One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 6 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:


vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17


126RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 12:46

bO0m

bO0m

Jonna en tietenkään voi täysin samaistua sun tilanteeseen ja asemaan, mutta mä sanoisin, että tartu tilaisuuteen kun sulla sellanen on! Kerran täällä vaan ollaan nuoria, ja vaikka se ois jonkun mielestä virhe lähtee niin tee päätös omien fiilisten pohjalta (: Tollanen matka olis varmasti mahtava kokemus ja siellä jos jossain ainakin oppisit elämään hetkessä! (:

127RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 13:39

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, kyl mä sanoisin et meet koska mun mielestä on mielummin parempi katsoo ja katuu ku jättää tekemättä ja katuu sitä ettei ottanu tilaisuutta vastaa. Jos nyt et lähe ni varmaa mietit iha sairaan pitkää et mitä olis tapahtunu jos olisit lähteny. Ota elämästäs irti kaikki mitä lähtee ja nauti syksystä jos vaan päätät mennä! Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

128RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 14:05

vilqu

vilqu

Jonna, samaa mieltä Nean ja Sannin kans!! Ota tilaisuus vastaa! Aina ei tarvii olla järkevä eikä aina voikkaa joskus on vaa pakko mennä sydämmen mukana vaiks järki sanois jotain ihan muuta Very Happy

129RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 23:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jonna: Oon samaa mieltä muiden kaa. Kannattaa lähtee kun sulla kerran on tilaisuus :)

130RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 25 Heinä 2013 - 13:54

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, oon täysin samaa mieltä muiden kans. Meil on vaa se yks elämä annettu eikä sitä kannata käyttää vaan muiden miellyttämiseen vaan omien unelmien toteuttamiseen. Ja jos sulle on tarjoutunu noin hieno tilaisuus toteuttaa unelmas ni tartu siit kynsin ja hampain kiinni. Sun porukat kyl varmaa tajuu jos sanot et tää olis sitä mitä oot halunnu (:

131RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 26 Heinä 2013 - 11:34

Veeranen

Veeranen

oon samaa mielt muiden kans et sun pitäis mennä! C: koska toi on yks niist once in a lifetime juttui, et se oikeesti kannattais ! sit jos et mee ni sua jonki ajan pääst kaduttaa ku et menny


mut tänää oli niin awkward tajuu et 2 viikkoo kouluu. Ja oon menos ysille D:!

132RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 La 3 Elo 2013 - 0:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tulee tuplat mut poistan pian kumminki ton romaanin

kysykää http://ask.fm/ellinoora1d :)

133RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 6 Elo 2013 - 14:33

nealoves1D

nealoves1D

Mä en kestä tätä tunteiden määrää. Varsinkaa yhen kirjan takii! Sain vihdoi kirjastosta ton Tähtiin kirjoitettu virhe ja sain just luettuu ton ja itkin varmaa viimeset puol tuntii ku luin tota loppuu! Ihana kirja <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

134RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 8 Elo 2013 - 0:01

bO0m

bO0m

^Oo kiva mä just mietin et haluisin jotain luettavaa! Voisin käydä lainaan ton kirjan ((: Tykkään koskettavista :DD

135RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 9 Elo 2013 - 7:12

Veeranen

Veeranen

Miks mä en saanu jutun juonesta kii siin kirjas xd mut haluun kyl nähä sen leffan mikä siit tehää c:

136RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 9 Elo 2013 - 7:19

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, mä taas pääsin siihe heti sisää ja luinki koko kirjan yhtee putkee muute mut kävin välis syömäs ja nyt aion lukee sen englanniks ku se sisäls nii paljo sellasii amerikkalaisii sanontoi minkä suomennokset kuullosti tyhmilt xd mut joo nii mäki haluun! Sillai oon vähä ristiriitasis fiiliksis ku must tuntuu et siihe leffaa ei saa mitenkää sitä fiilist mikä mul oli koko kirjan aja mut kyl mä sen silti haluun nähä Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

137RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 13 Elo 2013 - 8:10

bewareofaino

bewareofaino

Jeps, komppaan^^ yks parhaista kirjoista jonka oon lukenu :')

Meil on ollu kotona netin takia ongelmia nii nää sivut on jumittanu tosi paljon enkä oo päässy kirjotteleen ja lukeen teijän juttuja plääh. Nyt iskä vähän fiksaili ja toimii whii.

Kesä meni hyvin! parasta oli RTB ja Muse, synttärit kans ja isostelu ekaa kertaa :> tutustuin moniin ihmisiin ja nautin olosta valvomalla pitkään ja nukkumalla pitkään.

Lukio on kamalinta ikinä. Tänään alko ja dislike johtu ehkä siitä että kärsin ihan karseesta pääkivusta koko päivän. Huomenna mulla ois eka tunti fysiikkaa ja en ees tiiä missä ja en tiä ketään joka tulis sinne kurssille xd tää päänsärky onki kivasti sit jatkunu koko päivän ja huomenna ois koululla pakollinen kolmen tunnin iPad koulutus että sinne sitten viä tuijotteleen ruutua jippijei

btw Teen Choice Awards oli huippu! paramore ja one direction soittamassa samoissa pippaloissa lol

138RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 13 Elo 2013 - 8:44

_Blistex_

_Blistex_

^Eiii, mä en nähny teen choice awardsii D: Katoitko sä sen jostai netistä vai? :0

139RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 13 Elo 2013 - 10:26

bO0m

bO0m

Aino mäkää en oikei viihtyny lukios :// Kattoo nyt jos tää tästä lähtis parempaan suuntaan, toka päivä takana ja oli kyllä kivempi ku eka, mut silti ei oikein nappaa :I

140RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 13 Elo 2013 - 11:01

Veeranen

Veeranen

Nea siit kirjast tulee leffaki !Smile

141RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 13 Elo 2013 - 21:29

bewareofaino

bewareofaino

joo mä löysin jotkut linkit erikseen sille red carpetille ja sit sille gaalalle vai miks sitä sit sanotaan xd youtubesta löytyy nyt tosi paljon kaikkee videoita jo, mm Lea piti ihanan puheen Corysta ja nyyh se oli ihana.

142RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 15 Elo 2013 - 6:17

_Blistex_

_Blistex_

Okei, tarvii men kattomaan sit youtubest (:

143RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 15 Elo 2013 - 8:25

Mileaz

Mileaz

mun pitäis ryhdistäytyy tääl foorumilla käymisessä... iha elossa vielä oon, mut oon kokonaa unohtanu käyä täällä.

mut eipä mulla mitää päivittämisen arvosta oo ollukaan, alotin ajamaa ajokorttia opetusluvilla (iskä uskaltautu alkaa opettaa mua) ja onnistuin jo rikkomaa meiä auton heheh...

144RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 15 Elo 2013 - 9:13

Veeranen

Veeranen

voi ei Milla... mitä kävi? Surprised

145RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 To 15 Elo 2013 - 12:50

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, haha voiei miten onnistuit ? :/ kauhul ootan jo omaaki autokouluu ku mul salee käy kans noi xd

entä jos koulus on 1200 oppilasta ja mul on tasan kolme kaverii ? Sad oon iha hukas ja kaikkee mut kyl tää täst ehkä ... Smile tosiaa mullaki nyt lukio päässy käyntii ja motivaatio on jo nyt hukas mut ei viel oo valittamistakaa oikeestaa Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

146RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 La 17 Elo 2013 - 4:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kysykää teki. mulla on tylsää ja vietän lauantaita twitterissä ja askissa http://ask.fm/ellinoora1d

147RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Su 25 Elo 2013 - 9:46

vilqu

vilqu

Milla oho, mites siinä sillai? :O

mun piti kattoo tca mut linkki ei toiminu muutaku red carpetille.. sit mä vaan itkin yöllä sängyssä ku olin niin väsyny ja ärsytti ihan sairaasti.. jaja sit nauran koska meijän äiti laitto mul seuraavan päivän viestin ku se oli töissä et one direction ja harry voitti kaiken ja sit olin vaa sillai HAHAHA XDXDXD lol! 

en oo käyny tääl sataa vuotee anteeks.. koulu menee siinä jotenkin ja mä vaan odotan this is ussii!! <3<3 ja tänää olin meijän ratsastus seuran järjestämät aluekisat Very Happy koulua, vaikeeseen a:han asti se oli hianoo katottavaa (: olin siis avustamassa siel ratatoimis ja siloai (: sit meist kaikist paikalla olleista PaRa (paimion ratsastajat) laisista otettiin ryhmä kuva meijän oranssit stuff paidat päällä, se oli kivaa Very Happy

148RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 La 31 Elo 2013 - 6:38

Veeranen

Veeranen

Mun oma kone ei suostu enään yhdistää nettiin! :c jotenka tääl käyminen jää puhelimen varaan :c angst
MUTHIHIHIHIHIH kävin kattooo luukaupunki. ne kaikki on nii ihania ja hyvännäkösii et huh. Very Happy oikeesti kannattaa käydä kattoo se! (::

149RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Su 1 Syys 2013 - 0:20

vilqu

vilqu

Mull ei kuulu mitää kauheen erikoista.. PAITSI THIS IS US ja sit tietty mun pappan hautajaiset jotka oli eilen Sad se oli ihan kauheeta, mut muistotilaisuudessa oli jo helpompaa ja nyt on kevyempi fiilis ku on jättäny hyvästit kerran kunnolla Smile sielt jäi eilen niin paljon ruokaa et mennää tänää mammalle syömään niitä pois Very Happy minä, sisko, äiti, äitin sisko, ja sisko mies, mun serkut ja mamma Smile

150RANDOM #18 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 3 Syys 2013 - 7:56

bO0m

bO0m

Huu ei oo kerinny käymään nyt ollenkaan tääl, koulu vie ajatukset ja ajan!

Hih mä ootan mun omaa autokouluu niin innolla, on aina tuntunu et mut on luotu ajaan autoo enkä jaksa oottaa et pääsen ajeleen :'D
Vilkku ihana toi sun äitis :DD! Ja voi ): mut hyvä jos olo helpottu♥ ja nam ruokaa :3
Veera uu kuulostaa hyvältä!! :DÄrsytti kun oon ihan pihalla koko leffasta ja sit demiin oli lätkästy tyyliin 4 aukeemaa siitä :DD Mut ehkä oonkin ilonen vaan sit jos käyn kattoon sen ;D ja höh, mun kännykäl on ainakin tosi hankalaa käydä tääl :((
Nea hei tollanen upee tyyppi löytää varmasti helposti kavereita!!♥ Mäkään en oo saanu viel kavereiks ketään uusia tyyppejä :// Ajattelin että lukiossa saan heti kaikkia uusia kavereita, mutta kun ei niinä ekoina päivinä tullu ängettyy keidenkään muiden seuraan (koska ei ollu tarvetta kun 2 parasta kaveria tuli samalle luokalle) niin nyt se tuntuu vähän hankalalta :s Mut HUH! miten lukiossa voikaan olla niin paljon hyvännäkösiä jätkiä!? Ihan oikeesti tökitään kavereiden kanssa yhtenään toisiamme et kato tota omg! :D se on ihan taivas! xD Mut sit taas toisaalta en osaa lähestyy ketään plääh xD Noniin ja sitten tekemään bilsan läksyjä..->

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa