Stypayhoralikson joo kirjotin vähä hassusti, tai no en mä ny oo käyny kui "vaa" 3 kertaa
Tai on seki sillee jo paljo mut emmätiiä
Joo oon menos lääkiksee! Tai kattoo ny eka miten lukios menee kemia ja fysiikka ja nää mut suunnitelmis ois lääkis
Varmaa Turkuu jollei toi Lontoo-juttu onnaa. Mut ois aika siistii jos se onnistuis ja säki menisit ja sit oltais tyylii samas yliopistos ! Ois ees joku jonka kaa puhuu Suomee ku seki mua pelottais vähä Lontoosee lääkiksee menos et rupeis ahdistaa se ainainen englannin puhuminen, vaikka englantii onki kiva puhuu.
Öö no siis Oxford Street ja siel varsinki Primark ja Forever21 on mun ehdottomat suosikit. Toi Oxford Street on siis tooooooooooosi pitkä shoppailukatu mikä on täynnä eri vaatekauppoja,
täs on hyvä sivu mistä näkee ne kaikki kaupat ja niiden kauppojen nettisivut ym.
Toi Primark sit on sellanen vähä H&M:n tapanen, mut vieläki halvempi iso kauppa. Se on aina tosi täynnä ihmisiä, et sinne kannattaa, jos vaa mahdollista, mennä mahollisimman aikasin aamulla, oon lukenu et sillon siel on vähiten ihmisiä. Jajaöö siel sit kuluuki monta tuntia, ku se on niin iso.
Sit toi Forever21 on kans aivan ihana, oon tilannu sen nettikaupastaki kerran ku ne vaatteet on nii kivoja, ja se on kans sellanen H&M-tasonen hinnaltaa, mut mun mielestä laatu on ehkä ihan vähä parempi. Ja tosiaa muita noita Oxford Streetin kauppoja kannattaa kattoo sieltä sivuilta, siel ny on esim. Topshop, Bershka, Pull&Bear ymym
Ja no mä taas en oo käyny missää lämpimissä maissa koskaa, ku iskä ei perusta niistä oikee, sen mielestä on tylsää vaa maata jossai rannalla
Et en oo käyny Englannin lisäks ku vaa Irlannis ja Ruotsis.. Neki joskus monta vuotta sitte että Irlannin reissusta en muista ihan kaikkee ja Ruotsista en melkeinpä mitää