One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 10]

1RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

51RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 8:27

Veeranen

Veeranen

b00m: mä oisin eka ruvennu kiljuu iha hillittömänä, sit lamaantunu ku sähköiskust ja kattonu sillai omgomg

alexa heeei!/(: kyl tänne mukaa pääsee helposti (8

mua väsyttää. ihan hirveesti. en jaksanu mvastaa noihi keskuteluihinkaa D:
ja enkai mä oo ainut joka ei pidä pikkulapsist ?:c

52RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 12:15

nealoves1D

nealoves1D

ei täs midist,, ollaa turnaukses ja tääl mis majotutaa on kans PVT'n '98 pojat WinkWink osa on viel tosi hyvän näkösiiki ni voitte kuvitella mihi me keskitytää tääl Very Happy ollaa pelailtu tääl biljardii ja kerra ku ne käveli ohi ni vaihettii muutama sanaki WinkWink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

53RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 12:32

bO0m

bO0m

uuuuu Nea pidähän hauskaa siellä munki puolesta! (;

54RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 21:27

Sarqai

Tänää on kadonneitten lapsien päivä, 33 vuotta sitten PÄIVÄLLEEN Etan Patz katos, ja nyt TÄNÄÄN samana päivänä, 33 vuotta myöhemmin sen surmaaja on saatu kiinnu, amazed, u?

55RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 22:48

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, haha tottakai vaik nää ny onki meit nuorempii ;DD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

56RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Pe 25 Toukokuu 2012 - 23:14

vilqu

vilqu

Oikeesti mä yritin vääntää siitä rnkusta jotain ainetta mut en mä ihan oikeesti tajunnu... mulle tuli jotenki mieleen uskonto (en kans htään tie miten..?) mut ei. Siis jopa mun ois pitäny kyllä toi tajuta..! Very Happy

57RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 26 Toukokuu 2012 - 0:50

Sarqai

Joo anteeks et sanoin sillee rumasti, mutmut mua vaan ärstyttää ku sä et oikeesti tajuu mittää:d (:

58RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 26 Toukokuu 2012 - 2:59

jonskauu

jonskauu

Mä en oo käyny täällä muutamaa päivään ja ette arvaa miten vaikeeta oli olla käymättä kahteen vai kolmeen päivään täällä Very Happy koko ajan mietin et mitäköhä siellä nyt jutellaa.. mut nyt oon taas palannut keskuuteenne, mutta en pitkäks aikaa koska mä lähen käymään keskiviikko aamuna Venäjällä ja tuun perjantaina yöllä myöhään takaisin ja lauantaina oon juhlimassa päättäreitä kavereitten kaa. Oon kiireinen :-D

ja tuun nyt hehkuttamaan tänne, että mulla ei oo enäänku maanantai koulua ja sit alkaa loma! mä vietän ens viikolla kaksia päättäreitä, omia ja kamujen heheh :-)

59RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 26 Toukokuu 2012 - 11:55

bO0m

bO0m

jonskauu Vau vähän siistii et meet käymää Venäjäl! (: Ja mul on toi ihan sama juttu et mietin et mitä täällä puhutaan, ja mietin muute päivän mittaan et mistä asioista haluisin tääl kertoo!! :DD Ja oi onnee koulun loppumisest! (: Mun pitää kituuttaa viel 5 päivää, käydä hakeen todistus ja sit vapaus <3

60RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 26 Toukokuu 2012 - 12:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu vähä siistii! mäki haluun venäjälle:D mun pitiki mennä tänä vuonna entise parhaa kaverin kaa mut en meekkää koska entinen paras kaveri.. piä hauskaa! ja onnee koulu loppumisest, mulla o samallai ku bO0milki!

btw, onko kukaa lukenu tätä? oikeest kui sairas toi joka kirjottanu ton hyi että Mad

https://twitter.com/#!/penguiniam

61RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 0:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun luokalla olis levyraati huomen.Oon ennemmin jo vienyt OT & I Want.Vien 99% varmasti 1Dtä.Mut minkä/mitkä biisit mä veisin?(jos lauluja tulee vaa vähän ni saa viiä 2)

62RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 1:07

Sarqai

louizz_tomlinzon vie stereo hearts <3

63RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:49

vilqu

vilqu

Kannatan stereo hertsia Niallerin versiona!!! Tai sit Use Somebody 1D versio!

64RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 4:13

_Blistex_

_Blistex_

vähä myöhäs tulee mut toi video mis pojat laulaa, ni jos olisin ite ollu siel ni olisin saanu kauheen kohtauksen ja hyppiny ja tanssinu ku ne laulo enkä vaa olis puhunu kaverin kans ja kattonu niitä ihan relax niinku noi teki :/

alexa: tervetuloa mukaan porukkaan! (:

jonskauu: vähänkö siistii, sä meet Venäjälle (:: Mäki haluun johonki ulkomaille mut ei ): Ja mulla oli sama juttu, melkein koko ajan eilen ku oltiin siel juhlis ni mietin et jos jotain jännää tääl tapahtuu ni kerron siitä ja sit mietin et mitä kaikki puhuu siellä just tällä hetkellä. (: Mut sanon nyt vaan et siel ei tapahtunu mitään, siel oli erittäin tylsää. :DD

Stypayhoralikson: en oo lukenu ennen ku nyt.. oikeesti, hyi h*lvetti, kuin hullu ihminen voi tommosii kirjotella??? oikeeesti, hyii Evil or Very Mad

65RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 7:28

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:
btw, onko kukaa lukenu tätä? oikeest kui sairas toi joka kirjottanu ton hyi että :x

ok siis mitäääh !? D:< Lopetin lukemisen ennen puoliväliä ku näytti menevän ihan sairaaks! Kuka sekopää tollatteita tekee?! Toivon vaa et kukaa pojista ei nää tollatteita tekstejä, tulis varmasti hirvee olo jos lukis ittestään jotain tollasta :c

//wait a second........ TOSSA ALUSSA LUKEE "i deleted the fan fic on my tumblr" fan? FAN?! O_O

66RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 8:50

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:

ok siis mitäääh !? D:< Lopetin lukemisen ennen puoliväliä ku näytti menevän ihan sairaaks! Kuka sekopää tollatteita tekee?! Toivon vaa et kukaa pojista ei nää tollatteita tekstejä, tulis varmasti hirvee olo jos lukis ittestään jotain tollasta :c

//wait a second........ TOSSA ALUSSA LUKEE "i deleted the fan fic on my tumblr" fan? FAN?! O_O

tota mäki mietin O_O

++ bO0m sun ava on ihana !D:

67RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 9:08

bO0m

bO0m

Kiitoos Veeranen! (:

Hahaha help me en voi lopettaa nauramista :''''''''D Pystyn kattoon ton vaik kui monta kertaa xD Ja titanic on mun lempielokuva enkä kestä jos siitä tehään 'parodiaa', mutta tää XD

68RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 9:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ niinpä!:s
bO0m toi on iha karsee! meinasin oksentaa sen lopus ja ku kerroin siit tänää kavereil nii neki oli iha järkyttyneinä, jopa seki ystävä joka ei niinkää välitä 1D'st! fan tosiaa.... -.-

https://twitter.com/#!/penguiniam

69RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 11:21

_Blistex_

_Blistex_

Jumalauti maailmaan kyl mahtuu tommosii ihmisii jotka ei yhtään aattele et ketkä tommosii lukee ja et miltä joistaki tuntuu. -.- Toi ei kyl mikään fani oo vaan joku sairas tyyppi pilailees.. :/ Mul oli nii paha olo ku luin sen, rupes oikeen oksettaa tommonen teksti. :z

/ ei liiity asiaan mut oon ny kattonu Valehtelevii Viettelijöitä pelkästään netistä (sieltä mistä Stypayhoralikson kerto) koska en oo kummallakaan kerralla ollu sillon kotona. Nyt oon sit päättäny et katon kaikki jaksot netistä. (: Vaikka niissä ei oo tekstitystä ni katon netistä silti koska mun enkku on aika surkee jote sitä pitäis vähä harjotella ja onneks mä jotain siitä ymmärrän ja toivottavasti vähän kehittyisin. (:

70RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 27 Toukokuu 2012 - 20:33

Peetu

Peetu

god dag for alle og for alle lige !

meitsi on nyt kotiutunut Tanskasta pari päivää sitten mutta on ollut niin kiire etten oo ees koneelle ehtinyt ! elikkäs nyt täällä ollaan, te ootte ollu ihanan aktiivisia, ulkoasu on aivan ihana ja elämä hymyilee (: Tanska on aivan ihana paikka ja ihan vinkkivinkki, jos ette aatelleet iskee jotakuta One Directionista niin Tanskasta löytyy aikas paljon komeita jätkiä (; hahahhaha. sain paljon uusia kamuja, tehtiin kaikkee hauskaa ja SHOPPAILTIIN ja toinen vinkkivinkki, Abercrombie & Fitch on kauppa jossa PITÄÄ käydä. siellä meinaa saa kuvan sisäänkäynnillä yhen niiden mallien kaa ja mallit on sanotaanko nyt... ihan älyttömän hottiksia. mä ilmotinkin jo että jos en iske ketää 1D:sta nii tommosen isken (; vieläki polvet tuntuu pettävän alta ku vaan ees aattelen sitä !

sitten toinen maailmaa mullistava juttu, mulla oli eilen koulutuspäivä mun kesäduuniin ja oli aivan sairaan hauskaa ! en malta oottaa että duunit alkais Very Happy meidän ohjaajaporukka on nii mahtava ja ei hitsit meillä oli kivaa !

oon niiku ihan sekasin kaikesta ja ilonen ja kaikki on ihanaa !

71RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 3:10

vilqu

vilqu

Peetu, tervetuloa takasin!! Haluisin muutenki käydä Tanskassa, mielummin kyllä Lontooseen!!
_Blistex_, kiitti ku muistutit Valehtelivista Vietteliöistä ku nimittäin laitoin sen jo nauhalle mut koneella ei ollu tilaa ni piti poistaa jotain ohjelmia ni muistutin mua , et pitää poistaa, KIITOS!!

72RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 4:27

jonskauu

jonskauu

Peetu Welcome back taas tänne rakkaaseen koti Suomeen Smile Mun iskä kävi joskus syksyllä Tanskassa ja se sano, että on kyllä hieno paikka! Mut oon kuullu et Tanskassa on tosi kallista että oliks sun mielestä? Very Happy

73RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:21

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: tervetullooo vaa takasin! (: <3 Nonni, nyt mä haluun käydä tsekkaamassa noi Tanskan silmänruuat (; Mut hyvä ku oli kiva reissu ja muuutenkin mukavaa. (:

74RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:29

Veeranen

Veeranen

https://www.youtube.com/watch?v=byw3HoTOAUo&feature=related
Very Happy

Peetuu heii Very Happy vähän mäki haluisin päästä johonki sillai ja djsdk. kävin kattoo ton kaupan nettisivut, sit ymmärsin heti miks sun jalat on pettää vieläkin xd

75RANDOM vol 9 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 28 Toukokuu 2012 - 6:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Toi Veerasen laittama video on aika best
Ja joo mäki katoin ton kaupan nettisivut ja oli kyl aika hottiksii.

Hahah mun kaks kaveripoikaa muute väittelee keskenään kumpi on kuumempi Louis vai Niall
outoa?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa