One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 7]

1RANDOM #18 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

2RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 La 6 Huhti 2013 - 22:48

jonskauu

jonskauu

Olin viime syksynä, vähän koulujen alun jälkeen työharjottelussa yhessä vanhusten palvelutalossa ja mä sitten jätin sinne omat yhteystiedot, että mulle voi soittaa jos tarvii sijaisia tms. Eilen aamulla mulle tuli sitten soitto, ja se pomo kysy että pääsenkö iltavuoroon kun on niin paljon sairastapauksia. En kehannu kieltäytyy, vaikka en millään ois jaksanu mennä :-D no ei se mitää, tulee hyvät rahat tilille kun saan erilaisia korvauksia viikonlopusta ja mulla meni vielä ylitöiks! Kaikista parasta oli se, että saattasin saada tuolta enemmänkii töitä. Harmi, että mulla on jo kesätyö tiedossa, mutta mietin että jos vaa saisin tuolta niin pitäisköhän mun sittenkin tarttua tähän tarjoukseen, kun saisin kuitenkii oman alan töitä..

Mitä mieltä te ootte? Otanko työn johon oon jo alustavasti luvannut meneväni (ei olla tehty vielä mitää sopimuksii tms) vai sellasen työn josta on mulle ehkä enemmän hyötyä + palkka olis paaaaljon parempi? Very Happy Nyt mä kyllä otan nokan kohti hiihtolatua ja unohan hetkeks kaiken muun!

3RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 La 6 Huhti 2013 - 23:12

vilqu

vilqu

^Mään oon sitä mieltä et jos saat tuolta vanhusten palvelutalosta enemmänki töitä ja sua kiinnostaa se ja siit on hyötyy ja näin pois päin ni mee ihmees sinne!! Very Happy joo no en mä tie mit must sun kannattais, ehkä Smile

NEA EI TOLLASTA PILAA SAA TEHÄ KU MÄ OON TÄÄL JO TYYLII PARKUMAS JA EI MULL OLLU MITÄÄ HAJUU MISTÄÄ APRILLI PÄIVÄSTÄ KUULE JA SIT YKS TULEE SANOO LÄHTEVÄNSÄ JA SEURAAVAKS TULEE JA SANOOO ET APRILLIA APRILLIA!! Oikeesti ku luin ton sun aprillia aprillia viestin ni mjn suu loksahti uudestaa suki ja rupesin vaa hymyilee ja nauraa ja melkee itkee ja lin sillai "NEEAAAA!!!!! :O" voin kertoo et mä menin ainaki ihan täydestä.. Very Happy

4RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Su 7 Huhti 2013 - 0:13

bO0m

bO0m

Heii tytsyt ♥

Sori mua ei oo nyt näkyny, kun ilmeni tossa jotain masennuksen tyyppistä ja oon koittanu nyt päästä jaloilleen sen jälkeen, oon ollu aika maassa. Mutta nyt alkaa helpottaa ja elämä hymyilee (:

Se yks tyyppi rinnakkaisluokalta johon olin aika pitkään ihastunu on menny nyt jo vähän ohi. Asiat on kääntyny vähän oudosti kun nyt se on alkanu kattoon MUA xD En oo vielä uskaltanu vastata sen katseeseen, mutta ehkä huomenna.. x)

Mulla on ollu sellasta että musta on tuntunu kotona ihan älyttömän yksinäiseltä ja oon itkeny vaan iha ahistuneena omassa huoneessa, mutta nyt yks 98 jätkä jonka tunnen mun kaverin kautta on alkanu puhuun mulle. Puhutaan oikeestaan joka päivä koko ajan kun sain uuden kännykän jolla pääsen facebookkiin (wou jee oon siirtyny nykyaikaan xDDD). Oon joutunu analysoimaan mun tunteita tosi tarkkaan, koska ihastun helposti jos joku jätkä on mulle mukava. Nyt kuitenkaan (onneks!) täs ei oo mitään sellasta, mutta toi ihminen on just sitä mitä tartten. Mulla ei oo ollu enää siitä lähtien kun se alko puhuun mulle sitä yksinäisyys ahdistusta♥ (:

Ihanaa kevät! ♥ Ja aaws Vilkku :DD!

5RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 8 Huhti 2013 - 4:22

Mileaz

Mileaz

bO0m, voi siua pikkusta ): onneks kuitenkin oot saanu itteäs kuntoon tosta masennuksesta! nyt vaan ajattelet kaikkia kivoja asioita, mitä sulla on elämässäs, nii kyl kaikki viel parhain päin käänty:) me ollaan täällä aina sun tukenas, muista se!


mun koeviikko loppu tänään, oikeesti niiiin helpottunu fiilis, etten pysty ees kuvailee tätä. viikonloppuna viel melkee itkin mun matikankirjaa vaste, ku geometria on mulle yhtä utopiaa, enkä oo koskaan tajunnu siitä mitään, nii se ope oli ollu sen verra ihana, ettei ollu tehny siitä tänpäiväsestä kokeesta kauheen vaikeeta, osasin laskee kaheksasta tehtävästä kuutee, ainaki joitai kohtia niistä, et kyl mä läpi tuun pääsee! ainoo mikä harmittaa on se, että mun matikannumero tulee laskee kasista seiskaa, pahimmas tapaukses kutoseen, ja sit joudun tekee hirveesti töitä sen takasi kasiks nostamisee...

6RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 8 Huhti 2013 - 9:52

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, kyl mä kannattaisin sitä, että menisit sinne vanhusten palvelutalolle koska siitä voi olla sulle sit tulevaisuudes enemmän hyötyy ja muutenki, jos se tuntuis kivemmalta paikalta. (:

Sanni, voi ei :c Mut onneks nyt helpottaa ja hyvä et oot puhunu sen pojan kanssa ja et se on auttanut sua (: Muista kans et meille voit kanssa purkaa sun sydäntäs ja ahdistusta, kyl me kuunnellaan ja tuetaan <3

Oli tänään sit eka tet-päivä d: Mä oon siis tetissä sellasessa hierojapaikassa ja oli ihan kivaa, siel siivoilin ja katoin miten hierotaan oikeaoppisesti :DD

7RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 8 Huhti 2013 - 12:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jonna, oman alan töitä tietty!
bO0m, voi sua Sad paljon voimahalei, kyllä se siitä! me ollaan sun tukena aina jos vaan tarvit! Smile ♥️

ja sitten seuraa vähän valitusta taas kerran ihanasta lempparibändistämme ♥️ (sori jo etukätee). mä luin äsken niitä Louisin ja Liamin viestei The Wantedin porukalle twitterissa, ku huomasin yhen kuvan vaan Liamin tweetistä aamulla facebookissa. jos ette tiiä mistä puhun,suosittelen tsekkaamaan. ihan sama mulle, kuinka Louisin tweetit oli vaa "sassyy" (en osaa selittää yh u get me?) tai läppää mitä tahansa blaa blaa blaa. mun mielestä toi on kuitenki väärin, tw ei ollu laittanu mitää ja sitte pitää taas alottaa toi. sitte vedetää siihe nää fanien "nauratko ikinä koska baby luxillaki on enemmä seuraajia kuin the wantedilla" AJDIAOWMAPSÄAK MUN MIELESTÄ NOI ON TÖRKEITÄ JA LAPSELLISIA JUTTUJA oikeesti menee hermot. ja niinku joku twiittaski että jos ei tajunnu louisin että ne oli vaa sitä sen sassyy mitälie sori taas nii saa kävellä ulos fandomista. sori vaa mutta en ymmärrä
avautuminen loppu, mulla mielipiteeni, teillä omanne.

https://twitter.com/#!/penguiniam

8RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 9 Huhti 2013 - 5:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meil oli tänää taas paritanssii liikas. v*ttu mut laitettiin kaikista surkeimpien tanssissa kaa. Jotai rinnakkaisluokkalaisii... Oliha se osaks aika huvittavaaki :D sit yhes vaihees opettaja kysy et "haluatteko jo vaihtaa paria" kaikki huus et "JOO" mut mun pari "EEEI" mä vähä hajosin ja mun kaveriki hieman

9RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 9 Huhti 2013 - 6:35

Veeranen

Veeranen

Jonna: mä menisin sinne oman alan (: siit ois sit hyötyy tulevaisuudessakin, ja sit ois nii kivaa ku ne vanhukset on usein nii yksinäisii, ni puhuu niille ja sit tietäis et se oli niinku hyväst tai sillai C: /selitys 10+ Very Happy

bO0m: :c mut onneks kaikki on paremmin nyt, jee , ja me ollaan tääl ni voit meillekki tulla avautuu c:

Milla: ihanaa kuulla et mä en oo ainut jolle kaikki geometriset laskut on ihan utopiaa D: mä oon aina siel sillai "mitä" ku en ikinä tajuu niitä D:

Eve: mä en onneks oo siis ainut jonka mielest toi on hirmu lapsellista ! varsinki nää directionerit jotka ihan avoimesti haukkuu the wantedii, ja tyylii ilman syytä joskus o.o

Essi: ifeelyou,bro. Se on niin ärsyttävää ku se pari ei osaa tanssii, sit joudut ohjailee sitä sillai tänne ja sit tonne, hgngh Very Happy:D

Mua vähäsen ärsyttää, kun mä olin siis yhes huoltofirmas tetis, sitku kerroin ni aina se henkilö hiljeni sillai "...." mul tuli sillai, eiks ihmiset enää yhtään arvosta niitä jotka pitää paikkoi siistinä etc o.o neki rappukäytävät mitä mä juoksin ylös alas, ois ihan paskan peitossa, jos joku ei niitä siivois. Sit ne asukkaatki katto tosi sillai nenän vartta pitkin -.- alku viikost hymyilin viel niille, mut sit loppuviikost vaa mulkasin niit jos ne katto sillai. -.-

10RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 9 Huhti 2013 - 7:01

Mileaz

Mileaz

munki mielestä toi louisin ja liamin + tietenki sen tomin käytös oli jotai iha ihmeellistä. toisaalta niiden se keskustelu oli omalla tavallaan aika huvittava, mut on toi kyl nii sairaan lapsellista, ettei mitään rajaa.
koko juttuhan alko siitä, kun tom pilkkas harryn ääntä tai vastaavaa jossai biisis tai haastattelussa (ei mitää muistikuvaa kumpi se oli enkä jaksa kaivaa sitä tietoo mistään), nii sitten louis nähtävästi puolusti harrya.
hyvähä se, jos oman kaverinsa puolia pitää ja nii pitää tehdäki, mutta oliko toi riita pakko käydä twitterissä? jokaine ton riidan osapuoli ties varsin hyvin, että niiden toi keskustelu tulee aiheuttaa taas kauheen sodan kahen fandomin välille, ja niihä siin kävi.
ja toisaalta tosi lapsellista liamilta vedota johonki twitterseuraajii, koska sehä sano sille tomille että one directionin rumpalillaki on enemmä seuraajia ku sillä tomilla. miten se liittyy asiaa? onneks zayn, niall tai harry ei lähteny toho mukaa.
mut ei voi muuta sanoo ku et naurettavaa ja t o d e l l a lapsellista.

11RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 9 Huhti 2013 - 10:33

bO0m

bO0m

Ette tiiä kuinka paljon just paransitte mun oloo, vaikka mua nyt itkettääkin :'') super iso kiitos ♥

Veera toi kuulostaa tosi ikävältä se on totta että siivoojia katotaan just sillai nenän vartta pitkin! Mun mielestä se on tosi alentavaa ja loukkaavaa koska tärkeetähän se niiden työ on! :/

12RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 10 Huhti 2013 - 5:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tosta louisin ja liamin ja tomin jutusta:
mun mielestä noi kommentit on aika huvittavia, tosin lapsellisia kyl kans. oon saanu sellasen käsityksen et TW ton alotti, mutta nii, ei louikse ja liamin silti olis tarvinnu mennä tohon mukaan.

Mun hiukset sekotaan joka päivä :DDD vaikka kuinka yrittää laittaa ni ku tuun kotii ni ne on iha sekasi, joskus ne vaa menee itestään ja joskus joku on sekottanu ne tahallaan sillee jännästi leikillään u know what i mean. olipa tääki tärkeä tieto mut tää on random :DD

13RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 4:34

jonskauu

jonskauu

HUOMIO KAIKKI!!

Jotkut meistä angstaili tuolla yhessä topassa että ei oo motivaatioo ja ei jaksa ymsyms niin sain hullun päähänpistoksen, että pitäisköhän meidän pitää tässä keväällä joku forkan sisäinen miitti? Toki onhan kesäkin vielä aikaa, mutta sitten on kaikke töitä ynnä muuta menoja niin sillä tavalla tää kevät ois ollut parempi :-) Heitelkää ideoita että onko ihan pöhkö idea vai aletaako suunnittelee tarkemmin jotain tapaamisjuttuu!

14RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 6:04

nealoves1D

nealoves1D

^^ Heei toihan oli just kiva idea! Olis kivaa ja piristävää nähä teitä Smile Eli mä oon sillä kannalla että järkätän miitti!

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 9:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jonna, iha mahtava idea ! ainoo vaa että mä en taia taaskaa päästä mutta hengessä mukana :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

16RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 9:28

_Blistex_

_Blistex_

JOOOO! :DD Hei, olis niin kivaa järjestää joku miitti ja nähä teitä kaikkii (: Ja kesäsin tosiaan on yleens enemmän menoja et kyl keväällä sit varmaan paremmin, tosin mulla on se ainainen ongelma et miten mä pääsen täältä syrjäpaikasta yhtään mihinkään.. Mut, kyllä sitä aina jotain keksii :3 Mutjooo, olis kivaa nähä teitä ♥

17RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 9:43

jonskauu

jonskauu

HAha jee että mun idea sai kannatusta! Joo eli varmaankin sitten tässä keväällä järjestetään jotai kivaa? :-)) Mullakin tosin saattaa olla se ongelma että lähen 19.päivä toukokuuta sinne Dubaihin että mielellään se vois olla ennen sitä, mutta tuleekohan se miitti sitten hirmu nopeesti? Surprised no katellaan ja kuulostellaan että miten tää tästä järjestyy, toivottavasti moni täältä pääsis mukaan!

18RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 11 Huhti 2013 - 11:09

nealoves1D

nealoves1D

Munki mielestä mielellään ennen toukokuun puolvälii koska mul alkaa tet jakso 13pvä eli oon siit eteepäi kaks viikkoo pois himast ja sit toukokuun vikana viikonlopouna on mun viimenen valmennus. Mut joo katotaa sit semmone ajankohta joka kävis mahollisimman monelle ! Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

19RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 12 Huhti 2013 - 4:38

Veeranen

Veeranen

jee, mä ainaki yritän tulla mukaa (:

20RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 12 Huhti 2013 - 22:25

vilqu

vilqu

Sanni, voi sua Sad onneks voit jo paremmi, muista et me ollaan tääl ainatukena!!

Jeees!!!! RAKASTAN MIITTEI, VARSINKI MIITÄ MIS NÄKEE TEITÄ ♥️ Eli joo kannatan ja hankkiudun keinolla millä hyvänsä paikan päälle!! Voisin tehä täl miitille vaika oman topan ni voitas sopii siellä enemmän ja jatkaa jutusteluu asiastaaa Very Happy oon innostaa jo nyt XD

Tohon twitter on sotaa, joo se todellaki oli ehkä vähä ajattelematonta sillai mun mielestä toisaalta huvittavaaq mut sillai.. oon vaa ilone et niil ei oo 24/7 faitti päällä et noit tapahtuu vaa harvoin mut vois kyll olla neku harvat tapahtumatta.. mut sehän olin alkanu siit ku tom oli tweetannu Louille et miks se puhuu niistä tmh kiertueella.. joono mä en ainakaa jaksa tarttuu asiaa sen enempää.. Smile ootte varmaa sanonu jp aikalailla sen tarpeellisen Very Happy

21RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 12 Huhti 2013 - 23:11

nealoves1D

nealoves1D

Tulkaa chattaa mun kaa ! cc: mul on meinaa tylsää tääl junas xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

22RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 La 13 Huhti 2013 - 2:26

Mileaz

Mileaz

säästytte kyl mun naaman näkemiseltä siel miitissä koska ei mitää mahollisuutta päästä toukokuussa jonneki helsinkiin, koska siellä se kuitenki järjestettäis.

23RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 La 13 Huhti 2013 - 22:16

bO0m

bO0m

Hei toi kuulostaa tosi kivalta!! Toivon vaan että pääsen sit paikalle ku tarttisin porukoilta junaan rahat, mutta eiköhän se hoituis (: Ja mä lähen 14 toukokuuta venäjälle, et jos ennen sitä sais sen järkkättyy! (:

24RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 16 Huhti 2013 - 11:26

_Blistex_

_Blistex_

Kuinka monella teistä on mopokortti? (: Mietin vaan että miten teillä meni teoriakokeet, ajokokeet sun muut jutut ja että miten mopolla/skootterilla harjottelu onnistui? Kun itellä on nyt käynnissä mopokoulu ja tarvis harjotella niitä juttuja jotta saisin sit sen kortin. :DD

25RANDOM #18 Empty Vs: RANDOM #18 To 18 Huhti 2013 - 5:37

jonskauu

jonskauu

Hanna mulla on mopokortti, mutta oon sitä ikäluokkaa ettei mun tarvinnu (onneks) käydä noita ajokokeita jne. senkus kävin poliisilaitoksella, hankin ne passikuvat ja menin sinne kokeeseen :-) toivottavasti pääset noi kaikki kokeet sun muut läpi!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 7]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa