One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 4 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:


vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17


76RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 2:24

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, mä avasin ton linkin ja kuolin kateudesta Very Happy oot iha sairaan kaunis !
Heidi,, great to have u back! Mäki oon mietiskelly mihi oot hävinny mut onneks palasit ♥️
Eveliina,, mul on vähä sama ongelma o: Ei mitää suunnitelmii kesäkuulle ja yläaste tuntu mennee iha liia nopeesti!

JA HEI muaki saa pyytää fb kaveriks ja tulla juttelee ja kaikkee c: https://www.facebook.com/nea.heimo

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 6:30

jonskauu

jonskauu

MOI TAAS KAIKKI

En oo kerennyt käydä koneella sen jälkeen kun palasin Suomeen ja tänään oli eka työpäivä. Kirjotin äsken varmaan tunnin teille kamalan matkasepustuksen, mutta tää kone teki jotain ja koko teksti katos :-( Nyt mä lähen kuitenkin moikkaamaan paria kaveria, joten koitan illalla vielä uudelleen kirjottaa sen matkaselostuksen kun mulle sattu niin monta kivaa juttua siellä!

78RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 6:37

bO0m

bO0m

Nea hah no voi kiitos ♥ (:
Jonna tervetuloa takas! ♥ harmi et katos, mut kirjota uusiks kun kerkiit mä haluan kuulla!! (:

79RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 8:51

bewareofaino

bewareofaino

Hyvää kesää kaikille :3
hirvee kiirus ollu viimeset viikot ja nyt saa vihdosta viimein levätä. tosin vieläkin riittää paljon ohjelmaa ja sen takia mua ei täällä nyt varmaan hirveesti näy, huomenna lähen isostelemaan seurakunnan leirille ja siitä alkaakin ties mitä touhuilua, kesäkuun lopulla häämöttää kans jo RTB ja Paramore ja huisit kamut jne<3

80RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 10:20

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, YAAAAYYY ur back ♥️ ! Ja joo koita saada se matkastoori kirjotettuu viel, ma tahtoo kuulla kaiken ! Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 10:44

_Blistex_

_Blistex_

Heidi: Mä oonki ihmetelly et mihin sä oot oikein karannu ku ei oo näkyny :DD Mut kiva kun oot palannu tänne ♥
Jonna, sä kerrot sit kaike siltä reissulta, eiköö :DD Mut hyvä et pääsit turvallisesti takasin Suomeen, toivottavasti oli hauska reissu <3

82RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 3 Kesä 2013 - 11:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonna: tervetuloa takas Smile komppaan muita, kerrot sit kaiken xd

Oli tänään aika awkward ku oltiin äitin kaa prismassa n. 50 km päästä kotoa,olin aika järkyttävän näköne(ilman meikkiä,tosi vanhat kuluneet älylyhyet farkkusortsit jalassa jne) ku mentiiin sen jälkeen serkuille ja aattelin et ne ei mua arvostele ja et siel prismas ei kukaan mua tunne ku oltiin nii kaukana kotoo. Oltiin sit siel valikoimassa tekoripsiä lahden reissulle ni sielt kävelee hyllyjen ohi 3 mun luokkalaist poikaa. Yks kattoo mua sillee o_O niinku olis suurenki ihmeen nähny toine alkaa nauramaan ja kolmas huutaa moi. Äiti oli kääntyneenä pois päin eikä huomannu koko juttua. Mä vaan siin sit nauran ja teen sellasen typerän ilmeen sille yhelle niist pojist. Naureskelin sitä sit siin viel itekseni ni äiti kysyy et mille sä naurat :DD oli siin selittämistä. Toi oli kyl nii outoo vielä huomioon ottaen et niide poikien matka sinne prismaan oli viel yli 20 km pidempi ku meiä :Dd

83RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 To 6 Kesä 2013 - 11:59

jonskauu

jonskauu

Tässäpä teille vihdoin tätä matkaselostusta! Mun koko viikko on ollut ihan äärettömän väsyttävä ja vaikka kuinka oon halunnu niin mulla ei oo ollu aikaa tulla kirjottaa tätä :/ Mut nyt mulla on 3päivän vapaat ja ehdin tehä muutakin kun työtä! Ja tässä tulee nyt tiivistetty paketti mun matkasta Arabiemiraatteihin! Psst tää on varmaan romaanin mittainen, että lukeminen omalla vastuulla Very Happy

Eli yhteensä matkalla oltiin 14päivää, joista 9 oltiin Dubaissa ja 5 Abu Dhabissa. Mukana oli mun + poikaystävän perhe. Oli tosi kiva lähtee isolla porukalla (meitä oli siis yhteensä 10), koska me pystyttiin miettimään että kuka haluaa käydä missäkin ja suunnitella sillä tavalla aina päivän menemiset ja tulemiset, eikä tarvinnut jokaista päivää viettää samojen henkilöitten kanssa. Ehkä kaikista kivointa oli kuitenkin se, että vihdoin meidän molempien vanhemmat tutustui paremmin toisiinsa ja samoin meidän siskot! Eli seuraltaan matka oli oikein kiva. Lähdettiin matkaan sunnuntaina 19.5 jotain puol neljän aikaa aamuyöllä ja lentoaika oli n. 6 tuntia. Ja Dubaissahan kello oli tunnin edellä.

Ekat kaks päivää me lapset vieteltiin hotellilla ja nukuttiin univelkoja pois ja koitettiin totuttaa ittemme +35-40 asteen lämpötiloihin. Jep, koko 9 päivän ajan oli tommoset lukemat lämpömittarissa ja ekoina päivinä oikeesti tuntu, että mä sulan jos liikun yhtään mihinkään. Meidän vanhemmat sitten kävi jo tutustuu kaupunkiin ja kävi sellasissa paikoissa, mitkä ei niinkään meitä nuoria kiinnostanu. Sitten pikkuhiljaa mekin alettiin aktivoitua ja kierreltiin sitä kaupunkia ympäri ja kierrettiin varmaan miljoona eri kauppakeskusta läpi! Löyty kyllä jos minkämoista ostostaivasta, suurin osa oli ihan järjettömän kokosia ja yhessäkin niissä oli semmoinen laskettelukeskuksen tapanen SIELLÄ SISÄLLÄ Very Happy ja sit löyty kaikkee jättikokosta akvaarioo ja luistelukenttää yms. Kauppoja oli ihan perus H&M:stä Louis Vuittonin kaltaisiin luksuliikkeisiin ja mä valehtelematta kiersin joka ikisen kaupan läpi, vaikka mulla ei tosissaan ollut varaa mihinkään LV:n laukkuihin Very Happy Otin ilon irti kuitenkin! Mun lemppari kaikista niistä oli The Dubai Mall jossa oli yli 1000 kauppaa! Että nää Suomen ostoskeskukset ei näytä enää miltään..
Myyjät oli tosi pelottavia, koska ne kiersi sun perässä koko kaupan läpi, vaikka sä sanoit että sä vaan kattelet ja ne tuli tyrkyttää nenän eteen kaikkee. Me löydettiin tyttöjen kanssa yks ihana liike, jossa oli tosi mukava tyttö töissä ja me käytiin sitten siellä laittaa ripset ja meistä tuli sen tytön kanssa ihan kavereita! Se näytti meille sitä kaupunkia ja käytiin syömässä sen kanssa ja se tulee jo ehkä tän kesän aikana tänne Suomeen meillä käymään Smile Ja ripset käytiin sen takia laittamassa, koska tossa kuumuudessa ei voinut mitenkään harkita laittavansa meikkiä, mutta ei haluttu näyttää ihan miltään zombeilta. Eli meikkipussi vei turhaa tilaa laukussa! Mä olin vähän huolissaan siitä pukeutumisesta siellä, mutta aika turhaan. Turistit mennä porskutti ihan shortsit - toppi yhdistelmässä, eikä kukaan sanonut mitään. Ja hotellillahan sitten sai mennä just niin kuin tykkäs. Hotelli oli muuten tosi kiva ja tutustuttiin siellä kaikkiin kivoihin tyyppeihin. Siellä oli meidän kans samaan aikaan yksiä ruotsalaisia poikia ja koitin epätoivosesti parittaa jotakin niistä mun siskon kanssa yhteen, mut mun sisko ei oikeen lämmenny haha Very Happy Mä olin aika tylsä ja en tehny hirveesti muuta Dubaissa kun shoppannut ja syönyt ja ottanut aurinkoo. Johtu ehkä siitä, että olin edelleenkin vähän kipeä kun lähdettiin matkaan ja olin edellisen viikon vaan mennyt ja tullut tukka putkella ja silmät vääränä tehny koulutehtäviä, ettei mitään jäis rästiin kesäks. Ja myös se kuumuus teki tehtävänsä.. Dubaissa ei hirveesti kävelty, koska mitään kävelykatuja ei hirveesti ollut. Ajeltiin aika paljon taksilla, mutta se oli myös tosi halpaa. Vika kokonainen päivä ja yö vietettiin yhdellä jahdilla, jossa vaan hengailtiin ja otettiin lisää aurinkoo ja opeteltiin arabiaa Very Happy

Chillailun ja rahojen tuhlauksen jälkeen suunnattiin Abu Dhabiin ja otettiin vähän aktiivisempi asenne. Samat lämpötilat oli edelleen mittarissa, mutta tuuli paljon enemmän niin se vähän helpotti. Käytiin ratsastaa kameleilla ja ajelee maastureilla aavikolla, käytiin vesipuistossa ja viimeisenä kokonaisena päivänä Ferrari Worldissä. Siellä oli semmoinen vuoristorata joka oli mun ymmärryksen mukaan yks maailman nopeimpia ja hurjimpia ja siltä se kyllä tuntukin! Mut oli se kyllä hauskaa ja käytiin siinä tosi monta kertaa.

Kaikki oli kyllä molemmissa kaupungeissa suurta ja hienoo, ehkä jopa liian hienoo mulle. Tykkään enemmän luonnonläheisistä paikoista. Mut en valita, oli totta kai kivaa ja mahtavaa vaihtaa vähän maisemaa. Ainakaan mun ei tarvii ottaa tänä kesänä ollenkaan enää aurinkoa Very Happy ja tuli tutustutta kivoihin ihmisiin, varsinkin ne ruotsalaiset pojat ja se ihana ripsiliikkeen tyttö! Ainiin muuten, lähes kaikilla paikallisilla naisilla oli laukkuna joku Chanel tai vastaava, huomasi kyllä heti että on tullut rikkaiden kaupunkiin. Harmi, että mulla ei ollut kamalasti varaa rikastuttaa omaa vaatekaappiani tai muuta, mutta eihän loman aina tarviikkaan olla tuhlaamista!

Tässä tämmöinen mahdollisimman tiivistetty paketti! Unohdin varmaan kertoo monta juttua, koska mulle aina sattuu ja tapahtuu, mutta en jaksa enää ajatella Very Happy Kysykää jos jotai haluatte tietää :-)

84RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 To 6 Kesä 2013 - 12:44

bO0m

bO0m

Oii jonna kuulosti ihan sika kivalta!! Ihanaa et saitte viel kaverinki sieltä, toi teidän reissu täytti kyllä varmasti kaikki onnistuneen matkan kriteerit! ((:

85RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 7 Kesä 2013 - 3:02

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, sun matkas kuulosti niiiin ihanalta! Hiukan kivaa että tutustuitte siellä uusiin tyyppeihin ja saitte kavereita (: Mut toi lämpötila siellä Surprised Tais olla aika viileen tuntusta kun Suomeen palasitte (;

86RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 7 Kesä 2013 - 3:46

Veeranen

Veeranen

Jonna: oo c: tonne mä tahdon päästä joskus! Oliks se matka kui kallis yheltä ihmiselt ? (:


Kattoko teist kukaa sitä carrien päiväkirjaa? (:

87RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 7 Kesä 2013 - 10:22

Sarqai



Veera mä katon, se on ihan sairaan hyvä!! Oikeesti rakastan sitäVery Happy

88RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 7 Kesä 2013 - 11:08

Veeranen

Veeranen

Mä katoin sitä, ekat 15 min ja olin sillai tästä mä tuun pitämää Very Happy

89RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 9 Kesä 2013 - 0:01

Insku

Insku

jonna vähä ihanan kuulonen matka!!Smile

Tuli mieleen tosta et haluuks joku kuulla mun kolmen viikon matkasta amerikkaan, en oo ehtiny kirjottaa mitään vaik tultiinki jo 17.5 takas kotiin Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

90RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 9 Kesä 2013 - 1:23

bO0m

bO0m

Inka kerrokerro!! (:

Mulla olis tänään lähtö siskon luo jyväskylään, katotaan pääsenkö/kerkiinkö miten forkalle siellä mutta koitan! (;

91RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 9 Kesä 2013 - 2:45

nealoves1D

nealoves1D

Mulla olis parin minuutin sisällä nokka kohti Turkuu keskiviikkoon asti! Smile Meen mun yhelle tosi hyvälle kaverille ja meil on jo parhaat suunnitelmat kasas noiks muutamaks päiväks c;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

92RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 9 Kesä 2013 - 3:54

nealoves1D

nealoves1D

Sori tuplat ku mun kännykkä ei oikee ollu yhteistyös xd

Jos joku on datis tällee keskellä kesäpäivää ni tulkaa chattii mun kaa ! 2h junamatka yksin = kuolen tylsyytee :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

93RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 10 Kesä 2013 - 2:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonna: vähänkö kuulosti siistiltä toi sun matkas!
inka: kerro kerro!!!

94RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 10 Kesä 2013 - 2:57

bO0m

bO0m

Oon nyt mun siskolla, oisin menny ulos mutta tuolla vaan sataa ja ukkostaa ): Tylsäää..... :/ Aloin puhua jollekki random komeelle jätkälle mut nyt se ei enää vastaa ja on typerä olo xd Mitä sateella voi tehdä? Pienessä opiskelija asunnossa? Mä en keksi mitään ;p

95RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 10 Kesä 2013 - 12:34

_Blistex_

_Blistex_

Inka, kerro vaan! (:
Sanni, nooo, kattele jotain leffoja tai lue jotain kirjaa? :DD

96RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 11 Kesä 2013 - 9:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jonna oh gooosh vitsi sun matka kuulosti upeelta! Harmi etten lähteny laukkuu mukaa :-D
Inka kerrooo !!

haha päätettii yhtäkkii sunnuntaina ystävän kanssa, että me lähetää lauantaina särkänniemee! :-D saa nähä mitä siitäki reissusta tulee, löydetäänkö ikinä junalta perille asti :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

97RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 11 Kesä 2013 - 12:00

vilqu

vilqu

Jonnaaa, oon ihan yber kande!! Toi kuulosti ihan TÄYDELLISELTÄ LOMALTA!! Oon oikeesti niin kade mut onneks teil oli kiva loma!! Very Happy
Inkaa joo mä haluun kans kuulaa!! Must on kivaa lukee teijän matkoista yms täällä sängyn pohjalla ja miettii et vois olla sponttani ja mennä jonnekki vähä chillaa ja grillaa Very Happy täl hetkel kyll kotiki on ihan kiva.....
Nea hyvä! JA KAIKKI MUUTKI!!!! jos tuutte koska vaan turkuun tai tänne päin ni mulle kuuluu ilmottaa asiastaa!!!!! TULIHAN KAIKILLE SELVÄKSI!! Jos tulet turkuun tai sinne päin ilmoita minulle, haluun nähä tietää! Very Happy

98RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 2:41

Insku

Insku

Oke, 26.4 oli bieberin keikka WinkWink ja se oli muahtava. 27.4 lähettiin new york cityyn (meiän hotelli oli Manhattanilla times squaren lähel) ja oltiin siellä kolme yötä ja käytiin läpi kaikki times squaret (ostin mun penny boardin sieltä), columbus circle, keskuspuisto, vahamuseo, empire state building ja käveltiin vaan ympäriinsä ja tajusin että se suunnistaminen siellä on ihan sikahelppoa! Se on vaan iso ruudukko.
Okei, sitten lähettiin vuokra-autolla niagara fallseille. Ihan tähän väliin, päästiin limusiini kyydillä auto vuokraamolle ku ei oltais mahuttu tavalliseen taksiin (meit oli 6 ihmistä ja saman verran matkalaukkuja) Very Happy. Ajettiin sellanen 7tuntii ja sit sillon illalla käytiin tsekkaa se hevosenkenkä-osa putouksista. Seuraavana päivänä (VAPPU) mentiin Kanadaan ja oltiin siellä koko päivä :)Se on ihan sikahieno silleen pimeellä ku on ne valot!
Seuraavanapäivänä lähettiin ajamaan Kentuckyyn ja oltiin siellä yks yö röökinhajusessa motellissa! (mun vaatteet haisi röökille niin kauan kunnes päästin meiän tutuille). Sitten next day mentiin mammoth cave:lle, joka on maailman suurin luolasto. Kierrettiin tänä päivänä sellanen kierros jossa mentiin siellä maan alla pienissä käytävissä. Siinä kierroksella oli joku just mun ikäsiä tyttöjä kolme ja iskä ihmetteli että miten voi lähtee noin paljon ääntä Very Happy. Se yö nukuttiin tosi söpössä motellissa :3 Seuraavana päivänä käytiin toinen kierros jossa mentii sitten tosi isoissa ja korkeissa luolissa. Siinä kierroksella oli sitten joku poikakoti-ryhmä jossa oli mun ikäsiä poikia joku 12, ja iskä taas ihmettel, miten paljon ääntä voi lähteä. (se ei ole tajunnu että meillä on outo tapa puhua toisillemme).
Sen jälkeen lähettiin ajamaan Nashvilleen jossa oltiin kolme yötä. Ekana päivänä mentiin ihan jättimäiseen outlet-ostoskeskukseen josta ostin kaikkea kivaa c: Sinä päivänä mentiin myös kattomaan Nashvillen yö-elämää (voiei) ja mä lähin takas hotellille yksin koska en tykkää ollenkaan juopuneista aikuisista ja siitä että joka baarissa soi eri live-musa.. Seuraavana päivänä kierreltiin vaan siellä keskustassa koko päivä ja illalla aikuiset meni taas juhlimaan.

Kolmannen yön Nashvillessä jälkeen koitti vihdoinkin päivä jolloin me lähettiin kirsikkamäelle (Mun serkun, joka opiskelee/asuu usassa, aviomiehen isän ja äidin koti, maatila joka on cherryhill rd.:lla, ja siitä se nimi tulee). Poikettiin matkalla pienehköön outlet-kauppakeskukseen josta ostin kaks paitaa ja mekon 25$ Wink. Sitten ajettiin sellanen nelisen tuntia ja päästiin vihdoinkin perille! Kirsikkamäki on ihan keskellä ei mitään ja niillä on ankkoja ja kaneja ja kissa nimeltä Tinkerbell (:. Oltiin Kirsikkamäellä (Tennessee) loppuloma.
Seuraavana päivänä mentiin kiertelee Tennesseen vanhimpaan kaupunkiin Jonesboroughiin. Se näytti ihan joltain piparkakkukaupungilta, käytiin myös kiertelemässä mun serkun kampuksella (Milligan).  Seuraavana päivänä vaan hengattiin kirsikkamäellä ja sillon illalla mun sisko, veli, serkku ja serkun tyttöystävä tuli suomesta sinne kirsikkamäelle. Seuraavana päivänä mentiin kampaajalle ja mä leikkauti aika pätkäks ja värjäsin punasenruskeeks Smile. Samana päivänä mentiin sinne kampukselle piknikille ja oltiin mu serkun ja sen aviomiehen kanssa.
Lauantaina oli sitten mun serkun valmistujaiset! Mentiin aamulla sinne kampuksen kirkkoon 'valmistuvien siunaustilaisuuteen'. Sen jälkeen syötiin kampuksella sellasia ns. Subway leipiä jotka oltiin tilattu ja meiän kaa oli sen mun serkun kavereita. (okei, mun serkun nimi on eeva ja sen aviomiehen nimi on will, en jaksa toistaa noita).
Sen jälkeen oli itse valmistujais-tilaisuus jonne meillä oli vaan kuus lippua, joten mä ja mun sisko ja veli ja will ei päästy sisään. Will vei meiät silleen tosi sneakysti sinne yläkatsomoon kellarin kautta :DMä kuvasin sitä tilaisuutta silleen, et en istunu muitten kaa, ja yhessä vaiheessa Willin veli Josh (26wee) hiipi mun taakse ja mä pelästyin ihan sikana mut se näytti mulle paremman paikan ottaa kuvii :DTähän väliin se, että Josh on sellanen aika isokokonen, mut ei läski, sellanen nallekarhu jota haluaa vaan halata :3 Kaikilla valmistuvilla (ne valmistui kandeiksi (kandi)) oli musta sellanen vähän niinkuin meiän albat ja sitten niillä oli sellaset neliöhatut :DSen jälkeen mentiin takas Kirsikkamäelle odottamaan juhlavieraita Smile

Ekana tuli sellanen perhe jossa oli kuus lasta ja yks tulossa ja ne oli sellasia enintään just jotain seittemän vee :3 Ne oli mulle kokoajan silleen 'hi' ja vilkutti ja oli vaan tosi aws. Sitten tuli kaikkia muita ja alotettiin "esittelykierros", eli suomalaiset toiselle puolelle ja amerikkalaiset siihen vastapäätä ja sitten kerrottiin nimet ja jotain :DJust kun oltiin alottamassa niin Alex (agshdjskahshagadkshdkdjfjas mii laiks) tuli ja se ehti siihen esittelyyn. Sen jälkee se tuli puhuu mulle mut mä menin ihan lukkoon ja Josh ehti tulla keskeyttää ennenkuin ehin keksii mitään puhuttavaa (se tuli onnittelrmaan Alexia ku se valmistui High Schoolista) SadSadSad. Sen jälkeen harpoin kaikkialla ja yhtäkkii vaan huomasin et Alexin auto lähti pihasta ja jäin siihen vaan seisoo ja itkee koska en ollu ehtiny oikeastaan puhuu sille.
Next day me lähettiin Pigeon Forgeen jossa mentiin ekana Titanic museoon joka oli aika cool. (kylmäsiis). Sitten mentiin sellaselle vuoristomökille joka oltiin vuokrattu kaheks yöks. SE MAISEMA OLI JOTAIN NIIIIN HIENOA. Siin mökissä oli kolme kerrosta, kolme parveketta, poreamme parvekkeella, pelihuone ja poreammeet joka kylppärissä :3 Seuraavana päivänä mentiin Dollywood-huvipuistoon joka oli suunnilleen niinkiuin lintsi mut vaan isommat jonot ja paremmat laitteet (illemmasta ne jobot oli menlkeen mitättömät). Seuraavana päivänä lähettiin takas Kirsikkamäelle.
Siitä seuraavana päivänä minä, äiti ja iskä lähettiin ajamaan New Yorkkiib takasin koska meiän lento lähti seuraavana päivänä takasin suomeen Sad
Mut siis oli tosi kiva loma ja ajattelin kysyä noilta Kirsikkamäen väeltä (Annette & Jim) että voisinko mä ehkä mennä ens kesänä sinne ns. Kotiapulaiseksi ruoka- ja kattopäänpäälläpalkalla :DSäästän jo rahaa silleen et voisin maksaa ainaki puolet lentolipusta ite :3

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

99RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 3:18

Veeranen

Veeranen

INKAKUISIISTIÄOONKATEELLINEN D: mäki tahon amerikkaa xdd

100RANDOM #18 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 6:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Inka: Vähänks siistiä mäki haluun amerikkaan, kuulosti tosi kivalta toi sun reissus ! Mut ai oliksäki siel Bieberin keikal sillo(nimittäin minäki).

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

» Random #12
» Random #13
» RANDOM #14
» RANDOM #15
» RANDOM!!!!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa