ME VOITETAAN SIT TULEVAT SEISKAT (8 toivottavasti o.o

127RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 6:33

bO0m

bO0m

Tehtiin tänää viel sellane et jokasen paperiin kirjotetaan siitä ihmisestä jotain positiivista (: (selitys 10+) Oli hyvä kun meidän lv sano et ".....tytöt keksi että tehään tämmönen ku osa nyt sitten lähtee tältä luokalta" yks jätkä (joka lähtee luokalta) huus "Nii sun takias!" LLN kaikki repes :DD Tulee kyl ikävä totaki tyyppiä kun seki pitää meidän luokkaa koossa :c Eikä siihe mun lappuun tullu oikei mitää erikoista, paitsi tolta samalta jätkältä "seinäjoen kuningatar" XDD

Ja nyt olis ehkä sopiva aika kattoo mitä laittaa huome päälle tonne kevätjuhlaan... :DD

128RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 6:42

vilqu

vilqu

Peetu how cute <3 Tota oli niin söpöö taas lukee!! Hupin tässä penkilläni ihan ja luin vaan eteenpäin:)

Hehe, meillä oli tänään kevätjuhla harjotukset (salissa, koska meijän kevätjuhla nyt siirrettiin sit saliin ku huomenna sataa..) ni kaks meijän luokan kivoint poikaa istu siinä viistosti mun takana.. Se toinen ei paljon mistään mittää välittäny mut se toinen koko ajan duunas jottain esim. potki mun tuolia tai "törkki" mua varpaillaan.. sit se kans löi (leikillään, ei sattunu) mua sellasella kansiolla päähän.. Smile Mä vaan hymyilin sille koska se on oikeest tosi mukava ja en halunnu et jos katun sitä "julmasi" et se ymmärtäis mun katseet vääri Smile

129RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 7:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Okkei https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/v4tfk8.jpg tossa on se toppi johon mä painoin sen kuvan kokonaisuudessaan.Ei näytä kauheen edustavalta ku noista väreistä ja laadusta tuli puhelimen kameralla iha oudot ja huonot.
Btw; Laitoin youtubeen mun version Didin 'Onko Marsissa Lunta' laulusta(tai no ei siinä olluku joku ekat 47 s) mut piilotin sen,jos joku haluu kuulla ni voin laittaa yv'llä linkkiä

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 1 Kesä 2012 - 7:31, muokattu 1 kertaa

130RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 7:30

bO0m

bO0m

Vauuu Louizz toi on tosi hieno!! (: Ihan mahtava, vitsi mä voisin ostaa tollatteen millon vaan ja sä osaat tehä tollatteen itte! (:

131RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 7:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m; Kiitti,kyllä mun mielestäki toi onnistu.Vaikka olihan siinä mun kässän taidoilla kova työ.

132RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 8:00

Evee

Evee

Mä haluun tollasen topin! Toi on ihana!

133RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 8:18

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Vähä upee toppi! (: Voi ku mäki osaisin tehä tommosii, mut jos mä tekisin ni siit tulis iha huono.. ://

134RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 10:17

Veeranen

Veeranen

vähä siisti toi toppi o.o
MINULLE LINKKI LOUIZZ D:

135RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 10:23

Peetu

Peetu

mitäääää toi toppi on UPEA o: meitsi vois tilata yhen tommosen, kiitos ♥

136RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 10:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz vähänkö upee toi toppi!! paljo maksais jos tekisit mullekki (;;
bO0m haha mä muistan ku tehtii riparil & seiskal tollaset. seiskal yhet kirjotti mun ja kahe kaverin lappuu et 'pissis' tai 'lissu' nii valitettii maikal ja se valitti niil pojil:D riparil ei kyl tullu kauhee hyvä mieli ku monet pojat oli laittanu 'iha ok' vaikka mä kirjotin joka lappuu 'kiva' jos en muuta keksiny:d haha mitä toi seinäjoen kuningatar meinaa:DD

https://twitter.com/#!/penguiniam

137RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 11:01

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson En tosiaan tiiä, mut tolla jätkällä on kaikki läppä just tollasta et ei voi vaanku nauraa... xD Ja mäki kirjotin jokasen lappuun jotain oikeesti kivaa ja positiivista c:

138RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 11:33

jonskauu

jonskauu

Back in Finland !! Nyt vielä muutama tunti ja sit oon kotona ♥️
Tää oli varmaa hirvein Venäjän reissu mitä ikinä on ollu :-D oon istunu melkee koko ajan ja joka paikkaa sattuu! Mut oli kiva nähä sukulaisii pitkästä aikaa ja kävin ekaa kertaa elämässäni Moskovassa tai niinku et tein muutankin kun vain ajoin paikan ohi Very Happy

Ainiin ja oon nyt jo jonkin aikaa ollu matkalla kotiin, mut yks kaveri pyys et soitan sille ku oon taas Suomen rajojen sisäpuolella. Mä sit soitin äske ja se kysy et voisinko tulla sen ja parin muun kaverin kaa huomenna syömää ja sit ehkä shoppailee. Sanoin sit ihan suoraan, että en huomenna luultavasti jaksa tehdä yhtään mitään koska oli aika rankka ja uuvuttava reissu ja lisäks mun on pakko käydä huomenna treenaa! Kaveri sit vissii vähä suuttu kun sanoin että en tuu.. se vaa sano että mä en ikinä oo sen kans ja se arvas että en tuu, koska sen mielestä mun elämä pyörii vaan itteni ympärillä enkä ajattele miltä muista tuntuu. Vastasin vaan että jaaa, jos tuo on hänen mielipiteensä niin sit se on voi voi. Mut onko teidän mielestä törkeetä, että sanoin suoraan että en jaksa tulla? Mikä ihmisiä vaivaa? Nyt pitäis olla ilonen kun lomaki alkaa :-) Ja hei onneee te kaikki kenellä huomenna loppuu peruskoulu!! ♥️

139RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 12:31

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: tervetuloo takasin! (: <3 Noo, kyl niitä reissuja varmaan lisää tulee ni et sit sillon istu koko aikaa. (;
Ihmettelin hiukan ku luin tota koska mä ainaki ymmärtäisin jos mun kaveri tulis ulkomailta et se ei välttämättä jaksais heti tehä kauheesti kaikkee. Sori ny, mut toi oli aika törkeesti sanottu sun kaverilta et sä et muka aattele miltä muista tuntuu. Sad Kyllä sä välität, uskon niin ja oon huomannu sen täällä. ♥️ Mut pidä huomenna semmonen päivä et lepäilet rauhassa ja otat chillisti, kesälomalla ehtii näkemään vielä kavereita. (:

140RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 1 Kesä 2012 - 12:47

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, joo tiijän tunteen xd heti ku on ees jotai pientäki kaukast säätöö ni heti kaverit on just tollee ja alkaa roikkuu mukana xd ne ei varmaa ite tajuu sitä mut se on joskus ärsyttävää. & kiitti tuesta (: toi vika lause varsinki oli tosi ihana vaik joskus tuntuuki et ne tarkotukset on syvältä. Silti toi on totta c:

_Blistex_ & b00m,, kiitti teillekki tuesta c: & itekki oon tullu toho tuloksee et ollaa vaa kasvettu erillee ...

jonskauu,, mun mielest on iha järjetöntä suuttuu tollasesta .. Varsinki ku ain käsketää olla rehelline ja sitte ku on ni joku suuttuu ;o mäki ihmettelen et mikä ihmisil on ongelmana ? Ja tervetuloo takasi siko ! Oli jo ikävä sua (:

Louizz,, vähä ihana toi toppi ! Kyl kelpais mullekki (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

141RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 0:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti kaikille :) Mut veeranen: En saanut lähetettyä sulle sitä linkkiä ku se on estetty tekijäoikeusjuttujen takia,ärsyttää mut voin koittaa jonain päivänä ladata sen uudestaan :(

142RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 1:09

nealoves1D

nealoves1D

^^laitaks hei sit mullekki linkkii? (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

143RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 1:43

_Blistex_

_Blistex_

^^^ Ja mulle sit kans sitä linkkii? (:

144RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 1:49

Veeranen

Veeranen

Louizz äadfjnl, koita uudestaa jossai vaihees : D

jonskauu iha typerää suuttuu siitä et sä sanot suoraa etkä rupee kiertelee ja kaartelee ja keksii tekosyitä o.o ja welcome baack! C:

145RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 5:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Joo laitan mä sit ku saan sen näkyy .Pitää kai kuvata uus video ja teen sen ku kerkeen

146RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 6:21

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu yay tervetuloo takasi!! c: aika asiatonta tollane käytös, koittais ite käyä tollasen reissun nii sais tietää ettei aina jaksa kaikkee sen jälkee -.- ainaha tollasii löytyy.. mut sä sanoit suoraa ja se on sen oma vika jos ei ymmärrä mikset jaksa lähtee sen messii!

147RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 6:48

jonskauu

jonskauu

Tää on oikeesti tosi random juttu nyt mut :-D

Katoin äske noita et ketä on kirjautunu viimesen 24 tunnin aikana sisään ja sit katoin samalla et ketä tänne on kirjottanu. Sitte mä tajusin että siinä missä on ne viimeeks kirjautunueet niin mulla ei ainakaan lue Stypayhoralikson in nimee!! tosi häiritsevää koska tiiän että oot kuitenki käyny tääl ja sitte sun nimee ei oo siel Sad

Ja toho ylempänä kirjotettuu juttuu tuli tänään vähä jatkoo.. Olin käymäs jäähallilla ja se mun kaveri joka eile suuttu näki mut siel pihalla ja laitto viestin, että munhan ei tänää pitäny jaksaa tehä mitää, et mite mä sit jaksan treenaa. Tosiasiassa mä vaa kävin koittaa kestääks toi mun nilkka ja kävin testaa niitä mun uusia treenivaatteita :-DDD soitin sitte kaverille ja kysyin et mikä sen ongelma on. Sitte se jotai valitti niitä samoja juttuja mitä eilenkin ja jotai et kukaan ei haluu olla sen kaa ym. Mä sanoin, että mulla ei oo mitään häntä vastaan et kyllä mä oon hänen kaa iha mielelläni, mutta mä en tänää nyt jaksa tehä yhtää mitää ylimäärästä! Ja sit se sano jotai, että sitä ärsyttää kun sen koeviikko meni huonosti. Mä sanoin et vaikka sitä ärsyttää, niin ei sen tarvii muhun alkaa purkaa pahaa oloa, kyllä mä voin kuunnella jos sillä on jotai huolia, mut mulla on nyt pinna niin kireellä että en kyllä yhtää jaksa mitää tommosta vittuilua. Ja arvatkaas suuttuko kaveri vähä lisää :-D Sitte se oikeesti huus siihe puhelimeen, että taas mä ajattelen vaan itteeni ja haluan, että kaikki säälii mua ja kohtelee mua kun jotai prinsessaa. Sit kuulemma musta puhutaan hirveesti paskaa ympäri kaupunkia, esim. että oon kaikkien mielestä hirvee h**ra. Mä vaan nauroin ja sanoin, että eihän prinsessa kohtelussa ole mitään vikaa ja tietääks se että mitä h**ra ees tarkottaa. Ton prinsessa jutun tarkotin iha läppänä sit :-D ja ton jälkee kaveri löi luurin korvaa ja laitto viel puhelimen kii XDD oikeeestiii en kestäääää!! mulla alkaa kyllä niin menee hermot :Very Happy Mut yks positiivinen juttu tähän päivään: mua luultiin Ruotsin euroviisuedustajaks!! Very Happy

148RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 7:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu oli pakko tarkistaa että mitä meinaat ja totta tosiaa - se ei näytä mua :oo mitähä ihmettä?
anteeks mutta mä vaa nauran sun kaverilles! lapselline tai mitää? miks musta tuntuu että kaveris vaa keksi ton paskanpuhumise? ja tarkotti tietty varmasti sun parast ku kerto sen <3
vähänkö siistiä! kaupungillako vai missä sua luultii:DDD eikä kävispä mullekki joskus jotai tollasta! tuliko joku täysin randomrandom sulle juttelee vai mite tossa kävi?Very Happy

149RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 8:23

bO0m

bO0m

Hei apuaa uskallanko mennä juttelee yhelle jätkälle!? Se tuli galtsussa vastaan ja lisättiin toistemme facebookit. No se tykkäs mun kuvista mut en uskalla alottaa chattii sen kaa, ujo kun oon!! DD: Ja se on online!! XD

//iik se asuu viel jyväskyläs ja oon menossa sinne ny siskolle neljäks päiväks!! :DD

150RANDOM vol 9 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 10:14

Mileaz

Mileaz

"tää on hylmiö :g
koska toi on hymiö ja se näyttää hylkeeltä"

Rakkaan isoveljeni jutut Facebookin chatissa muutaman ylimääräsen jälkeen...

b00m Puhu ihmeessä, eihä se sua tunne oikeesti ja jos luulet et nolasit ittes ku rupesit puhuu nii aina voi katkasta yhteydet siihe jos nii paljon hävettää :DD Rohkeena vaan tyttö hyvä!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa