One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 10 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

226RANDOM vol 9 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 7 Kesä 2012 - 6:34

vilqu

vilqu

Mileaz, onko sulla ihan kaikki muumit laaksossa? Wink Toi kyll kuulostaa ihan sairaan kivalta!! Mut jo snyt et kuiteskaa hyppäis ikkunasta ulos Smile

227RANDOM vol 9 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 7 Kesä 2012 - 6:41

bO0m

bO0m

Mileaz kirjoitti:EI LUOJA mulla on jotain itsehillintävaikeuksia taas!! Mun tekis mieli vaa nauraa ja hypätä tosta ikkunasta ulos ja lähtee juoksemaa ku hullu :DD

Tänää mulle tuli joku jännä kohtaus ku olin pukemassa vaatteita, sit mä jumituin ja rupesin tuijottamaa kaikkia mun 1D -kuvia seinällä ja kelasin et hitto ne kaikki tuijottaa mua ku pukeudun. Sit aloin nauraa iha hysteerisesti ja oli pakko mennä vessaa jatkaa pukemista ku en kestäny enää sitä tilannetta :D:D:DDd

Jooh toi on jännä fiilis xD Iskee mulle kyl useimmiten yöllä :DD
Mut juu mul on tapahtunu toi ihan sama (juliste juttu) ja mua alko hävettää ku olin siin alasti nii ne kaikki vaa tuijotti mua hymyille XXDD Se on oikeesti _häirittevää!

Ja oon täs miettiny et minkäköhän näkösenä ihmisenä te mua pidätte :DD Siis sillee ku mä aattelen teitä aina teidän avatarien näkösenä xD Mut uuh oisin kyl toosi håt jos oisin Zaynin näkönen ;)) Joo ok menee hämäräks :DD Mut nii ajatteletteks te ihmisiä niitten avatarien näkösinä? :DD
(Ja joo tiedostan kyl et ette oo 1D poikia, älkää pelätkö xD)

228RANDOM vol 9 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 7 Kesä 2012 - 6:57

nealoves1D

nealoves1D

Luin vast nytte ku pääsin kotii noit teijän esusteluja ja pakko myöntää et nauroin tääl iha maha kippuras ;D

b00m,, haha taidan jättää kertomatta minkänäkösen kuvitttelen teijät :Very Happy taisiis emmä osaa kuvitella et minkä näkösii ootte muute paitsi sillee pääpiirteittäi Very Happy ja taidan jättää ne kertomatta koska muute järkytytte kaikki pahasti ja mä nolaan itteni :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

229RANDOM vol 9 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM vol 9 To 7 Kesä 2012 - 7:06

Mileaz

Mileaz

vilqu mukavaa että huomasit ton asian jo näin alkuvaiheessa Very Happy
bO0m joo älä vaa, en varmaa enää koskaa pysty pukemaa omassa huoneessa ):

Teillä joilla on blogit, twitterit tms. linkattuna toho vieree nii oon käyny kattoo sieltä minkänäkösiä ootte, nii tiiän muutamien ulkonäön täällä suurinpiirtein Very Happy Mut en mä tiiä oikee millaseks kuvittelen teiät muut Very Happy Musta ootte ainaki saanu tosi tyhmän ihmisen kuvan, tiiän sen. d:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa