One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 5 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:


vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17


101RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 7:21

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Inka eikäää kui siistilt toi reissu kuulosti!! Kantsii kysyy, vähä siistii jos pääset taas, varmasti ne huolis sut! :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

102RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 7:26

Insku

Insku

Joo olin bieberin keikalla myös Razz Sen mun serkun isä ja äiti on kai menossa taas jossain vuoden sisällä amerikkaan niin saatan päästä niitten kanssa :3

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

103RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Su 16 Kesä 2013 - 10:51

_Blistex_

_Blistex_

Inka, sun reissu kuulosti ihanaltaa! (: Hiukan te ehitte tekee kaikkee kivaa siellä ja nähä paljon kaikkee, mäki haluuun Very Happy

104RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 To 20 Kesä 2013 - 8:06

jonskauu

jonskauu

Inka voi vitsi miten ihanalta kuulosti sun matkas! Mäkin haluaisin niin joskus Nykiin!!

Minkälaisia juhannus suunnitelmia teillä on? Smile Mun suunnitelmat on niinkin huimat, että oon huomenna ja launtaina töissä jeee. Huomenna käyn tosin tsekkaamassa perinteisesti luistelijoiden juhannusnäytöksen ja sunnuntaina mulla on siskon rippijuhlat eli aika hurja juhannus mulla! Harmi sinänsä kun en pääse viettää jussia mitenkään erikoisemmin.. kaikki kaveritkin on jossai ja poikaystävä lähti jo eilen viettää kavereittensa kanssa juhannusta mökille. No mut enää kuukaus pitää jaksaa ja sitten mullaki vähän lomaa ennen koulun alkua :-)

105RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 To 20 Kesä 2013 - 11:44

Insku

Insku

Lähettiin just ajamaan mökille, ei ainakaa ole ruuhkaa tähän aikaan Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

106RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 To 20 Kesä 2013 - 21:57

bO0m

bO0m

Mulla on mökkeilyä siskojen ja meidän yhteisten kavereiden kanssa (: ollaan sovittu jo 2 kuukautta sitten että ollaan yhessä jussina, mutta tällä hetkellä tekis mieli jäädä kaupunkiin...joten toivon vaan että pystyn unohtaan kaikki muut meiningit ja rentoutuun siellä! ((:

Multa jo tässä vaiheessa kivat juhannukset teille kaikille<3!

107RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 To 20 Kesä 2013 - 23:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ei mullakaa mitää erikoista oo. Mummu ja pappa tulee tänään ja serkut huomenna tai sunnuntaina viettämään mun siskon synttäreitä... Ei kauheesti huvita............

108RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 21 Kesä 2013 - 4:41

_Blistex_

_Blistex_

Mulla ei oo mitään erikoisii suunnitelmii, mut kyl mä jotain pientä kavereiden kans kehittelen. Mennään varmaa uimaan ja pidetään hauskaa (: Hyvää juhannusta teille kaikille! <3

109RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 21 Kesä 2013 - 8:22

Sarqai



Mä oon mökillä vilkun ja parin muun kaa, sit sunnuntain leiril:)

110RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 La 29 Kesä 2013 - 22:22

nealoves1D

nealoves1D

Lauleskelen tääl autos ja uan iha täysil ja päätin vetää kaikki maholliset lyric changet ! Porukat vähä katto vedin iha fiiliksel its gotta be you, chicken soup Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

111RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 3 Heinä 2013 - 3:40

vilqu

vilqu

Inkaaa toi kuulosti ihan yli hyvältä!! Paitsi sit toi Alex juttu.. :(KADEEEE (siis tosta matkasta)

Joo mä nyt toivotan teil kaikil viel hyvin myöhästynyttä juhannusta!! Eli joo mä en muista yhtään mitä oon tehny enne juhannusta mut juhannus oltiin mökillä vähän isomalla porukalla (: minä, sara, kaks muuta kaverii, mun vanhemmat, koirat, sisko ja sen kaks kaverii :Doli kivaa! sit tosiaa lähettii sunnuntai ratsastusleirille josta mä en nyt jaksa kirjottaa mitää roomanii koska ihan täytyy nyt todeta et ei välttistä ollu mikän best leiri ever.. siis joo eihän siinä sinäänsä mitään et kaikki meni hyvin ja oli kivaa ja sillai mut ois siel ehkä kivempaaki voinu olla.. joo no ei nyt tartuta siihen :DHEPAT OLI IHANIIII tultii pe leiriltä ja käytii sit viel oman tallin kautta ratsastaa oma tunti (: sit launataina tultii äitin kans käymää tääl mökillä ku haettii sisko töistä keskustasta (koski) ja sit mentii äitin kans la iltan myllyy ja turkuu syömää ja sit su olin joukkuekaverin rippijuhlissa jossa ei ollu ketää muuta sen kaverei eikä ketää muuta meijän joukkueesta, se oli toisaalta vhä outoo toisaalta ei haitannu yhtään :Dmeill oli just kivaa!! ja sit lähettii su iltana viel mökille ku alotettii siskon kans maanantai aamun tuol sukulaiste mansikkapaikalla työt (: nyt oon sit ollu vaa tääl mökil ja töissä aamut, herätys on ollu 6 ku oon menny 7 töihin mut sit pääsee aikasin! tnäki pääsin 10 yli 11 :Dkohta lähetää äitin kans hakee sisko sieltä ku se oli myymässä ni se on kolmee asti ja sit mennää käymää kirjastossa keskustassa kattoo jos löydettäis joku hyvä kasvikirja ku keräilen tääl mökil niit kasvei mun kasvikansioo ku tääl on just hyvin ku on keskellä mettää ;D

joo ei mulla muuta (: yritän nyt vähän aktivoituu ku tosiaa viime käynnistä on liian kauan.. ikävä oli teitä ihanat <3 ja sori toi romaani..

112RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 3 Heinä 2013 - 9:05

bO0m

bO0m

Hyvä Nea! :DD
Vilkku sulla onki ollu paljon ohjelmaa! ((:
Mä oon taas hengannu 5 päivää putkeen parhaan kaverin kanssa<3 (: Saan kyllä olla onnellinen ku oon löytäny tollatteen sielunsiskon! Maanantaina kaveripoika pääsi riparilta ja tuli sit käymää meillä ekaa kertaa ja oli hauskaa (: Se lähti käymää kaupungissa kun me mentiin uimaan, mut tuli sit yllättäen viel takas ja tehtiin yhessä jädee :3 Ja siis aiemmin se on valittanu ettei voi tuhlaa skopan bensoi ku meille on nii pitkä matka mut pystyki ajaan sitte 2 kertaa tänne eestaas että kaipa sen voi tulkita että se viihty täällä :)) (mulla on aina kauheet paineet siitä että viihtyykö ihmiset meillä :DD) tnä käytii poimiin mansikoita, se on oikeesti homma jota vihaan.. heitin siellä vahingossa vierasta naista mansikalla.. xD onneks se vaan nauro xp
jeejee tänää tulee carrien päiväkirjat!!

113RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 3 Heinä 2013 - 10:42

Insku

Insku

aaaaaaaaws oispa mullaki kaveripoika :p

Apua meen jakaa mun serkun yrityksen mainoksia hesacupissa olevien ihmisten autojen tuulilaseihin... Pelottaa et joku suuttuu mut emt :DPitää vaa pukeutuu mahollisimman söpösti ja sit hymyillä nii että hammasraudat näkyy nii ei kukaa mitää mulle tee, toivottavasti Embarassed

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

114RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 3 Heinä 2013 - 11:19

bO0m

bO0m

Inka ei ne nyt sulle mitään saa tehä!! :d mut hyvä suunnitelma kyl, hymy on ehdottomasti paras ase ;D

115RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 To 4 Heinä 2013 - 22:24

jonskauu

jonskauu

Voisko tää kuukausi mennä äkkiä ohi?? Oon ihan älyttömän väsynyt töitten takii ja nyt mulla on piiiiiitkästä aikaan koko viikonloppu vapaana.
Nooo eipähän niistä vapaista tarvii huolehtii kun mulla ei oo enää kun koko heinäkuun aikana 4 päivää vapaata...

Harmittaa kun en oo ehtiny täälläkään käydä :(lupaan että aktivoidun taas kun ollaan lähempänä koulujen alkua, voi jee sekin alkaa kohta. Mullakin ois kaikkee hirveesti kerrottavaa, mutta voin ehkä tiivistää että viimeaikoina oli mummin hautajaiset, alotin pari viikkoo sitte autokoulun, oon tilannu vaatteita varmaa sadastatuhannesta eri kaupasta ja haaveillut omaan kotiin muuttamisesta ja jostain äkkilähdöstä hehe Very Happy

Tänään mä lähen festaroimaan (onks toi sana??) ja otan suunnaksi Summer Upin kavereitten kanssa. Enpä ois muuten kyllä tuonne mennyt mutta kun sain ilmaset liput niin en sitte malta olla käyttämättä. HAaha noniin ehkä mä lähen tästä pakkailemaan! HYVÄÄ VIIKONLOPPUA ♥️

116RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 La 6 Heinä 2013 - 0:15

bO0m

bO0m

Jonna mä taas toivon et tää kuukausi matelis, en haluu et kesäloma loppuu!! ;D Mistä sä ilmaset liput repäsit? :DJa kerro sit oliko hauskaa! c;

117RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Su 7 Heinä 2013 - 9:15

jonskauu

jonskauu

Sanni iskän kautta sain ilmaset liput mulle ja poikaystävälle! poikkis oli kyllä muutenkin menossa, mutta sen kaveri osti siltä sitten ne liput ja se ite käytti nuo ilmaisliput. Oli kyllä ihan superkiva viikonloppu!! Näin tosi paljon kaikkia tuttuja ja oli paljon kaikkia hyviä esiintyjiä. Mä en kyllä sen kummemmin käyny kattoo ketää, lähinnä himmailin kavereitten kans kauempana ja chillailtiin. Ärsyttävää oli, että mun mielestä tuolla oli tosi paljon semmosia ylä-asteikäisiä jotka vaan örvelsi siellä ja se oli jotain kamalaa katottavaa.. tai saattohan ne olla vanhempiakin mutta mun mielestä ne ei kyllä käyttäytyny kovin hyvin. Mut joo kaikinpuolin kiva viikonloppu ja huomenna aamuvuoraan plaaaaah

118RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 8 Heinä 2013 - 2:09

vilqu

vilqu

Mökillä taas.. Joono tääl on rentoo ja sillee mut töitä.. siis ei mitään mökki siivousta vaan ihan niinko töitätöitä, niitä mitä tein viime viikollakin :Djee, EIjee! sunnuntai oli kahen kaverin rippijuhlat ja sit lähettiin tänää aamulla kuuden aikaa ajaa tänne ku työt alko taas seittemältä.. (: sitte oon jutellu yhen tyypin kaa joka on ny keksiny et yks vihaa sitä ja mä en ymmärrä miten .. jaja näin mun yhtä parasta kaverii tässä launataina pitkästä aikaa :Dja o vähän random ku toisaalta mul on tosi hyvi fiilis ja sillee mut toisaalta vatuttaa kaikki..... noh joo :Dmut se piristää et äiti puhu tänää sen siskon kans ja ne suunnittelee jtn piknik risteilyy tukholmaa, minä, sisko, äiti, sen sisko, sen siskon mies, mamma ja mun serkku.. kait (: ni tulee jotain muutaki kesää ku kotona ja mökillä oleiluu vaiks emmä tiiä onks täs sillai mtn vikaa.. Very Happy


siivoilin vähän leikkikenttää, toivottavasti ketään ei haittaa Very Happy lukitsin ja siirsin siis vaan helsinki päivä, miitti keväällä ja flash mobin, vanhat keskustelut topaan (:

119RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Su 14 Heinä 2013 - 23:11

bO0m

bO0m

Jonna kui siistii!! (:

Mä lähen neljäks päiväks mökille, voi tehä ihan hyvääkin vierotus netistä ja maiseman vaihdos on ainaki jees! Sitä paitsi mökkilaiffi on muotii 2013! (;

120RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 16 Heinä 2013 - 10:42

jonskauu

jonskauu

Hei onks kukaa teistä Oulussa ja/tai Kuopiossa ens viikonloppuna? Smile mä sain monen mutkan kautta koko ens vklp vapaaks ja aiotaan lähtee Ouluun poikaystävän sukulaisia moikkaamassa ja sit Kuopioon tehään ilmeisesti pieni shoppailureissu sinne johonki uuteen kauppakeskukseen? Very Happy anyways jos joku on sielläpäin nii ois aika huisii nähä!

121RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 17 Heinä 2013 - 4:33

Veeranen

Veeranen

^^ dääm, oon Kuopios viikko sun jälkee :DD

122RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 19 Heinä 2013 - 10:04

jonskauu

jonskauu

Veera eikääää! voi hölmöö Sad

123RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 22 Heinä 2013 - 7:23

bO0m

bO0m

Musta tuntuu nyt että ei tapahdu oikein mitään, on ihanaa olla lomalla mut haluisin jotain seikkailuita! :D Toivonki et lähettäis nyt perheen kanssa Kalajoelle tai johki nii sais jotai tekemistä. Kaverit on kaikki jossai ja tylsistyn vaan, paitsi tietty kaveripoika mut emmä koko aikaa viitti sen seurassa roikkua, haluun nyt jotai extremee! ;D
..nyt taidan tylsästi mennä leipomaan tai sitte kaveripoika tulee tänne en tiiä xd

124RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 8:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla ei oo ikinä ollu mitään käsitystä mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Tällä hetkellä kuitenkin mä haaveilisin oikeustieteen opinnoista. Haluisin käydä IB-lukion sitä ennen mutta en tiiä onnistuuko se ku pitäis muuttaa kotoa jne. Oon jotenki tosi tyytyväinen että tällä hetkellä mulla on ees joku käsitys mitä haluun :D

125RANDOM #18 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 23 Heinä 2013 - 10:12

jonskauu

jonskauu

Nyt tulee kamala avautuminen..

En oo koskaan osannut elää hetkessä ja kaiken kokemani jälkeen, ei mulla edes ole oikeastaan ollut siihen mahdollisuus. Aina on ollut kerralla montaa eri harrastusta ja sairaalassa käyntiä ja ties mitä kaikkee muuta ja niiden pohjalta olen joutunut tulemiseni ja menemiseni miettimään. Työt loppuu ensi viikon keskiviikkona ja sen jälkeen mulla on vähän vapautta (mikä ahdistaa mua kamalasti koska mulla ei oo hirveesti mitää suunnitelmia..) ennenkuin koulu alkaa. Niin, jos siis edes mun osaltani alkaa.

Oon varmaan ilmaissut turhautumiseni siihen, kun en opiskele mitä oikeesti haluaisin. Ja oon kyllästynyt siihen kouluun ja tähän hoitotyöhön, tää ei vaan oo jotenkaan mua varten. Mulla ois mahdollisuus lähtee kiertää maailmaa nyt syksyllä. Se on yks mun isoimmista unelmista, että joskus vois kiertää vaan koko maailman vaikka. Tai ihan sama missä, kunhan vaan matkustelis. Ja nyt mulle on oikeesti edessäni mahdollisuus, että voisin toteuttaa sen.

Ja tässä tää probleema tulee. Kun en osaa elää hetkessä niin en tiedä osaanko heittäytyä mukaan nytkään. En tiedä onko järkevä päätös pausettaa koulu hetkeksi, kun ei mulla oo enää kun vuosi jäljellä. Mutta, en tiedä onko järkevää, että jätän ainutlaatuisen tilaisuuden käyttämättä. Tää ainutlaatuinen tilaisuus kohdistuisi Etelä-Amerikkaan, jonne oon aina halunnut. Mikään muu maanosa ei kiehdo mua niin paljoo, kuin Etelä-Amerikka.

En tiedä mitä teen. Mun elämä on ihan outoo tällä hetkellä. Ennen kinasteltiin äidin kanssa tosi usein. Nyt me tullaan toimeen tosi hyvin. Iskä on ollut paljon enemmän Suomessa töissä, varmaan enemmän kuin koskaan ennen, on outoo nähdä se joka päivä. Jos kerron tästä mitä mun päässä nyt liikkuu mun vanhemmille, toi kaikki rauhallisuus on poissa. En tiiä teenkö kerrankin jotain mikä tekis mut todellatodellatodella onnelliseks vai jotain, mikä miellyttää muita mutta ei itteeni. Oon sen kannalla, että mä ehkä uhmaan luonnon (ja äitin ja iskän) lakeja ja mä lähden Suomesta pois ja toivottavasti löydän sen mitä lähtisin ettimään. Eli sen mitä mä oikeen haluan olla ja missä. Se ei oo todellakaan järkevää, tiedän. Mutta tarviiko aina kaiken ollakkaan?

Mulla on vielä pari juttua mielessä, jotka tuun kertomaan teille myöhemmin. Haluaisin kuitenkin kuulla, että mitä mieltä te ootte, lähdenkö vai enkö lähde?

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa