One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 3 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:


vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17


51RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 14 Toukokuu 2013 - 7:21

Veeranen

Veeranen

Sara: hyvä yritys, mut et sä meijä elämii onnistu pilaa c; :d

52RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 15 Toukokuu 2013 - 4:57

nealoves1D

nealoves1D

Sara,, just ku ehin tuulettaa ettei suakaa tarttis kestää ....................................... noeivaasiis hyvä et päädyit tohon tuloksee! En mäkää vois sul sanoo hyvästi ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

53RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 To 16 Toukokuu 2013 - 11:34

_Blistex_

_Blistex_

Sara, hahaa, me ollaa niin ihanii ettei kukaa voi jättää meitä ;DD mutjoo, ihanaa et päädyit takasin tänne meidän luokse ♥

54RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 To 16 Toukokuu 2013 - 12:09

Sarqai



Joo nea mä tiedän et sä ehit tuulettaa jo, tulin vaa takas pilaamaa taas:DD Ja en mä teit oikee voi feidata vaik te kui haluisitte:3

55RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 17 Toukokuu 2013 - 4:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sara: hyvä ettet osannu pysyy täältä poissa :D

mun yks parhaista kavereista on ens vuon mun pikkusiskon tukari... :)

56RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 La 18 Toukokuu 2013 - 14:40

jonskauu

jonskauu

Kuulkaas tytöt, mä suuntaan tieni nyt kohti lentokenttää ja muutaman tunnin päästä lähen kohti Dubaita! Tai toivottavasti lähden, on täälläpäin ainakin niin hirvee ukkosmyrksy että en yhtään ihmettele jos lento vähän viivästyy..

Kuitenkin, toivotan teille kaikille oikeinoikein paljon tsemppiä viimeisille kouluviikoille ja hauskaa kesälomaa jo nyt! Mä toivon, että pääsen nauttimaan auringosta ja lämmöstä, en oo nimittäin uskaltanut kattoo sääennustuksia viime päivinä Very Happy Palaan taas takaisin tänne ens kuun puolella ♥️

57RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 19 Toukokuu 2013 - 0:45

Mileaz

Mileaz

turvallista matkaa jonna! :)

58RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 19 Toukokuu 2013 - 2:04

bO0m

bO0m

Hei hyvää matkaa Jonnalle!! ♥

Mä palasin perjantai iltana Pietarista ja oli kyllä älyttömän hyvä reissu! Mulla oli aika kovat ennakkoluulot Venäjästä, mutta se oli just mahtava paikka! Tehtiin vaikka mitä ja kaikki päivät oli koko ajan ohjelmaa, päästiin aina hotellille vasta 22-00 aika välillä ja voitte kuvitella että valvottiin siitä vielä pitkään eli vähän väsymystä on nyt ollu :D Yks hauskimmista muistoista oli varmaan se kun oltiin jokiristeilyllä. Kun oltiin lähössä 2 mun ikästä jätkää ois halunnu tulla kyytiin mut ne ei päässy koska se vene oli meille varattu. Harmiteltiin sit kaverin kanssa et kumpa ne ois tullu kyytiin. Ne oli sitten edessä olevalla sillalla heiluttamassa meille kun alitettiin se. Sitten ne juoksi seuraavalle sillalle hirveetä vauhtia ja heilutti taas meille. Siinä oli niitä siltoja aina n. 500m välein ja ne juoksi 8 sillalle!! Se oli ihan älyttömän sulosta! Jollain kuudennella sillalla se toinen niistä pojista hyyty mut se toinen vaan jatko juoksemista, ihan hullu kunto! :o Ne vaan lähetti lentosuukkoja ja kannustettiin niitä ihan sairaasti, ne oli kyl hauskat!! ((: Nyt sitte oon kuumeessa ja flunssassa, great sain sieltä jonku tartunnan ;(

59RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 19 Toukokuu 2013 - 5:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hyvää matkaa Jonna!

60RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 19 Toukokuu 2013 - 10:07

_Blistex_

_Blistex_

Hyvää matkaa Jonna ja tuu ehjänä takasin! ♥

Sanni, hiuka sun reissu kuulostaa kivalta, mäki haluun:o Aikas sulosii noi jätkät ♥ Mut harmi et sä tulit nyt kipeeks, toivottavasti ei oo mikään pitkä tauti (:

61RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 22 Toukokuu 2013 - 8:53

vilqu

vilqu

Hyvää matkaa Jonnaaa!!! <3

Sanni hahaa!! voin vaa kuvitella ton.. ;D paranehan sisko!!

Sarppaa mä jo meinasinki et ooksä oikeesti hylkäämässä 1Dn ja nää frendut täältä mut thank gad et!! tulit järkiis ;D

Oikei mä nyt varotan et täst voi tulla romaanindeerust vaiks yritän lyhentää kaiken hyvin tiiviisti.. eli siis koitan ny kertoo mitä täs on kaikkee viime päivinä tapahtuntu mulla kun on niin jännä elämä.. NOT

Ensikski viimeviikon tiistaina ku oltii saran kans meijän naapurilla ni päätin hörppästä veden sijasta vähän väkiviinaetikkaa.. kyllä minä viisas vilkku hehe ! XD en kyll ees ottanu paljoo mut oli silti aiks hirveetä et en suosittele Very Happy ja ihan tiedoks ettette luule mua ihan pösilöks ni en mä sitä ihan tahallani ottanu sekottu vaan vähän pullot ja sillai..
sitte mut kokeet ja kaikki kouluhommat on kait tehty tän vuoden puolelta enkä vaa oikeesti tajuu sitä! reilu viikko kouluu, tähän on jo melkee ku kesäloma.. ja ne viimesetki jutut hoidettii ihan kunnialla läpi kaik Smile
tä ei liity sit oikeestaa muhun kauheesti et jos ei kiinosta meijän pappan katoamiset ni ei tarvii lukee Smile
ja sit mun on pakko kertoo teille ku meijän pappa on vähän.. miten sen nyt sanois muisti sairas tai sillai.. ni edellispäivänä mamma oli pyytäny häntä et jos hän kävis hakee yhen multa säkin kaupasta, he asuu siis kaarinassa eikä pappa lähteny kun ihan siihe lähelle prismaa joku 10 min matka jos sitäkää.. ja siis pappa oli lähteny joksus neljän jälkeen. no pappa ei ollu tullu takas kotii ja mamma sit soitti äitille ja kerto täst multasäkin hakuu reissusta ja sillai, sit äiti lähti kans ettii ja parin tunnin päästä soitettii poliisille ku ei pappaa näkyny.. sit odotettiin yhteen yöllä (mä en siis ollu muualla ku kotona odottamassa jotain soittoa et oks tietoo mis pappa on) ja poliisi soitti äitille joka oli muitten sukulaisten kans mammalla et pappa on porvoossa.. pappa oli siis lähteny prismasta kotii eikä ollukkaa muistanu misä koti on ni hän oli ajanu kolme tuntia porvooseen ettien kotia. ja on mysteeri mis hän oli ollu kuus tuntii ku hän oli nekjän jälkee lähteny yheltä tuli soitto et on löytyny porvoosta ku pappa on menny taksiasemalle ja kertonu osottee ja sillai.. en tiiä jos tajusitte ollenkaan mut että sellanen tapaus.. Smile

lauantai tamperelle kisoihin!! yey!! Very Happy (tanssi)

62RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 22 Toukokuu 2013 - 10:30

Veeranen

Veeranen

vilkku: kui se porvoosee eksyny? o.o

ohmy, mun pitäis huomen mennä verikokeisiin, ja hyvä etten hyperventiloi tääl nyt jo D: mul on aivan järkyttävä piikkikammo :c onks tääl ketää joka ois päässy eroo tai saanu lievemmäks, ku mä oikeesti tarttteen apua :c

63RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 22 Toukokuu 2013 - 11:03

_Blistex_

_Blistex_

Vilkku, oho, porvooseen asti oikee Surprised Mut onneks kuitenki selvis et mis sun pappas oli (:

Veera, mul ei oo ollu koskaa piikkikammoo mut auttaisko jos pitäisit silmät kii ettet näkis sitä piikkii?

64RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 22 Toukokuu 2013 - 12:00

bO0m

bO0m

Vilkku hui porvooseen asti! :o olipa ollu reissu, varmaa hämmentävää kun ei muista missä asuu :c
Veera mulla ei oo ikinä ollu kammoo joten en oikein osaa auttaa, mutta kyllä muaki niissä kokeissa ällötti ja siihen autto ku katoin vaa erisuuntaan ja mietin iloisia asiota :D

Jeee huomenna luokkaretki helsinkii! Shoppaillaan monta tuntii ja si lintsille vaikka varmaa sataaki, ihan sama ;D mutta kivaa päästä shoppaileen ((:

65RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 To 23 Toukokuu 2013 - 6:55

Veeranen

Veeranen

kyl mä selvisin siitä xd sain kuunnella musiikkia napeil ni se meni nopee (: sit mul oli pintapuudutus aineet ni en tuntenu muuta ku sen imun ku sii näytepullos oli joku alipaine tai jotain xdd mut sitku se oli laittanu siihe sen et se ei oo auki ja vuoda, ni se teippi. se oli tuskaa ottaa se pois, puol tuntii meni D:

66RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 To 23 Toukokuu 2013 - 10:46

_Blistex_

_Blistex_

Veera, no hyvä ku se meni hyvin ja sait kuunnel musiikkii, se kyl rauhottaa aika mones tilantees. (:

Mä oon niin ilonen että kohta tää kasiluokka on ohi c: On tapahtunu kaikenlaista ja on ollu monii sellasii hetkii et ei vaan jaksais enää mut onneks viikon pääst alkaa loma ♥

67RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 To 23 Toukokuu 2013 - 13:40

nealoves1D

nealoves1D

huomenna on viimenen tet päivä ja en tiiä pitkäskö itkee vai nauraa :d en haluu lähtee himaa. En haluu jättää näit ihmisii ja hevosii tänne. En haluu mennä taas asuu vanhempien kaa ku oon kaks viikkoo elelly kavereiden kans. En haluu mennä vikaks viikoks kouluu. Mut toisaalt nää kaks viikkoo on ollu ihan tajuttoman kivat ja on tullu ihanii muistoi ja kokemuksii ja kaikkee ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

68RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 31 Toukokuu 2013 - 4:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meiän luokan keskiarvo oli koko koulun paras o_O :DDd such a genius class ♥

69RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 31 Toukokuu 2013 - 10:49

Veeranen

Veeranen

Very Happy mun luokalt se ois mahdottomuus et ois paras o.o

70RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 31 Toukokuu 2013 - 11:45

_Blistex_

_Blistex_

Meil on paaaljon parempi mahdollisuus olla koulun huonoin keskiarvo ku paras, on tää mein luokka sen verra tyhmä vaik pari fiksuu seas onki :'D

71RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 La 1 Kesä 2013 - 0:20

bO0m

bO0m

Peruskoulu oli sit siinä! Wehee! (;

Mua saa muuten lisää fb:ssä kaveriks jos haluaa! (:
https://www.facebook.com/sanni.rajaveraja?ref=tn_tnmn

(toivottavasti toi linkki toimii kans :D)

72RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 2 Kesä 2013 - 6:46

Peetu

Peetu

MUN IHANAISIMMAT NAISET !!!! ♥

ette voi kuvitellakaan millanen ikävä mulla on ollut teitä!! melkee kolme kuukautta pelkkää kännykällä surffailuu, hyvä kun pääsee faceen kattoo päivittäin että mitä uutta + kouluhommat siihen päälle niin mä olen ollut ihan kuutamolla kaikesta!! ja koska multa puuttuu kännykästä joku sovellus en ole päässyt tänne edes sillä kännykällä. nyt on kone ja nyt on sovellukset ja oon niin yyyber iloinen että pääsen taas tänne kirjottelee!! varokaa vaan nyt tulee sellanen spämmi ála meitsi että luette näitä vielä vanhainkodissakin (; nyt lukee mitä uutta täällä on tapahtunut -->

ps ihanaa kesää teille kaikille ♥ + onnea peruskoulun yms päättäneille, tsemppii jatkokoulutuspaikkaan minne ikinä oottekaan hakemassa! dreams do come true!

73RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 2 Kesä 2013 - 6:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Essi kui siistii! ja en yhtää ihmettele sunkaa ka:n perusteella Razz
Sanni joo toimi linkki! ää et usko mikä alemmuuskompleksi tuli ku tsekkasin :-D äää vitsi oot nii nätti!
Heidi oonki kelaillu missä oot!! mut hei, kiva että oot takasi! ♥️

mulla on menny tää vuosi aika persuuksillee kaiki puolin mutta oikeesti tuntuu että ois vasta alottanu lukion!
ja tää tuntuu nii epärealistiselta, että on jo loma. mulla ei oo mitää suunnitelmii koko lomaks nii en tiiä mite kestän ja mitä teen Sad
mut kivaa lomaa kaikki!

https://twitter.com/#!/penguiniam

74RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 2 Kesä 2013 - 10:27

bO0m

bO0m

Eveliina häääh no kiitos :DD ♥ ja oo meidän kanssa lomalla! (;
Heidi ihanaa et oot takas!!♥

75RANDOM #18 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #18 Su 2 Kesä 2013 - 23:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eveliina,Veera ja Hanna: joo, siis meiän luokal on 4 tyyppiä jolla on selvästi yli ysin ka. Meiä luokan ka on vissii 8.23. Me pidettii aika bileet lv'n tunnil ku se kerto sen meille perjantain :DD äiti rupes itkemään ku kerroin sille ja iskä ja kaikki isovanhemmat sanoo vaan et "no eipä oo ihme" :DD
Heidi: Mä oon kans ihmetelly et missäs oot ollu :D mut kiva et oot nyt täällä...

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

» Random #12
» Random #13
» RANDOM #14
» RANDOM #15
» RANDOM!!!!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa