One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

151RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 13:40

jonskauu

jonskauu

https://www.youtube.com/watch?v=SYhF56heGxw

OIKEESTI KATTOKAA TOI VIDEO... oon jo muutaman päivän kuolannu noita jätkiä ja päätin nyt tukehtumisvaaran jälkeen julkasta tän täälläkii :-D SIIs ei aaaaaaaah, miks Suomessa ei oo tommosii?? Sanoinki iskälle täs yks päivä, että meidän on nyt sit pakko lähtee Brasiliaan sinne mun jonkun sukulaisen luo ja lähtee kattoo tota Neymaria! EEeeieii jumaaaa mä en saa oikeesti unta ku mä vaa katon noita kaikkee Neymar videoita ja tota videoo ja mun puhelin täytty äske 1D:n lisäks kaikkee ihme jalkapallokuvia :DDD OON MENNY SEKASI AUTTAKAAAA ♥️ iha oikeesti jos tää meno jatkuu niin oon kohta kesätyörahoista varaamassa lippua Brasiliaa ja johonki jalkapallopeliin. Miettikää, meitsi vannoutunu lätkäfani kattomassa futista hhuhhu Very Happy:D

ainii joo ja kuvitelkaa et toi Neymar on mua vaa 3vuotta vanhempi! mun äitillä ja iskälläki on vaa vissii 4 vuotta ikäeroo että mä taidan lähtee iskee ton! harmi et sillä taitaa olla tyttöystävä ja 1v lapsi mut ei se haittaa, ne ei oo esteitä vaan hidasteita :-) ♥️ tai sit mä vaa tyydyn Suomen tarjontaan..

152RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 13:47

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, joteki alkaa kuullostaa tutulta .. Mullakion yks kaveri joka on noi lapselline(se sama jost kerroin aikasemmi ku se alko ragee niist videoist) elisiis tiijän aika hyvi mikä fiilis sulla on. Mut tosiaa aika lapsellist suuttuu tollasesta ku sil ei oo hajuakaa kui rankka reissu sul on ollu .. && mun mielest säälittävää alkaa keksii jotai h***ittelu juttui yms vaa jos se on vihane sulle eikä kukaa muu liity koko asiaa ni miks sotkee neki mukaa ? :d mut koita pärjäillä ton kans c:

b00m,, mee ihmees puhumaa ja koita vaa olla mahollisimman oma ittes vaik saatat tuntee ittes täydeks idiootiks mut jos se ei tykkää sust sellasenku oot ni ethä sa sille voi sitte mitää (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

153RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 2 Kesä 2012 - 20:49

Veeranen

Veeranen

hmsh, nuha ja allergiaa samaan aikaan on ihan kauheeta D: mun nenä on ihan kokoajan tukos, ja kolme viimest yötä oon valvonu, OONNIIIINHIRVEENVÄSYNY kuka tulee antaa nuijanukutuksen tänä iltana , et saan nukuttuu? Very Happy

154RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 2:18

_Blistex_

_Blistex_

Katoin muuten perjantaina 6 jaksoo putkeen Valehtelevii Viettelijöitä, sain siinä samalla sit ekan kauden katottuu. (: Tänään olis sit tarkotus alottaa kattomaan toista kautta. C: Ja uskokaa tai älkää, musta tuntuu et mulle on hyvä et katon niitä ilman tekstitystä ni mä voin sit oppii paremmin enkkuu ja toivottavasti jopa nostaa enkun kasilla kasiin. :DD

155RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 5:41

Veeranen

Veeranen

^munki pitäs kattoo niit :DD

http://www.twitlonger.com/show/hig98d ootteks lukeneet tän?

156RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 7:11

bO0m

bO0m

Veeranen oho, ihmetyttää vaa että suostuisko Zayn oikeesti tollaseen jos toi ton teoria on totta.. :0!

157RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 7:17

Sarqai

Nojoo onhan toi aika epäreiluu Zaynii kohtaa jos/kun toi on totta:d

158RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 7:31

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: O: Mietin samaa ku bO0m, et suostuisko Zayn tommoseen. Mut jos toi on nyt totta ja Perrie vaan haluu lisää julkisuutta itselleen ja Little Mixille ni jumalauti mä sit suutun tolle jos toi käyttää vaa 'hyväkseen' Zaynia. Mad Taisiis, jos Zayn oikeesti tykkää Perriestä ja Perrie vaan haluu julkisuutta, ni ei se oo reiluu Zaynii kohtaa. :C

159RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 7:47

bO0m

bO0m

No mut miettikää oikeesti sitä, et jos toi juttu on totta mut Zayn ei vaa tietäis sitä, nii oon varma et se ei suostuis tohon että puhutaa noi kauheesti julkisuudes, pussaillaa paparazzien ees jne.. oon varma et Zayn tietää ton "juonen" koska se ei vois olla noi sokee ettei huomais mtn ://

Tai sit niil on vaan oikeesti ihan normaali suhde, en kyl siltikää tajuu just tota et sitä suhdetta ei pidetä enemmä ittellää... o:

160RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 8:06

_Blistex_

_Blistex_

^^ Nii, kylhän Zayn sen varmaan huomaa ja on siinä mukana mut on se silti tosi outoo et ne on niinku noin julkisesti yhessä tai silleen 0: Mut nyt ku aattelee ni tuskin Zayn sit olis sen kans jos tietäis et se haluu vaa julkisuutta. Ni ehkä se onki vaan silleen, niinku bO0m sano et niillä on tavallinen suhde, minkä ne sit haluu julkisesti näyttää. Mut oli miten oli, mä haluun vaan et Zayn ei pahota mieltäään. (:

161RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 8:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ jos mä oisin joku supersuosittu laulaja nii emmä rupeis deittailee jotakuta toista laulajaa vaa siks että se tahtois julkisuutta - jos siis tietäisin et se siinä on sillä takana! mut mulle on iha sama, vaikken tykkääkkää Zerriestä, kunha Zaynil ei tuu paha mieli tosta. kamalaa jos Perrie vaa käyttää Zaynii ilma et Zayn tietää siit! :cc

https://twitter.com/#!/penguiniam

162RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 9:21

nealoves1D

nealoves1D

mä toivon et niil on vaa normaali suhde jonka ne haluu tuoda selkeesti esille eikä tos ois mitää sellast et Perrie tavottelee julkisuutta taustal ! koska sellane ois väärin Zaynii kohtaa :c Noi pojat ansaitsee nimittäi vaa parasta ! mut eihä sitä ikinä voi varmasti tietää et mikä juttu toi on ..

163RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 10:45

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson NNii hei unohin vastaa sulle, että mite se euroviisuedustaja juttu tapahtu!! Very Happy Mä menin käymää kaupassa ja mulla oli mun pidennykset päässä ja ne oli vähän sillee takussa, sit mulla oli päällä semmonen löllykkä iso neule ja tennarit ja sit semmoset trikoot tai sellaset ku tulin just jäähallilta Smile Sit kävelin meikkihyllyn ohi ja jäin kattoo et onks siinä mitää hyviä ripsareita kun mulla just aamulla loppu. Sit mun takana oli jotai kaks pientä tyttöö ja ne vaa kuiski siinä: "Kato toi on se joka voitti ne euroviisut!" "Mennäänkö me pyytää nimmarit?" Sit ne kikatteli siinä ja mua nauratti ihan kauheesti Very Happy mä käännyin kattoo niitä ja hymyilin oikee nätisti, sitte ne lähti iha nolona pois, mut kuulin kun sieltä hyllyn toiselta puolelta se toinen tyttö sano toiselle: "Taas sä oot nolaamassa meitä, koita nyt käyttäytyä!" ihania ♥️

164RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 12:29

vilqu

vilqu

jonskauu, vähän söpöjä!! Voi elämä Very Happy

Oon kyll tossa Zayn jutussa ihan samaa mieltä ku Nea. En ees lukenu tota juttua, luin vaa teijän kommentit ja ymmärsin niist et mistä on kyse Smile

165RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 13:13

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Ihanii tyttöjä :DD ♥ Mä olisin niin halunnu kuulla niiden kuiskuttelut ja sanomiset toisilleen. (:

166RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 3 Kesä 2012 - 23:04

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, eikää : D vähä ihanii c:

Mulla ei oo vieläkää yhtää sellane kesälomafiilis vaik tuol alkaaki jo olla vähä parempi sää mut silti ;d

167RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 1:15

bO0m

bO0m

Nea sama ongelma tääl :0 Miten siihen oikeeseen fiilikseen pääsis..? Tänää ainaki meen kapeen ettiin rippimekkoo et yeah :DD

168RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 2:19

vilqu

vilqu

Nea ja bO0m, mullakaan ei oikeen oo vielä kesäloma fiilis.. ehkä jo vähän parempi ku eilen ku on jo parempi ilma.. Mut ei silti ihan.. Neutral

169RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 3:07

nealoves1D

nealoves1D

mun 4v serkku on ihana c: se selitti tääl äsken mulle mite käytetää telkkarii ja valitaa tallennuksest ohjelmat & nytte katotaa nalle puhii Very Happy ja tätä enne me ryömittii majassa pöydän alla, leikittii angry birdseil, leikittii jollai ninjoilla yms Very Happy

170RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 3:21

Sarqai

awwws(: Munki serkut on söpöj, paitsi ne kiljuvat pikkupojat..

171RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 3:28

Veeranen

Veeranen

Nea no aaw c: miks mul ei oo tollassii serkkui? : D

172RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 6:37

militsii

militsii

Karaokeparty.comissa on ny laulettavissa What Makes You Beautiful !! Mulle tuli sähköpostii viesti ku oon toivonu sitä joskus nii nyt se sit tuli.

Mut ainoo vaa, et se on näköjää vaa Star-käyttäjille tai niille jotka on maksanu tosta <3 voi perrse

http://dream-it-milla.blogspot.com

173RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 8:19

_Blistex_

_Blistex_

Nea: ihana serkku sulla ♥ Mäki haluisin tommosen enkä semmosii serkkui mitä mulla on, ne vaan hakkaa toisiaan. :C

174RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 8:34

Veeranen

Veeranen

militsii ÄÄÄ.. mä olin sillai ONKO OIKEESTI? mut sitte tuli sellai no aijjaa :c

175RANDOM vol 9 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 10:58

vilqu

vilqu

Nea, oi ei! IHANA <3 Sano terkkuja Smile

Tuolta TV:stä tulee Englannin kunigattaren valtaantulo kornsertti (tai joku sellanen) siis ku siitä on nyt 60 vuotta ku se nousi valtaas, ja elää vieläki Smile Mut kuiteski äsken esiinty Brittien X Factorissa kuuluisaksi tullut poikapändi, JLS... Olin silleen no haistakkaa kaikki muu täsmää mut miks nimi on väärä!!? :/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa