One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

176RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 12:23

jonskauu

jonskauu

militsii kirjoitti:Karaokeparty.comissa on ny laulettavissa What Makes You Beautiful !! Mulle tuli sähköpostii viesti ku oon toivonu sitä joskus nii nyt se sit tuli.

Mut ainoo vaa, et se on näköjää vaa Star-käyttäjille tai niille jotka on maksanu tosta <3 voi perrse
JJOO Mä katoin kans ja olin iha et jeeeeee!! mut eiks sen pitäis tulla joskus muutaman päivän päästä sillee et kaikki voi laulaa sitä? =)

Mä oon ollut tänään oikein urheilullinen! Kävin aamulla lenkillä, ja sit pompin trampoliinilla varmaa tunnin. Sit menin pyörällä jäähalille ja treenasin jotai 2-3 tuntia ja sit tietty pyöräilin takas kotii. Sit kävin viel koiran kaa lenkillä :-) Ja arvatkaa mitä!! Mun nilkka kestää jo tosi hyvin, eikä siihen enää satu melkee ollenkaan (= Hihihih jee, kohta pääsen treenaamaan ihan tosissaa! Sit puhuin tänään iskän kans siitä Talent/VoF jutusta ja sovittiin, että en osallistu ollenkaa ainakaa Talentin niihin karsintoihin, koska meidän molempien mielestä se kisa on oikeesti sellasille, joilla on joku hieno taito ja ei mun mielestä laulajat oo kovin hyvin aikasemminkaan pärjänny joten nyt pitää ootella sit jotai muuta. Ja mä alotan ens viikolla ne laulutunnit, vitsi mua jännittää! :-)

177RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 4 Kesä 2012 - 20:09

Veeranen

Veeranen

jonskauu vähä siistii ,pääset laulutunneille! : o sä sit kerrot jos ja kun meet johonki tollassee ohjelmaa! : D

178RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 0:17

vilqu

vilqu

jonskauu, joo niin kerrot!! Saat täältä oikeen kunnon Directioner kannustuksen!! Very Happy

Siskon huonetta tosin remontoidaan nyt ni siellä kaikuu tosi hyvin ku lähes kaikki huonekalut on pois, ja näin. Sit ku koirat menee eteiseen haukkuu (ja eteinen on ihan siskon huoneen vieressä) ni se kaikuu siitä ja ne sitte haukkuu siinä vaikka kuinka kauan ku ne vaan kulee oman vastauksensa.. Ja se haukunta kuuluu niinku tuplasti paremmin ku kaikuu Smile

179RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 1:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea aww kui söpö!
jonskauu yay hyvä että sun nilkka kestää jo!! ja muistappa sitte kertoo, vaadin estot pois että voin äänestää sua (;

https://twitter.com/#!/penguiniam

180RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 2:49

Mileaz

Mileaz

o___ö oli meikäläisen ilme kampaamonpenkillä tänään, en enää ikinä mee ton hoivii!
Ei siin mitää mut mua ei nii hirveesti kiinnostais kuunnella kui sen edellisellä asiakkaalla ei onnistu permanentti jos sil on menkat, saatika et mua pahemmi kiinnostaa jotkut sen pojan vanhat laskettelusukset, joista se ei halua luopua mistään hinnasta. Sit se kävi läpi viel sen lasten raha-asiat oikee perinpohjasesti. Se kävi koko Täykkärien tuotantokaudenki läpi, vaikka sanoin etten seuraaa koko sarjaa... Mamma mia, ihme ettei kertonu mulle pankkitilin numeroansa siinä sivulauseessa.

jonskauu vitsin siistiä jos osallistut johonki tollaseen : D ! Mäkin äänestän sua jos vaa suinki mahollista (:

181RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 2:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz XDDDDDDD kuulostaa kivalt! ok not. onneks kaikki joilla mä oon käyny on sellasii jotka ei selitä mitää tollasii DDD: lähinnä ollaa puhuttu jostai jatko-opiskelusta? kelaa hei jos oliski kertonu sen tunnuksen! :Dd

182RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 3:13

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, hahaha :'DDd oli varmasti tosi hupaisaa kuunnella tollast koko se aika ku istuu siin tuolissa ;d oisit hei kysyny sen pankkitunnusta ni se ois saattanukki antaa sen XD

jonskauu,, heivähä siistii ! Very Happy nytte tuli sellai fiilis et haluisin kuulla ku laulat (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

183RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 3:41

Mileaz

Mileaz

Stypay & nea siinä kyl tosiaan sai tuntee ittensä juorukerhon kunniajäseneks :DD Joo, ois tili tyhjentyny alta aikayksikön ja meikäläine karannu Karibialle (8

184RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 6:49

Peetu

Peetu

^sä oisit karannu meidän kaa One Directionin keikalle, eiks je ? (;

185RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 6:57

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Mä sit äänestän sua satavarmasti (:

Mileaz: Hah, noi tommoset juorukampaajat on kyl ihan omaa luokkaansa, oon kans yhen kerran ollu semmosella ja sain kuulla sen naapureista yms. kaikkee uutta ja semmosta mikä mua ei kiinnosta. :DD Mut tuliko kuitenkin hyvää jälkeä? (:

186RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 9:28

Mileaz

Mileaz

Joo, kaikki halukkaat Karibian auringon alle One Directionin pojut kainaloon ja ne vetää meille yksityiskeikan siel : D mite ois?
_Blistex_ joo tuli näistä ihan siistit (:

OKEI MITÄ Very Happy:D:D:D:D:D:D:Very Happy:D:D:DD:D:::DDeiluoja, kattokaa mitä mä löysin mun ikivanhasta sähköpostista! Oon kirjottanu tän vuonna 2010 :::::::::::::DDDDDDDD

"Orava, jolla ei ollut häntää

Olipa kerran orava, joka oli menettänyt häntänsä. Huonolla muistillaan se ei tiennyt, minne oli häntänsä hukannut, eikä ollut niin viisas, että olisi laittanut siitä etsintäkuulutuksen paikallisiin Orava-sanomiin. Pieni orava oli onneton, onnettomampi kuin koskaan.
Eräänä kesäisenä päivänä tämä orava sai loistokkaan idean ja ryhtyi heti toteuttamaan sitä; se etsisi ihan itse rakkaan hännäntöpönsä ja käskisi sen palaamaan takaisin vartalonsa jatkoksi. Orava oli onnellinen päätöksen tehtyään.
Eihän sitä häntää koskaan löytynyt, mutta kerrotaanpa kuitenkin tästä oravaisemme suuresta seikkailusta.

Suuri seikkailu alkoi tasan käpymädän aikoihin, jolloin käpyjä oli puissa niin paljon, että ne ehtivät mädäntymään ennen kuin ne ehti syömään. Orava keräsi pieneen nyyttiin monta pientä käpyä ja yritti etsiä edelliskesänä maahan kaivamiansa tammenterhoja, mutta eipä se tietenkään muistanut, missä ne sijaitsivat. Matka alkoi. Kaikki oli täydellisesti valmisteltu; pesäkolo siivottu, kalusteet verhottu havuilla ja oven eteen vedetty suuri verho, johon oli kiinnitetty kyltti: "matkoilla, ole kiltti ja älä tule sisälle, vaikka voi olla, etten enää koskaan palaa"
Ainoa, mikä puuttui, oli retkieväät viimeistelevä tammenterhosaalis, muttei orava jaksanut kantaa niistä huolta, vaan unohti ne heti ensimmäisen minuutin aikana, eikä enää surrut niiden perään.

Suuri seikkailu sai lähtöpaikkansa viisaan jäniksen luota, mutta jäniksellä ei ollut tietoakaan oravan hännästä. Samoin kävi västäräkin, harakan, siilin ja sammakon kanssa, kukaan ei ollut nähnyt häntää vilaukseltakaan. Orava muuttui taas onnettomaksi, vielä onnettomammaksi kuin koskaan ennen. Se ei tiennyt enää, keneltä pitäisi kysyä, sillä ainoat, keneltä se uskaltaisi jotain tietoja kaivaa, olivat jo käyty läpi. Kettu söisi sen, se oli varma, kettu käyttäisi oravan tyhmyyttä hyväkseen ja houkuttelisi sen pesäänsä. Oravahan oli tyhmempi kuin kivi. Eväspussinsakin se kadotti jonnekin, eikä sillä ollut enää syötävää.

Suuri seikkailu päättyi odottamattomasti. Muutaman päivän retkeilyn jälkeen orava löysi metsästä jotain tuuheaa ja pehmoista. Väri oli väärä, mutta se ei asiasta värisokeana välittänyt, vaan onnellisesti sovitteli tuota tuuheaa ja pehmoista nimetöntä väkkyrää puuttuvan häntänsä tilalle. Uusi häntä sopisi täydellisesti. Orava oli onnellinen ja pääsi lähtemään onnellisesti takaisin kotiinsa, vaikkei muistanutkaan enää, missä asui.

Sellainen oli tarina pienestä oravasta, jolla ei ollut häntää."

Pien huutonauru ku luin ton :'D

187RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 9:31

jonskauu

jonskauu

nealoves1D hahah ehkä mä joskus kuvaan sulle jonkun videon missä laulan Wink mut en ennenku saan siltä lauluopelta tuomion et oonks mä oikeesti ihan surkee vai oonks mä siedettävän kuulonen :-D

188RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 9:42

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Mä oon todellakin tulossa sinne Karibialle! :DD

Ja voi eiii, toi sun tarina oli jotenki söpö C: Okei, kyl mä vähän nauroin tota lukiessani, sori :DD Mut oot näköjään tosi hyvä kirjottamaan. (:

189RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 11:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mileaz;toi oli just hauska.Nyt voisit kirjottaa sellasen jos ollaan me ja 1D haha.
//mäki voisin kyllä tulla sinne karibian matkalle

Mä löysin tänään mun eka luokan ensimmäisen ja toisen matikan kokeen.en oo nähnyt niit ennemmi sit jälkeen ekaluokan.Ja aika best;tarinan jonka olin kirjottanu esikoulus:D Näytin kyl varmaan aika huvittavalta ku laitoin äitin vanhan yo lakin(joka löyty samasta paikkaa ku ne mun kokeet sun muut)päähän ja esittelin äitille ykkösluokan matikan kokeit xd no se oli tarkotuski.oon välillä aika pelle.hei muistattekste viel ku mä chatis 'mulla on suolaa hiuksissa' mitähän mulla silloinki pyöri pääs

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ti 5 Kesä 2012 - 22:24, muokattu 1 kertaa

190RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 11:12

Veeranen

Veeranen

Mileaz: mä oon vapaaehtone lähtee sinne karabialle (8 ja voi eii Very Happy kui söpö toi sun kirjotus c:

191RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 12:18

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, joo hyvält kuullostaa Wink & veikkaan kyl et se lauluopettajaki tykkää sun äänestäs (:

Mileaz,, taisin naurahtaa tolle sun tarinalles c: toi oli jotenki tosi söpö Very Happy
&& turha kuvitellakkaa Karibianmatkaa ilma mua (;

192RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 22:55

vilqu

vilqu

Mileaz ja muut Karibian matkaajat, MÄ TUUN MUKAAN!! ja toi Mileazin orava tarina oli kyll aikas söpö!!
Kanntan Louizzin ideaa tee meistä ja 1D:stä tarina ku oot kerta hyvä kirjottaa Very Happy Ja muuten Loiuzz, mä kyll uskon et näytit söpöltä tossa "asussa" Very Happy Ja mä ehkä oikeesti muistan ton keskustelun, tai sit a) kuvittelen tai/ja b) en ollut edes paikallaa.. Very Happy

193RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu; Olit sä ainaki sillo.Ainaki sä mä ja veeranen oltii sillo,en muista muita

194RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 23:23

nealoves1D

nealoves1D

^^ guys don't forget me ! Mäkiolin sillon :Very Happy

195RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 23:28

vilqu

vilqu

Ei unohdeta ei!!<3 Taino itseni puolesta en kauheesti voi puhua koska en muistanu oikeen itteänikään, mut eiks se ollu sillo joskus hiihtoloman aikoihin..? Smile

196RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 23:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

joo säki taisit olla sillo! Oli se varmaa joskus hiihtolomalla :)

197RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ti 5 Kesä 2012 - 23:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz tääl yks mukaan tuleva!! eikää toi tarina XDDD sopis hyvi johkai lastekirjaa?Wink

entiiä miks mutta mulla on himas seiskaluokan fysiikan, hissan&maantiedon tai bilsan kirjat, + 2 kutosluokan enkun CD'tä ja kasiluokan valinnaissaksan CD :DDDD

198RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 6 Kesä 2012 - 1:00

Mileaz

Mileaz

Jeess mikä porukka messissä! Nyt puuttuis enää sen kampaajan se pankkitilinumero nii päästää lähtemää :DDD

Ähähhähä:DDD Kyllä sille sai nauraa, on meinaa nii weird kirjotus multa ku olla ja voi! Kirjotin tollasia viimeeks joskus nelosella?
Haluuttekste ihan oikeesti et teen teistä ja 1D'stä fanficin? :'D

Voisin ruveta vierottautumaa mun huoneesta, bongasin itteni illalla puhumasta mun 1D julisteille... Real social life, where you are?!?!

199RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 6 Kesä 2012 - 1:03

Veeranen

Veeranen

Louizz voi eii Very Happy:D mä muistan sen ku sä tulit sillai tost noi vaa "mul on suolaa hiuksissa" sit kaikki sillai mitäääh? Very Happy

Mileaz
kuka on vapaaehtonen istuu sen kampaajan tuolii ja kysyy silt? Very Happy ja kirjota! mä haluisin ainaki lukee sen fanficin c:

200RANDOM vol 9 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 6 Kesä 2012 - 1:19

vilqu

vilqu

Mileaz joo kirjota!! Ja sä et oo ainoo joka phuu 1D julisteille.. Very Happy Kerran sanoin kaverille et mä en tie jos raaskin lähtee täältä huoneesta teille ku noi pojat hymyilee mulle niin kauniisti ja suolosesti tossa julisteessa Smile
Veeranen nyt mullaki rupee muistuu mieleen!! Mulla tuli sillon mieleen ku Louizz sano et sil on suolaa hiuksissa ni se videopäiväkirja miss Louis kataaa suolaa/sokeria, mitä lienee pipoon ja kohta ne on sen hiuksissa ja vähän joka puolella.. Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa