One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 2 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:


vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17


26RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 To 18 Huhti 2013 - 9:16

_Blistex_

_Blistex_

^^Oi, olispa mullakin noin D: Mut ei, kaiken maailman ajo-opetukset, käsittelykokeet, ajokokeet sun muut pitää käydä :c Jooo, mulla on ens viikolla teoriakoe ja sit ajo-opetuksetkin olis ens viikolla luvassa d: Täytyy vaan harjotella paljon, onneks mulla on oma skootteri ostettu ja kypäräkin löytyy ni voin sivuteillä, mitä täältä päin löytyy, ni ajella ennen kortin saamista :DD

27RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 19 Huhti 2013 - 5:33

Veeranen

Veeranen

mun mielestä noi on aika hyvä idea, et toi ei oo enää nii yksinkertaist D: oon outo xd

kertokaa mulle minkä takia ihmisten pitää olla nii epäluulosia? :c

28RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 21 Huhti 2013 - 10:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Blistex mä ajoin tolla uudella jutulla (hiton kortti kerkes muuttuu vähä yli kuukausi ennen mun synttäreitä....)! se meni ihan hyvin. mä harjottelin sitä ennen yksityisillä alueilla ajamista, nii se oli sitte helpompaa ja nopeempaa ajaa muutenki siellä opetuksessa. se on aika helppo, kyllä se siitä! :-)

Veera en tiiä, se on tosi ärsyttävää :-(

https://twitter.com/#!/penguiniam

29RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 To 25 Huhti 2013 - 6:44

jonskauu

jonskauu

Mun sisko lähti tänä aamuna Helsinkii päivystämään että millo Justin tulee ja huomenna se menee siis sinne keikalle. Se oli kyllä ihanan näkönen aamulla kun se oli kirjotellu käsiinsä ja poskiinsa ja vaikka mihin JB ja mitä kaikkee muuta :-D Se on koko viikon ollu vaa yhtä hymyä! Muutama tunti sitten siltä tuli sitte viesti, että ÄÄÄÄ APUA JUSTIN ON NYT SUOMESSA ja sitte se lähettelee vähä välii kaikkee videoita ja kuvia XD tuli vaa mielee, että mä oon varmaa samanlainen jos 1D joskus rantautuu tänne päin..

Munhan piti aluks lähtee siskon kans kattoo tota keikkaa, mutta se menikin sitten sen kaverin kanssa Smile Sit musta on aivan ihanaa että sisko lähettelee noita viestejä yms vaikka en oo pyytäny sitä lähettää niitä, mutta ainakin tiedän että se on hengissä ja sillä on kaikki kunnossa, nytte kun meidän porukatkin on maapallon toisella puolella niin mä oon se joka sitä vahtii joten ihanaa että se ei oo ihan tyhmä ja se jopa anto sen parin kaverin puhelinnumeron ja sen kaverin kenen luokse se menee yöks niin hänen vanhempien puhelinnumerot ja tommosta, että jos sattuu jotain tai muute vaa haluun tietää et kaikki on kunnossa. Mä toivon tosiaa että se keikka on tän kaiken arvosta ja että saan mun siskon lauantaina elävänä kotiin ♥️

30RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 To 25 Huhti 2013 - 10:16

Mileaz

Mileaz

mä oon saanu jotai ihmeellisiä kiksejä tänää koko päivän ku oon ajatellu et justin on suomessa :-D vaikken oo lähelläkää mikää justinin fani, nii on se silti jotenki jännää ajatella, et oot samassa maassa tällä hetkellä yhen maailman kuuluisimman ihmisen kanssa:D
ja osasyy mun intoiluu on varmaa se, et oon tosi onnelline mun yhe kaverin puolesta, ku se on iha kauhee justin fani nii sen suurin haave vihdoin toteutuu huomenna (:

31RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 26 Huhti 2013 - 22:20

vilqu

vilqu

Milla, oon aatellu ihan samoi juttui ku sää!!!

Eilen sit mun luokkakaverit sai tietää kuinka hullu 1D fani mä oon ku pidin siitä niille esitelmän XD ja josta kyll vissiin kerroinki..ei kai mulla muuta paitsi heräsin masennukseen tajutessani et mun ihana 1D uni oli unta Sad joka kyll johtu varmaa belieberien odotuksesta, se uni meinaa Smile meen kohta kirjottaa sinne uni topaan.. Very Happy

32RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 La 27 Huhti 2013 - 7:45

Veeranen

Veeranen

oon niin kateellinen sille tytölle joka oli päässy sinne lavalle, justinin keikal :DD

33RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 28 Huhti 2013 - 1:03

Mileaz

Mileaz

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ ESSI!!! (: ♥

34RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 28 Huhti 2013 - 2:06

_Blistex_

_Blistex_

Mulla oli sillo perjantaina hymy huulilla kun aattelin et nyt tositosi monen suomalaisen belieberin unelma toteutuu ja et Justin on nyt oikeesti Suomessa c: Ja kyl mä sillon illalla kuuntelin pari biisii JB:ltä, ihan vaan sen suomessaolon kunniaksi :DD

Ja Essi, PALJON ONNEAA VAAN! ♥

35RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 28 Huhti 2013 - 3:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ kiitti ♥ :)

36RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 28 Huhti 2013 - 4:04

jonskauu

jonskauu

Paljon onnea Essi! :-)

37RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Su 28 Huhti 2013 - 6:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti sullekkin ♥ :)

38RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 29 Huhti 2013 - 3:33

Veeranen

Veeranen

aaaw, hei onneee essi ! C::

39RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 29 Huhti 2013 - 4:35

nealoves1D

nealoves1D

Voi että taas oon myöhässä :c onnee Essi !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

40RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 29 Huhti 2013 - 4:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kiitti molemmille Smile

41RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 To 2 Toukokuu 2013 - 8:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

shieeet .... PALJON ONNEE ESSI ! ♥ näi paljo myöhässä .. :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

42RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 3 Toukokuu 2013 - 11:42

vilqu

vilqu

Mina taas näin jälkikäteeb mutta kuitenkin: HAPPY BIRTHDAY SISTER!! ♥️♥️ ESSIII ♥️♥️

On tullu viimeaikasista kokeista hyvii numeroi ja enäö pari koetta yks projekti ja kirja pitää lukee perjantaiks ni sit on tääki vuos pulkassa, HAPPY!! Very Happy Eilen oli meijän seuran näytös ja meill meni tosi hyvi ja sain meijä joukkuuen stempparin Very Happy

43RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 3 Toukokuu 2013 - 23:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kiitti molemmille :)♥

44RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 6 Toukokuu 2013 - 11:47

_Blistex_

_Blistex_

Wohoo, nyt on mulla sitten mopokortti! ♥ Niin ilonen et sen vihdoin sain :3

45RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 7 Toukokuu 2013 - 7:11

jonskauu

jonskauu

Hanna JEEE HYVÄ! Paljon onnee! Huristelehan nyt sitte varovasti :-)

Ja paljon onnea Saralle! ♥

46RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 7 Toukokuu 2013 - 9:44

bO0m

bO0m

Paaljon onnea SARA! ♥️
Ja Hannalle onnittelut mopokortista!! (;

Ihanaa mä oon saanu ekat rusketukset pintaan, kun kouluvälkillä otetaan aurinkoo! (;
En oo kerinny käymään nyt täällä forkalla paljon yhtään, tuntuu että tää kevät kiitää ihan ylinopeutta! Surprised Tasan viikko niin lähen kaverin kanssa neljäks päiväks venäjälle, ja just tällä hetkellä musta tuntuu etten jaksais lähtee. Se kaikki pakkaaminen ja kaikki, en vaan jaksais ja sit toinenkin syy.. Mun pitkä aikanen ihastus rinnakkaisluokalta, en näkis sitä ja oon taas vähänihastunu yhteen meidän luokkalaiseen ja kaikki on nyt ihan sekavaa... ): Että toisaalta on hyväkin päästä pois, mutta toisaalta en haluis lähtee.

47RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 8 Toukokuu 2013 - 2:48

Veeranen

Veeranen

Mun ilme tänään ku ysit tanssi ysien tansseis yhen tanssin 1d OWOA xd

48RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 8 Toukokuu 2013 - 4:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sara onnea nyt vähä myöhäs !!!!!! ♥

49RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 10 Toukokuu 2013 - 14:11

_Blistex_

_Blistex_

Tää tulee nyt myöhäs mut paaljon onneaa Saraa! <3

50RANDOM #18 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 13 Toukokuu 2013 - 7:07

Sarqai



Viesti poistettu



Viimeinen muokkaaja, Sarqai pvm La 2 Maalis 2019 - 5:06, muokattu 1 kertaa

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa