One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Random #15 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:

2Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 12:04

jonskauu

jonskauu

Mä kävin maanantaina siellä lääkärissä ja sain tietää että mikä mulla on. Tää juttu on mulle tosi henkilökohtanen ja itellekkii vaikee sisäistää ja tää on vasta tosi alussa mut kuitenkii nii en haluu kertoo täällä sitä et mikä mulla on :-) ehkä sitte joskus kun oon toipunut alkujärkytyksestä ja saanu kaikki asiat kuntoo nii voin tulla teillekkii ilmottelee että mikä mulla on.

Tän takii en oo käyny täällä kuuteen päivään ja en luultavasti kerkeekkään juttujen takia enää ollenkaa koneelle kun tekee ehkä pakolliset koulujutut jos ees niitäkää. Mun elämässä tapahtuu nyt ihan sairaan isoja muutoksii ja en tiiä yhtää et miten selviin tästä kaikesta ja jotta mä en kuluttais itteeni ihan puhki päätin eilen ilmottaa, että en Joulun jälkeen jatka enää luisteluvalmennusta ja mua harmittaa tää ihan sairaasti. Ää en ees muista enää et mitä kaikkee mun piti tulla kertooo paitsi se että ootte ihan älyttömän rakkaita jos ees niin voi sanoo ♥️ mua oikeesti itkettää kun kirjotan tätä kun haluaisin iha tositosipaljon kertoo kaiken mitä mulle nyt tapahtuu mut en vaa haluu puhuu siitä ennenku kaikki jutut on selvillä ja sillee. Oli vaan ihan pakko tulla ilmottaa teille että mä en oo kuollu :-)

minä kiitän ja kuittaan ja palaan keskuuteenne joskus! Hyvää Jouluu jo tällee etukätee I love you

3Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 13:24

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, mä ymmärrän että et haluu kertoo siitä meille, ja tärkeintähän on nyt et selviit niistä muutoksista ja näin. C: Kerrot sitten omalla ajallas ja sillon kun siltä tuntuu tai et kerro ollenkaa, seki on ihan okei. Mut mä toivon, toivon koko mun sydämmestä et saat selvitettyy kaiken ja selviit muutenki niistä isoista muutoksista. Kiitos että tulit kuitenki ilmottaa. :3 Isot halit sinne päin, kyl sä selviit sisko ♥

4Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 23:57

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, älä ota mitää paineita kerto meille, koska kaikille meist on varmasti tärkeintä et sä nyt selviit ite tost tilanteesta ja saat kaiken kuntoo (: ja sitte ku oot ottanu oman aikas ja jos haluut ite kertoo täst asiast meille ni me varmasti ollaa sun rinnallas ja tuetaa parhaamme mukaa ! <3 tota sun tekstii lukies tuli mullekki melkee kyneleet silmii koska oot osa perhettä ja ei oo koskaa kiva kuulla et jollai perheenjäsenel on joku paha tilanne, vaik se kuuluuki elämää. Jokatapaukses kiva ku kerroit ja paljon isoi haleja ja tsemppii sulle sisko <3 toivottavasti saat kaiken kuntoo ! Oot tärkee c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5Random #15 Empty Vs: Random #15 To 29 Marras 2012 - 4:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jonna; komppaan Neaa ja Blistexiä, ettei tarvii ottaa mtn paineita kertoo meille. Kyl me ymmärretään, ettet sä haluu kertoo, ainakaan viel. Ja nii kyl sä selviit, me pysytään sun rinnallas ja ollaan hengessä mukana !

6Random #15 Empty Vs: Random #15 To 29 Marras 2012 - 6:08

bewareofaino

bewareofaino

Tsemppiä Jonna kanssa täältä päin, kyllä sä selviit ja hyvät joulut kans !! Smile

7Random #15 Empty Vs: Random #15 Pe 30 Marras 2012 - 5:15

bO0m

bO0m

Jonna tosta sun tekstistä päätellen asiat on ainakin menossa parempaan suuntaan, toivottavasti näin on! (: Tsemppii ja palaa sit tänne kun vaan kerkeet, tullaan kaipaan sua!♥

8Random #15 Empty Vs: Random #15 Pe 30 Marras 2012 - 10:41

vilqu

vilqu

Komppaan kaikkii näitä muita Jonna siis ihan joka sanaa!! <3 Ja toi Nean sanoma perhe asia on kyllä totta !! Mut tsemppiä, koita pärjätä!! <3

9Random #15 Empty Vs: Random #15 Pe 30 Marras 2012 - 10:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jonna, jos tahot kertoo nii sillo kerrot meille :-) me tuetaa sua joka tapauksessa, tuli etee mitä tahansa! voi hyvin ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

10Random #15 Empty Vs: Random #15 La 1 Joulu 2012 - 1:33

Peetu

Peetu

Jonna ihanaa tietää että oot kunnossa! kerro sitten kun siltä tuntuu tai ole kertomatta, me ollaan täällä sua varten (: haleja ja tsemppiä!! ♥️ ja merry xmas!

Essi laitto tuolla jossain topassa tämmösen linkin http://cdon.fi/musiikki/one_direction/headphones_-_snapcaps_on_ear_-_red-22068922 " Korista kuulokkeesi Harry-napeilla tänään, Njall-napeilla huomenna ja ylihuomenna suosit ehkä One Directionin logoa!" ei siinä mitään kyllä mäkin voisin haluta tommoset mutta saisnkohan mä Niall-napit eikä Njall-nappeja? Very Happy



Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Su 2 Joulu 2012 - 7:25, muokattu 1 kertaa

11Random #15 Empty Vs: Random #15 La 1 Joulu 2012 - 3:55

nealoves1D

nealoves1D

^^ haha mäkää en iha syttyny noille Njall-napeille Very Happy:D mut Niall-napit houkuttelis kyl (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Random #15 Empty Vs: Random #15 La 1 Joulu 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ hahah toivottavasti mun kuulokkeis olis tullu joku virhe ja saisin ihan Niall napit Njall nappejen sijaan Very Happy

13Random #15 Empty Vs: Random #15 Su 2 Joulu 2012 - 7:12

bO0m

bO0m

Hahha nauran täällä, Njall-napit :'''D

Mä oon ihan joulufiiliksissä, kun tuolla on noin kauheesti lunta<3 ((: Soi vaan kaikki joululaulut päässä ja on jotenki ilonen olo, pakko myöntää että on talvessa hyviäkin puolia (;
Pitääpä mennä lukeen ihanaan bilsan kokeeseen, ei kyllä jaksaiss ;s

14Random #15 Empty Vs: Random #15 Su 2 Joulu 2012 - 7:45

_Blistex_

_Blistex_

^^Sama juttu, ihanan valosaa kun on nyt lunta ja muuteski, ei oo enää kauheen pitkä aika jouluun ♥ Ainoo huono puoli on et tuol on ihan sairaaan kylmä ilma, meinasin jäätyy sinne päivällä vaikka kauheee kerrasto oliki päällä :0

15Random #15 Empty Vs: Random #15 Su 2 Joulu 2012 - 10:40

nealoves1D

nealoves1D

huuh ihanaa et on lunta mut toi pakkanen rajotti lenkkeilyy ): tultii tos just lenkkeilemäst kaverin kaa ja mul on jalat iha tunnottomat ja muutenki kaikki ripsii asti jäässä ! Eikä ees oltu ku vähä reilu tunti o:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16Random #15 Empty Vs: Random #15 Su 2 Joulu 2012 - 11:01

bewareofaino

bewareofaino

isoskoulutuksen eka leiri ohi ja oli IHAN HUIPPUA ♥️
uusia kavereita, hyvää ruokaa, musisointia, sketsien tekemistä + norsupalloa lumihangessa uudet isoset vs. vanhat isoset! Very Happy ihan huikeeta, en malta oottaa seuraavaa leiriä, enkä varsinkaan malta oottaa että pääsen ite isostelemaan oikeille leireille.

17Random #15 Empty Vs: Random #15 Ma 3 Joulu 2012 - 12:47

nealoves1D

nealoves1D

Mun elämän "isot ja vakavat" ongelmat kohdistuu siihe et joudun tän nukkumisongelman takii juomaa joka ilta jotai oikeesti ällöttävää yrttiteetä, koska se sisältää jotai nukahtamist helpottavii yrttejä :d voin sanoo et on iha sairaan pahaa ! Ja sen lisäks viel mul on noi unilääkkeet ni kyl mä ny viimesimmän viikon oon saanu nukahettuu enne yhtä (: et maust huolimatta toi ällötys on auttanukki jonku verra ku enne saatoin mennä koko viikon vaa muutaman tunnin unil yössä ja sit loppuviikost koulus alkaa olla oikeesti vaikee keskittyy ku väsyttää nii paljo et silmätkää ei tarkenna ilma et oikeesti keskittyy siihe mitä kattoo :d ny oon kuitenki saanu viiko ajan nukuttuu aina väh. 6h yös ! (:

[x] turhimmista turhin postaus Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

18Random #15 Empty Vs: Random #15 Ti 4 Joulu 2012 - 8:46

_Blistex_

_Blistex_

^^Hei hyvä jos oot ny saanu nukuttuu paremmin! (: Meinaa tiiän et on sit ihan sairaan väsyny päivällä jos ei oo saanu nukuttuu ja keskittyminen on sieltä huonoimmasta päästä. D:

jeees, tänään sitten tulee taas x-factor! C: Aattelin sillon kauden alus etten varmaa aio kunnolla seurata sitä mut toisin kävi, nyt tää on varmaa tiistain odotetuin ohjelma :DD

19Random #15 Empty Vs: Random #15 Ti 4 Joulu 2012 - 9:04

jAsbee

jAsbee

^ sama mul, oon aina tiistaisin ja perjantaisi aina iha fiiliksis ku tajuun et tulee x factor :D ja mua on siit asti ärsyttäny ku live lähetykset alko et en oo jenkki :D koska ne pystyy äänestäää ja ne pystyy mennä sinne iha paikan päälle ja sit ku ne kilpailijat viel käy välil jossai minne niit voi mennä kattoo ni ääää äää im soooo jealous.. :D

20Random #15 Empty Vs: Random #15 Ti 4 Joulu 2012 - 12:06

Veeranen

Veeranen

jes, Nea hyvä et oot saanu nukuttuu!(: koska se on niin ärsyttävää ku meinaa nukahtaa tunnille, tai silmät rupee vähä heittää et ei nää Very Happy

21Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 5 Joulu 2012 - 4:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli eilen tanssista pikkujoulut ♥ Nii oltiin pullonpyöritystä ja jostai kumman syystä se pullon kärki käänty osottaa muhun väh. joka toinen kerta :D no olin kyl alussa aika kauhuissani... Noi pakotti mut paljastamaan kaikkia juttuja joita ei ikinä mulle olis tullu mieleenkään sanoa noille :DDDD nojoo varoin silti sanojani enkä suostunu kertoo esim. kehen oon ihastunu ( kerroin kyllä niille et se asuu samal paikkakunnalla, mut muuta en ). Loppuviimein oli kyl tosi hauskaa (: ja tänään sit koulus ollaan naurettu yhen meiän luokkalaisen tytön kaa( joka on samas ryhmäs ) yhen toisen meiän luokan tytön ( joka on kans siis samas ryhmäs ) lapdance taidoille :DDD

22Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 5 Joulu 2012 - 9:19

_Blistex_

_Blistex_

Joulufiilikset nousee kattoo ku saa tehä joulupipareita (: Tosin nyt tein valmistaikinasta mut sit äiti kyl tekee joku kerta vielä ihan ite sellasen taikinan. Pian sit koristelemaan niitä ja tietty maistelemaan - joulua siis odotellessa ♥

23Random #15 Empty Vs: Random #15 Ke 5 Joulu 2012 - 10:42

nealoves1D

nealoves1D

hyihyi oon syöny tänää muutaman rivin suklaata, berliinimunkin, pari piparii ja päiväruoan ja nyt ainoo mitä haluisin tehä on lähtee lenkille ku tuntuu et oon syöny iha liikaa xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24Random #15 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 0:13

Insku

Insku

Ripari alko eilen!! Very Happy siel on 4 tyttöö ja 19 poikaa ..ja kaks niist tytöist on sellasii minituksuja joitten rintavaon tuijottamisen ne pojat omaksui heti. (emt mikä hymiö kuvais sarkastista hymyy) ja se kolmas tyttö on sellanen emt hevityttö mut joo se vaikutti iha ok kivalt Smile sit tiiätteks sen charlieissocoollike youtuberin? Yks poika näytti iha siltä ja emt se katto mua vähän sillee Wink tai ainakaa se ei tuijottanu niit kahta tyttöö. tyhmää kyl ku tol ekal kerral ei tehty niinku mtn et ois tutustettu väkee ku mäki muistan emt sara, tuukka, joel, kasper, nea, jani jep kuus nimee:) JA se miesohjaaja näyttää iha criminal mindsin silt nörttipojalt! Eli se o aika söpö mut Razz

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

25Random #15 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 1:59

bO0m

bO0m

Insku MITÄ RIPARI? D: Tähän aikaan vuodesta? Oon luullu että talviriparitkin on vaan joskus hiihtolomilla :o! Mutta vou, pidä hauskaa mulla oli ainaki ihan paras ripari toivottavasti säkin viihdyt! (: Ja mä en tiiä tota charlieissocoollike mutta...iske se (;(;(; eiku :DDDD ja kivasti siel niitä poikia, oon kateelline! ;DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa